25 praktycznych lekcji copywritingu e-mailem, który pobudza energię, działania i daje dobre samopoczucie

Każda wiadomość mówi o jednej rzeczy, która jest łatwa w zastosowaniu i da Ci natychmiastową zmianę.

Uprzedzam, że to będą bardzo niepoprawne e-maile... Trochę będą zwariowane, ale uwierz mi, w tym szaleństwie jest metoda. Chcę Cię wyrwać marazmu, martwego punktu i przenieść do miejsca mlekiem i pieniędzmi płynącego. Za każdym razem otrzymasz: a) X Lekcję CopyMagii; b) ***Zadanie*** STARTUJEMY?.

Myslisz, że wiesz, czym jest copywriting? No, to się zdziwisz. A jeśli nie wiesz, to się wreszcie dowiesz, bo może to jest to, czego szukasz?

Tak piszą czytelnicy tych e-maili:

Lekcje CopyMagii to ostatnio najlepszy newsletter, który do mnie dociera!


Codzienny newsletter działa na mnie jak poranna kawa. A tak poważnie, to otwiera mi oczy na wiele spraw, o których nie miałam pojęcia.


Te lekcje i newsletter są jak budzik, który krzyczy "Wstawaj i pisz!". Są potrzebne. Dzięki :)


Najzabawniejsze jest chyba to, że ja doskonale widzę wszystkie te zasady o których piszesz w praktyce - tzn. w każdym Twoim tekście reklamowym (np. tych promujących Twoje szkolenia i kursy). Ale i tak chcę to kupić. Wychodzi na to, że w sumie zamiast kursów pisania trzeba inwestować w poszerzanie wiedzy ze sprzedaży. Otwierasz mi na to oczy i już podbieram książki z półki chłopaka.


...ale nie wierz im na słowo. Sprawdź osobiście.

megaphone

Czego nowego się dowiesz?

Jak zostać lepszym copywriterem:

