Copywriting kursy online i szkolenia. Copywriting kursy online i szkolenia.
  • Start
  • Psychoblog
  • Szkolenia
  • Psychokursy
  • Usługi
  • Psycholetter
  • VOD (zaloguj)
Content Marketing który sprzedaje

Jak wybić się w każdej branży i powiększyć swój zasięg wpływów oraz liczbę klientów?

Nawet początkujący może teraz zdobywać dużą liczbę klientów. Oto, jak:

Zaczniemy od najprostszej aktywności, która potrafi skłonić klientów do wysłania zapytania o Twoje usługi lub produkty.

A potem stworzymy całą ścieżkę zakupową, która będzie Ci podsuwać pod nos kolejnych klientów, ale pod jednym warunkiem: że dobrze to zrobisz i zaczniesz rozmawiać z klientami z pozycji bohatera, a nie żebrząc o ich pieniądze.

Zaczniemy od BRAND N.I.D.A. i nauczymy się się komunikować z klientami, nie czekając na ich ruch!

Co ciekawe, rezultaty są natychmiastowe. Gdy na przykład tworzysz reklamę na Facebooku, to często musisz czekać nawet kilka dni na jej zatwierdzenie i jeśli masz szczęście i się do niej nie przyczepią - co się coraz częściej zdarza pod byle pretekstem - to czeka Cię czekanie na efekt, dopiero po pewnym czasie wiesz, czy coś działa.

Zupełnie inaczej jest z działaniami, których uczę na tym szkoleniu. Nie dość, że nikt nie musi ich zatwierdzać, to w większości przypadków natychmiast widzisz efekty! I jesteś w stanie szybko zareagować - gdy inni ciągle czekają na zatwierdzenie reklamy 🙂

Czasem jednak te metody działają odwrotnie. Jedno z działań, które wykonałem 5 lat temu, ciągle przyprowadza nowe osoby do mojej listy mailingowej! Z lenistwa przestałem to robić rok temu, a co chwila na mojej liście pojawia się kolejna osoba - dzięki temu, co zrobiłem kiedyś!

By zobaczyć moje rekomendacje zajrzyj na mój profil na LinkedIn >>

Chcesz by klienci sami chcieli do Ciebie kupować?

Ramowy plan:

To totalne przeciwieństwo nachalnego marketingu. Bo klienci sami ciebie znajdują i proszą o ofertę. Fantazja staje się rzeczywistością. W trakcie dwudniowych warsztatów uczestnicy od razu piszą i natychmiast otrzymują informacje zwrotne. Nie ma lepszej metody nauczenia się pisania artykułów, niż pisanie i doświadczenie zarówno trudności jak i sukcesu!

