Copywriting kursy online i szkolenia. Copywriting kursy online i szkolenia.
  • Start
  • Psychoblog
  • Szkolenia
  • Psychokursy
  • Usługi
  • Psycholetter
  • VOD (zaloguj)
Kurs online (vod)

Spuść sprzedaż ze smyczy słabych słów

Recepta na "nikt nie czyta długich tekstów".

I Ty możesz nagle poprawić nawet słaby tekst, którego nikt nie chce czytać, by słowa ożyły i tworzyły obrazy, jak dobry film z happy endem – ZAKUPEM!

Na koniec dnia zawsze pytam uczestników moich szkoleń na żywo, co było dla nich najbardziej wartościowe. Bardzo często odpowiadają dwoma słowami: matematyka redakcyjna.

Mówią, że teraz widzą, jak mogą w ciągu kilku minut słaby tekst zmienić w łatwiej i chętniej czytany. Zachwyca ich to, że otrzymali proste reguły, które mogą zastosować nawet momencie całkowitego braku weny.

Czym jest matematyka redakcyjna?

To jedna z technik redagowania tekstów. Nauczyli mnie jej europejscy specjaliści od marketingu bezpośredniego. Chodzi o to, by w minimum słów zmieścić maksimum treści. A ta treść musi maksymalnie pobudzić czytelnika do działania i zakupu.

Jednym z dwóch głównych celów, jakie pomaga zrealizować psychoredakcja jest łatwość poznawcza. Tekst jest jedyną formą komunikacji, która wymaga aktywności od odbiorcy. Trzeba włożyć mniejszy lub większy wysiłek w jego przeczytanie i zrozumienie. Im mniej wysiłku, tym lepiej. W tym kursie odpowiada za to lekcja "Odchudzanie".

Nie chcemy jednak by klient tylko przeczytał tekst. Zależy nam na tym, by go pobudzić do szybkiego działania. To jest trudne. Nawet bardzo. Ale tylko wtedy, gdy traktujesz słowa jak rozkazy do wykonania przez czytelnika. Lepiej działa pobudzenie wyobraźni klienta. Gdy po wpływem Twoich słów zaczyna tworzyć sobie obraz nowej przyszłości z produktem i jest tam szczęśliwy. To nasz drugi cel.

Co takiego mam dla Ciebie w tym kursie, że pomoże Ci wywołać te dwa efekty na raz?

  • W pierwszej lekcji pokazuję Ci jak naprawdę sobie poradzić ze zjawiskiem "nikt nie czyta długich tekstów". Rzeczywisty problem leży zupełnie gdzieś indziej. Dzięki temu poznasz sposób na to, jak przekazywać czytelnikom więcej treści, nie tracąc ich uwagi ani zainteresowania.
  • W drugiej lekcji wyjaśnię Ci całą matematykę redakcyjną. Poznasz 6 prostych metod, jak zwiększyć przyswajalność każdego tekstu. Na przykładzie akapitu z Landing Page (nie mojego) zobaczysz transformację tekstu metodą słownikową.
  • W lekcji trzeciej zaczniemy podkręcać siłę oddziaływania Twoich słów. Dzięki metodzie 1-2-3-B nawet seria dłuższych zdań nie zmęczy czytelnika, tylko zaskoczy go nagłym zwrotem akcji i uruchomi proces myślowy, który często doprowadza do zakupów. Uwaga czytelnika pod koniec zdania możesz być nawet wyższa niż na początku. Takie czytanie nie męczy, tylko dodaje energii do zakupu.
  • Lekcja czwarta jest najkrótsza. Pokażę Ci, jak przejść od abstrakcji do namacalnego konkretu, za który klient chętniej zapłaci niż za mgliste obietnice. Prosty przykład reklamy, która znacznie zwiększyła sprzedaż poprzez zmianę tylko jednego słowa raz na zawsze uświadomi Ci wagę tej metody.
  • Piąta lekcja pomaga mocniej pobudzić wyobraźnię czytelnika. Okazuje się, że bardzo niewiele potrzeba, by ożywić obraz produktu w głowie klienta na tyle, by chciał kupić to, co "widzi" - no bo klienci kupują przecież "oczami". Dzięki temu nawet trywialny produkt może stać się obiektem silnego pożądania.
  • Na koniec pokażę Ci jak pisać, by klient nie myślał ("muszę się nad tym zastanowić") tylko działał - kupował. 8 praktycznych zasada, które łatwo jest wdrożyć pomoże Ci unikać klątwy sprzedawców, czyli klientów wiecznie odkładających zakup.

