
Przychodzi klient do Ciebie?
Jak pisać artykuły, dzięki którym przestaniesz ganiać za klientami! Niech sami Cię znajdują i proszą o to, by przyjąć ich jak najszybciej.
Umiesz pisać takie artykuły?

Zawsze chciałem, by klienci sami do mnie przychodzili, prosząc, abym pisał dla nich teksty. Wkrótce minie 17 lat, jak piszę i ZAWSZE to klient do mnie przychodził, nie ja do niego.
Wszystko zaczęło się od tego, że w 2006 roku zacząłem pisać artykuły na blog - najpierw swój, potem też gościnnie. I to artykuły sprawiały, że klienci sami do mnie przychodzili, nalegając, bym przyjął ich zlecenie. To tyle w temacie, czy warto pisać artykuły 🙂 Bo jeśli po dwóch artykułach klient decyduje się wydać u autora sporo pieniędzy, to coś w nich musi być. Co? Tego właśnie uczę w tym psychotreningu.
Prawdopodobieństwo odkrycia Twojej firmy w Internecie przez klientów jest mniejsze niż znalezienie igły w stogu siana. Dlatego marki wydają krocie na promocję i reklamy, a i tak to tylko chwilowe i trzeba podtrzymywać ten krwotok finansowy.
Tu masz jedną z najstarszych form marketingu w nowym, uwspółcześnionym wydaniu. Działa dlatego, że klienci wpisują w wyszukiwarki to, czego szukają, a Ty możesz się wstrzelić idealnie nie tylko we frazę, ale i potrzebę, jaka się za nią kryje!
Większość marek pisze byle jakie artykuły pod SEO. Teraz to proste, bo AI robi to tanio i szybko. Niestety prawie nigdy artykuły te odpowiadają na ukrytą za zapytaniem potrzebę, dlatego nie przynoszą znaczących efektów marketingowych.
I teraz Ty wkraczasz jako autor psychotekstów - cały na biało i z mocą czterech żywiołów marketingowych osiągasz to, o czym inni tylko nieśmiało marzą - klienci sami do Ciebie przychodzą i pod wpływem artykułów stają się gotowi na zakup.

To co zobaczysz w środku?
- Nauczysz się kierować do siebie klientów za pomocą 4 żywiołów marketingowych - siły, które popychają ich do działania. Dzięki temu przestaniesz ganiać za klientami, a ani zaczną ganiać za Tobą.
- Podniesiesz wartość każdego swojego artykułu dzięki zaspokojeniu podstawowej potrzeby każdego klienta. Dzięki temu możesz stać się autorytarnym źródłem informacji i zdobywać darmowe polecenia - to nie tylko linki, które są ważne dla SEO, to także darmowy rozgłos w Internecie. Sam temat artykuły decyduje o tym, czy to Ci się uda, czy piszesz na darmo.
- Twoje artykuły mogą Ci pomóc osiągnąć więcej niż myślisz dzięki psychoinformacjom. Gdy zaspokoisz te trzy silne potrzeby psychiczne klientów klienci mogą się od Ciebie uzależnić - staniesz się ich jedynym wyborem. Wymaga to odpowiedzi w tekście na jedno w tym momencie ważne pytanie klienta.
- Nie wiesz co pisać w artykułach, by faktycznie zainteresowały klientów i prowadziły ich do zakupu? Pokażę Ci 3 uniwersalne modele artykułów, w formie zdań, które trzeba rozwinąć. Czwarty model to rozwinięcie dla każdego z nich, by usunąć tak zwane obiekcje przed działaniem. Czyli teraz nie tracisz czasu na zastanawianie się co, ani nawet jak, tylko piszesz i masz.
- Jak tworzyć artykuły, na które klienci czekają, choć... jeszcze o nich nie wiedzą? Psychoseo w praktyce - jak wykorzystać fakt, że miliony klientów co minutę wpisują w wyszukiwarkę konkretne zapytania. Pokażę Ci trzy proste metody i dwa świetne narzędzia, które pomogą Ci odkryć, czego szukają Twoi klienci. Dzięki temu ZAWSZE będziesz pisać o tym, co ich interesuje. Pokażę Ci jak łączyć zapytania z czterema potrzebami psychicznymi klientów.
- Czy można ignorować SEO i pisać poczytne artykuły? Oczywiście. Jest to łatwiejsze niż myślisz, gdy opierasz je na czterech potrzebach psychicznych klientów. Dosłownie od ręki powstaje tytuł, wystarczy tylko po nim rozwinąć jeden z modeli!
- Jak zmienić "nie potrzebuję", "to nie dla mnie" w pierwszy krok do zakupu - za pomocą pierwszego typu artykułu? Pomoże Ci w tym podstawowa instrukcja warunkowa. Dzięki niej jesteś w wstanie za pomocą kilku zdań wzbudzić ogromne zainteresowanie czymś, co do tej pory było ignorowane przez klientów.
- Jak motywować klientów do zakupu drugim typem artykułu? Wystarczy zaspokoić ukrytą potrzebę klientów, jaka kryje się za większością wyszukiwać w Google. Tak usuwasz największe obiekcje zakupowe - zanim klient przejdzie do opisu produktu lub usługi.
- Trochę bezczelna metoda opisu tego, co sprzedajesz, bo dzięki niej klient uznaje Twój produkt za najlepszy na rynku! Trzeci rodzaj artykułów jest najprostszy do napisania i często prowadzi czytelników bezpośrednio do zakupu - już bez zastanawiania się!
- Wright Words - genialna metoda pisania, która ZAWSZE stawia Cię w wyszukiwarce na pierwszym miejscu! AIncepcja będzie prawdopodobnie przyszłością pozycjonowania, choć już dziś działa. To może dać Ci przewagę w przyszłości - nawet raz na zawsze.
- Potrzebujesz tylko 3 rodzajów tytułów, by wbijać się artykułami na wysokie miejsca w Google i w umysłach klientów. Formuła jest tak prosta, że już w ciągu minuty jesteś w stanie stworzyć nawet 10 atrakcyjnych tytułów - dla wyszukiwarek i ludzi jednocześnie.
- Najgorzej jest zacząć? Od teraz będzie to dla Ciebie najłatwiejsza część artykułu! Poznasz 6 rodzajów początków z 18 nietypowymi przykładami, jakich pewnie się nie spodziewasz. One udowodniły swoją siłę w najtrudniejszych okolicznościach. A gdy dobrze zaczniesz, cała reszta artykułu będzie lepsza.
- To nie merytoryka jest najważniejsza w artykule, tylko to. Bo co nam po tekście, którego nikt nie chce czytać? A tu masz 3 w sumie proste metody na to, by czytali Twoje artykuły nawet z zapartym tchem - obojętnie o czym będziesz pisać.
- Ostatecznie nie liczy się jak zaczniesz artykuł, tylko jak skończy klient, który go czyta. Pokażę Ci, jak przekierować go na następny krok w Twoim lejku marketingowym by pisanie przynosiło Ci konkretne efekty!