Zaczniemy od najprostszych działań marketingowych, dostępnych dla każdego, kto ma konto w sieciach społecznościowych.
Mikro content marketing
Ta technika pokazuje jak najłatwiej ściągnąć do siebie klientów. Ten rodzaj aktywności tworzy silną więź z klientem, której nie zerwie obniżka cenowa konkurencji, gdy nie robią tej jednej rzeczy, do której Cię będę zachęcał.
FAQ marketing
Coraz częściej klienci kupują nie to, co najlepsze albo im potrzebne, ale to, co kupują inni! Jak wykorzystać siłę neuronów lustrzanych do zwiększania sprzedaży? O tym mówi ta technika.
Social Marketing
Ten rodzaj marketingu daje długotrwały efekt przy jednorazowym wysiłku. Klient dostaje wręcz do ręki argumenty za tym, by kupować u Ciebie, a nie gdzieś indziej.
Download marketing
Jak ciągle poszerzać swoją strefę wpływu i zasięg oddziaływania marketingu? Jest okazja, by się mocno wybić na rynku i to w najtańszy możliwy sposób - nie zepsuj tego brakiem działania. Ta aktywność będzie wymagała włożenia pracy w pisanie, więc mało kto to robi - możesz się łatwo wyróżnić!
Artykuły marketingowe
Jak pisać, by klienci chcieli czytać i trudno im było z tego zrezygnować? I jak wciągać słowami w zakup, by stał się on naturalną konsekwencją zainteresowania tekstem?
Wciągające słowa
Co takiego jest w Twojej marce, żeby klienci chcieli tylko z Tobą współpracować? Pomogę to odkryć i wyraźnie pokazać. Też możesz stać się obiektem westchnień klientów tak, by byli gotowi Ci płacić więcej, niż myślisz.
Teraz Ja!
Uczestnicy poznają metodę tworzenia tłustych słów na bannery, sms-y i wszelkie inne krótkie formy. Do tego bonus: krótkie strzały słowne do każdego tekstu, by jednym zdaniem zaciekawić, zainteresować i zaprowadzić klienta do koszyka lub zamówienia.
Najważniejsze 10 słów
Jak odpowiadać klientom, którzy zadają krótkie pytania o produkt, by pod wpływem Twoich słów nabrali wielkiej chęci na zakup? Idealnie sprawdza się w komentarzach w sieciach społecznościowych, gdy klient prosi o informacje, ale jeszcze nie ma zamiaru kupować. Zamiast go przekonywać - oddalaj go od zakupu...
Interakcje
Co zrobić, by stać się pierwszą osobą, o której klient pomyśli, gdy zechce kupić to, co sprzedajesz? To odróżnia amatorów od profesjonalistów. I tych, co narzekają na kryzys, od tych, co nie narzekają - na brak klientów i pieniędzy.
Gorąca linia
Wiesz, jak sprzedawać więcej nie tylko dzięki trikom z obniżką ceny, czy ograniczeniem sprzedaży do dnia i godziny? Ostatecznie wszystko sprowadza się do tego, co klient dostaje. A konkretnie, czy wie, co dostaje i czy to jest zgodne z jego pulsem zakupowym. Pokażę Ci, jak mu podnieść ciśnienie, by chętniej kupował do Ciebie.
Sprzedaż bez trików
Pokażę Ci, jak wykorzystywać czwarty rodzaj sprzedaży - oparty nie na wciskaniu i zachwalaniu towaru, tylko osobistym doświadczeniu klienta, z którym nie da się dyskutować. I kilka gotowych fraz sprzedażowych, które dobrze wykorzystane nigdy nie zawodzą.
Zakład

Przeprowadzić takie szkolenie u Ciebie? Napisz do mnie:darek@dynanet.pl

15 lat

praktyki pisania tekstów biznesowych

11 lat

praktyki na rynku szkoleniowym

+10000

napisanych e-maili i tekstów sprzedażowych

+50

stworzonych specjalistycznych kursów
Dlaczego warto kupić ode mnie

Ciągle sprzedaję

Utrzymuję się z tego, co sprzedam, więc ani na chwilę nie tracę z oczu faktu, że każdy tekst musi ostatecznie prowadzić do zamówienia. Tego uczę na swoich szkoleniach. Nie "ładnego" pisania. Tylko tworzenia skutecznych biznesowo tekstów. Bo czego nauczy o sprzedaży nauczyciel, który sam tego nie robi?
Wolisz nagrane szkolenia (VOD)?

3 ciekawe kursy:

Jeśli chcesz rozwijać umiejętność tworzenia contentu marketingowego, proponuję Ci te trzy krótkie kursy. Są dostępne na mojej platformie VOD, więc możesz uczyć się z dowolnego miejsca i w wybranym przez siebie czasie i tempie.

Kurs Cud Marketingowy
Cud Marketingowy
Jak nieznana nikomu marka może się nagle wybić w każdej branży, a znana mocno powiększyć swój zasięg wpływów i liczbę klientów?
Zobacz więcej
Siła Wyrazu
Podstawowy kurs pisania tekstów, które zaciekawią oraz zainteresują klientów i mogą ich doprowadzić do zamówienia.
Zobacz więcej
Psychopage
Jak tworzyć strony sprzedażowe i landing pages, przekonujące klientów do działania i zakupów? Trzeba poruszyć psychikę klientów.
Zobacz więcej
Aktualnie dostępne kursy VOD KLIKNIJ i zobacz, czego możesz się ode mnie nauczyć >>

SŁOWO DAJĘ, ZYSKI ROSNĄ! To znaczy, że strona Dynanet.pl powstała po to, by uczyć lepiej pisać i sprzedawać. Znajdziesz tu praktyczne kursy copywriterskie. Możesz też zamówić indywidualne szkolenie lub konsultacje.

