Dlaczego inni sprzedają więcej a nie Ty?

Zamiast zazdrościć innym efektów, zacznij sprzedawać lepiej, niż oni.

W każdej sekundzie, minucie, godzinie, gdy ty myślisz o tym, by zwiększyć sprzedaż, ktoś inny po prostu sprzedaje, odbierając Ci klientów.

Chcesz zobaczyć, jak przestać tracić klientów, którzy wchodzą na Twoje strony, widzą reklamy i posty i nie kupują?

Problem jest taki, że prawdopdobnie namawiasz klienta na zakup w momencie, gdy on tego nie chce.

Nie czekaj na ten moment. Wywołuj go swoimi słowami. Teraz, nie kiedyś.

Czasem jest tak, że klient ogląda video lub czyta coś, mu się to podoba, a Ty zostawiasz go z niczym, zakładając, że ten jego dobry nastrój mu pozostanie, aż go w odpowiednim momencie poprosisz o zakup.

Nastrój jest ulotny, jak mgła. Jeśli nie zaczniesz sprzedawać w chwili, gdy klient tego pragnie najbardziej, potem pozostanie Ci molestowanie, namawianie go, gdy już mu przeszło!

Jeśli nie zaczniesz wywoływać "momentów sprzedaży", pozostanie Ci czekanie na łaskę klienta... "Co łaska", to słaba strategia biznesowa.

SprzeDasz raz na zawsze rozwiązuje ten problem! Sprzedajesz w momencie, gdy klient tego najbardziej pragnie, bez chwili zwłoki! Bo potrafisz wywoływać te pragnienia słowami.

Przy okazji eliminujesz inny problem!


Więszkość ludzi ma tak, że wchodząc na stronę z ofertą szuka ceny. Najpierw cena, potem "może przeczytam". Od tego, z jakim nastawieniem wejdzie na stronę z formularzem zamówienia zależy to, czy kupi.


To oznacza, że sprzedasz trzeba przeprowadzić wcześniej, zanim wejdzie na stronę i zacznie szukać ceny.


Dzięki temu podejściu możesz sprzedawać gdzie chcesz i kiedy chcesz. Bo każdy kawałek contentu nastawia klienta na zakup i daje mu od razu taką możliwość! Nie musisz mieć odpicowanej strony ani nawet typowego sklepu internetowego. Nie musisz mieć niczego. Poza jednym - SprzeDasz i możliwość opłacenia zamówienia!

Nie czekaj na odpowiednią chwilę, ani na jakąś okazję. Twórz okazje do zakupu w tej jedynej najlepszej chwili, gdy klient jest najbardziej zainteresowany. Sprzedawaj na gorąco - zanim klient ostygnie.

Ten krótki kurs pokaże Ci krok, po kroku, jak przygotować SprzeDasz i ją prowadzić w każdym medium - tekście, audio i video.

megaphone

Jak sprzedawać 3,5 raza więcej?

Dziś chcę Ci zaproponować coś, co pomoże Ci uzyskać od klientów więcej brzęczących odpowiedzi:

  • Jak ustawić ramę sprzedaszy na każdą konwersację marketingową, jaką zaczynasz. Nie pozwoli Ci kontrolować klienta - bo się nie da. Ale pozwoli Ci kontrolować przebieg konwersacji, by zawsze zmierzała do zakupu, a nie: “muszę o tym pomyśleć”, “kupię za 2 miesiące”, “spytam chomika”.
  • Czym naprawdę się różni sprzedasz od sprzedaży? I dlaczego sprzedasz jest 3,5 raza efektywniejsza w zdobywaniu płacących klientów?
  • Pocałunek Sprzedaszy. Jak nastawić klienta na zakup od samego początku konwersacji, by prośba o zamówienie była czymś tak naturalnym, jak pocałunek na wspaniałej randce - bez tego obie strony czują, że czegoś ważnego zabrakło.
  • Co napisać lub powiedzieć, gdy nie możesz się pochwalić wieloletnim doświadczeniem i efektami swojej pracy, a klient chce mieć pewność, że jak nikt inny zaspokoisz jego potrzeby?
  • Schemat sprzedaszy w 3 krokach, którego nieustannie używam od 13 lat… W e-mailach, artykułach, postach i... rozmowach telefonicznych.
  • I jeszcze niespodzianka, którą zobaczą tylko te osoby, które to kupią.

To tylko mały przedsmak tego, co znajdziesz w tym skondensowanym merytorycznie mini kursie.

To nie może być takie proste!

Dlatego nagrałem 10 krótkich filmów, które poprowadzą Cię za rękę przez cały proces sprzedaszy.

Lekcja 1

Wprowadzenie

Zbyt sprzedajesz, a za mało dajesz. Klienci nie kupują, bo nie chcą dać się zamknąć.

Tylko autohipnoza działa w przypadku tekstów. Dlaczego? Bo im nie chodzi o tak zwane "korzyści", ale coś znacznie poważniejszego.

(Długość filmu: 14:24)

Lekcja 2

Niobe

Czy wiesz, że otoczenie wpływa na nasze zachowanie? Pokażę Ci totalną metodę wywierania wpływu na klientów - Apokalipsę.

