Jaka jest różnica między pustymi słowami, a tymi, które nagle sprzedają?

Popatrz na obrazek wyżej. Ręce Dynamena pokazują taaaaaaaaaką różnicę. Puste słowa są stratą czasu i pieniędzy. Silne wyrazy, dają i pieniądze i czas, bo przekonują do zakupów za Ciebie. Jaką by to przyniosło różnicę w Twoim życiu, gdyby Twoje słowa więcej sprzedawały?

Znajdziesz na to 74 minuty? W tym czasie nie zrobię z Ciebie eksperta, ale… zaczniesz pisać, jak ekspert copywritingu! Pokażę Ci, jak możesz to robić codziennie i sprzedawać za każdym zdaniem.

W tym mini kursie znajdziesz sposób wykorzystania pewnego sekretu psychologicznego, którym posługują się najlepsi copywriterzy. Słowa działają tak silnie, jak narkotyk i Ty się tego zaraz nauczysz.


Ten kurs drastycznie skraca czas nauki do minimum po to, by pomóc Ci natychmiast zarabiać więcej pieniędzy. Metoda sprzedaży ekspertów, dostępna teraz nawet dla początkujących.

Co wolisz? Stać na obronie i przepuszczać klientów, czy strzelać gole słowami i wygrywać sprzedaż za sprzedażą? Wolisz podwórkowe granie czy pierwszą ligę sprzedawców?

megaphone

Silne słowa, które omijają obronę klientów

Ekstraklasa copywritingu - tak robią to najlepsi:

  • Dlaczego musisz pisać odwrotnie, niż uczą dziennikarzy. (Pani od polskiego dostałaby zawału, gdyby to zobaczyła.)
  • "Bombowy" sposób pisania - tak silny, że możesz to zrobić tylko raz. Na samym początku tekstu. Potem będzie za późno na odzyskanie uwagi czytelnika i ratowanie sprzedaży…
  • Pierwotny rodzaj informacji, na które wrażliwy jest każdy człowiek. Wywołuje instynktowne reakcje u klientów, bo nie można temu się oprzeć!
  • Jak podawać informacje o produktach i usługach, by klient chciał ich ciągle więcej?
  • Dlaczego AIDA już nie wystarczy i potrzebna jest NIDA? Poznaj totalne przeciwieństwo zwykłych sposobów pisania.
  • Jak w tekście wykorzystywać "nominalizacje", które dają klientom konkretny powód do natychmiastowego zakupu?
  • Jak stosować najsilniejszy afrodyzjak marketingowy, by klient nie mógł zrezygnować z czytania i… zakupu. Kluczem nie jest to, co piszesz, lecz to, czego nie piszesz.
  • Poznasz 10 struktur tekstu nakręcających zainteresowanie czytelnika.
  • Jakie jedno zdanie (w formie pytania) wywołuje silne napięcie u czytelnika i podtrzymuje jego uwagę do samego końca tekstu?
  • Jakie 3 emocje łączą najchętniej udostępniane memy i filmy?
  • Jedna banalna zasada opowiadania historii (zmiana czasownika), która sprawia, że klient na żywo je obie odtwarza i przeżywa wydarzenia. Poloniści tego nienawidzą, dlatego tak trudno im napisać dobrze sprzedające teksty.
  • 2 rzeczy, które musisz usunąć z każdego tekstu, by klient chciał go połknąć w całości.
  • Ciekawy rodzaj czasowników, które natychmiast budzą pozytywne emocje i zachęcają do zakupu.
  • Jak poprawnie używać liczby i statystyki w tekstach, by pobudzały zainteresowanie?
  • Zasada 3P, dzięki której Twoje słowa pozostaną w czytelniku na dłużej, zamiast wypaść z głowy po 8 sekundach.
  • Co napisać, by klient nie mógł odlożyć zakupu na później?
  • Kiedy włączają się wątpliwości klienta i jak ich uniknąć za pomocą jednego obrazu słownego?
  • Azjatycka metoda sprzedaży samochodów w USA, która w czasie największego kryzysu wywindowała sprzedaż jedynej marki, która ją stosowała.
  • Dziwny sposób sprzedaży jednego z biur podróży, który zwiększał liczbę podpisanych umów, mimo, że nie były to najtańsze wycieczki.

To tylko mały przedsmak tego, co znajdziesz w tym skondensowanym merytorycznie mini kursie. Szczególnie jedna rzecz Cię zdziwi...

To nie może być takie proste!

Dlatego nagrałem 8 krótkich filmów, które poprowadzą Cię za rękę przez cały proces pisania.

Lekcja 1

Wprowadzenie

Dowiesz się szybko, jakie słowa działają jak narkotyk na mózg klienta. I jak stymulować ten mózg, by chciał od Ciebie ciągle więcej!

