Copywriting kursy online i szkolenia. Copywriting kursy online i szkolenia.
  • Start
  • Psychoblog
  • Szkolenia
  • Psychokursy
  • Usługi
  • Psycholetter
  • VOD (zaloguj)
Kurs online (vod)

Przychodzi klient do Ciebie?

Jak pisać artykuły, dzięki którym przestaniesz ganiać za klientami! Niech sami Cię znajdują i proszą o to, by przyjąć ich jak najszybciej.

Umiesz pisać takie artykuły?

Zawsze chciałem, by klienci sami do mnie przychodzili, prosząc, abym pisał dla nich teksty. Wkrótce minie 17 lat, jak piszę i ZAWSZE to klient do mnie przychodził, nie ja do niego.

Wszystko zaczęło się od tego, że w 2006 roku zacząłem pisać artykuły na blog - najpierw swój, potem też gościnnie. I to artykuły sprawiały, że klienci sami do mnie przychodzili, nalegając, bym przyjął ich zlecenie. To tyle w temacie, czy warto pisać artykuły 🙂 Bo jeśli po dwóch artykułach klient decyduje się wydać u autora sporo pieniędzy, to coś w nich musi być. Co? Tego właśnie uczę w tym psychotreningu.

Prawdopodobieństwo odkrycia Twojej firmy w Internecie przez klientów jest mniejsze niż znalezienie igły w stogu siana. Dlatego marki wydają krocie na promocję i reklamy, a i tak to tylko chwilowe i trzeba podtrzymywać ten krwotok finansowy.

Tu masz jedną z najstarszych form marketingu w nowym, uwspółcześnionym wydaniu. Działa dlatego, że klienci wpisują w wyszukiwarki to, czego szukają, a Ty możesz się wstrzelić idealnie nie tylko we frazę, ale i potrzebę, jaka się za nią kryje!

Większość marek pisze byle jakie artykuły pod SEO. Teraz to proste, bo AI robi to tanio i szybko. Niestety prawie nigdy artykuły te odpowiadają na ukrytą za zapytaniem potrzebę, dlatego nie przynoszą znaczących efektów marketingowych.

I teraz Ty wkraczasz jako autor psychotekstów - cały na biało i z mocą czterech żywiołów marketingowych osiągasz to, o czym inni tylko nieśmiało marzą - klienci sami do Ciebie przychodzą i pod wpływem artykułów stają się gotowi na zakup.

To co zobaczysz w środku?

