Chcesz wreszcie skończyć z niezbyt udanymi kampaniami marketingowymi, przez które tracisz za dużo czasu i pieniędzy?

Sprzedawaj więcej dzięki lepszym niż konkurencja odpowiedziom na 11 pytań klientów o Ciebie, produkt i ofertę.

Na samym końcu każdej kampanii marketingowej (albo tzw. "lejka") jest strona, która ma zebrać pieniądze z tych wszystkich działań. I gdy tego nie robi - jest tragedia. Jedna, dwie, trzy takie kampanie i masz doła.

Ale to nie problem z Tobą, tylko ze stroną! Zanim klient lupi, musi się w jego głowie wydarzyć jedna rzecz.

Jego wewnętrzny system oceny musi mu dać zielone światło do zakupu. Oto, jak te zielone światło włączyć w jego głowie.

Badania jasno dowiodły, że w ciągu pierwszych 50 milisekund w głowie każdego człowieka tworzy się pierwsze wrażenie. Klient bardzo szybko ocenia, co widzi, wkładając to do jednej z 3 szufladek: nuda, zagrożenie lub okazja. Domyślam się, że wolisz znaleźć się w tej trzeciej - "okazja"?

By przetrwać w biznesie musisz przynajmniej nauczyć się wyłączać alarm w głowie klienta. Lepiej budzić zainteresowane niż strach. No i jeszcze trzeba przejść test typu "zostańmy przyjaciółmi", czyli poszukam kogoś lepszego. Tak traci się klientów, a ja chcę Ci pomóc ich zyskać.

Jeśli więc do tej pory nie udało Ci się napisać czegoś budzącego silne zainteresowanie klientów, to zakwalifikowali Cię do jednej z dwóch złych szufladek - "zagrożenie" lub "zostańmy przyjaciółmi". A przecież taki klient nawet Cię nie zna. Za szybko ocenia. Robi to pochopnie i powierzchownie. Z Tobą i Twoim produktem jest wszystko w porządku, tylko Twój tekst nie włącza w głowie tego upragnionego zielonego światła. Ktoś powinien za to beknąć...

Więc albo szybko nauczysz się włączać zielone światło w głowie klienta, albo on szybko opuści Twoją wypieszczoną stronę interentową. Co wolisz?

Dobrze wiem, o czym piszę, bo sam byłem kiedyś w tym miejscu. Tworzyłem teksty według dobrych zasad, ale nie widziałem żadnego efektu. Aż pewnego dnia przeczytałem książkę pewnego sprzedawcy, który podał taki przykład, że wreszcie to zrozumiałem i od tej pory wszystko się zmieniło.

Na początek mam dla Ciebie nagranie płatnego webinaru, w którym pokazuję, jakimi słowami zapalać zielone światło w głowach klientów. Otrzymasz 11 prostych pytań, na których podstawie stworzysz tekst do każdej strony. Każde z tych pytań dokładnie omówię na przykładach uczestników tego płatnego webinaru. Odpowiadając po kolei na te 11 pytań gasisz w głowie klienta te cholerne czerwone i pomarańczowe światła, a zapalasz pięknie świecące zielone.

Otrzymasz nagranie tego webinaru w formie video i audio oraz transkrypcję.

Ale to nie koniec. Do tego nagrania dodam 6 starannie dobranych lekcji z programu Nowa Szkoła Copywritingu. Pomogą Ci w tworzeniu skutecznych tekstów na strony internetowe.

Co masz do stracenia?

Klientów...

Nie pozwól, by Cię opuszczali z powodu głupiego światełka w głowie...

Wszystko, czego potrzebujesz - teraz w jednym miejscu:

Każdy może stworzyć lepszy tekst na stronę

Teksty na Landing Pages

To najsilniejsza metoda pokonywania oporu u klientów – zaczynają reagować na proste bodźce, zamiast się zastanawiać, czy warto kupić. Z pomocą tego nagrania stworzysz KAŻDY tekst - widziałem już nawet posty na Facebboku, które oparte były o moją metodę!

Zawartość: Co to jest Landing Page i co jest w tej stronie szczególnego? Jak i kiedy z niej korzystać? Dlaczego każda strona musi przejść brutalny test Systemu R? 11 nietypowych pytań, które stworzą Ci treść na Landing Page. Skąd wziąć najskuteczniejsze CTA?

(Długość filmu: 2:34:33)

Co dalej?

Jak zacząć tekst?

Też tak masz, że gdy już zaczniesz pisać, to dalej idzie łatwiej? Tu otrzymasz 6 wskazówek, jak dobrze zacząć każdy tekst, by Tobie łatwiej się pisało, a klientowi łatwiej się czytało. Czyli, żeby wszyscy byli zadowoleni.

(Długość filmu: 21:37)

Co dalej?

