Nie komplikuj. Zrób to sam(a)!

Teraz i Ty możesz tak prosto sprzedawać:

Jeśli człowiek bez doświadczenia w sprzedaży może stworzyć skuteczny tekst ogłoszenia, reklamy, opisu, który sprzedaje dom (po kilku wcześniejszych nieudanych próbach), to co z tym osiągnie ktoś bardziej zaawansowany w marketingu i sprzedaży?

Klikjnij i zobacz, jak to zrobił ten klient >>

Mam dla Ciebie coś bardzo prostego - 37 pytań marketingowych z instrukcją obsługi i dodatkową pomocą w formie zdań, gotowych do użycia.

Co Ci to da?


Dzięki tym 37 pytaniom napiszesz prosty i skuteczny tekst sprzedażowy. A dzięki mojej pomocy zrobisz to bez błędu! Pytania są tak ułożone, że tekst sam się tworzy. Moja pomoc jest tak inspirująca, że nagle zobaczysz, czego Ci brakuje, by sprzedawać co chcesz, komu chcesz i kiedy chcesz - bez czekania na klientów. Do tego dodatkowo otrzymasz ponad 50 gotowych zdań, które będą za Ciebie sprzedawać.

Dlaczego tak ważne są te pytania? Bo Ty masz najlepsze odpowiedzi!

Po pierwsze, to ludzie mają pewien odruch - odpowiadania na pytania - dzięki niemu napiszesz każdy tekst, na zasadzie reakcji. Nawet bez pomysłu, natchnienia i doświadczenia!

Drugi powód jest taki, że prawdopodobnie tylko Ty znasz właściwe słowa dla swoich klientów. Żaden szablon ich nie ma - pytania wydobywają z Ciebie te właściwe słowa, które najlepiej trafiają do klientów.

megaphone

Czego nowego się dowiesz?

Co napisać, by mieć coraz lepszą sprzedaż:

  • Dwa słowa, które zmienią ignorowanie w silne zainteresowanie. To będzie niebiznesowa obietnica, która rozwija biznes. Daje coś, czego się nie spodziewasz, ale klienci tylko na to czekają.
  • Dlaczego "zaspokajanie potrzeb" klienta to mit, który bardziej szkodzi sprzedaży, niż jej pomaga? Jeśli tylko zaspokajasz potrzeby klienta - w każdej chwili ktoś inny może to dla klienta zrobić, łatwo Cię zastąpić. Jeśli jednak piszesz o rzeczy na "M", wartość tego, co sprzedajesz nagle wzrasta i Twój produkt staje się jedyny w swoim rodzaju. (Czytaj: dużo za niego zapłacą.)
  • O czym nigdy nie pisać w tekście sprzedażowym, bo to od razu odrzuca klienta od zakupu? A sprzedawcy je właśnie wciskają - uwolnij się od tego.
  • Jak Google pomoże Ci w sprzedaży? Nie chodzi o reklamy ani wysokie pozycje strony w TOP10.
  • Pytania, które ratują tyłek. Dzięki nim przestajesz pisać o bzdurach i rzeczach odstraszających klientów od zakupu, a zaczynasz o tym, co ich naprawdę interesuje.
  • Kiedy "prawda" o produkcie przeszkadza w sprzedaży? Zamiast niej napisz to…
  • Poznaj relatywizm marketingowy. Nie jest ważne, czy produkt jest dobry, czy zły, czy jest drogi, czy tani. Klienta nie bardzo interesuje, czy "nasza firma funkcjonuje od 100 lat", nie interesuje go, czy to jest wykonane z tego, czy z tamtego. Ważne jest, czy klient widzi, że…. (Nic więcej, tylko to.)
  • Co to znaczy, że informacje nie sprzedają? Jeśli tak jest, to jaką rolę spełniają w tekstach sprzedażowych? Dużo pytań - jedna prosta odpowiedź.
  • Jak uniknąć błędu skierowania oferty do "Nikogo"? Wtedy "nikt" nie kupuje.
  • Metoda podawania konkretów w formie liczb, która jest niestety bezużyteczna w sprzedaży, a stosuje ją prawie każdy… Klienci na to nie reagują z jednego, błahego powodu.
  • Możesz mieć gorszy produkt i dawać mniejsze "korzyści" z zakupu, ale jeśli spełnisz ten jeden warunek, klient kupi od Ciebie.
  • Jak zmienić opis produktu - bez żmiany cen - by klient zaczął go postrzegać jako znacznie lepszy niż nawet najlepszy produkt konkurencji?
  • Jaka subtelna różnica w opisie produktu jest w stanie spalić ofertę w ciągu kilku pierwszych sekund czytania?
  • Jeden błąd, przez który konkurencja może łatwo przechwycić Twojego klienta. Jeśli Ty mu tego nie dasz, oni staną się następnym logicznym wyborem.
  • Jakie pytanie stwarza tak silną potrzebę w umyśle klienta, że zaczyna sobie porównywać Twój produkt z innymi i wychodzi na Twoją korzyść..?
  • Brutalna prawda o obiekcjach klientów i partyzancki sposób ich rozbrojenia. Jeśli tego nie zrobisz, one zalęgną się w głowie klienta i nie pozwolą mu na zakup nawet najlepszego produktu.
  • Kiedy włączają się wątpliwości klienta i jak ich uniknąć za pomocą jednego obrazu słownego?
  • Najważniejszy element promocji, który pomaga klientom podjąć szybką deczyję o zakupie. Nie jest to niska cena - ona może nawet przeszkadzać! Dwa przykłady, które wszystko wyjaśnią.

