Krótki kurs kreatywności marketingowej
Zobacz, jak I Ty możesz od ręki tworzyć hasła i nazwy, które otwierają na zakup nawet klienta zamkniętego na argumenty
W ciągu 2-3 sekund możesz sprzedać usługę, produkt albo dowolną ideę zmieniającą świat na lepsze. To cholernie trudne, ale możliwe, bo tak właśnie klienci CHCĄ kupować. Rzucić okiem i WIEDZIEĆ, że to coś dla nich, co muszą mieć - jeśli nie teraz, to za chwilę. Po co więc im utrudniać zakup? Pozostaje pytanie: jak to zrobić? Tu się wszystkiego dowiesz.
Co Ci da ten kurs? Przeprowadzę Cię przez procedurę tworzenia USP, sloganu, tagline i nazwy dla firmy lub produktu. Cała reszta w Twoich rękach.
W trakcie tego psychotreningu zobaczysz, jak od zera tworzę takie nazwy, slogany i zdania, jak: "Wybierz jedzenie zamiast ćwiczenie na siłowni", "Jedzenie wyszczuplające", "Dietox", "Pudełko odchudzające", "Nie możesz tego znieść, gdy każą Ci mniej jeść?", "Przechytrzyj naturę, odzyskaj figurę", "Jo-Jo? Nie, nie!", "Gruuube odchudzanie", "Schudnij syta i szczęśliwa". Ten sam proces doprowadzi do stworzenia Twoich nazw, sloganów i zdań, które przyciągają uwagę klienta i otwierają go na zakup - zupełnie odwrotnie niż typowy bełkot marketingowy.
Co konkretnie zobaczysz w środku?
- Jak przebić się do klienta w czasach przeładowania informacyjnego? Wchodź czterema wielkimi wejściami do umysłu klienta, zawsze otwartymi na oścież! Każdy rodzaj treści możesz tak przeredagować, żeby sam wchodził klientom do głowy.
- Komunikacyjne prawo Millera - jak kodować treść, by klient mógł ją zawsze przyswoić - nawet w biegu. Jeśli klient nie ma czasu na to, by czytać, to znaczy, że autor nie poświęcił czasu na to, pisać w formie 7-bitowych informacji.
- P-test: po tym zawsze poznasz, czy informacja przedostaje się do umysłu klienta, czy jest ignorowana. Gdy znasz tę zasadę reaktywności możesz pisać zdania, których klienci nie będą w stanie zignorować. Każde takie zdanie otwiera klienta na zakup, a możesz go użyć w każdym rodzaju treści. gdy po tym klient widzi ofertę zakupu jest w 80% gotowy na zakup!
- Zrywaj sobie słowa z Drzewa Marketingowego - nigdy Ci ich nie zabraknie do komunikacji. Zobaczysz, jak łatwo zapisać setki słów, z których możesz stworzyć całą strategię komunikacyjną i jeszcze Ci ich wystarczy na posty, reklamy, oferty, maile, landingi... Raz stworzysz takie drzewo - nigdy więcej nie będziesz czekać na wenę, bo pod ręką masz setki inspirujących zdań i fraz.
- Obudzisz w sobie radosnego twórcę świeżych nazw i sloganów, dzięki czterem prostym narzędziom mentalnym. Zamiast myśleć i analizować zaangażujesz prawą półkulę mózgu do dostarczania Ci niekończącej się rzeki pomysłów. Jedna taka sesja daje aż 28 sloganów do wykorzystania. Dzięki wybraniu 7 słów podstawowych z Drzewa Marketingowego każde hasło jest mocno związane z produktem i klientem, więc ma dużą wartość marketingową.
- Zobaczysz cztery najlepsze metody tworzenia nazw produktów i marek. Każda z nich niepostrzeżenie otwiera klienta na zakup. Bez presji, siłą skojarzeń. I Ty możesz tak tworzyć przebojowe nazwy.
