Śpisz na pieniądzach. Czas się obudzić
Chcesz wyjść poza przeciętność w swoich tekstach?
Znasz te historie, gdy jedna zmiana w tekście oferty, reklamy bądź e-maila nagle zwiększała sprzedaż o kilkadziesiąt lub nawet kilkaset procent?
To są wyjątki. Nie reguły. Reguły tworzą przeciętne teksty. Wyjątki osiągają wyjątkowe rezultaty.
Przeciętni ludzi trzymają się reguł. Wyjątkowi ludzie wychodzą poza nie, bo nie zadowala ich przeciętność.
Ten sam produkt lub usługa dzięki wyjątkom mogą sprzedawać się znacznie lepiej.
Jeśli trzymasz się tylko reguł - będziesz mieć przeciętny tekst. A przecież on może sprzedawać się w o wiele większych ilościach! Ma potencjał do zarobienia dla Ciebie o wiele większych pieniędzy.
Gdy trzymasz się reguł śpisz na pieniądzach. Śnisz swój sen człowieka, który zadowala się przeciętnością. I jeszcze gani innych, który naruszają reguły.
Seria artykułów eksperckich Text Pistols nie uczyni Cię nikim wyjątkowym, żeby było jasne. Tam są pewne bardzo proste zasady, nic szalonego, no, może poza jednym artykułem.
Kluczem jesteś Ty. Czy chcesz wyjść poza zestaw reguł jakie znasz, czy może wolisz nic nie zmieniać? Hę? Każdy poniższy artykuł to jeden krok poza przeciętność. Bo to są rzeczy, które przeciętni piszący z ulgą ignorują. Jeśli Ty zignorujesz okazję do zrobienia jednego kroku więcej, to już wiesz, jaką osobą jesteś? 🙂
Decyzja należy do Ciebie.
Co znajdziesz w 1 artykule?
- Szokujący fakt. Na początek pokażę Ci, czym różni tekst, który jest czytany przez klientów do tego, który jest od razu pomijany. Dzięki liście skompresowanych korzyści Twojego tekstu nie da się pominąć.
- Trzy elementy, które przekonują do przeczytania i zakupu. Pierwszy sprawia, że czytelnik od razu zakłada, że przeczyta coś konkretnego bez lania wody. Drugi sprawia, że nie może nie zacząć tego czytać. Trzeci sprawia, że nie może przestać, bardzo często aż do momentu, gdy tego nie kupi! Ty też możesz tak pisać.
- Jak upakować więcej treści w treści? Logiczna metoda tworzenia treści, która pokazuj klientom więcej korzyści z zakupu niż jakikolwiek inny sposób. Gdy to dostrzeżesz, prawdopodobnie uśmiechniesz się i pomyślisz: to oczywiste! A jednak prawdopodobnie ciągle popełniasz ten błąd.
- Dlaczego nie wystarczy napisać "kup teraz", by klienci potulnie kupowali coś, czego pragną? Poznasz mechanizm obronny na literę "O", który musisz wyeliminować, by przekonać do sprzedaży.
- Jaki rodzaj interakcji z tekstem sprawia, że czytelnik kupuje, mimo, że nie chciał? Pokażę Ci JEDYNY element tekstu, który doprowadza ich do zamówienia. Tylko tego potrzebujesz, by Twoja sprzedaż rosła, a nie spadała. Nie ma tu ani grama perswazji.
- Jak stworzyć od zera listę elementów, które tworzą najbardziej przekonującą część tekstu? A potem tylko ją przepisujesz w podany przeze mnie sposób. Dlatego sprzedaż jest prosta.
- 12 typów list skompresowanych korzyści z dużą liczbą inspirujących przykładów. W wielu przypadkach ich czytanie sprawia, że umysł zaczyna je od razu tworzyć!
Co znajdziesz w 2 artykule?
- Jak do sprzedaży wykorzystać Storyselling? Ciekawa metoda tworzenia treści, która prowadzi klienta do zakupu w przyjemny, nie wzbudzający alarmu sprzedażowego sposób.
- Dlaczego tak często opowiadanie historii nie prowadzi klienta do zakupu?. To są zawsze te cztery powody. 5-elementowa struktura storysellingu sprawi, że Twoje historie nagle zaczną pociągać klientów do zakupu.
