Copywriting kursy online i szkolenia. Copywriting kursy online i szkolenia.
  • Start
  • O mnie
  • Blog
  • Szkolenia
  • Kursy online
  • Usługi
  • Newsletter
  • VOD (zaloguj)
Kurs online (vod)

Koniec z zastanawianiem się co publikować - twórz szybko treści, które przyciągają klientów

Dostajesz kompletny system szybkiego tworzenia treści: Generator Pomysłów, bibliotekę 30 tematów, schemat narracyjny i 15 nagrań wideo, które w niecałe 3 godziny  nauczą Cię tego używać.

Dam Ci klucz, który otwiera w umysłach klientów drzwi pożądania. Zobaczysz jak wywołać dopaminergiczną ekscytację – fizyczne odczucie przyjemności i pragnienia – na widok Twojej oferty. Już nie będziesz „polować” na klientów, bo to oni zaczną polować na Ciebie, ponieważ podświadomie poczują, że tylko Ty możesz dać im to, czego naprawdę pragną.

Każda udana sprzedaż – naprawdę każda – sprowadza się do naciśnięcia dopaminowego przycisku pożądania w mózgu klienta. Gdy go wciśniesz, w jego umyśle eksploduje niekontrolowana chęć posiadania. Logika znika.

Pojawia się pożądanie. To ten sam mechanizm, który każe ludziom stać w kolejkach po nowego iPhona, mimo że stary działa idealnie.

A jak jest u Ciebie teraz?

Często Ci się to zdarza?

9 rano. Albo 10. Odpalasz laptopa, włączasz edytor, by szybko coś napisać i czujesz jak rośnie frustracja.

Wiesz, że musisz dziś coś opublikować. Trzeba przyciągnąć klientów, budować rozpoznawalność i zaufanie – by Twoje treści przynosiły sprzedaż.

Nie zauważasz, kiedy mija godzina, a Ty ciągle czekasz na ciekawy pomysł. Przeglądasz profile konkurencji, szukasz inspiracji, ale zamiast pomysłów pojawia się zniecierpliwienie. Czujesz zamęt w głowie…

  • „Może napisać o… nie, to nudne.”
  • „O, mam… kurde, ale to już było. Mam wrażenie, że piszę w kółko o trzech tych samych rzeczach, tylko innymi słowami.”
  • „JEEEST! To jest dobre. Ale jak teraz subtelnie zachęcić do zakupu, żeby nie wyjść na natrętnego sprzedawcę?”
  • „Mam pisać posty, kręcić rolki, robić stories, wysyłać newsletter… Kiedy ja mam pracować i obsługiwać klientów?!”
  • „Mój pomysł jest chyba za prosty. Ludzie pomyślą, że jestem amatorem i nikt nie potraktuje mnie poważnie.”
  • „Wiem, że muszę sprzedawać, ale nienawidzę tego. Za każdym razem, gdy mam zachęcić do zakupu, czuję się jak oszust.”

No dobra, coś trzeba puścić, więc publikujesz to „coś” na siłę. Radujmy się! 5 polubień, zero zapytań, żadnej sprzedaży. To już kolejny taki dzień. Długo tak się nie da. Ten brak dobrych pomysłów Cię dobije.

A wiesz, co jest najbardziej wkurzające? Że widzisz, jak w tym samym czasie dzieciaki bez doświadczenia wbijają się na Twój rynek. Przejmują Twoich klientów, bo ci nie wiedzą jeszcze jak odróżnić specjalistę z doświadczeniem od „AI-eksperta”, który po kilku promptach udaje guru. Przegrywasz z nimi, bo potrafią publikować lepsze treści…

I do tego dochodzi obwinianie się za brak efektów… Masz wrażenie, że brakuje Ci tego „czegoś”, co mają inni, ale nie Ty. To takie oczywiste…

…ale to nieprawda.

Brakuje Ci systemu

Treści sprzedażowe tworzę od 19 lat. W pewnym momencie sam wpadłem w pułapkę obwiniania się za brak sprzedażowej kreatywności. Aż pewnego dnia przeczytałem newsletter, który raz na zawsze zmienił moje nastawienie do tworzenia. Jego autor przeprowadził setki kampanii, które przyniosły miliony. Napisał coś tak oczywistego, że aż podskoczyłem.

Skuteczny marketing nie jest dziełem przypadku lub efektem natchnienia ani nawet ciężkiej pracy! Nie. Zamiast tego jest skutkiem stosowania powtarzalnego systemu.

