5 bezpłatnych lekcji tworzenia skutecznych opisów
Zapisz się i zobacz jak i Ty możesz pisać, by sprzedawać więcej swoimi słowami. To tylko pięć e-maili.
Otrzymasz lekarstwo na niemoc pisania. Zobaczysz, jak stworzyć minimum sześć zdań nawet z jednego słowa. A każde zdanie będzie niosło tak dużą wartość dla czytelnika, że zachęci go do zakupu.
Bo wreszcie zobaczysz w swoim produkcie to, co widzą osoby, które chętnie go kupią. A zamiast reguł pisania otrzymasz plan, jak krok po kroku stworzyć produktywny opis produktu lub usługi. Dzięki temu szybko stworzysz tekst, który pomoże Ci więcej sprzedać.
Klient tyle się dowie o wartości produktu, ile mu napiszesz. Każde słowo, którego używasz w marketingu i sprzedaży albo przybliża klienta do zakupu albo go od niego oddala. Wiesz, jakie słowa o Twoim produkcie lub usłudze prowadzą klienta do zakupu?
Przestań marnować czas na wymyślanie tekstów. Naucz się tworzyć skuteczne opisy sprzedażowe z tego, co masz przed sobą!
Co o tym piszą mi subskrybenci? Na przykład:
Co Ci to da?
Otrzymasz plan pisania skutecznego tekstu sprzedażowego. Przestaniesz tracić czas na zastanawianie się, co napisać by sprzedać i... klientów, bo zaczniesz swoimi słowami wprost odpowiadać na pytania, jakie zadają sobie tuż przed zakupem. Dając im te odpowiedzi, dajesz konkretne powody do kupowania u Ciebie.
Taki tekst idealnie sprawdzi się jako opis produktu lub usługi. Jedna z agencji marketingowych używa tego wzorca do pisania angażujących postów dla swoich klientów, więc moim zdaniem każdy tekst zyska na wartości, gdy zaczniesz go tworzyć według tego wzorca.
Uważajna zawistników!
Niestety są siły na tym świecie, które będą starały się Cię powstrzymać przed czytaniem tego newslettera.
Nie wszystkim się podoba to, że Ci wysyłam takie informacje. I to właśnie oni zaprogramowali systemy mailingowe tak, by blokować tego typu wiadomości. Bez Twojej wiedzy oznaczają je jako spam i ukrywają przed Tobą.
Może się więc zdarzyć, że wiadomość z prośbą o potwierdzenie subskrypcji zostanie uwięziona gdzieś po drodze. Jeśli nie dotrze do Ciebie w 15 minut po zapisie, zajrzyj do folderu spam. W skrajnym przypadku może zostać zatrzymana na serwerze dostawcy Twojej poczty - w tym przodują darmowe skrzynki typu wp.pl, onet.pl i podobne.
Gdy tak się stanie, proszę przenieś myszką tę wiadomość do folderu głównego, by nauczyć głupie algorytmy, że chcesz te wiadomości otrzymywać.