A tak konkretnie pokażę Ci dwie "rzeczy", jakich szuka mózg klienta. One Ci wystarczą do zamiany najnudniejszego tekstu w fascynujący.

(Długość filmu: 8:17)

Lekcja 2

Zaciekawienie

Poznasz metodę zaskakiwania klienta specjalnym rodzajem informacji, który sprzyja zdobywaniu uwagi, wzmacnia więź między wami i wywołuje obawę przed utratą czegoś cennego - co Ty masz dla niego!

Tekst, który w ten sposób napiszesz pobudzi zainteresowanie klienta tym, co chcesz sprzedać.

(Długość filmu: 16:09)

Lekcja 3

Zainteresowanie

Poznasz 3 łatwe dla Ciebie metody pobudzania zainteresowania, by klient nie mógł przestać czytać Twojego tekstu. Dlatego to się nazywa "afrodyzjak marketingowy".

Jeśli ja potrafiłem doprowadzić do tego, że ciągle czytasz ten tekst, to Ty też tak możesz!

(Długość filmu: 4:39)

Lekcja 4

Intryga

Poznasz metodę wywoływania 3 najsilnieszych rodzajów emocji. Otrzymasz 10 szablonów opowieści , które będą trzymać czytelnika w napięciu do samego końca.

Tak, te szablony pomogą Ci opakować produkt w silne emocje. Nawet najbardziej nudny produkt ma tę jedną rzecz. Masz to codziennie przed nosem. Teraz nauczysz się pisać bardzo interesująco.

(Długość filmu: 7:51)

Lekcja 5

Gładki tekst

Poznasz 13 "szybkich" metod pisania i redagowania tekstu tak, by utrzymać klienta w trybie działania, a nie "myślenia" (muszę to przemyśleć!)

Najlepsze jest to, że doskonałość osiąga się przez usuwanie słów, a nie ich dodawanie! To może być dla Ciebie spore zaskoczenie.

(Długość filmu: 17:30)

Lekcja 6

Kontrast

"Technika żaby" plus 5 metod ułatwiania mózgowi klienta podjęcia natychmiastowej decyzji o zakupie. Bez tego będzie się ociągał z zamówieniem.

To jedyna taka rzecz, która zmusza mózg do reakcji i nie da się temu oprzeć.

(Długość filmu: 10:51)

Lekcja 7

Zakup

Tu poznasz 5 rzeczy, które musisz napisać, by przyspieszyć zakup. Bez nich klient może dojść do wniosku, że jednak nie potrzebuje Twojego produktu!

Jedna z tych "rzeczy" zdejmuje negatywną presję z klienta. A to ona najczęściej postrzymuje ludzi przed zakupem. Dowiesz się, jak ją szybko usunąć.

(Długość filmu: 9:45)

Lekcja 8

Co dalej?

Co zrobić, by systematycznie zwiększać sprawność posługiwania się słowami, które prowadzą do zakupu?

Tu się dowiesz, jak ja to robię. Dostaniesz te same narzędzia, z których ja korzystam na co dzień. Chcesz?

(Długość filmu: 3:41)

Co wyróżnia ten mini kurs od wszystkich innych?

  • Skondensowane konkrety zamiast rozwlekłych ogólników. Daję tylko to, co potrzebne do szybkiego działania.
  • Zawartość zawsze zgodna z opisem.
  • Metody sprzedaży oparte na faktach, zamiast pobożnych życzeniach i mitach.
  • Motywują do pisania, zamiast zniechęcać do działania. Krok po kroku, zamiast na "hurra".
  • Analiza realnych przykładów klientów.
  • Wiedza od profesjonalisty, a nie amatora. 10 000 godzin doświadczenia, zamiast powielania 10 000 artykułów i książek.
  • Unikatowa wiedza, której nigdzie indziej nie dostaniesz - tylko w tych lekcjach (każdy mój kurs zawiera unikatową treść - bez powielania).
  • Prostota zamiast komplikacji. Łatwo to przyswoić i wdrożyć.
  • Praktyczna wiedza podana z entuzjazmem - uważaj, bo się zarazisz.
  • Idealnie dobrana długość nagrań, nie za krótkie ani nie za długie.

Zobacz fragment Siły Wyrazu:

Wybierz najlepszą dla siebie wersję szkolenia:

Dopasuj kurs do swoich potrzeb i możliwości

Siła Wyrazu PRO

Kurs ze wsparciem w formie analizy i oceny tekstów
297
  • 8 nagrań video (74 minuty)
  • Nagrania audio (mp3) do ściągnięcia
  • Transkrypcja nagrań w panelu
  • PDF z przykładami
  • Ocena 3 tekstów stworzonych po kursie
Sam kurs Siła Wyrazu
Wersja ekonomiczna
197
  • 8 nagrań video (74 minuty)
  • Nagrania audio (mp3) do ściągnięcia
  • Transkrypcja nagrań w panelu
  • PDF z przykładami
  • -
  • -