Pierwsza lekcjagratis

Chcesz, by klienci Cię chętniej czytali?

Plan lekcji:

Długość filmów: 1:16:44 (godzina i szesnaście minut)

W ten sposób zwiększysz skuteczność swoich tekstów, bo będą chętniej czytane. Unikniesz frustracji, gdy piszesz, piszesz, piszesz, a nikt nie reaguje i tym bardziej nie kupuje. Zanim opublikujesz tekst – zredaguj go, by zwiększyć liczbę czytających i kupujących. Nie trzeba być polonistą.

Jak redagować teksty, by były chętniej czytane? Są tylko dwa kierunki ich poprawy i jedna, nieintuicyjna przyczyna. Już w tej pierwszej lekcji otrzymasz pierwszą, prostą metodę na ulepszenie każdego tekstu.
Wprowadzenie
Zobaczysz 6 metod odchudzania tekstu. Dzięki nim znacznie poprawisz jego przyswajalność. To będzie czysta matematyka redakcyjna.
Odchudzanie
Zaskakujący sposób na to, by czytelnicy chętnie czytali nawet dłuższe zdania. Prosta metoda 1-2-3-B na dodanie energii każdemu zdaniu, które od tej pory tak zredagujesz.
Doładowanie energii
Krótka lekcja o tym, jak przejść do abstrakcji do namacalnego konkretu. Jeśli swoim tekstem chcesz cos sprzedać, namacalność tekstu pomoże Ci lepiej przekonać klienta do wartości opisywanego produktu lub usługi.
Namacalność
Bardzo nietypowa technika zwiększania zainteresowania tekstem poprzez "podkręcanie" atmosfery wokół produktu lub usługi.
Dramatyzacja
8 metod poprawy tekstu, dzięki którym jego czytanie kosztuje mniej wysiłku i chroni klienta przed myśleniem o treści, co znacznie ułatwiaj działanie (zakup).
Gładki tekst
Wybierz najlepszą wersję dla siebie

Co wolisz?

Oprócz samego kursu daję Ci do wyboru dwa rodzaje wsparcia. Dzięki nim już nigdy więcej nie będziesz się zastanawiać – czy ten tekst jest dobry, bo ja Ci szybko odpowiem na to pytanie i wyjaśnię, co zrobić, by był lepszy.

Psychredakcja VIP

Pełne wsparcie po szkoleniu

799 zł
  • Nagrania video
  • Nagrania audio (mp3)
  • Transkrypcja nagrań w panelu
  • Przewodnik w PDF
  • Edytowalny przewodnik w DOCX
  • Ocena 3 tekstów
  • 60 minut konsultacji na Skype
Zamawiam >>

Psychoredakcja PRO

Kurs z analizą i oceną tekstu

197 zł
  • Nagrania video
  • Nagrania audio (mp3)
  • Transkrypcja nagrań w panelu
  • Przewodnik w PDF
  • Edytowalny przewodnik w DOCX
  • Ocena 1 tekstu
  • 60 minut konsultacji na Skype
Zamawiam >>

Psychoredakcja ECO

Sam kurs (wersja ekonomiczna)

97 zł
  • Nagrania video
  • Nagrania audio (mp3)
  • Transkrypcja nagrań w panelu
  • Przewodnik w PDF
  • Edytowalny przewodnik w DOCX
  • Ocena tekstu
  • 60 minut konsultacji na Skype
Zamawiam >>
Chcesz zobaczyć WSZYSTKIE psychokursy copywritingu? KLIKNIJ i zobacz, co możesz z nimi napisać >>

SŁOWO DAJĘ, ZYSKI ROSNĄ! To znaczy, że strona Dynanet.pl powstała po to, by uczyć lepiej pisać i sprzedawać. Znajdziesz tu praktyczne kursy copywriterskie. Możesz też zamówić indywidualne szkolenie lub konsultacje.