Kreator zdań sprzedażowych

Na pewno będziesz mieć ten problem. Jak z odpowiedzi na 11 pytań utworzyć zdania, które pomogą Ci sprzedać to, co chcesz? No to raz na zawsze rozwiązałem ten problem. W inteligentny sposób zaczniesz "kopiować" najlepszych copywriterów w historii. Wybrałem ich najlepsze zdania i pokazałem, jak na ich podstawie tworzyć swoje. To działa. Od razu zaczniesz pisać jak najlepszy copywriter.

(Długość filmu: 14:17)

Co dalej?

Jak pisać nagłówki motywujące do działania?

Ty i ja wiemy, że bez dobrego nagłówka nawet najlepszy tekst pozostanie niezauważony. A słaby tekst z dobrym nagłówkiem ma dużą szansę na przeczytanie. A co się stanie, gdy połączymy dobre nagłówki ze świetnym tekstem sprzedażowym? Taki tekst już masz, jeśli piszesz go z kreatorem zdań na podstawie odpowiedzi na 11 pytań. Teraz naucz się pisać do tego odpowiednie nagłówki.

(Długość filmu: 22:31)

Co dalej?

Jak tworzyć Call To Action?

Co Ci po tekście, który klient przeczyta, ale niczego nie zrobi, czyli w tym kontekście niczego od Ciebie nie kupi? Możesz pisać teksty, które będą się podobać, ale w biznesie potrzebujesz teksty, które będą sprzedawać. A każdy taki tekst potrzebuje jasnego, konkretnego i przekonującego wezwania do działania (Call To Action). Tu się nauczsz pisać takie wezwania.

(Długość filmu: 34:17)

Co dalej?

Jak redagować teksty?

Ostatni etap pracy copywritera. Tworzymy karoserię dla potężnego silnika sprzedaży. Silnik potrzebuje aerodynamicznej osłony, która zmniejszy opór powietrza w trakcie wyścigu - tak działa redagowanie tekstów. Zmniejsza opór przed zakupem w wyścigu o pieniądze klienta. Poza tym, piękna karoseria przyciąga wzrok - to samo mogą zrobić Twoje słowa. Proste zasady redakcji, łatwe do zastosowania i skuteczne.

(Długość filmu: 28:17)

Co mówią klienci?

Wojciech Bizub

Proste i genialne

Wojciech Bizub, marketer internetowy

Darek przedstawił 11 pytań, które aktywują tzw. jaszczurkę (gadzi móżdżek). A jaszczurka, jak to jaszczurka albo działa, albo ucieka. Tak samo jak klient: kupuje albo nigdy nie wraca. Wystarczyło jedno zdanie z tego szkolenia, aby całkowicie zmienić sposób budowania oferty na stronę lądowania. Zaserwuję fragment tutaj:

Odpowiedź na pytanie numer 1 to tytuł strony lądowania, odpowiedź na pytanie numer 11 to linijka wezwania "jaszczurki" do zakupu. Pozostałe pytania są kolejnymi wskazówkami do stworzenia kluczowych akapitów oferty. Tworzenie landing pages przestaje być sekretną sztuką, gdy pozna się pytania, które Darek omawia w trakcie tego kursu. Otrzymujesz gotowy schemat. Proste i genialne :).


Małgorzata Kapuściak

Krótko, konkretnie – i zawsze z korzyścią

Małgorzta Kapuściak, www.dziewczynawtrampkach.pl

Inwestycja w kursy Darka to strzał w dziesiątkę! Krótko, konkretnie – i zawsze z korzyścią. Niekiedy aż sama z siebie się śmieję, że to przecież takie proste, a człowiek tak kombinuje, że aż przekombinowuje.

Tym razem Siła Strony pomogła mi uporządkować nie tylko wybrane teksty, ale i całą moją stronę. Tak właśnie jest, jak dostajesz nową inspirację, która nie ma końca. Tylko jest jedno ALE – samo się nie napisze. Są przykłady, są omówienia, ale w to Ty tworzysz efekt końcowy.

U mnie jest tak, że im więcej się uczę od Darka tym bardziej chce mi się pisać. I to jest właśnie duży BONUS – motywacja. Nie czekaj – działaj. A efekty same powiedzą czy było warto.

Dopasuj kurs do swoich potrzeb i możliwości

Siła Strony VIP
Pełne wsparcie po szkoleniu
799
  • Nagrania video
  • Nagrania audio (mp3) do ściągnięcia
  • Transkrypcja nagrań w panelu
  • Action Shift w PDF
  • Ocena 3 wersji stron stworzonych po kursie
  • 60 minut konsultacji na Skype
Siła Strony ECO
Wersja ekonomiczna
397 zł
  • Nagrania video
  • Nagrania audio (mp3) do ściągnięcia
  • Transkrypcja nagrań w panelu
  • Action Shift w PDF
  • -
  • -

Uwaga: nie ma żadnych zwrotów! Ten typ produktu jest wyłączony z ustawowego prawa do rezygnacji w ciągu 14 dni.



Słowny Sprzedawca