Jakie kursy z copywritingu online mogę Ci zaproponować?

  • Psychostarter
  • Psychoreklamy
  • Psychowriting
  • Psychopage
  • Psyhompage
  • Psychoredakcja
  • Psychomaile
  • Psychobranding
  • Social Matrix
  • Cud Marketingowy
  • Short Message Selling
  • LinkedIn Leads
  • Pieniądze albo Życie!

Chcesz poradnik i newsletter?

Zobacz bezpłatny poradnik i newsletter >>

Zasady współpracy z copywriterem >>

Regulamin sklepu Dynanet.pl >>

Polityka prywatności serwisu Dynanet.pl >>

darek@dynanet.pl Odpowiadam w ciągu 24 godzin
501 161 491 W godzinach: 8:00 - 16:00
Potrzebujemy Twojej zgody:
Na tej stronie używamy "ciasteczek". Dzięki nim strona zapamiętuje Twoje preferencje i wybory. Kliknij “Akcepruję wszystkie”, by zezwolić stronie na używanie wszystkich ciasteczek. Jeśli chcesz je wybierać pojedynczo, kliknij "Cookie Settings" .
Wybierz ciasteczka do akceptacjiAkceptuję wszystkie
Manage consent

Privacy Overview

This website uses cookies to improve your experience while you navigate through the website. Out of these, the cookies that are categorized as necessary are stored on your browser as they are essential for the working of basic functionalities of the website. We also use third-party cookies that help us analyze and understand how you use this website. These cookies will be stored in your browser only with your consent. You also have the option to opt-out of these cookies. But opting out of some of these cookies may affect your browsing experience.
Necessary
Always Enabled
Necessary cookies are absolutely essential for the website to function properly. These cookies ensure basic functionalities and security features of the website, anonymously.
CookieDurationDescription
cookielawinfo-checkbox-analytics11 monthsThis cookie is set by GDPR Cookie Consent plugin. The cookie is used to store the user consent for the cookies in the category "Analytics".
cookielawinfo-checkbox-functional11 monthsThe cookie is set by GDPR cookie consent to record the user consent for the cookies in the category "Functional".
cookielawinfo-checkbox-necessary11 monthsThis cookie is set by GDPR Cookie Consent plugin. The cookies is used to store the user consent for the cookies in the category "Necessary".
cookielawinfo-checkbox-others11 monthsThis cookie is set by GDPR Cookie Consent plugin. The cookie is used to store the user consent for the cookies in the category "Other.
cookielawinfo-checkbox-performance11 monthsThis cookie is set by GDPR Cookie Consent plugin. The cookie is used to store the user consent for the cookies in the category "Performance".
viewed_cookie_policy11 monthsThe cookie is set by the GDPR Cookie Consent plugin and is used to store whether or not user has consented to the use of cookies. It does not store any personal data.
Functional
Functional cookies help to perform certain functionalities like sharing the content of the website on social media platforms, collect feedbacks, and other third-party features.
Performance
Performance cookies are used to understand and analyze the key performance indexes of the website which helps in delivering a better user experience for the visitors.
Analytics
Analytical cookies are used to understand how visitors interact with the website. These cookies help provide information on metrics the number of visitors, bounce rate, traffic source, etc.
Advertisement
Advertisement cookies are used to provide visitors with relevant ads and marketing campaigns. These cookies track visitors across websites and collect information to provide customized ads.
Others
Other uncategorized cookies are those that are being analyzed and have not been classified into a category as yet.
SAVE & ACCEPT