Zrozumiałem wtedy, że skuteczny marketing opiera się nie na trendach i coraz to nowszych narzędziach, ale na stałych wzorcach reakcji ludzkiego umysłu. Tych samych od tysięcy lat! A najsilniejszym z nich jest układ nagrody, odpalający działkę przyjemnej dopaminy za każdym razem, gdy zostanie uruchomiony. To działa jak narkotyk.

I już ludzie nie kupują produktów

Kupują dawkę dopaminy. Klienci nie kupują kursu, oni kupują wizję lepszego siebie, którą ten kurs wyzwala.  Każdy zakup – od kawy po luksusowy samochód – jest poprzedzony tym samym neurologicznym zdarzeniem: układ nagrody w mózgu klienta zostaje zalany dopaminą – neuroprzekaźnikiem przyjemności i oczekiwania. 

No i wtedy przestałem czekać na pomysły. Przestudiowałem wiele książek psychologicznych, sprzedażowych i marketingowych w poszukiwaniu wzorca, który działa. Swoje odkrycia testowałem u siebie i swoich klientów. To, co działało zapisywałem. Na tej podstawie stworzyłem system oparty na prostych zasadach.

System zbudowany jest na sprawdzonych i uniwersalnych zasadach psychologii, które niezmiennie rządzą ludzkimi decyzjami od tysięcy lat. Prace noblisty Daniela Kahnemana nauczyły mnie zasady „Peak-End Rule” , analizując Roberta Cialdiniego, zrozumiałem, jak zbudować autorytet, który niemal zmusza do słuchania. Alfred Adler wytłumaczył mi na czym polega dążenie do „lepszego ja”, a B.J. Fogg co sprawia, że ludzie przechodzą do działania.

Nazywam go systemem dopaminowych treści, które sprzedają. Pozwala wciskać w klientach dopaminowy przycisk pożądania na żądanie. Dzień w dzień. Każdym Twoim słowem. Reakcja jest zawsze taka sama…

EFEKT? Dzieciaki dalej będą próbowały wbić się na Twój rynek. Ty jednak wbijesz się do głowy klienta i tam zostaniesz. Dla dzieciaków zabraknie miejsca…

Co otrzymujesz?

Jak już wspomniałem to nie jest kolejny kurs z kilkunastoma godzinami wideo i tysiącami przykładów, które nijak się mają do tego, co sprzedajesz. Zamiast tracić czas na studiowanie Ty po 3 godzinach przechodzisz do działania.

Otrzymujesz kompletny, praktyczny system, który wdrożysz od ręki, bez wielkich przygotowań. Składa się z trzech głównych elementów:

Kupując Psychostrategię, otrzymasz:

Generator pomysłów

Dam Ci dostęp do Psychoguide (PDF/DOCX) - dokumentu z 7 najważniejszymi pytaniami. Tak odkryjesz to, co Cię wyróżnia i co jest unikatową wartością. To taka ściąga która podpowiada, jak pisać i mówić o produkcie, by klienci chcieli go kupić.

Bibliotekę 30 tematów

Koniec z pustką w głowie, bo otrzymasz 30 sprawdzonych, "dopaminowych" tematów na posty, maile czy rolki. Po prostu wybierasz jeden z nich i masz temat, który przyciąga uwagę klientów. Tak jak nie musisz pisać książki, by z niej korzystać - możesz ją wypożyczyć!

Schemat narracyjny

Nie musisz być copywriterem. Pokażę Ci, jak każdy z 30 tematów rozwinąć w angażującą treść za pomocą prostej struktury dramatycznej . To sprawi, że Twoje teksty będą nie tylko chętnie czytane, ale jeszcze będą prowadzić klienta prosto do zakupu.

Jak to działa?

Krok 1 – Moment prawdy

Zrozumiesz, jak działa dopaminowy przycisk pożądania. Dzięki temu przestaniesz na ślepo kopiować treści. Staniesz się osobą, która wie jak wywierać wpływ na innych swoimi słowami.

  • Od tego momentu twoje teksty nabiorą cech neuromanipulacji. To jedyna formuła treści (nie tylko tekstów!) do internetu, która sprawdza się w czasach przeładowania informacyjnego.
  • Przestaniesz gasić żar dopaminy treściami, które wydają się sensowne i logiczne, ale niestety zamykają na klucz drzwi pożądania w mózgu klienta.
  • Twoje treści zamiast nudzić faktami zaczną naginać rzeczywistość klientów w taki sposób, że zakup będzie tak oczywisty, jak dwa plus dwa to cztery.

