
Przewodnik psychowritingu od Darka Puzyrkiewicza
Chcesz szybko stworzyć opis, który pomoże Ci więcej sprzedać?
Zamiast reguł pisania otrzymasz plan, jak krok po kroku stworzyć produktywny opis produktu lub usługi.
Moja metoda pozwala na stworzenie przynajmniej pięciu zdań z jednego słowa lub frazy, związanych z opisywanym produktem lub usługą.
Oto krótki przeglądzawartości tego bezpłatnego przewodnika:
- 2 głupie mity o copywritingu (jak przestać wkurzać klientów?)
- Uniwersalny klucz do sprzedaży w Internecie
- Co pisać, by pobudzać klientów do zakupów? 3 kroki do satysfakcjonujących odpowiedzi - z przykładami!
- 6 pytań klientów, domagających się odpowiedzi
- Bardzo prosty schemat tekstu sprzedażowego
- Jak dalej rozwijać tę umiejętność pisania?
Co o tym piszą mi subskrybenci? Na przykład:

By otrzymać bezpłatnie Pierwszy przewdonik Psychowritingu, musisz się dopisać do listy mailngowej, wtedy wyślę Ci link do jego pobrania.
Ale to nie wszystko - pozostaniemy w kontakcie i codziennie o 11:00 będę Ci wysyłał e-mailem kolejne pomysły na ulepszenie Twojej komunikacji z klientami. Zawsze możesz się wypisać, gdy Ci się znudzi. Czy to OK dla Ciebie?To co, dopisujesz się do listy czytelników?

Zapisując się do newslettera wyrażasz zgodę na przesłanie na Twój adres e-mail Poradnika Copywritingu, a także informacji o nowościach, promocjach, produktach i usługach od firmy Dynanet.pl. Administratorem danych osobowych jest DYNANET.PL Dariusz Puzyrkiewicz, ul. Słowiańska 3, 82-500 Kwidzyn, NIP: 5811452224. Niniejsza zgoda może być wycofana w każdym momencie.

16 lat
praktyki pisania tekstów biznesowych

11 lat
praktyki na rynku szkoleniowym

+10000
napisanych e-maili i tekstów sprzedażowych

+50
stworzonych specjalistycznych kursów
Dlaczego warto kupić ode mnie
Ciągle sprzedaję
Utrzymuję się z tego, co sprzedam, więc ani na chwilę nie tracę z oczu faktu, że każdy tekst musi ostatecznie prowadzić do zamówienia. Tego uczę na swoich szkoleniach. Nie "ładnego" pisania. Tylko tworzenia skutecznych biznesowo tekstów. Bo czego nauczy o sprzedaży nauczyciel, który sam tego nie robi?