- Skąd brać historie? Tu Cię zaskoczę prostą zasadą, dzięki której wszystko, co robisz (lub nie) zaczniesz zmieniać w ciekawą historię sprzedażową. Dzięki temu ZAWSZE będziesz mieć coś do opowiedzenia.
- Jak wybierać historie?Potrzebne są tylko dwa warunki, z których wystarczy jeden. Pierwszy z nich tworzy doświadczenie "AHA"! Drugi wywołuje reakcje emocjonalne. Razem tworzą mieszankę wybuchową, dając silny impuls do zakupu każdej rzeczy lub usługi, którą umieścisz w swojej historii.
- Trzy elementy historii, które muszą znaleźć się w pierwszym zdaniu i sprawiają, że staje się wiarygodna. Na 16 przykładach zobaczysz, jak wprowadzać te elementy w różnych sytuacjach. Dzięki temu będzie w stanie dobrze rozpocząć każdą swoją opowieść sprzedażową. A kto dobrze zaczyna, rzadko kiedy źle kończy 🙂
- Jak unikać banału "zobacz, jaka fajna historia" we wprowadzeniu, by od pierwszych słów przykuć klienta do Twoich słów? Tak wyeliminujesz pierwszą obiekcję z Tarczy Klienta: "Nie potrzebuję tego". Będą to dwa kierunki Twojej opowieści i 14 autentycznych przykładów.
- Jak za pomocą historii w intrygujący sposób pokazać dużą wartość tego, co opisujesz? Wystarczy trzymać się jednej zasady. 17 przykładów powinno wystarczyć, by z łatwością przychodziło Ci takie pisanie.
- Zasada wiarygodności, by zdobyć zaufanie klientów, którzy Cię nie znają i tych, co już Cię znają, ale nie ufając Ci w wystarczającym stopniu. Do tego sprytny skrót, który możesz wplatać w treść. Do tego 16 dłuższych przykładów, by Cię zainspirować.
- Trzy formy podsumowania historii, które skłaniają klientów do działania - zakupu. 16 przykładów z życia wziętych obrazowo wyjaśni Ci, jak to pisać.
Co znajdziesz w 3 artykule?
- Zapomnij o języku korzyści. W większości przypadków jest to treść, która wymaga dużego wysiłku ze strony klienta, by ją przyswoić. Tworzy dwie przeszkody w sprzedaży, zamiast ją ułatwiać. Dowiesz się, czym zastąpić mityczny język korzyści.
- Antyczna zasada opowiadania historii, dzięki której przykujesz uwagę do tekstu. Pokażę Ci, jak trzy elementy Psychowritingu mocno wiążą klienta z opisywanym produktem lub usługą.
- Jak Psychotargeting eliminuje ostatecznie podstawową obiekcję zakupową Dzięki zasadzie identyfikacji w głowie klienta rodzi się myśl: "To jest to, czego TU i TERAZ potrzebuję!"
- Zasada mentalnej dostępności. Gdy zobaczysz, jak ją wykorzystywać w tekście, zaczniesz tworzyć nieskończona liczbę myśli klienta, któe będą go prowadziły do zakupu. Dzięki temu tworzysz potrzebę zakupu, której klient wcześniej nie miał. W końcu nawet jeśli nie chciał kupować, będzie czuł, że musi to zrobić.
- Jak pisać o efektach działania produktu lub usługi, by jego wartość mocno wzrosła w oczach klienta i chciał go mieć natychmiast? Zobaczysz jak tworzyć opisy sekwencyjne, by ożywić obraz efektu, który wywołuje największe pragnienie zakupu.
- Dlaczego często im więcej korzyści, tym gorzej? Gdy zobaczysz jak wygląda zakup oczami klienta, zrozumiesz, czego potrzeba, by zapragnął zakupu w tym momencie, gdy czyta Twoje słowa Tak wyróżnisz swój produkt lub usługę i pokażesz ich wyjątkową siłę i wartość.
Co znajdziesz w 4 artykule?
- Dziwaczne pragnienie klientów, które musi zaspokoić Twój tekst. Im dłużej czyta, tym ta potrzeba staje się silniejsza. Jeśli jej nie zaspokoisz - nie kupi, choćby cena była najbardziej atrakcyjna.