  • Nauczysz się kierować do siebie klientów za pomocą 4 żywiołów marketingowych - siły, które popychają ich do działania. Dzięki temu przestaniesz ganiać za klientami, a ani zaczną ganiać za Tobą.
  • Podniesiesz wartość każdego swojego artykułu dzięki zaspokojeniu podstawowej potrzeby każdego klienta. Dzięki temu możesz stać się autorytarnym źródłem informacji i zdobywać darmowe polecenia - to nie tylko linki, które są ważne dla SEO, to także darmowy rozgłos w Internecie. Sam temat artykuły decyduje o tym, czy to Ci się uda, czy piszesz na darmo.
  • Twoje artykuły mogą Ci pomóc osiągnąć więcej niż myślisz dzięki psychoinformacjom. Gdy zaspokoisz te trzy silne potrzeby psychiczne klientów klienci mogą się od Ciebie uzależnić - staniesz się ich jedynym wyborem. Wymaga to odpowiedzi w tekście na jedno w tym momencie ważne pytanie klienta.
  • Nie wiesz co pisać w artykułach, by faktycznie zainteresowały klientów i prowadziły ich do zakupu? Pokażę Ci 3 uniwersalne modele artykułów, w formie zdań, które trzeba rozwinąć. Czwarty model to rozwinięcie dla każdego z nich, by usunąć tak zwane obiekcje przed działaniem. Czyli teraz nie tracisz czasu na zastanawianie się co, ani nawet jak, tylko piszesz i masz.
  • Jak tworzyć artykuły, na które klienci czekają, choć... jeszcze o nich nie wiedzą? Psychoseo w praktyce - jak wykorzystać fakt, że miliony klientów co minutę wpisują w wyszukiwarkę konkretne zapytania. Pokażę Ci trzy proste metody i dwa świetne narzędzia, które pomogą Ci odkryć, czego szukają Twoi klienci. Dzięki temu ZAWSZE będziesz pisać o tym, co ich interesuje. Pokażę Ci jak łączyć zapytania z czterema potrzebami psychicznymi klientów.
  • Czy można ignorować SEO i pisać poczytne artykuły? Oczywiście. Jest to łatwiejsze niż myślisz, gdy opierasz je na czterech potrzebach psychicznych klientów. Dosłownie od ręki powstaje tytuł, wystarczy tylko po nim rozwinąć jeden z modeli!
  • Jak zmienić "nie potrzebuję", "to nie dla mnie" w pierwszy krok do zakupu - za pomocą pierwszego typu artykułu? Pomoże Ci w tym podstawowa instrukcja warunkowa. Dzięki niej jesteś w wstanie za pomocą kilku zdań wzbudzić ogromne zainteresowanie czymś, co do tej pory było ignorowane przez klientów.
  • Jak motywować klientów do zakupu drugim typem artykułu? Wystarczy zaspokoić ukrytą potrzebę klientów, jaka kryje się za większością wyszukiwać w Google. Tak usuwasz największe obiekcje zakupowe - zanim klient przejdzie do opisu produktu lub usługi.
  • Trochę bezczelna metoda opisu tego, co sprzedajesz, bo dzięki niej klient uznaje Twój produkt za najlepszy na rynku! Trzeci rodzaj artykułów jest najprostszy do napisania i często prowadzi czytelników bezpośrednio do zakupu - już bez zastanawiania się!
  • Wright Words - genialna metoda pisania, która ZAWSZE stawia Cię w wyszukiwarce na pierwszym miejscu! AIncepcja będzie prawdopodobnie przyszłością pozycjonowania, choć już dziś działa. To może dać Ci przewagę w przyszłości - nawet raz na zawsze.
  • Potrzebujesz tylko 3 rodzajów tytułów, by wbijać się artykułami na wysokie miejsca w Google i w umysłach klientów. Formuła jest tak prosta, że już w ciągu minuty jesteś w stanie stworzyć nawet 10 atrakcyjnych tytułów - dla wyszukiwarek i ludzi jednocześnie.
  • Najgorzej jest zacząć? Od teraz będzie to dla Ciebie najłatwiejsza część artykułu! Poznasz 6 rodzajów początków z 18 nietypowymi przykładami, jakich pewnie się nie spodziewasz. One udowodniły swoją siłę w najtrudniejszych okolicznościach. A gdy dobrze zaczniesz, cała reszta artykułu będzie lepsza.
  • To nie merytoryka jest najważniejsza w artykule, tylko to. Bo co nam po tekście, którego nikt nie chce czytać? A tu masz 3 w sumie proste metody na to, by czytali Twoje artykuły nawet z zapartym tchem - obojętnie o czym będziesz pisać.
  • Ostatecznie nie liczy się jak zaczniesz artykuł, tylko jak skończy klient, który go czyta. Pokażę Ci, jak przekierować go na następny krok w Twoim lejku marketingowym by pisanie przynosiło Ci konkretne efekty!

Czy pisanie artykułów ma sens w erze wideo, gdy nikt nie czyta, a SI pisze teksty lepiej niż większość ludzi?

Sprawdźmy. Gdy coś zwróci uwagę i chcesz się zorientować w temacie, to od razu idziesz oglądać filmy czy może wolisz na szybko przejrzeć treściwy artykuł? Przyznasz, że oglądanie wideo wymaga czasu, przejrzenie zaś artykułu na dany temat wydaje się lepsze. A gdy już go przeglądasz i czujesz, że autor trafił w Twoje potrzeby, to rezygnujesz z czytania i lecisz na Youtube czy raczej z zainteresowaniem czytasz dalej?

Artykuł jest lekką formą przekazywania informacji w porównaniu z wideo. Oczywiście dla rozrywki większość osób ogląda wideo, a nie czyta, ale czy działasz w branży rozrywkowej czy może wolisz poważniejszych klientów?

Pierwsza lekcjagratis:

Przestań ganiać za klientami! Niech sami Cię znajdują

Plan lekcji:

Długość kursu: 2:26:40 (dwie godziny i dwadzieścia sześć minut)

Tu się dowiesz, jak pisać artykuły, które skierują czytelników na ścieżkę zakupu. Jak? Dzięki temu, że nie tylko będą odpowiadały na zapytanie klientów, ale też na głębszą potrzebę, jaka się za nim kryje. To jedyny kurs, z którego dowiesz się jak tworzyć psychoinformacyjne artykuły, które pomagają więcej sprzedawać.

