Im więcej e-maili czyta klient, tym więcej sprzedajesz

Już od pierwszego e-maila klient wyrabia sobie zdanie o firmie. Czy polubi czytanie Twoich wiadomości, czekając z niecierpliwością na każda następną? To by bardzo pomogło Ci w biznesie, prawda?

Od 13 lat, niezmiennie, na całym świecie, to e-maile dają największe zwroty z inwestycji (ROI). A jak jest u Ciebie? To najszybszy i najbardziej opłacalny sposób zwiększania sprzedaży. Do zastosowania od zaraz!

Dwudniowe warsztaty z copywriterem praktykiem pomagają wyćwiczyć umiejętność pisania świetnych e-maili. Uczestnicy otrzymują gotowy system ich tworzenia i instrukcje pisania wciągających tematów i treści. Po warsztatach będą potrafili na zawołanie tworzyć e-maile, według podanych zasad.

Chyba najważniejsze jest to, że uczestnicy od razu piszą i natychmiast otrzymują informacje zwrotne - także od innych uczestników! A ja na bieżąco podaję wskazówki, co i jak poprawić. Nie ma lepszej metody nauczenia się pisania tekstów, niż pisanie i doświadczenie zarówno trudności jak i sukcesu!

Darek Puzyrkiewicz uczy copywritingu

Dlaczego moje szkolenia są tak skuteczne?

Po pierwsze dlatego, że jestem praktykiem z ogromnym doświadczeniem. Po drugie...

  • Od 2010 roku żyję tylko z copywritingu. Jak widzisz, muszę być w tym dobry.
  • Od 1996 roku zajmuję się sprzedażą i moje teksty są nią mocno nasycone.
  • Sam prowadzę swój biznes, dlatego mogę pomóc innym przedsiębiorcom.
  • Jestem certyfikowanym trenerem biznesowym. Mam doświadczenie w uczeniu - ze mną wszystko staje się proste!.

Ramowy program warsztatów (szczegóły do ustalenia):

Jestem bardzo elstyczny, jeśi chodzi o treść.

1
Szybki start - dlaczego nie kupują i jak to zmienić e-mailami?

Co takiego zawierają e-maile, które świetnie sprzedają? Klienci mają 4 główne obiekcje i celem e-mail marketingu nie jest ich wyeliminowanie, lecz zamiana na silne powody do zakupu! Uczetnicy poznają cztery rodzaje treści, które zapewnią powodzenie każdej kampanii marketingowej. Ćwiczymy.

2
Matryca Komunikacji - co komu wysyłać, by w końcu kupił?

Podstawowe pytanie, na jakie musimy znaleźć odpowiedź, to na jakie działanie jest gotowy odbiorca wiadomości. Mamy 3 grupy odbiorców i każda z nich wymaga innego rodzaju e-maili! Jeśli za szybko zaczniesz naciskać na zakup, zrazisz go, jeśli za późno, stracisz go. Tu się nauczysz trafiać w jego potrzeby. Ćwiczymy.

3
"Zimny" e-mail, generujący gorące leady

Uczestnicy poznają szablon krótkiej wiadomości pierwszego kontaktu, do zastosowania w każdej branży, wystarczy, że adresat ma stronę internetową. Czyli rozwiążujemy największy problem marketingowy - skąd brać klientów na produkty lub usługi? Piszemy i omawiamy wiadomość.

4
Budowanie długotrwałych relacji z klientami i zmiana przekonań

Ten moduł szkolenia wyjaśnia, jak budować silne więzi z klientami, na 4 poziomach - emocje są tylko jednym z nich. Dokładnie omawiamy każdy poziom relacji - na przykładach. Daję gotowe schematy do zastosowania na każdym z poiomów. Do tego pokażę unikatową metodę subtelnej zmiany przekonań klientów - na temat firmy i produktów jej oraz... konkurencji. To jest fascynujące!.

5
4 główne elementy treści wciągającego e-maila

Pierwsze zdanie, budowanie więzi, treść prosprzedażowa i wezwanie do działania, oto, z czego składa się dobra wiadomość. Wyjaśnię dokładnie, JAK to napisać, by z jednej strony prowadziło do sprzedaży, a z drugiej, by czytelnik nie zniechęcił się nachalnym wciskaniem produktu lub usługi.

6
9 technik sprzedaży sekwencyjnej w e-mailach

Sprzedaż sekwencyjna, to rozwinięcie fundamentalnych zasad wpływu Cialdiniego w nowoczsnej formie, korzystającej z doświadczeń Direct Marketingu. Dzięki temu zamówienie produktu staje się naturalnym krokiem w procesie czytania takiej wiadomości. E-mail buduje zaangażowanie, nadaje spzredaży rozpęd, dzięki czemu klientowi trudniej jest powstrzymać się przed zakupem.