- Z czym musi być powiązana Twoja główna obietnica, by nie odstraszała od zakupu, tylko do niego pociągała? To jest najważniejsza wartość Twojego tekstu, nie "korzyści" czy cudowne wizje przyszłości.
- Jak skonkretyzować wartość, by prowadziła do dużej chęci zakupu produktu lub usługi z nią powiązanymi? Dzięki temu przestanie się obawiać zakupu "cegły w pazłotku".
- Psychologiczny sposób błyskawicznej demonstracji wartości. Dzięki niej jednym zdaniem przekonasz o tym, że to, co opisujesz posiada realną wartość, osadzoną w jednej z czterech znaczących dla klienta miar. To powinno być jedno z pierwszych zdań, jakie klient przeczyta.
Co znajdziesz w 5 artykule?
- Jak zaprojektować komunikację z klientem od punktu 0? Zero zainteresowania nami, naszą firmą, problemami (ucieka od nich) i potrzebami (wzdycha do nich, ale nic z tym nie robi). Zobaczysz trzyetapowy proces, który nazwałem uwodzeniem klienta.
- W czym marketing przypomina uwodzenie kobiet przez mistrzów PUA?. Zaskakujące zbieżności z naukami znanego mistrza podrywu, dzięki którym nieśmiały marketer może zmienić się w tygrysa.
- Złamanie schematu jako klucz do wyróżniającej demonstracji wartości. Tak otwierasz zupełnie nowe możliwości komunikacji z klientem - niedostępne w żaden inny sposób.
- Jedna obawa klienta, która paraliżuje zwykły marketing. To dlatego tak wiele osób świadomie nie reaguje na Twoje reklamy, posty, opisy i e-maile. Rozwiązaniem problemu jest GRA sprzedażowa.
- Jak pobudzić fascynację klienta produktem lub usługą? Gdy poznasz główny mechanizm fascynacji będziesz w stanie robić zdalnie, samymi słowami.
- 5-stopniowy model uwodzenia marketingowego. Sekwencja kolejnych kroków nałożona na Model 3K.
- Uwodzicielski sposób komunikacji w Social Mediach, dzięki któremu szybko zaczniesz intrygować odbiorców. Tak przekazujesz społeczną wartość swojej marki. To sposób podejścia do klienta, który nie wywołuje w nim zagrożenia, więc jest bardziej otwarty na to, co mu piszesz.
- Jak wywoływać emocje i wspomnienia, by stopniowo pogłębiać fascynację klientów marką, produktem lub usługą. Efektem ubocznym jest zaufanie, poczucie więzi i pozytywne skojarzenia.
- Jak zwiększać napięcie w komunikacji, by sprowokować klienta do działania? Tak możesz sprawić, że będzie pragnął wykonać pierwszy ruch.
- Najważniejszy element uwodzicielskiej komunikacji jest najprostszy. Wystarczy spełnić te cztery podstawowe warunki. Niewinny komentarz jest tu często najlepszą opcją.
- Dwa wyrazy, które sprawiają, że Twoja prośba nie spotka się z odmową. Tak działa silna demonstracja wartości, która nie budzi zastrzeżeń i jest nie do odparcia.
- Uwodzicielski sposób komunikacji w Social Mediach, dzięki któremu szybko zaczniesz intrygować odbiorców. Tak przekazujesz społeczną wartość swojej marki. To sposób podejścia do klienta, który nie wywołuje w nim zagrożenia, więc jest bardziej otwarty na to, co mu piszesz.
- Na czym polega główna różnica między tymi, którzy osiągnęli sukces a całą resztą? Bardzo dziwne zdania, które wydają się bez sensu, które nadają Twojej osobie duże poczucie wartości w oczach klientów.
- 14 pociągających cech historii z życia, które wywołują dreszcz emocji w klientach. Z ich pomocą stworzysz więź przeznaczenia z czytającymi i zdobędziesz potężny zastrzyk sympatii - nawet, jeśli do tej pory było odwrotnie.
- Jak uniknąć pułapki "zostańmy przyjaciółmi", która raz na zawsze gasi w kliencie wszelką chęć kupowania od Ciebie. Tu pokażę Ci zmysłowe pytanie, które bezpiecznie możesz zadać nawet osobie, którą pierwszy raz spotykasz. Dzięki wyobraźnia klienta sprzeda mu to, co opisujesz.