Poznasz 4 siły, jakie popychają klientów do działania. Każda z nich to potrzeba, którą klient stara się zaspokoić. Dzięki temu będziesz w stanie pisać artykuły, które popychają klientów do zakupów.
4 żywioły marketingowe
Tu pokażę Ci cztery ukryte potrzeby psychiczne, jakie stoją za potrzebami jawnymi. Dzięki ich zrozumieniu nauczysz się tworzyć psychoinformacje - klucz do wysokich konwersji z artykułów.
Psychoinformacje
Jak tworzyć artykuły, na które klienci czekają, choć... jeszcze o nich nie wiedzą? Pokażę Ci jak łączyć zapytania z wyszukiwarek z czterema potrzebami psychicznymi klientów.
Psychoseo
Jak tworzyć artykuły znając tylko cztery potrzeby psychiczne klientów? Pokażę Ci jak od ręki pisać tytuły, do których łatwo napiszesz artykuł.
NonSEOnsowne artykuły
Model pierwszego typu artykułów, który niezainteresowanego zakupem klienta lekko popycha w kierunku produktu lub usługi.
Powietrze
Rozwinięcie pierwszego modelu. Dzięki niemu jesteś w wstanie za pomocą kilku zdań wzbudzić ogromne zainteresowanie czymś, co do tej pory było ignorowane przez klientów.
Autoperswazja ITEF
Model drugiego typu artykułu, który usuwa największe obiekcje zakupowe - zanim klient przejdzie do opisu produktu lub usługi i zacznie rozważać zakup.
Woda
Psychologiczna metoda motywowania do działania, którą bardzo łatwo użyć w artykułach. To jest tak proste, że wiele osób olewa i dlatego ich artykuły nie mobilizują nikogo do zakupu.
Motywator strategiczny
Trzeci model artykułów, który opiera się na lenistwie klientów i niechęci do szczegółowego analizowania wszystkich "za" i "przeciw". Tak stworzysz jeden z najbardziej autorytarnych artykułów, a nawet ich serię.
Ogień
Trochę bezczelna metoda opisu tego, co sprzedajesz, bo dzięki niej klient uznaje Twój produkt za najlepszy na rynku! Jeśli sprzedajesz drogo, a klient jest wrażliwy na cenę - możesz tym wielu z nich przekonać do zakupu.
Wartość wymiany
Dowiesz się jak za pomocą artykułu nie tylko zaspokoić podstawową potrzebę klienta, ale jeszcze uzasadnić, czemu tak drogo sprzedajesz.
Halo tu Ziemia
Genialna i jednocześnie prosta metoda pisania, która ZAWSZE stawia Cię w wyszukiwarce na pierwszym miejscu! Na jakie frazy? No właśnie, tu jest klucz do sukcesu!
AIncepcja
Potrzebujesz tylko tych 3 rodzajów tytułów, by wbijać się artykułami na wysokie miejsca w Google i w umysłach klientów. Prosty i genialny sposób ich pisania - dla wyszukiwarek i ludzi jednocześnie.
Tytuł artykułu
Jak zacząć artykuł, by jego przeczytanie jak najczęściej kończyło się finalnie zakupem? Pokażę Ci 6 rodzajów początków z 18 nietypowymi przykładami, jakich pewnie się nie spodziewasz.
Jak zacząć artykuł?
Pokażę Ci 3 w sumie proste metody na to, by czytali Twoje artykuły nawet z zapartym tchem - obojętnie o czym będziesz pisać.
Zaciekawianie
Pokażę Ci, jak przekierować go na następny krok w Twoim lejku marketingowym by pisanie przynosiło Ci konkretne efekty!
Jak zakończyć artykuł?
Zwięzłe podsumowanie wszystkich lekcji w formie edytowalnego dokumentu (docx) i drukowanego (pdf), które poprowadzą Cię w pisaniu każdego artykułu.
Psycho Guide
Wybierz najlepszą wersję dla siebie

Co wolisz?

Oprócz samego kursu daję Ci do wyboru dwa rodzaje wsparcia. Dzięki nim już nigdy więcej nie będziesz się zastanawiać – czy ten tekst jest dobry, bo ja Ci szybko odpowiem na to pytanie i wyjaśnię, co zrobić, by był lepszy.

Psychoteksty VIP

Pełne wsparcie po szkoleniu

997 zł
  • Nagrania video
  • Nagrania audio (mp3)
  • Transkrypcja nagrań w panelu
  • Psycho Guide
  • Ocena 3 tekstów
  • 60 minut konsultacji online
Zamawiam >>

Psychoteksty PRO

Kurs z analizą i oceną tekstu

397 zł
  • Nagrania video
  • Nagrania audio (mp3)
  • Transkrypcja nagrań w panelu
  • Psycho Guide
  • Ocena 1 tekstu
  • 60 minut konsultacji online
Zamawiam >>

Psychoteksty ECO

Sam kurs (wersja ekonomiczna)

297 zł
  • Nagrania video
  • Nagrania audio (mp3)
  • Transkrypcja nagrań w panelu
  • Psycho Guide
  • Ocena tekstu
  • 60 minut konsultacji online
Zamawiam >>

Psychoteksty VIP

Pełne wsparcie po szkoleniu

997 zł
  • Nagrania video
  • Nagrania audio (mp3)
  • Transkrypcja nagrań w panelu
  • Psycho Guide
  • Ocena 3 tekstów
  • 60 minut konsultacji online
Zamawiam >>

