
Spuść sprzedaż ze smyczy słabych słów
Recepta na "nikt nie czyta długich tekstów".
I Ty możesz nagle poprawić nawet słaby tekst, którego nikt nie chce czytać, by słowa ożyły i tworzyły obrazy, jak dobry film z happy endem – ZAKUPEM!
Na koniec dnia zawsze pytam uczestników moich szkoleń na żywo, co było dla nich najbardziej wartościowe. Bardzo często odpowiadają dwoma słowami: matematyka redakcyjna.
Mówią, że teraz widzą, jak mogą w ciągu kilku minut słaby tekst zmienić w łatwiej i chętniej czytany. Zachwyca ich to, że otrzymali proste reguły, które mogą zastosować nawet momencie całkowitego braku weny.
Czym jest matematyka redakcyjna?
To jedna z technik redagowania tekstów. Nauczyli mnie jej europejscy specjaliści od marketingu bezpośredniego. Chodzi o to, by w minimum słów zmieścić maksimum treści. A ta treść musi maksymalnie pobudzić czytelnika do działania i zakupu.
Jednym z dwóch głównych celów, jakie pomaga zrealizować psychoredakcja jest łatwość poznawcza. Tekst jest jedyną formą komunikacji, która wymaga aktywności od odbiorcy. Trzeba włożyć mniejszy lub większy wysiłek w jego przeczytanie i zrozumienie. Im mniej wysiłku, tym lepiej. W tym kursie odpowiada za to lekcja "Odchudzanie".
Nie chcemy jednak by klient tylko przeczytał tekst. Zależy nam na tym, by go pobudzić do szybkiego działania. To jest trudne. Nawet bardzo. Ale tylko wtedy, gdy traktujesz słowa jak rozkazy do wykonania przez czytelnika. Lepiej działa pobudzenie wyobraźni klienta. Gdy po wpływem Twoich słów zaczyna tworzyć sobie obraz nowej przyszłości z produktem i jest tam szczęśliwy. To nasz drugi cel.
Co takiego mam dla Ciebie w tym kursie, że pomoże Ci wywołać te dwa efekty na raz?
- W pierwszej lekcji pokazuję Ci jak naprawdę sobie poradzić ze zjawiskiem "nikt nie czyta długich tekstów". Rzeczywisty problem leży zupełnie gdzieś indziej. Dzięki temu poznasz sposób na to, jak przekazywać czytelnikom więcej treści, nie tracąc ich uwagi ani zainteresowania.
- W drugiej lekcji wyjaśnię Ci całą matematykę redakcyjną. Poznasz 6 prostych metod, jak zwiększyć przyswajalność każdego tekstu. Na przykładzie akapitu z Landing Page (nie mojego) zobaczysz transformację tekstu metodą słownikową.
- W lekcji trzeciej zaczniemy podkręcać siłę oddziaływania Twoich słów. Dzięki metodzie 1-2-3-B nawet seria dłuższych zdań nie zmęczy czytelnika, tylko zaskoczy go nagłym zwrotem akcji i uruchomi proces myślowy, który często doprowadza do zakupów. Uwaga czytelnika pod koniec zdania możesz być nawet wyższa niż na początku. Takie czytanie nie męczy, tylko dodaje energii do zakupu.
- Lekcja czwarta jest najkrótsza. Pokażę Ci, jak przejść od abstrakcji do namacalnego konkretu, za który klient chętniej zapłaci niż za mgliste obietnice. Prosty przykład reklamy, która znacznie zwiększyła sprzedaż poprzez zmianę tylko jednego słowa raz na zawsze uświadomi Ci wagę tej metody.
- Piąta lekcja pomaga mocniej pobudzić wyobraźnię czytelnika. Okazuje się, że bardzo niewiele potrzeba, by ożywić obraz produktu w głowie klienta na tyle, by chciał kupić to, co "widzi" - no bo klienci kupują przecież "oczami". Dzięki temu nawet trywialny produkt może stać się obiektem silnego pożądania.
- Na koniec pokażę Ci jak pisać, by klient nie myślał ("muszę się nad tym zastanowić") tylko działał - kupował. 8 praktycznych zasada, które łatwo jest wdrożyć pomoże Ci unikać klątwy sprzedawców, czyli klientów wiecznie odkładających zakup.

Pierwsza lekcjagratis
Plan lekcji:
W ten sposób zwiększysz skuteczność swoich tekstów, bo będą chętniej czytane. Unikniesz frustracji, gdy piszesz, piszesz, piszesz, a nikt nie reaguje i tym bardziej nie kupuje. Zanim opublikujesz tekst – zredaguj go, by zwiększyć liczbę czytających i kupujących. Nie trzeba być polonistą.


Wprowadzenie


Odchudzanie


Doładowanie energii


Namacalność


Dramatyzacja


Gładki tekst
Co wolisz?
Oprócz samego kursu daję Ci do wyboru dwa rodzaje wsparcia. Dzięki nim już nigdy więcej nie będziesz się zastanawiać – czy ten tekst jest dobry, bo ja Ci szybko odpowiem na to pytanie i wyjaśnię, co zrobić, by był lepszy.
Psychredakcja VIP
Pełne wsparcie po szkoleniu

- Nagrania video
- Nagrania audio (mp3)
- Transkrypcja nagrań w panelu
- Przewodnik w PDF
- Edytowalny przewodnik w DOCX
- Ocena 3 tekstów
- 60 minut konsultacji na Skype
Psychoredakcja PRO
Kurs z analizą i oceną tekstu

- Nagrania video
- Nagrania audio (mp3)
- Transkrypcja nagrań w panelu
- Przewodnik w PDF
- Edytowalny przewodnik w DOCX
- Ocena 1 tekstu
- 60 minut konsultacji na Skype
Psychoredakcja ECO
Sam kurs (wersja ekonomiczna)

- Nagrania video
- Nagrania audio (mp3)
- Transkrypcja nagrań w panelu
- Przewodnik w PDF
- Edytowalny przewodnik w DOCX
- Ocena tekstu
- 60 minut konsultacji na Skype