  • Jaki powszechnie stosowany wzorzec tekstu i reklamy sprawia, że klient ucieka ze strony, scroluje dalej Facebooka i kasuje Twoje e-maile?
  • Kiedy klient zaczyna myśleć, że jesteś oszustem i przysięga, że nigdy od Ciebie niczego nie kupi? (Już w 2 lekcji zobaczysz 2 przykłady zdań, w tym jedno baaardzo złe...)
  • Słowo na "U": co dokładnie napisać, by obudzić silne emocje, nawet w najtwardszych urzędnikach. (W lekcji 3 mówię o czymś ważniejszym, niż pieniądze.)
  • Jeśli pomylisz te 2 rodzaje opisów, czeka Cię katastrofa sprzedażowa. I dlaczego nie możesz mówić, że Twój produkt działa lepiej? (Lekcja 4 da Ci meotdę pisania 5AD)
  • Jak opisem produktu tworzymy wirtualną wystawę, pokazując go z jak najlepszej strony i dlaczego to jest złe dla sprzedaży..?
  • ZERO wymyślania. Jeżeli nie chcesz ostatecznie zbankrutować, opisy Twoich produktów muszą mieć pokrycie w tym, co masz w “s...".
  • Jak myślisz, który nagłówek będzie najskuteczniejszy? Odpowiedź Cię zadziwi.
  • 3 słowa zwiększające sprzedaż. Jeśli masz takich klientów, którzy z jakiegoś powodu nie chcą od Ciebie od razu kupować, to masz tylko jedno wyjście.
  • Na czym polega trik producentów pasty do zębów? Zobaczysz, jak pomóc klientom uwierzyć, że Twój produkt lub usługa są rewelacyjne w działaniu.
  • Jak jedno zdanie bezbłędnie zwiększy skuteczność Twojej perswazji.I to nie tylko w sprzedaży, ale też i w życiu codziennym.
  • Unikaj tego błędu, bo klienci zaczną Cię omijać. Nawet zmiana jednego określenia i słowa sprawia, że Twój produkt lub usługa nagle zaczną się lepiej sprzedawać.
  • Gdy masz zamiar napisać choć jeden, krótki tekst sprzedażowy, musisz patrzeć, myśleć i pisać jak Copywriter. Dam ci szybki sposób na to, jak się nim stać, idąc za radą, jaką dał Brucee Lee.
  • Najmocniejsza technika copywriterska, jaką znam. Coś, co oddziela amatorów copywritingu od prawdziwych profesjonalistów.
  • Jest jedna metoda, która zabija wszystkie obiekcje - w tym "za drogo". Łatwo ją zrozumieć, ale bardzo trudno zastosować. Idea jest taka - pokaż, że Twój produkt jest...
  • Jak jednym zdaniem spieprzyć całą misternie tworzoną ofertę? Jeśli więc to serwujesz klientom, to od pierwszych słów, niszczysz zaufanie do siebie i tego, co sprzedajesz.
  • Najbardziej zdrawdliwa pokusa copywritera, która dosłownie pozbawia wartości opisywany pridukt. A Ciebie pieniędzy, bo przez to masz mniejszą sprzedaż.
  • Jakich słów użyć, by zmienić biernego oglądacza w aktywnego czytelnika i kupującego? Tylko dzięki temu możesz nawet stać się numerem jeden w swojej branży.
  • Jak pisać do klienta, który jest "zmęczony rzeczywistością" i jak go prowadzić do zakupu? Jedna rzecz go w ogóle nie interesuje, a to właśnie dają mu copywriterzy amatorzy i się dziwią, że nie chce kupować.
  • Jak to możliwe, że cud-miód-malina-tekst czasami zawodzi? Bo są słowa, które niszczą sprzedaż. Dowiesz się jakie i w jaki spsób ich unikać.
  • Po tym prawie 70% osób, które otworzyły wiadomość kliknęło w jakiś link! I po raz pierwszy w życiu zanotowałem ZERO wypisów. Zamiast rezygnacji miałem zamówienia. Też tak chcesz?
  • Jak "wymusić" na swoim mózgu genialne pisanie? Zobaczysz, jak siłą wepchnąć do niego właściwe słowa, by potem wiedział o co Ci chodzi, gdy chcesz napisać dobrze sprzedający tekst.
  • Zmień jedno słowo, a zmienisz znaczenie tego, co Twój klient widzi.Chcesz wiedzieć, jakie to słowo?
  • Od czego zacząć tekst, gdy chcesz oczarować klienta? Jeśli zrobisz to w ofercie, to sprawisz, że nagle będzie tego chciał...
  • Jak jedna literka spowodowała wzrost sprzedaży biletów aż o 20%? Jeśli Twoje teksty jeszcze nie sprzedają tak, jak chcesz, to znaczy, że jest w nich jedna dziurka. Albo dwie. No maksymalnie cztery, gdy brak W....
  • Jak to możliwe, że im mniej "perswazyjne" były reklamy, tym lepiej działały. Ba… im mniej było w nich informacji o zaletach samego produktu, tym skuteczniejsze się okazywały! Cud? Nie, pewna prosta zasada funkcjonowania mózgu.
  • Eksperymenty wykazały, że zdanie napisane w ten sposób znacznie częściej uznawane jest za prawdziwe. A ja powiem, jak to wykorzystać do zwiększenia sprzedaży.

Wybierz najlepszą dla siebie wersję:

Dopasuj kurs do swoich potrzeb i możliwości

Uwolnij Dopaminę VIP
Pełne wsparcie w trakcie szkolenia
799
  • 25 lekcji copywritingu
  • Do każdej lekcji COPYBOX (dodatkowe przykłady)
  • Po każdej lekcji QUIZZ (utrwalający wiedzę)
  • PDF z podsumowaniem na koniec
  • Ocena 7 tekstów stworzonych na kursie
  • 60 minut konsultacji na Skype
Uwolnij Dopaminę FREE
Wersja ekonomiczna
Bezpłatnie
  • 25 codziennych e-maili - po jednej lekcji na raz
  • PDF z podsumowaniem na koniec
  • -
  • -
  • -
  • -