Nauczysz się korzystać z 4 poziomów indukcji zachowań zakupowych, za pomocą starego, dobrego WUMO.

(Długość filmu: 13:19)

Lekcja 3

Konador Lock

Znasz zasadę "konsekwencji"? Jej działanie opiera się na prostych decyzjach. Tu - na nienawiści do...

Nauczę Cię pokonywać Matematyka, który podpowiada klientom złe rzeczy, w tym, by nie kupować od Ciebie.

(Długość filmu: 13:56)

Lekcja 4

Morfeusz

Co powiesz na tornado emocjonalne? Okazuje się, że w klientach tkwi potężna siła działania, wystarczy ją tylko umiejętnie przekierować na zakup.

To będzie pierwszy moment, gdy zaczynamy działać wbrew "rozsądkowi". Bo trzeba będzie prowokować klienta do czegoś, czego teraz prawdopoobnie starasz się unikać...

(Długość filmu: 9:15)

Lekcja 5

Wyrocznia

Drugi "nierozsądny" warunek sprzedaszy. To jest wywieranie wpływu na decyzje klientów w białych rękawiczkach.

Pierwszy przykład wyjaśnia wszystko. Pokażę Ci nieintuicyjny sposób radzenia sobie z uprzedzeniami klientów do Ciebie, na przykład, gdy nie masz dużego doświadczenia w tym, co robisz, albo... jesteś kobietą...

(Długość filmu: 12:38)

Lekcja 6

Serafin

Większość sprzedawców walczy o zamówienie, co wywołuje reakcje obronne u klientów. Tu pokażę Ci, jak raz na zawsze zakończyć walkę z klientem i sprawić, by poczul się lepiej. Lepiej od...

Gdy wprowadziłem to podejście u siebie, nagle zaczęły dziać się cuda. Klienci tak się ożywili, że...

(Długość filmu: 4:46)

Lekcja 7

Merowing

Ostatecznie pożegnamy strzelanie do klienta, za rzecz przenikania w głąb jego myśli i uczuć.

Zobaczysz, co usuwa jego blokady przed działaniem. I co sprawia, że traci panowanie nad sobą.

(Długość filmu: 7:47)

Lekcja 8

Persefona

Najkrótsza lekcja wywierania napotężniejszego wpływu na klientów. Nie da się przed tym obronić, bo klient nigdy nie znajdzie żadnych obiekcji - jak widzisz, to coś bardzo mocnego.

Najlepsze teksty powstają z zamkniętymi oczami - tu rodzi się instynkt.

(Długość filmu: 5:50)

Lekcja 7

Klucznik

Jak "wjechać" klientowi na ambicję, by jasno zobaczył, że to, co oferujesz jest tym, czego pragnie?

To najbardziej rozsądna część systemu sprzedaszy i ma największy wpływ na ostateczną decyzję klienta o zakupie.

(Długość filmu: 8:09)

Lekcja 8

Przykład

Na konkretnym przykładzie pokażę Ci realne zastosowanie zasad Siły Sprzedaszy.

Oczywiście przykład jest mój, bo tu wiem, że zadziałał, więc to sprawdzone.

(Długość filmu: 8:35)

Co wyróżnia moje kursy od wszystkich innych?

  • Skondensowane konkrety zamiast rozwlekłych ogólników. Daję tylko to, co potrzebne do szybkiego działania.
  • Zawartość zawsze zgodna z opisem.
  • Metody sprzedaży oparte na faktach, zamiast pobożnych życzeniach i mitach.
  • Motywują do pisania, zamiast zniechęcać do działania. Krok po kroku, zamiast na "hurra".
  • Analiza realnych przykładów klientów.
  • Wiedza od profesjonalisty, a nie amatora. 10 000 godzin doświadczenia, zamiast powielania 10 000 artykułów i książek.
  • Unikatowa wiedza, której nigdzie indziej nie dostaniesz - tylko w tych lekcjach (każdy mój kurs zawiera unikatową treść - bez powielania).
  • Prostota zamiast komplikacji. Łatwo to przyswoić i wdrożyć.
  • Praktyczna wiedza podana z entuzjazmem - uważaj, bo się zarazisz.
  • Idealnie dobrana długość nagrań, nie za krótkie ani nie za długie.

Zobacz 1 lekcję Siły Sprzedaszy:


Chcesz otrzymać gratis pierwsza lekcję Siły Sprzedaszy?
Kliknij i podaj swój adres e-mail >>

Przyspiesz zakupy

Wybierz odpowiednią dla siebie wersję Siły Sprzedaszy

Siła Sprzedaszy PRO

Kurs ze wsparciem w formie analizy i oceny tekstów
297 zł
  • Nagrania video
  • Nagrania audio (mp3) do ściągnięcia
  • Transkrypcja nagrań w panelu
  • PDF z przykładami
  • Ocena 3 tekstów stworzonych po kursie
Siła Sprzedaszy ECO
Wersja ekonomiczna
197 zł
  • Nagrania video
  • Nagrania audio (mp3) do ściągnięcia
  • Transkrypcja nagrań w panelu
  • PDF z przykładami
  • -
  • -


Słowny Sprzedawca