7
13 ciekawych pomysłów na ciekawy newsletter

Newsletter, to bardzo ciekawe narzędzie w e-mail marketingu. Może wywoływać coraz silniejsze zainteresowanie produktem, które doprowadzi w końcu czytelnika do zakupu, tylko... musi być dla niego ciekawy. A minęły już czasy suchych zestawień tematów i artykułów. Każdy z 13 tematów stwarza mnóstwo możliwości na urozmaicenie komunikacji sprzedażowej w każdej firmie.

5
14 rodzajów tematów do e-maili

Po tym module już nigdy nie zabraknie Ci pomysłów na ciekawy temat wiadomości! To chyba najważniejsza umiejętność e-mail marketera, bo jesli odbiorca nie otworzy wiadomości, to jej nie przeczyta. A jeśli nie przeczyta, to na 100% nie kupi. Od tego momentu e-mail marketing staje się prosty, a tworzenie e-maili przyjemną zabawą, przynosząco pieniądze.

6
Jak swtorzyć e-mail z odpowiedzią na zapytanie ze strony?

Chleb codzienniy w biznesie - wysyłasz odpowiedź na zapytanie i... klient znika. Też tak masz? A chcesz to zmienić? Pokażę, jak tworzyć lepsze wiadomości, które wręcz zmuszają klientów do odpowiedzi lub telefonu. Samo to jest warte każdej ceny, bo klienci sami chcą kupić.

7
13 zaawansowanych technik copywriterskich

Pokażę, jak wzmacniać przekaz marketingowy takimi technikami, jak: 6 metod usuwania obiekcji (MUO), P.IN. do umysłu (PIN), Intrygująca Historia (IH), Zaskakujące Informacje (ZI), Ciekawa Zagadka (CZ), Otwarta pętla (OP), Pozytywne emocje (PE), Ważne i Pilne (WiP), Tak, Tak (TT), Zaciekawiacze (ZAC), PS-y, Dramatyzacja (DRM), Pożyczony Autorytet (PA).

Co mówią o moich szkoleniach organizatorzy i zleceniodawcy?

Szkolenie Darka z copywritingu było jednocześnie inspirujące i bardzo praktyczne, bo oparte na przykładach, które w łatwy sposób można przenieść do własnego środowiska.

Piotr Wójcik, Mercedes-Benz Vans

Same konkrety i praktyczne rozwiązania - wszystko, czego potrzebuje każda firma do zwiększenia skuteczności tekstów na stronach internetowych. Uczestnicy go chwalą za łatwy w odbiorze przekaz bardzo cennej wiedzy.

Cezary Lech, MaxROY.com

W ciągu dwóch dni warsztatów mieliśmy sporo ćwiczeń rozwijających naszą kreatywność. Darek nie narzucał swojej woli, nie prowadził warsztatów z pozycji wszech wiedzącego, wręcz przeciwnie - starał się nauczyć nas myśleć inaczej, zmienić punkt widzenia. Jeśli szukasz kogoś kto pobudzi kreatywność copywriterów i zwiększy skuteczność sprzedawców to Darek i jego warsztaty to strzał w dziesiątkę.

Maciej Sęk, Netia S.A.

Najważniejszym powodem, dla którego planujemy Panu Dariuszowi powierzać kolejne warsztaty, jest zadowolenie naszych klientów z przeprowadzonych projektów. Wysoka średnia ocen z ankiet świadczy o poziomie jego wiedzy oraz zdolności dostosowania się do grupy uczestników.

Natalia Mrowińska, Forum Press Sp. z o.o.

WMiałam przyjemność współpracować z Darkiem przy realizacji kilku prowadzonych przeze mnie projektów dla home.pl. Jego zadaniem było napisanie tekstów na strony produktowe w ramach serwisu www.home.pl.


Darek jest osobą bardzo dokładną, zanim przystąpi do realizacji zadania dogłębnie zbada temat, którym ma się zająć, zada niezliczoną ilość pytań (i mimo, że czasem to męczące to zawsze warto na nie odpowiadać!), postara się dowiedzieć jak najwięcej dzięki czemu dostarczane przez niego treści nie wymagają już poprawek i są dokładnie tym czego oczekuję. Darek jest prawdziwym czarodziejem słowa!


Jestem pod wrażeniem jego umiejętności, dużej „świadomości” słowa (użyte słowa nigdy nie są przypadkowe, zawsze dokładnie je przemyśli), profesjonalizmu oraz umiejętności dotrzymywania obiecanych deadline’ów. Wszystkie te cechy sprawiają, że nasza współpraca przebiega w bardzo dobrej atmosferze i bez obaw mogę rekomendować współpracę z Darkiem każdemu, kto potrzebuje tekstów, które „konwertują”

Ilona Sawicka, Dla: Home.pl

Dedykowany warsztat z copywritingu, dla kilkunastoosobowej grupy pracowników marketingu, który Darek przygotował i poprowadził był bardzo ciekawy i rozwijający. Nie tylko podzielił się swoją dużą wiedzą jak pisać skuteczne teksty, ale nade wszystko stworzył atmosferę dynamicznego, inspirującego spotkania, na którym narodziło się wiele świeżych pomysłów.


