Sprzedaż nie polega na tym, że nauczysz się na pamięć jednego tekstu i będziesz zawsze pisać to samo. Bo przecież są różne sytuacje i musisz umieć do nich się dopasować. Wybrałem 12 najczęstszych sytuacji zakupowych i opracowałem dopasowaną do nich komunikację
Czwarty z 12Archetypów ZakupowychKlienta

Nie musisz być typem sprzedawcy, by kupowały od Ciebie tysiące klientów
Dopasuj tylko swój tekst do typu klienta. Tego typu, który kupi od Ciebie najwięcej.
W ten sposób na przykład sprzedawałem swoje szkolenia za 2500 od osoby i warsztaty za 12 300 u mnie, na prowincji, w Kwidzynie.
Przez dopasowanie przekazu do osoby, poprzez dobór słów, które dla konkretnych klientów mają dużą wartość i znaczenie. Eliminację największej przeszkody. I pokazanie wartości tak, by nie było odkładania na później.
Jedna z osób miała 644 km do pokonania, by do mnie dojechać. Inni po 3-4 przesiadki, by do mnie dotrzeć pociągiem. Kilka osób zainwestowało swoje całe oszczędności, by nauczyć się moich metod tworzenia tekstów. Co ja takiego im mówiłem i pisałem, że przyjazd do mnie miał aż taką wartość?
Każdy człowiek ma swoje powody do kupowania. Gdy się w pełni na nim skupimy i dopasujemy do jego schematu zakupowego, dlaczego miałby nie kupić czegoś, co chce, w tym momencie, gdy chce, bo mu to wszystko bardzo pasuje?
To, czego uczę w tym psychokursie rozpoczęło cichą rewolucję w moim biznesie, gdy zdałem sobie sprawę z tego, jak prosta może być sprzedaż. Kiedyś nazywałem to podejściem H2H (Human to Human), potem 100% skupieniem na kliencie, a dziś… Dziś możesz poznać jedną z podstawowych zasad komunikacji sprzedażowej słowem pisanym - 100% dopasowanie tekstu do klienta.
Tak sprawisz, że Twoje teksty będą trafiały do właściwych osób, a nie by zadowolić każdego czytelnika. Nauczysz się komunikować z najlepszymi, klientami tak, by chętniej kupowali u Ciebie.
Pierwsza lekcjagratis:
Plan lekcji:
Czy możliwa jest szybka reakcja klienta na ofertę? Tak, bo każda reakcja jest szybka. Niestety zbyt często jest to reakcja negatywna. Jeśli komunikujesz się w niedopasowany do klienta sposób on MUSI CI ODMÓWIĆ! Chcesz zamienić reakcje odmowne klientów na zamówienia? Oto lista działań, jakie musisz wykonać:


Koncentracja


9 typów klientów


Przykłady


Ograniczenie


Oczekiwania


Chwila
Co wolisz?
Oprócz samego kursu daję Ci do wyboru dwa rodzaje wsparcia. Dzięki nim już nigdy więcej nie będziesz się zastanawiać – czy ten tekst jest dobry, bo ja Ci szybko odpowiem na to pytanie i wyjaśnię, co zrobić, by był lepszy.
Typ VIP
Pełne wsparcie po szkoleniu

- Nagrania video
- Nagrania audio (mp3)
- Transkrypcja nagrań w panelu
- PDF ze streszczeniem
- Ocena 3 tekstów
- 60 minut konsultacji na Skype
Typ PRO
Kurs z analizą i oceny tekstu

- Nagrania video
- Nagrania audio (mp3)
- Transkrypcja nagrań w panelu
- PDF ze streszczeniem
- Ocena 1 tekstu
- 60 minut konsultacji na Skype
Typ ECO
Sam kurs (wersja ekonomiczna)

- Nagrania video
- Nagrania audio (mp3)
- Transkrypcja nagrań w panelu
- PDF ze streszczeneim
- Ocena tekstu
- 60 minut konsultacji na Skype