- Na przykładach pokażę Ci jak używać pięć lingwistycznych metod rozwijania pomysłów na nazwy. Dużo zabawy słowami i tworzenia zdań, które swoją energią będą skłaniać do zakupu. Odpalają kreatywność w nawet w najbardziej zamkniętym umyśle.
Pierwsza lekcjagratis:
Zawsze możesz liczyć na moją pomoc
Jeśli pojawią się u Ciebie jakiekolwiek wątpliwości z tym jak zastosować daną lekcję w praktyce możesz zadać pytanie pod lekcją, a ja Cię naprowadzę na rozwiązanie. Nigdy nie zostaniesz sam(a) z problemem, zawsze możesz liczyć na moje wsparcie i pomoc. Na przykład:
Osobiście sprawdzę Twój tekst
Dla tych, co chcą mieć pewność, że dobrze przyswoili sobie nowy sposób pisania jest opcja sprawdzenia tekstu.
Robię to osobiście. Wiem, że wiele osób oferuje wsparcie grupy uczestników, którzy oceniają wspólnie teksty, ale ja to uważam za niezbyt dobre wyjście. Nie chodzi o to, by uzyskać wsparcie („Podoba mi się!”), ale fachową ocenę specjalisty. Oczywiście jeśli potrzebujesz tego, by inni poklepali Cię po ramieniu lub wyrażali swoje opnie o tym, co piszesz, ja to szanuję. Nic jednak nie zastąpi fachowej oceny.
By zapewnić sobie ocenę tekstu wybierz wersję PRO. Otrzymasz uwagi w takiej formie:
Chcesz jeszcze więcej?
Jeśli potrzebujesz dokładniejszych wskazówek, możemy Twój tekst skonsultować na żywo.
Możemy spotkać się na Google Meet i wyjaśnić wszystkie wątpliwości i poszukać wspólnie rozwiązania problemu, który nie daje Ci spokoju. Spotkanie trwa około 60 minut. Nie napiszę za Ciebie tekstu, ale dokładnie wyjaśnię, co poprawić i w jakim kierunku powinny iść zmiany. Napisałem ponad 10 000 najróżniejszych tekstów, robię to od 18 lat i podzielę się z Tobą moim doświadczeniem.
Jeśli chcesz skorzystać z konsultacji tekstu na żywo, wybierz wersję VIP.
Plan lekcji:
Krok za krokiem przeprowadzę Cię przez kilka sposobów tworzenia chwytliwych zdań i nazw. Zaczniemy od podstaw, by dobrze zrozumieć cel działania. Potem stworzysz swoje Drzewo marketingowe – bazę słów dla swojej marki lub produktu. A potem zostanie Ci tylko pisanie według różnych schematów.
Wprowadzenie
7-bitowa NIDA
P-test
Drzewo Marketingowe
Daj, przywróć, zabierz, odwróć
Oswajanie nazwą
Literacje
Miksowanie
Rym i Rytm
Obrazowanie
Matematyka mnemomiczna
Co wolisz?
Oprócz samego kursu daję Ci do wyboru dwa rodzaje wsparcia. Dzięki nim już nigdy więcej nie będziesz się zastanawiać – czy ten tekst jest dobry, bo ja Ci szybko odpowiem na to pytanie i wyjaśnię, co zrobić, by był lepszy.
Short Message Selling VIP
Pełne wsparcie po szkoleniu
- Nagrania video
- Nagrania audio (mp3)
- Transkrypcja nagrań w panelu
- PDF ze streszczeniem
- Ocena 3 tekstów
- 60 minut konsultacji na Skype
Short Message Selling PRO
Kurs z analizą i oceną tekstu
- Nagrania video
- Nagrania audio (mp3)
- Transkrypcja nagrań w panelu
- PDF ze streszczeniem
- Ocena 1 tekstu
- 60 minut konsultacji na Skype
Short Message Selling ECO
Sam kurs (wersja ekonomiczna)
- Nagrania video
- Nagrania audio (mp3)
- Transkrypcja nagrań w panelu
- PDF ze streszczeneim
- Ocena tekstu
- 60 minut konsultacji na Skype