Jakie kursy z copywritingu online mogę Ci zaproponować?

  • Psychostarter
  • Psychoreklamy
  • Psychowriting
  • Psychopage
  • Psyhompage
  • Psychoredakcja
  • Psychomaile
  • Psychobranding
  • Social Matrix
  • Cud Marketingowy
  • Short Message Selling
  • LinkedIn Leads
  • Pieniądze albo Życie!

Chcesz poradnik i newsletter?

Zobacz bezpłatny poradnik i newsletter >>

Zasady współpracy z copywriterem >>

Regulamin sklepu Dynanet.pl >>

Polityka prywatności serwisu Dynanet.pl >>

darek@dynanet.pl Odpowiadam w ciągu 24 godzin
501 161 491 W godzinach: 8:00 - 16:00
Potrzebujemy Twojej zgody:
Na tej stronie używamy "ciasteczek". Dzięki nim strona zapamiętuje Twoje preferencje i wybory. Kliknij “Akcepruję wszystkie”, by zezwolić stronie na używanie wszystkich ciasteczek. Jeśli chcesz je wybierać pojedynczo, kliknij "Cookie Settings" .
Wybierz ciasteczka do akceptacjiAkceptuję wszystkie
Manage consent

Privacy Overview

This website uses cookies to improve your experience while you navigate through the website. Out of these, the cookies that are categorized as necessary are stored on your browser as they are essential for the working of basic functionalities of the website. We also use third-party cookies that help us analyze and understand how you use this website. These cookies will be stored in your browser only with your consent. You also have the option to opt-out of these cookies. But opting out of some of these cookies may affect your browsing experience.
Necessary
Always Enabled
Necessary cookies are absolutely essential for the website to function properly. These cookies ensure basic functionalities and security features of the website, anonymously.
CookieDurationDescription
cookielawinfo-checkbox-analytics11 monthsThis cookie is set by GDPR Cookie Consent plugin. The cookie is used to store the user consent for the cookies in the category "Analytics".
cookielawinfo-checkbox-functional11 monthsThe cookie is set by GDPR cookie consent to record the user consent for the cookies in the category "Functional".
cookielawinfo-checkbox-necessary11 monthsThis cookie is set by GDPR Cookie Consent plugin. The cookies is used to store the user consent for the cookies in the category "Necessary".
cookielawinfo-checkbox-others11 monthsThis cookie is set by GDPR Cookie Consent plugin. The cookie is used to store the user consent for the cookies in the category "Other.
cookielawinfo-checkbox-performance11 monthsThis cookie is set by GDPR Cookie Consent plugin. The cookie is used to store the user consent for the cookies in the category "Performance".
viewed_cookie_policy11 monthsThe cookie is set by the GDPR Cookie Consent plugin and is used to store whether or not user has consented to the use of cookies. It does not store any personal data.
Functional
Functional cookies help to perform certain functionalities like sharing the content of the website on social media platforms, collect feedbacks, and other third-party features.
Performance
Performance cookies are used to understand and analyze the key performance indexes of the website which helps in delivering a better user experience for the visitors.
Analytics
Analytical cookies are used to understand how visitors interact with the website. These cookies help provide information on metrics the number of visitors, bounce rate, traffic source, etc.
Advertisement
Advertisement cookies are used to provide visitors with relevant ads and marketing campaigns. These cookies track visitors across websites and collect information to provide customized ads.
Others
Other uncategorized cookies are those that are being analyzed and have not been classified into a category as yet.
SAVE & ACCEPT