Czy pisanie artykułów ma sens w erze wideo, gdy nikt nie czyta, a SI pisze teksty lepiej niż większość ludzi?
Sprawdźmy. Gdy coś zwróci uwagę i chcesz się zorientować w temacie, to od razu idziesz oglądać filmy czy może wolisz na szybko przejrzeć treściwy artykuł? Przyznasz, że oglądanie wideo wymaga czasu, przejrzenie zaś artykułu na dany temat wydaje się lepsze. A gdy już go przeglądasz i czujesz, że autor trafił w Twoje potrzeby, to rezygnujesz z czytania i lecisz na Youtube czy raczej z zainteresowaniem czytasz dalej?
Artykuł jest lekką formą przekazywania informacji w porównaniu z wideo. Oczywiście dla rozrywki większość osób ogląda wideo, a nie czyta, ale czy działasz w branży rozrywkowej czy może wolisz poważniejszych klientów?

Pierwsza lekcjagratis:

Plan lekcji:
Tu się dowiesz, jak pisać artykuły, które skierują czytelników na ścieżkę zakupu. Jak? Dzięki temu, że nie tylko będą odpowiadały na zapytanie klientów, ale też na głębszą potrzebę, jaka się za nim kryje. To jedyny kurs, z którego dowiesz się jak tworzyć psychoinformacyjne artykuły, które pomagają więcej sprzedawać.

4 żywioły marketingowe

Psychoinformacje

Psychoseo

NonSEOnsowne artykuły

Powietrze

Autoperswazja ITEF

Woda

Motywator strategiczny

Ogień

Wartość wymiany

Halo tu Ziemia

AIncepcja

Tytuł artykułu

Jak zacząć artykuł?

Zaciekawianie

Jak zakończyć artykuł?

Psycho Guide
Co wolisz?
Oprócz samego kursu daję Ci do wyboru dwa rodzaje wsparcia. Dzięki nim już nigdy więcej nie będziesz się zastanawiać – czy ten tekst jest dobry, bo ja Ci szybko odpowiem na to pytanie i wyjaśnię, co zrobić, by był lepszy.
Psychoteksty VIP
Pełne wsparcie po szkoleniu

- Nagrania video
- Nagrania audio (mp3)
- Transkrypcja nagrań w panelu
- Psycho Guide
- Ocena 3 tekstów
- 60 minut konsultacji online
Psychoteksty PRO
Kurs z analizą i oceną tekstu

- Nagrania video
- Nagrania audio (mp3)
- Transkrypcja nagrań w panelu
- Psycho Guide
- Ocena 1 tekstu
- 60 minut konsultacji online
Psychoteksty ECO
Sam kurs (wersja ekonomiczna)

- Nagrania video
- Nagrania audio (mp3)
- Transkrypcja nagrań w panelu
- Psycho Guide
- Ocena tekstu
- 60 minut konsultacji online









Psychoteksty VIP
Pełne wsparcie po szkoleniu

- Nagrania video
- Nagrania audio (mp3)
- Transkrypcja nagrań w panelu
- Psycho Guide
- Ocena 3 tekstów
- 60 minut konsultacji online
Psychoteksty PRO
Kurs z analizą i oceną tekstu

- Nagrania video
- Nagrania audio (mp3)
- Transkrypcja nagrań w panelu
- Psycho Guide
- Ocena 1 tekstu
- 60 minut konsultacji online
Psychoteksty ECO
Sam kurs (wersja ekonomiczna)

- Nagrania video
- Nagrania audio (mp3)
- Transkrypcja nagrań w panelu
- Psycho Guide
- Ocena tekstu
- 60 minut konsultacji online