Psychoteksty PRO

Kurs z analizą i oceną tekstu

397 zł
  • Nagrania video
  • Nagrania audio (mp3)
  • Transkrypcja nagrań w panelu
  • Psycho Guide
  • Ocena 1 tekstu
  • 60 minut konsultacji online
Zamawiam >>

Psychoteksty ECO

Sam kurs (wersja ekonomiczna)

297 zł
  • Nagrania video
  • Nagrania audio (mp3)
  • Transkrypcja nagrań w panelu
  • Psycho Guide
  • Ocena tekstu
  • 60 minut konsultacji online
Zamawiam >>
Chcesz zobaczyć WSZYSTKIE psychokursy copywritingu? KLIKNIJ i zobacz, co możesz z nimi napisać >>

SŁOWO DAJĘ, ZYSKI ROSNĄ! To znaczy, że strona Dynanet.pl powstała po to, by uczyć lepiej pisać i sprzedawać. Znajdziesz tu praktyczne kursy copywriterskie. Możesz też zamówić indywidualne szkolenie lub konsultacje.

Jakie kursy z copywritingu online mogę Ci zaproponować?

  • Psychostarter
  • Psychoreklamy
  • Psychowriting
  • Psychopage
  • Psyhompage
  • Psychopis
  • Psychoredakcja
  • Psychomaile
  • Psychoteksty
  • Psychobranding
  • Social Matrix
  • Cud Marketingowy
  • Short Message Selling
  • Pieniądze albo Życie!

Chcesz poradnik i newsletter?

Zobacz bezpłatny poradnik i newsletter >>

Zasady współpracy z copywriterem >>

Regulamin sklepu Dynanet.pl >>

Polityka prywatności serwisu Dynanet.pl >>

darek@dynanet.pl Odpowiadam w ciągu 24 godzin
501 161 491 W godzinach: 8:00 - 16:00
Potrzebujemy Twojej zgody:
Na tej stronie używamy "ciasteczek". Dzięki nim strona zapamiętuje Twoje preferencje i wybory. Kliknij “Akcepruję wszystkie”, by zezwolić stronie na używanie wszystkich ciasteczek. Jeśli chcesz je wybierać pojedynczo, kliknij "Cookie Settings" .
Wybierz ciasteczka do akceptacjiAkceptuję wszystkie
Manage consent

Privacy Overview

This website uses cookies to improve your experience while you navigate through the website. Out of these, the cookies that are categorized as necessary are stored on your browser as they are essential for the working of basic functionalities of the website. We also use third-party cookies that help us analyze and understand how you use this website. These cookies will be stored in your browser only with your consent. You also have the option to opt-out of these cookies. But opting out of some of these cookies may affect your browsing experience.
Necessary
Always Enabled
Necessary cookies are absolutely essential for the website to function properly. These cookies ensure basic functionalities and security features of the website, anonymously.
CookieDurationDescription
cookielawinfo-checkbox-analytics11 monthsThis cookie is set by GDPR Cookie Consent plugin. The cookie is used to store the user consent for the cookies in the category "Analytics".
cookielawinfo-checkbox-functional11 monthsThe cookie is set by GDPR cookie consent to record the user consent for the cookies in the category "Functional".
cookielawinfo-checkbox-necessary11 monthsThis cookie is set by GDPR Cookie Consent plugin. The cookies is used to store the user consent for the cookies in the category "Necessary".
cookielawinfo-checkbox-others11 monthsThis cookie is set by GDPR Cookie Consent plugin. The cookie is used to store the user consent for the cookies in the category "Other.
cookielawinfo-checkbox-performance11 monthsThis cookie is set by GDPR Cookie Consent plugin. The cookie is used to store the user consent for the cookies in the category "Performance".
viewed_cookie_policy11 monthsThe cookie is set by the GDPR Cookie Consent plugin and is used to store whether or not user has consented to the use of cookies. It does not store any personal data.
Functional
Functional cookies help to perform certain functionalities like sharing the content of the website on social media platforms, collect feedbacks, and other third-party features.
Performance
Performance cookies are used to understand and analyze the key performance indexes of the website which helps in delivering a better user experience for the visitors.
Analytics
Analytical cookies are used to understand how visitors interact with the website. These cookies help provide information on metrics the number of visitors, bounce rate, traffic source, etc.
Advertisement
Advertisement cookies are used to provide visitors with relevant ads and marketing campaigns. These cookies track visitors across websites and collect information to provide customized ads.
Others
Other uncategorized cookies are those that are being analyzed and have not been classified into a category as yet.
SAVE & ACCEPT
Powered by CookieYes Logo