To tylko mały przedsmak tego, co znajdziesz w tym skondensowanym merytorycznie mini kursie. Zaskoczy Cię sposób prowadzenia tego szkolenia..

Zestaw Startowy "Siła Pytań".

Od produktu do sprzedaży - w 3 krokach

Webinar Rentgen w Oczach

Nagranie webinaru

To był płatny webinar szkoleniowy, więc zobaczysz samo "mięso".

Pokazuję, jak odpowiadać na pytania, by stworzyć dobrze sprzedający tekst.

UWAGA: Jak to na webinarach, w kilku miejscach dzwięk zanika. Na szczęście nie szkodzi to całości i nie tracisz na tym nic, poza kilkoma zdaniami.

(Długość filmu: 2:19:45)

Pierwsza część webinaru

Cześć 1

W pierwszej części webinaru pokazuję 10 pytań o klienta i jego kontekst.

Dzięki tej części dowiesz się, jak mówić i pisać do klienta, by chciał Cię słuchać i czytać z poczuciem, że masz dla niego coś ważnego.

Druga część webibaru

Cześć 2

Druga część webinaru skupia się na analizie produktu lub usługi pod kątem sprzedażowym.

Szybko zauważysz, że takie właśnie pytania zadaje sobie klient. Ale znajomość pytań, to pikuś. Ważniejsze jest, jak na nie odpowiadasz, dlatego ten webinar jest taki cenny - uczy znajdowania tego, co ma wpływ na zakup. I jak to opisać, by prowadziło do sprzedaży.

Brief

Plik PDF z pytaniami

Ściągnij sobie na dysk ten zestaw pytań, by mieć go zawsze pod ręką.

To ten sam brief, jakiego używam w pracy z klientami.

50 Genialnych Technik Sprzedaży

Ponad 50 zdań sprzedażowych

Aby bardziej ułatwić Ci tworzenie własnych tekstów, daję Ci treść poradnika "50 Genialnych Technik Sprzedaży Tekstem", który był sprzedawany za 97 zł.

Znajdziesz tu starannie dobrane zdania, które sprzedawały w różnych ofertach i reklamach. Dzięki nim piszesz na zasadzie Kopiuj-Wklej. Oczywiście, kopiowanie jest dla słabych, ale co zrobić, gdy Ci nic nie przychodzi do głowy, a musisz sprzedać? Na wyższym poziomie zamiast kopiowania będziesz się nimi inspirować, by nigdy nie stracić z oczu celu - sprzedaży.

Co wyróżnia moje szkolenia od wszystkich innych?

  • Skondensowane konkrety zamiast rozwlekłych ogólników. Daję tylko to, co potrzebne do szybkiego działania.
  • Zawartość zawsze zgodna z opisem.
  • Metody sprzedaży oparte na faktach, zamiast pobożnych życzeniach i mitach.
  • Motywują do pisania, zamiast zniechęcać do działania. Krok po kroku, zamiast na "hurra".
  • Analiza realnych przykładów klientów.
  • Wiedza od profesjonalisty, a nie amatora. 10 000 godzin doświadczenia, zamiast powielania 10 000 artykułów i książek.
  • Unikatowa wiedza, której nigdzie indziej nie dostaniesz - tylko w tych lekcjach (każdy mój kurs zawiera unikatową treść - bez powielania).
  • Prostota zamiast komplikacji. Łatwo to przyswoić i wdrożyć.
  • Praktyczna wiedza podana z entuzjazmem - uważaj, bo się zarazisz.
  • Idealnie dobrana długość nagrań, nie za krótkie ani nie za długie.

Zobacz fragment webinaru "Rentgen w Oczach":

Wybierz najlepszą dla siebie wersję szkolenia:

Dopasuj kurs do swoich potrzeb i możliwości

Siła Pytań PRO

Kurs ze wsparciem w formie analizy i oceny tekstów
297
  • Nagranie webinaru "Rentgen w Oczach" (2:19:45)
  • Transkrypcja webinaru w panelu
  • PDF z 37 pytaniami
  • Tekst książki "50 Genialnych Technik Sprzedaży" w panelu
  • Ocena 3 tekstów stworzonych po kursie
Siła Pytań ECO
Wersja ekonomiczna
197
  • Nagranie webinaru "Rentgen w Oczach" (2:19:45)
  • Transkrypcja webinaru w panelu
  • PDF z 37 pytaniami
  • Tekst książki "50 Genialnych Technik Sprzedaży" w panelu