Copywriting kursy online i szkolenia. Copywriting kursy online i szkolenia.
  • Start
  • O mnie
  • Blog
  • Szkolenia
  • Kursy online
  • Usługi
  • Newsletter
  • VOD (zaloguj)
Kurs online (vod)

Chcesz jednym słowem lub zdaniem NAGLE budzić pierwotne pragnienie posiadania?

Zobacz, jak I Ty możesz od ręki tworzyć hasła i nazwy, które otwierają na zakup nawet klienta zamkniętego na argumenty

W ciągu 2-3 sekund możesz sprzedać usługę, produkt albo dowolną ideę zmieniającą świat na lepsze. To cholernie trudne, ale możliwe, bo tak właśnie klienci CHCĄ kupować. Rzucić okiem i WIEDZIEĆ, że to coś dla nich, co muszą mieć - jeśli nie teraz, to za chwilę. Po co więc im utrudniać zakup? Pozostaje pytanie: jak to zrobić? Tu się wszystkiego dowiesz.

Co Ci da ten kurs? Przeprowadzę Cię przez procedurę tworzenia USP, sloganu, tagline i nazwy dla firmy lub produktu. Cała reszta w Twoich rękach.

W trakcie tego psychotreningu zobaczysz, jak od zera tworzę takie nazwy, slogany i zdania, jak: "Wybierz jedzenie zamiast ćwiczenie na siłowni", "Jedzenie wyszczuplające", "Dietox", "Pudełko odchudzające", "Nie możesz tego znieść, gdy każą Ci mniej jeść?", "Przechytrzyj naturę, odzyskaj figurę", "Jo-Jo? Nie, nie!", "Gruuube odchudzanie", "Schudnij syta i szczęśliwa". Ten sam proces doprowadzi do stworzenia Twoich nazw, sloganów i zdań, które przyciągają uwagę klienta i otwierają go na zakup - zupełnie odwrotnie niż typowy bełkot marketingowy.

Co konkretnie zobaczysz w środku?

  • Jak przebić się do klienta w czasach przeładowania informacyjnego? Wchodź czterema wielkimi wejściami do umysłu klienta, zawsze otwartymi na oścież! Każdy rodzaj treści możesz tak przeredagować, żeby sam wchodził klientom do głowy.
  • Komunikacyjne prawo Millera - jak kodować treść, by klient mógł ją zawsze przyswoić - nawet w biegu. Jeśli klient nie ma czasu na to, by czytać, to znaczy, że autor nie poświęcił czasu na to, pisać w formie 7-bitowych informacji.
  • P-test: po tym zawsze poznasz, czy informacja przedostaje się do umysłu klienta, czy jest ignorowana. Gdy znasz tę zasadę reaktywności możesz pisać zdania, których klienci nie będą w stanie zignorować. Każde takie zdanie otwiera klienta na zakup, a możesz go użyć w każdym rodzaju treści. gdy po tym klient widzi ofertę zakupu jest w 80% gotowy na zakup!
  • Zrywaj sobie słowa z Drzewa Marketingowego - nigdy Ci ich nie zabraknie do komunikacji. Zobaczysz, jak łatwo zapisać setki słów, z których możesz stworzyć całą strategię komunikacyjną i jeszcze Ci ich wystarczy na posty, reklamy, oferty, maile, landingi... Raz stworzysz takie drzewo - nigdy więcej nie będziesz czekać na wenę, bo pod ręką masz setki inspirujących zdań i fraz.
  • Obudzisz w sobie radosnego twórcę świeżych nazw i sloganów, dzięki czterem prostym narzędziom mentalnym. Zamiast myśleć i analizować zaangażujesz prawą półkulę mózgu do dostarczania Ci niekończącej się rzeki pomysłów. Jedna taka sesja daje aż 28 sloganów do wykorzystania. Dzięki wybraniu 7 słów podstawowych z Drzewa Marketingowego każde hasło jest mocno związane z produktem i klientem, więc ma dużą wartość marketingową.
  • Zobaczysz cztery najlepsze metody tworzenia nazw produktów i marek. Każda z nich niepostrzeżenie otwiera klienta na zakup. Bez presji, siłą skojarzeń. I Ty możesz tak tworzyć przebojowe nazwy.
  • Na przykładach pokażę Ci jak używać pięć lingwistycznych metod rozwijania pomysłów na nazwy. Dużo zabawy słowami i tworzenia zdań, które swoją energią będą skłaniać do zakupu. Odpalają kreatywność w nawet w najbardziej zamkniętym umyśle.

Pierwsza lekcjagratis:

Uwolnij w sobie Dżina Sloganów

Plan lekcji:

Długość nagrań w kursie: 1g:23m:16s

Krok za krokiem przeprowadzę Cię przez kilka sposobów tworzenia chwytliwych zdań i nazw.  Zaczniemy od podstaw, by dobrze zrozumieć cel działania. Potem stworzysz swoje Drzewo marketingowe – bazę słów dla swojej marki lub produktu. A potem zostanie Ci tylko pisanie według różnych schematów. 

Dlaczego tak trudno się dziś przebić do klienta i co to są fastfoodowe informacje? Dzięki temu wprowadzeniu lepiej przygotujesz się do zadania, jakie przed Tobą stoi.
Wprowadzenie
Każdy krótki komunikat musi spełnić 2 podstawowe warunki: dostać się do 7-bitowego procesora i wykonać podstawowy rozkaz mózgowego assemblera.
7-bitowa NIDA
Po czym poznać, że nam się udało? To ideał, do którego dążymy.
P-test
Słowa dojrzewają jak jabłka na drzewie. Dobre drzewo rodzi dobre owoce, złe... rodzi złe albo nic. Od tego musisz zacząć, ale nie zrywaj niedojrzałych sloganów!
Drzewo Marketingowe
4 schematy tworzenia sloganów i taglinów. One zawsze robią największe wrażenie na klientach.
Daj, przywróć, zabierz, odwróć
Dobra nazwa się służy temu, by się wyróżnić. Ma znacznie głębszy cel - eliminację liczenia baranów.
Oswajanie nazwą
Tworzenie nazw według prostych zasad. Rób to w kółko, a zawsze coś wymyślisz.
Literacje
Bardzo prosta metoda dająca zaskakujące zestawienia słów.
Miksowanie
Jak sprawić, by fraza lub nazwa została na dłużej z klientem?
Rym i Rytm
Moja osobista metoda wymyślania haseł na szybko.
Obrazowanie
Prosta zasada ułatwiająca zapamiętywanie nazw, taglinów i sloganów.
Matematyka mnemomiczna

To szkolenie dostępne jest w pakiecie Alchemik marketingowy

SŁOWO DAJĘ, ZYSKI ROSNĄ! To znaczy, że strona Dynanet.pl powstała po to, by uczyć lepiej pisać i sprzedawać. Znajdziesz tu praktyczne kursy copywriterskie. Możesz też zamówić indywidualne szkolenie lub konsultacje.

Jakie kursy z copywritingu online mogę Ci zaproponować?

 

  • Psychostrategia
  • Psychowriting
  • Alchemik marketingowy

Chcesz poradnik i newsletter?

Zobacz bezpłatny poradnik i newsletter >>

Zasady współpracy z copywriterem >>

Regulamin sklepu Dynanet.pl >>

Polityka prywatności serwisu Dynanet.pl >>

darek@dynanet.pl Odpowiadam w ciągu 24 godzin
501 161 491 W godzinach: 8:00 - 16:00