Krok 2 – Tworzenie siedmiu bomb dopaminowych

Tak stworzysz fundament dla swoich przyszłych treści. Raz wypełnisz dokument Psycho Guide, by potem czerpać z niego gotowe elementy publikacji.

  • Od tego momentu Twoje treści będą sprawiały, że klient POCZUJE: „O, to coś dla mnie!”
  • Twoje słowa zawładną wyobraźnią klienta tak, że bardzo będzie chciał posiadać to, co nimi opisujesz.
  • Twoje treści nabiorą dużej wagi dla klientów, bo wypełnisz je konkretnymi wartościami, za które będą chcieli zapłacić.
  • Wreszcie zaczniesz skutecznie sprzedawać bez konieczności wciskania na siłę!
  • To, co opublikujesz stanie się najskuteczniejszą przynętą zakupową dla klientów – gdy to zobaczą, będą chcieli to mieć.
  • Ułatwisz klientom wydawanie u Ciebie pieniędzy tak, że może w nich całkowicie zniknąć opór przed zakupem.
  • Pisanie do klientów odkładających zakup na później stanie się dla Ciebie prostym zadaniem i przyniesie to efekt w postaci zakupów tam, gdzie do tej pory były odmowy.

Krok 3 – Aktywacja układu nagrody

A w tym kroku seryjnie zaczniesz tworzyć nowe treści, bez prokrastynacji i obaw o to, że będą nieskuteczne.

  • Będziesz tak tworzyć treści, że natychmiast wzbudzą pożądanie klientów.
  • Zaczniesz korzystać z 30 gotowców tematycznych, co zmieni tworzenie treści w wybór: Hmm… Może dziś to?
  • Twoje treści będą wywoływać zaangażowanie dzięki specjalnej strukturze dramatycznej.
  • Będziesz olśniewać zamiast nudzić.
  • Odbiorca Twoich treści w naturalny sposób zacznie myśleć o zakupie!

A kim ja jestem, by Ci coś takiego obiecywać?

Jeśli jeszcze się nie znamy, nazywam się Darek Puzyrkiewicz. Od 2006 roku zajmuję się copywritingiem sprzedażowym. Moi klienci mówią, że jestem jedynym na rynku, który łączy w sobie kompetencje stratega, copywritera, psychologa i… skutecznego sprzedawcy. Poświęciłem ponad 30 000 godzin (to więcej niż „3 Gladwelle”) na testowanie, co naprawdę skłania ludzi do zakupu.

I już wiesz, że nie ma tu miejsca na teorie? Żyję z pisania, więc musiałem odkryć, co działa. Daję Ci system, którego sam używam i który zbudował mój biznes oraz biznesy moich klientów.

Ile to jest warte?

Jeżeli jesteś osobą, która w kilka minut codziennie tworzy treści, które sprzedają, to pewnie dla Ciebie mój system nie ma wielkiej wartości. Chociaż z drugiej strony, wyobrażasz sobie o ile skuteczniejsze by było Twoje treści z takim systemem?

Jeśli jednak jesteś tak jak my – zwykli ludzie i wymyślanie oraz tworzenie treści zajmuje Ci godziny, a w dodatku nie są to treści wybitne, to rachunek jest prosty. Słabe treści dają słabą sprzedaż lub żadnej i szkoda na nie tracić czas. No ile sprzedaży tracisz każdego dnia bez treści, które realnie Ci ją napędzają?

Myślę, że mój system najbardziej docenią trzy grupy:

  • Jednoosobowe firmy i freelancerzy, bo tu musisz być jednocześnie szefem, pracownikiem i marketerem. Mój system szybkiego tworzenia treści oszczędza Twój najcenniejszy zasób – czas.
  • Eksperci, coache, konsultanci i twórcy kursów, którzy mają ogromną wiedzę i… problem, jak ją skutecznie sprzedać. System zamienia Twoją wiedzę w treści, które klienci od razu zrozumieją, docenią i będą chcieli skorzystać z tego, co im oferujesz.
  • Właściciele małych biznesów, którzy wydają pieniądze na marketing, ale nie widzą efektów. Jeśli jesteś taką osobą, system pomoże Ci stworzyć spójny i skuteczny przekaz, który sprawi, że te inwestycje zaczną się zwracać.