Uważnie wsłuchuje się w potrzeby szkoleniowe klienta. W trakcie uzgadniania współpracy Darek wnikliwie dopytywał o umiejętności i doświadczenia uczestników, styl komunikacji stosowany w firmie, itp. Poświęcił czas, aby poznać dotychczas używane teksty marketingowe.


Prowadzi szkolenie z dużą dbałością o zaangażowanie każdego uczestnika. Optymalna struktura szkolenia z czasem na niezbędną teorię, praktyczne ćwiczenia z omówieniem ich efektów, pytania, dyskusję i podsumowanie. Polecam!

Marta Szwabowska, E-commerce Manager at Samlerhuset Group BV

A co o mnie mówią uczestnicy?

Szkolenia z Darkiem ukazują ludzką twarz tworzenia tekstów. To, co do tej pory wydawało mi się dobrym pomysłem - ostatecznie zmieniło się w marketingowy bełkot, zrozumiały dla garstki ludzi. Darek pokazał mi, że klient nie jest maszyną do czytania, a przede wszystkim człowiekiem, który chce to wszystko zrozumieć. Profesjonalizm, otwartość oraz kreatywność prowadzącego powodowały, że szkolenie było bardzo sympatyczne i owocne!

Adam Kaczmarek, Specjalista ds. Mediów Społecznościowych home.pl

Darek Puzyrkiewicz w łatwy sposób przedstawił koncepcje pisania tekstów sprzedażowych. Szczególnie wartościowa jest pogłębiona analiza potrzeb klientów, która od dziś jest dla mnie punktem wyjścia podczas pracy nad nowymi tekstami reklamowymi. Darek przekazuje wiedzę w sposób niezwykle interesujący, jest bardzo dobrym mówcą. Całodniowe spotkanie upłynęło mi błyskawicznie. Jest to bardzo miła odmiana w porównaniu do innych szkoleń.

Wojciech Topolewski, Specjalista ds. E-commerce OPONEO.PL

Szkolenie z copywritingu pokazuje, co tak naprawdę liczy się w pisaniu skutecznych tekstów sprzedażowych. Przedstawione techniki poparte są praktycznymi przykładami i doświadczeniami czołowego copywritera. Nie ma lepszej rekomendacji dla Copywritingu nauczanego przez pana Darka, niż jego skuteczność.

Wojciech Zduński, Marketing Hosting Poland 1&1 Internet Sp. z o.o.

Jestem zadowolona ze szkolenia. Podobał mi się przystępny sposób prezentacji, wiele przykładów i wskazówek, które można zastosować w pracy. Szczególnie cenne jest dla mnie przedstawienie innego spojrzenia na pisanie tekstów ofertowych położenie głównego nacisku na klienta i jego potrzeby, a nie produkt.

Magdalena Wocior, iStore.pl

Darek okazał się być nie tylko doskonałym copywriterem, ale także świetnym trenerem. W ciągu zaledwie jednego dnia zdobyłam ogromne podstawy do samodzielnego tworzenia naprawdę skutecznych ofert sprzedażowych.

Małgorzata Komosa, Creative Manager Adpilot.pl

Byłam bardzo mile zaskoczona. Przywykłam do mniej, lub bardziej nudnych, słabych merytorycznie wykładów, prowadzonych przez przeróżnych trenerów i prelegentów. W przypadku Darka - byłam bardzo mile zaskoczona. Skupiał moją uwagę przez cały swój wykład (!) To rzadka umiejętność. Do tego bardzo dobrze wie o czym mówi i potrafi to przekazać z wyjątkowym talentem. Poświęca konkretnym zagadnieniom tyle czasu, i w taki sposób je omawia, że najbardziej oporny musi zrozumieć. I daję głowę - zapamiętać.

Małgorzata Dwornikiewicz-Opalińska, EMPIRIA Szkolenia dla Kobiet

Kiedy analizował swoje teksty widać, że wszystkie mają ustaloną strukturę. Z łatwością można ją zaaplikować do każdej oferty i nauczyć jej każdego copywritera, bez względu na jego wcześniejsze doświadczenie z pisaniem. Osobiście, jako całkiem doświadczonemu copywriterowi najbardziej przypadły mi do gustu nowe sposoby na badanie oczekiwań grupy docelowej. Technika jest zadziwiająca w swojej prostocie. Zacząłem stosować ją na drugi dzień po szkoleniu i praca idzie zdecydowanie łatwiej.

Piotr Dębski, Copywriter AdPilot.pl

W końcu zrozumiałem na czym polega pisanie perswazyjnego tekstu. Chodziłem do szkoły reklamy uczyli mnie podobno praktycy pracujący w agencjach m.in. jako copywriter jednak nie dowiedziałem się w ciągu trzech lat jak napisać skuteczny tekst reklamowy. Darek zrobił to w 45 minut, w każdym bądź razie pokazał swój warsztat, który jak sam przyznał to nic skomplikowanego i zachęcił do próbowania pisania.

Krzysztof Krawczyk, Prawnik

W sprawie szkoleń napisz do mnie na adres:

darek@dynanet.pl