Przysłała cię tu Agata Chmielewska?

No to super, bo od teraz i Ty możesz zacząć prosto sprzedawać:

Jeśli człowiek bez doświadczenia w sprzedaży może stworzyć skuteczny tekst ogłoszenia, reklamy, opisu, który sprzedaje dom (po kilku nieudanych próbach), to co z tym osiągnie ktoś bardziej zaawansowany w marketingu i sprzedaży?

Klikjnij i zobacz, jak to zrobił ten klient >>

Mam dla Ciebie coś bardzo prostego - 37 pytań marketingowych z instrukcją obsługi i dodatkową pomocą w formie zdań, gotowych do użycia.

Co Ci to da?


Dzięki tym 37 pytaniom napiszesz prosty i skuteczny tekst sprzedażowy. A dzięki mojej pomocy zrobisz to bez błędu! Pytania są tak ułożone, że tekst sam się tworzy. Moja pomoc jest tak inspirująca, że nagle zobaczysz, czego Ci brakuje, by sprzedawać co chcesz, komu chcesz i kiedy chcesz - bez czekania na klientów. Do tego dodatkowo otrzymasz ponad 50 gotowych zdań, które będą za Ciebie sprzedawać.

megaphone

Czego nowego się dowiesz?

Co napisać, by mieć coraz lepszą sprzedaż:

  • Dwa słowa, które zmienią ignorowanie w silne zainteresowanie. To będzie niebiznesowa obietnica, która rozwija biznes. Daje coś, czego się nie spodziewasz, ale klienci tylko na to czekają.
  • Dlaczego "zaspokajanie potrzeb" klienta to mit, który bardziej szkodzi sprzedaży, niż jej pomaga? Jeśli tylko zaspokajasz potrzeby klienta - w każdej chwili ktoś inny może to dla klienta zrobić, łatwo Cię zastąpić. Jeśli jednak piszesz o rzeczy na "M", wartość tego, co sprzedajesz nagle wzrasta i Twój produkt staje się jedyny w swoim rodzaju. (Czytaj: dużo za niego zapłacą.)
  • O czym nigdy nie pisać w tekście sprzedażowym, bo to od razu odrzuca klienta od zakupu? A sprzedawcy je właśnie wciskają - uwolnij się od tego.
  • Jak Google pomoże Ci w sprzedaży? Nie chodzi o reklamy ani wysokie pozycje strony w TOP10.
  • Pytania, które ratują tyłek. Dzięki nim przestajesz pisać o bzdurach i rzeczach odstraszających klientów od zakupu, a zaczynasz o tym, co ich naprawdę interesuje.
  • Kiedy "prawda" o produkcie przeszkadza w sprzedaży? Zamiast niej napisz to…
  • Poznaj relatywizm marketingowy. Nie jest ważne, czy produkt jest dobry, czy zły, czy jest drogi, czy tani. Klienta nie bardzo interesuje, czy "nasza firma funkcjonuje od 100 lat", nie interesuje go, czy to jest wykonane z tego, czy z tamtego. Ważne jest, czy klient widzi, że…. (Nic więcej, tylko to.)
  • Co to znaczy, że informacje nie sprzedają? Jeśli tak jest, to jaką rolę spełniają w tekstach sprzedażowych? Dużo pytań - jedna prosta odpowiedź.
  • Jak uniknąć błędu skierowania oferty do "Nikogo"? Wtedy "nikt" nie kupuje.
  • Metoda podawania konkretów w formie liczb, która jest niestety bezużyteczna w sprzedaży, a stosuje ją prawie każdy… Klienci na to nie reagują z jednego, błahego powodu.
  • Możesz mieć gorszy produkt i dawać mniejsze "korzyści" z zakupu, ale jeśli spełnisz ten jeden warunek, klient kupi od Ciebie.
  • Jak zmienić opis produktu - bez żmiany cen - by klient zaczął go postrzegać jako znacznie lepszy niż nawet najlepszy produkt konkurencji?
  • Jaka subtelna różnica w opisie produktu jest w stanie spalić ofertę w ciągu kilku pierwszych sekund czytania?
  • Jeden błąd, przez który konkurencja może łatwo przechwycić Twojego klienta. Jeśli Ty mu tego nie dasz, oni staną się następnym logicznym wyborem.
  • Jakie pytanie stwarza tak silną potrzebę w umyśle klienta, że zaczyna sobie porównywać Twój produkt z innymi i wychodzi na Twoją korzyść..?
  • Brutalna prawda o obiekcjach klientów i partyzancki sposób ich rozbrojenia. Jeśli tego nie zrobisz, one zalęgną się w głowie klienta i nie pozwolą mu na zakup nawet najlepszego produktu.
  • Kiedy włączają się wątpliwości klienta i jak ich uniknąć za pomocą jednego obrazu słownego?
  • Najważniejszy element promocji, który pomaga klientom podjąć szybką deczyję o zakupie. Nie jest to niska cena - ona może nawet przeszkadzać! Dwa przykłady, które wszystko wyjaśnią.

To tylko mały przedsmak tego, co znajdziesz w tym skondensowanym merytorycznie mini kursie. Zaskoczy Cię sposób prowadzenia tego szkolenia..

Pakiet Startowy "Siła Pytań".

Od produktu do sprzedaży - w 3 krokach

Webinar Rentgen w Oczach

Nagranie webinaru

To był płatny webinar szkoleniowy, więc zobaczysz samo "mięso".

Pokazuję, jak odpowiadać na pytania, by stworzyć dobrze sprzedający tekst.

UWAGA: Jak to na webinarach, w kilku miejscach dzwięk zanika. Na szczęście nie szkodzi to całości i nie tracisz na tym nic, poza kilkoma zdaniami.

(Długość filmu: 2:19:45)

Brief

Plik PDF z pytaniami

Śiągnij sobie na dysk ten zestaw pytań, by mieć go zawsze pod ręką.

To ten sam brief, jakie używam w pracy z klientami.

50 Genialnych Technik Sprzedaży

Ponad 50 zdań sprzedażowych

Aby w pełni ułatwić Ci tworzenie własnych tekstów, daję Ci treść poradnika "50 Genialnych Technik Sprzedaży Tekstem", który był sprzedawany za 97 zł.

Znajdziesz tu staranie dobrane zdania, które sprzedawały w różnych ofertach i reklamach. Dzięki nim piszesz na zasadzie Kopiuj-Wklej. Oczywiście, kopiowanie jest dla słabych, ale co zrobić, gdy Ci nin nie przychodzi do głowy, a musisz sprzedać? Na wyższym poziomie zamiast kopiowania będziesz się nimi inspirować, by nigdy nie stracić z oczu celu - sprzedaży.


To chcesz gratis tę Siłę Pytań? Napisz poniżej, komu to przysłać:

Zapisując się do newslettera wyrażasz zgodę na przesłanie na Twój adres e-mail dostępu do pakietu marketingowego Siła Pytań, a także informacji o nowościach, promocjach, produktach i usługach od firmy Dynanet.pl. Administratorem danych osobowych jest DYNANET.PL Dariusz Puzyrkiewicz, ul. Słowiańska 3, 82-500 Kwidzyn, NIP: 5811452224. Niniejsza zgoda może być wycofana w każdym momencie.