Tak naprawdę, to jest dla każdego, kto nie ma czasu ani budżetu na nieskuteczne eksperymenty. Dla osób, które potrzebują czegoś, co działa od razu. Osób, które:

  • Widzą, że dotychczasowe działania marketingowe przestały przynosić efekty.
  • Są zmęczone skomplikowanymi schematami rozbudowanych kampanii i szukają prostszej, ale skuteczniejszej strategii.
  • Chcą kreować markę, za którą klienci podążają z własnej woli, a nie z przymusu (albo za kilka złotych rabatu).
  • Rozumieją, że niezmienna psychologia jest ważniejsza niż obecna technologia i trendy.

Masz jakieś wątpliwości?

„Czy to zadziała w mojej branży?”

To zadziała wszędzie tam, gdzie kupują ludzie 🙂 Ten system nie opiera się na trendach branżowych lub marketingowych tylko na na ponadczasowej psychologii ludzkich decyzji. To, co kupują klienci może się różnić, ale to, jak podejmują decyzje, jest takie samo – układ nagrody w mózgu klienta.

„Czy muszę umieć dobrze pisać?”

Dobrze niekoniecznie, bo wystarczy, że będziesz pisać ciekawie i angażująco. A to osiągniesz z moim systemem. Tak naprawdę chodzi o autentyczność, a nie literackie popisy.

„Ile czasu potrzeba na wdrożenie Psychostrategii?”

Trzy godziny zajmie Ci zapoznanie się z systemem. Praca z Psycho Guide to jakieś 2-3 godziny. Ale najczęściej zdarza się tak, że już w trakcie oglądania nagrań szkoleniowych uczestnikom wpadają do głowy gotowe pomysły i tworzą treści od razu! Po jednokrotnym uzupełnieniu Psycho Guide tworzenie codziennych treści powinno zająć około 15 minut.

WYSTARCZY JEDEN DZIEŃ. Nie musisz na nic czekać, wszystko otrzymasz od razu – kompletne i doskonałe. JUTRO ZACZNIESZ NOWY ROZDZIAŁ swojego marketingu!

„Czy…?”

Jeśli masz inne pytanie, po prostu do mnie napisz na adres darek@pscyhowriting.pl

„Po co mi Twój system? Przecież AI sama może za mnie wszystko napisać!”

No tak, sama może napisać i to szybko. AI jest jak Termomix – przygotuje „obiad”, wystarczy wrzucić składniki i wybrać program. Psychostrategia robi z Ciebie MasterChefa! Szefa kuchni, który potrafi z „niczego” zrobić obiad życia i podać go tak, że cieszysz nim wszystkie zmysły. Jeśli chcesz tworzyć treści, które będą budzić emocje u klientów, nie podawaj im zmiksowanej papki tylko doznania zmysłowe, które ich zachwycą!
 
Ograniczenia AI w tworzeniu treści:
 
1. Fakty kontra Nowa perspektywa
AI: Poproś o stworzenie reklamy dla Pepsi w oparciu o fakt, że Coca Cola sprzedaje dwa razy więcej puszek. Sztuczna inteligencja przeanalizuje dane i stworzy poprawny i logiczny tekst o tym, jak wspaniały jest smak Pepsi, bardziej orzeźwiający niż Coca Coli i ma konkurencyjną cenę. Kogo to przekona?
 
Człowiek: Stworzy historię o małym chłopcu, który kupuje dwie puszki Coca Coli z automatu po to, by na nich stanąć i sięgnąć do przycisku „Pepsi”. Te same fakty, a zupełnie nowa perspektywa! Zabawne i skuteczne. (Wszystko wyjaśniam w Psychostrategii).
 
AI potrafi opracowywać fakty i dane, świetnie porządkuje rzeczywistość. Ty z Psychostrategią naginasz ją na swoją korzyść!
 
2. Korzyści kontra „Lepsze Ja”
AI: Poproś o tekst sprzedażowy dla luksusowego zegarka. Otrzymasz pewnie listą wyjątkowych korzyści w stylu „precyzyjny szwajcarski mechanizm”, „szafirowe szkło odporne na zarysowania”, „ponadczasowy design”, „symbol prestiżu”. To wszystko prawda. I to wszystko jest kompletnie nieistotne.
 
Człowiek: Zada sobie pytanie, po co komu luksusowy zegarek, który wskazuje ten sam czas, co zwykłe zegarki? Zrozumie, że klient nie kupuje zegarka. On kupuje lepszy wizerunek – dla innych i dla siebie, by się lepiej poczuć! Więc mu dokładnie o tym opowie – o nim, o człowieku z tym zegrakiem.
 
AI sprzedaje produkt. Ty proponujesz klientowi lepszą wersję samego siebie. To jest gra o zupełnie inną stawkę.
 
3. Przewidywalność kontra Niespodziewana nagroda
AI: Modele sztucznej inteligencji trenowane są na miliardach istniejących tekstów. Siłą LLM jest znajdowanie wzorców i schematów. Model przewiduje, co powinno się znaleźć w tekście na podstawie swoich historycznych danych. Takie treści są poprawne, ale przewidywalność gasi efekt dopaminowy i eliminuje „dreszcz emocji”.
 
Człowiek: Pod wpływem okoliczności, doświadczenia i emocji stworzy nieprzewidywalny tekst, który będzie wypadkową tego, co się dzieje w jego mózgu. I tak trafi do drugiego człowieka (klienta), który równie chaotycznie ocenia wszystko, co widzi i jest podatny na silne bodźce emocjonalne, a nie przewidywalną logikę.
 
AI tworzy informacje. Ty z Psychostrategią będziesz tworzyć teksty, które zaskakują i budzą tym ciekawość, zainteresowanie i pożądanie.

Pierwsza lekcjagratis:

Wybierz najlepszą wersję dla siebie

Co wolisz?

Nie będę marnował Twojego czasu. Otrzymasz 15 krótkich i bardzo treściwych lekcji. Ich łączny czas to dwie godziny, trzydzieści dziewięć minut. Oprócz samego kursu daję Ci do wyboru dwa rodzaje wsparcia. Dzięki nim już nigdy więcej nie będziesz się zastanawiać – czy ten tekst jest dobry, bo ja Ci szybko odpowiem na to pytanie i wyjaśnię, co zrobić, by był lepszy. A do tego Psycho Guide – przewodnik, który poprowadzi Cię za rękę.

Psychostrategia VIP

Pełne wsparcie po szkoleniu

1000 zł
  • Nagrania video
  • Nagrania audio (mp3)
  • Transkrypcja nagrań w panelu
  • Psycho Guide (DOCX + PDF)
  • Aktywna pomoc w nauce (odpowiedzi pod lekcjami na Twoje pytania i problemy)
  • Dożywotni dostęp do materiałów
  • Bezpłatne aktualizacje treści
  • Ocena 5 tekstów
  • 60 minut konsultacji online
Zamawiam >>

Psychostrategia PRO

Kurs z analizą i oceną e-maili

600 zł
  • Nagrania video
  • Nagrania audio (mp3)
  • Transkrypcja nagrań w panelu
  • Psycho Guide (DOCX + PDF)
  • Aktywna pomoc w nauce (odpowiedzi pod lekcjami na Twoje pytania i problemy)
  • Dożywotni dostęp do materiałów
  • Bezpłatne aktualizacje treści
  • Ocena 5 tekstów
  • 60 minut konsultacji online
Zamawiam >>

Psychostrategia ECO

Sam kurs (wersja ekonomiczna)

500 zł
  • Nagrania video
  • Nagrania audio (mp3)
  • Transkrypcja nagrań w panelu
  • Psycho Guide (DOCX + PDF)
  • Aktywna pomoc w nauce (odpowiedzi pod lekcjami na Twoje pytania i problemy)
  • Dożywotni dostęp do materiałów
  • Bezpłatne aktualizacje treści
  • Ocena 5 tekstów
  • 60 minut konsultacji online
Zamawiam >>

Do tego dodam Ci 3 pociągające bonusy:

Jak kilkoma zdaniami sprawić, by klient miał wrażenie, że go rozumiesz i wiesz, co dla niego najlepsze?
Wartość 197 zł
10 sytuacji, w których klient otwiera się na zmianę w kierunku transformacji. To nada wartość twojej transformacji.
Wartość 197 zł
Zaskakująco prosta metoda, która usuwa naturalny sceptycyzm klientów i odblokowuje większa sprzedaż.
Wartość 197 zł

Psychostrategia VIP

Pełne wsparcie po szkoleniu

1000 zł
  • Nagrania video
  • Nagrania audio (mp3)
  • Transkrypcja nagrań w panelu
  • