Copywriting kursy online i szkolenia. Copywriting kursy online i szkolenia.
  • Start
  • O mnie
  • Blog
  • Szkolenia
  • Kursy online
  • Usługi
  • Newsletter
  • VOD (zaloguj)
Kurs Psychoredakcja
Kurs online (vod)

Popraw tekst, a poprawisz wyniki sprzedaży

Poznaj proste zasady redagowania tekstów, używane między innymi w marketingu bezpośrednim, gdzie jest tylko jedna szansa na przebicie się do klienta.

Jakie efekty przynosi poprawa tekstu?

Różnie. Na przykład:

161,66% więcej zapytań. Tyle zyskała firma z branży IT, która na stronie głównej tradycyjne "Poproś o ofertę" zamieniła na "Poproś o wycenę". (Zmiana rzeczownika).

1,8 raza więcej sprzedanych kwiatów. Tyle zyskała kwiaciarnia, zmieniając w reklamie jedno słowo, z "świeże kwiaty" na "świeże róże". (Zmiana rzeczownika).

27% więcej zamówień dania z kurczaka. Restauracja zmieniła opis w menu z "grillowany kurczak" na "delikatnie grillowany kurczak." (Dodanie przysłówka do przymiotnika).

To tylko proste przykłady tego, jak łatwo możesz poprawić skuteczność tekstu dzięki wprowadzeniu jednej z 32 poprawek. A co może się stać, gdy wprowadzisz wszystkie?

A skąd się wzięły te poprawki?

Nie urwałem się z choinki. Od 2006 roku rozwijam techniki pisania wciągających tekstów. Przez te kilkanaście lat przetestowałem setki metod poprawy tekstów i finalnie wypracowałem własną metodę tworzenia fascynujących treści.

Po co nam fascynujące treści? Ano po to, żeby wszyscy chcieli je przeczytać od pierwszego do ostatniego słowa. Jeśli bowiem nie przeczytają, to taki tekst na nich w żaden sposób nie wpłynie. No, właściwie może wpłynąć. Zniechęcić do czytania kolejnych, jeśli nie uczynisz go fascynującym.

Często moi czytelnicy piszą do mnie tego typu wiadomości:

Sekret wciągającego tekstu to redakcja, nie twórcze pisanie. To znaczy, że nie potrzebujesz ŻADNEGO talentu pisarskiego, by stworzyć wciągający tekst. Dzięki prostym zasadom jesteś w stanie świadomie zmienić kiepskie zdania w fascynujące. Tak zresztą powstawały największe bestsellery książkowe. Nie dzięki wenie, ale redakcji.

Mało kto potrafi z głowy napisać fascynujący tekst. Nie dajmy się skreślić. To, co widzi czytelnik nie musi być tym, co napiszesz z głowy. Pierwsza wersja rzadko kiedy jest dobra. Wystarczy poprawić tekst i czytelnik będzie nim zafascynowany!

Bo w pisaniu chodzi o efekt. Zasady psychoredakcji są proste. Dzięki nim nawet bardzo surową treść zmienisz w słowa, wywierające duży wpływ na czytelnika. Jesteś tak w stanie ożywić nawet instrukcję obsługi i tą treścią pobudzić go do działania!

Sam musiałem się tego nauczyć, bo z wykształcenia jestem technikiem informatykiem, a od 12 lat żyję z tego, co napiszę. Wydałem do tej pory trzy książki, z czego dwie długo znajdowały się na pierwszym miejscu listy bestsellerów wydawnictwa Onepress:

Czego konkretnie mogę Cię nauczyć?

  • W pierwszej lekcji pokazuję Ci jak naprawdę sobie poradzić ze zjawiskiem "nikt nie czyta długich tekstów". Rzeczywisty problem leży zupełnie gdzieś indziej. Dzięki temu poznasz sposób na to, jak przekazywać czytelnikom więcej treści, nie tracąc ich uwagi ani zainteresowania.
  • W drugiej lekcji wyjaśnię Ci całą matematykę redakcyjną. Poznasz 6 prostych metod, jak zwiększyć przyswajalność każdego tekstu. Na przykładzie akapitu z Landing Page (nie mojego) zobaczysz transformację tekstu metodą słownikową.
  • W lekcji trzeciej zaczniemy podkręcać siłę oddziaływania Twoich słów. Dzięki metodzie 1-2-3-B nawet seria dłuższych zdań nie zmęczy czytelnika, tylko zaskoczy go nagłym zwrotem akcji i uruchomi proces myślowy, który często doprowadza do zakupów. Uwaga czytelnika pod koniec zdania możesz być nawet wyższa niż na początku. Takie czytanie nie męczy, tylko dodaje energii do zakupu.
  • Lekcja czwarta jest najkrótsza. Pokażę Ci, jak przejść od abstrakcji do namacalnego konkretu, za który klient chętniej zapłaci niż za mgliste obietnice. Prosty przykład reklamy, która znacznie zwiększyła sprzedaż poprzez zmianę tylko jednego słowa raz na zawsze uświadomi Ci wagę tej metody.
  • Piąta lekcja pomaga mocniej pobudzić wyobraźnię czytelnika. Okazuje się, że bardzo niewiele potrzeba, by ożywić obraz produktu w głowie klienta na tyle, by chciał kupić to, co "widzi" - no bo klienci kupują przecież "oczami". Dzięki temu nawet trywialny produkt może stać się obiektem silnego pożądania.
  • Na koniec pokażę Ci jak pisać, by klient nie myślał ("muszę się nad tym zastanowić") tylko działał - kupował. 8 praktycznych zasada, które łatwo jest wdrożyć pomoże Ci unikać klątwy sprzedawców, czyli klientów wiecznie odkładających zakup.

Czy z tą wiedzą każdy może pisać wciągające teksty?

Pierwsza lekcjagratis

Chcesz, by klienci Cię chętniej czytali?

Plan lekcji:

Długość filmów: 1:16:44 (godzina i szesnaście minut)

W ten sposób zwiększysz skuteczność swoich tekstów, bo będą chętniej czytane. Unikniesz frustracji, gdy piszesz, piszesz, piszesz, a nikt nie reaguje i tym bardziej nie kupuje. Zanim opublikujesz tekst – zredaguj go, by zwiększyć liczbę czytających i kupujących. Nie trzeba być polonistą.

Jak redagować teksty, by były chętniej czytane? Są tylko dwa kierunki ich poprawy i jedna, nieintuicyjna przyczyna. Już w tej pierwszej lekcji otrzymasz pierwszą, prostą metodę na ulepszenie każdego tekstu.
Wprowadzenie
Zobaczysz 6 metod odchudzania tekstu. Dzięki nim znacznie poprawisz jego przyswajalność. To będzie czysta matematyka redakcyjna.
Odchudzanie
Zaskakujący sposób na to, by czytelnicy chętnie czytali nawet dłuższe zdania. Prosta metoda 1-2-3-B na dodanie energii każdemu zdaniu, które od tej pory tak zredagujesz.
Doładowanie energii
Krótka lekcja o tym, jak przejść do abstrakcji do namacalnego konkretu. Jeśli swoim tekstem chcesz cos sprzedać, namacalność tekstu pomoże Ci lepiej przekonać klienta do wartości opisywanego produktu lub usługi.
Namacalność
Bardzo nietypowa technika zwiększania zainteresowania tekstem poprzez "podkręcanie" atmosfery wokół produktu lub usługi.
Dramatyzacja
8 metod poprawy tekstu, dzięki którym jego czytanie kosztuje mniej wysiłku i chroni klienta przed myśleniem o treści, co znacznie ułatwiaj działanie (zakup).
Gładki tekst
Wybierz najlepszą wersję dla siebie

Co wolisz?

Oprócz samego kursu daję Ci do wyboru dwa rodzaje wsparcia. Dzięki nim już nigdy więcej nie będziesz się zastanawiać – czy ten tekst jest dobry, bo ja Ci szybko odpowiem na to pytanie i wyjaśnię, co zrobić, by był lepszy.

Psychredakcja VIP

Pełne wsparcie po szkoleniu

997
  • Nagrania video
  • Nagrania audio (mp3)
  • Transkrypcja nagrań w panelu
  • Przewodnik w PDF
  • Edytowalny przewodnik w DOCX
  • Aktywna pomoc w nauce (odpowiedzi pod lekcjami na Twoje pytania i problemy)
  • Dożywotni dostęp do materiałów
  • Bezpłatne aktualizacje treści
  • Ocena 3 tekstów
  • 60 minut konsultacji na Skype
Zamawiam >>

Psychoredakcja PRO

Kurs z analizą i oceną tekstu

497
  • Nagrania video
  • Nagrania audio (mp3)
  • Transkrypcja nagrań w panelu
  • Przewodnik w PDF
  • Edytowalny przewodnik w DOCX
  • Aktywna pomoc w nauce (odpowiedzi pod lekcjami na Twoje pytania i problemy)
  • Dożywotni dostęp do materiałów
  • Bezpłatne aktualizacje treści
  • Ocena 1 tekstu
  • 60 minut konsultacji na Skype
Zamawiam >>

Psychoredakcja ECO

Sam kurs (wersja ekonomiczna)

397
  • Nagrania video
  • Nagrania audio (mp3)
  • Transkrypcja nagrań w panelu
  • Przewodnik w PDF
  • Edytowalny przewodnik w DOCX
  • Aktywna pomoc w nauce (odpowiedzi pod lekcjami na Twoje pytania i problemy)
  • Dożywotni dostęp do materiałów
  • Bezpłatne aktualizacje treści
  • Ocena tekstu
  • 60 minut konsultacji na Skype
Zamawiam >>
Chcesz zobaczyć WSZYSTKIE psychokursy copywritingu? KLIKNIJ i zobacz, co możesz z nimi napisać >>

SŁOWO DAJĘ, ZYSKI ROSNĄ! To znaczy, że strona Dynanet.pl powstała po to, by uczyć lepiej pisać i sprzedawać. Znajdziesz tu praktyczne kursy copywriterskie. Możesz też zamówić indywidualne szkolenie lub konsultacje.

Jakie kursy z copywritingu online mogę Ci zaproponować?

  • Psychostarter
  • Psychostrategia
  • Psychoidea
  • Psychoresearch
  • Psychoreklamy
  • Psychowriting
  • Psychopage
  • Psyhompage
  • Psychopis
  • Psychoredakcja
  • Psychomaile
  • Psychoteksty
  • Psychobranding
  • Social Matrix
  • Short Message Selling
  • Content Creator

Chcesz poradnik i newsletter?

Zobacz bezpłatny poradnik i newsletter >>

Zasady współpracy z copywriterem >>

Regulamin sklepu Dynanet.pl >>

Polityka prywatności serwisu Dynanet.pl >>

darek@dynanet.pl Odpowiadam w ciągu 24 godzin
501 161 491 W godzinach: 8:00 - 16:00