Co znajdziesz w 6 artykule?
- Pokażę Ci, jak za pomocą słów w internecie przekazywać zmysłowe doświadczenia typu smak, zapach, dotyk. Tak działa metoda Metoda STS - trzyelementowy model komunikacji, który w zmysłowy sposób pobudza klientów do działania.
- O co rozbija się najwięcej sprzedaży? Niestety o racjonalne argumenty zakupowe bo oparcie na nich oferty niestety usypia większość klientów. Pokażę Ci, jak obejść to ograniczenie i sprawić, by argumenty ożyły. Dzięki temu będziesz w stanie tworzyć ekscytująco merytoryczne teksty i sprzedawać nimi więcej niż w tradycyjny sposób.
- Dość dziwna rzecz, jakiej szuka klient w tekście. A to ona sprawia, że od razu myśli: No, to coś dla mnie! Dzięki trzem elementom, które odpowiadają na tę ukrytą potrzebę klienta usuniesz 80% jego obiekcji zakupowych. To znaczy, że kupi szybciej, gdy tę dziwną potrzebę zaspokoisz.
- Jak umocnić realizm obietnic, by czytelnik ich nie kwestionował. Zobaczysz najbardziej uczciwy sposób opowiadania o efektach. Dzięki temu każda Twoja oferta będzie się wyróżniała najważniejszym elementem dla klienta - wiarygodnością.
- Pokażę Ci jakimi słowami zamykać sprzedaż - skłonić klienta do zakupu, a nie ciągłego rozważania, czy na pewno mu się to opłaca. Dzięki temu każdy Twój tekst nabierze charakteru sprzedażowego, mimo, że finalnie nie będziesz namawiać do zakupu.
Co znajdziesz w 7 artykule?
- 3 rodzaje psychoimpulsów zakupowych jakie możesz dać czytelnikom swoich tekstów. Dzięki nim zwiększasz CTR i rośnie liczba konwersji. Nie są to żadne "magiczne frazy", tylko model B.J. Fogga, który odkrył, jakie trzy elementy decydują o podjęciu działania.
- Najskuteczniejszy psychoimpuls, którego siła leży w maksymalnej prostocie. Gdy klient widzi takie zdanie łatwo mu podjąć decyzję o działaniu, bo ma wszystko "na tacy". Dzięki temu nie musisz się wysilać, by sprzedać, wystarczy napisać coś oczywistego.
- Jak zwiększać poziom motywacji czytelnika do działania? Chyba najbardziej nieoczywisty element tekstów sprzedażowych. Potrafo wywołać reakcje fizyczne w organiźmie czytelnika - wyrzut dopaminy, która daje silny bodziec do działania.
- Jak "bezczelnie" wykorzystać cudzą pracę do stworzenia trzeciego silnego impulsu? Tak obrazowo przemówisz do wyobraźni klienta, dzięki czemu nieświadomie zacznie myśleć o zakupie - nie będzie wiedział, czemu chce coś kupić, ale będzie to na tyle silne, by to zrobić.
Lista artykułów
Jeśli chcesz stać się ekspertem słownej perswazji potrzebujesz czegoś więcej niż znajomości podstaw. Tu masz wybrane techniki copywriterskie, które każdy jest w stanie wyćwiczyć i wejść na nowy, wyższy poziom perswazji swoimi słowami.
Text Pistols 1
Text Pistols 2
Text Pistols 3
Text Pistols 4
Text Pistols 5
Text Pistols 6
Text Pistols 7
Co wolisz?
Oprócz samego artykułu daję Ci do wyboru dwa rodzaje wsparcia. Dzięki nim już nigdy więcej nie będziesz się zastanawiać – czy ten tekst jest dobry, bo ja Ci szybko odpowiem na to pytanie i wyjaśnię, co zrobić, by był lepszy.
Text Pistols
Artykuły plus konsultacje
- Dostęp do 7 artykułów
- Ocena 7 opisów
- 60 minut konsultacji online
Text Pistols
Artykuły plus ocena opisu
- Dostęp do 7 artykułów
- Ocena 7 opisów
- 60 minut konsultacji online
Text Pistols
Same artykuły
- Dostęp do 7 artykułów
- Ocena 7 opisów
- 60 minut konsultacji online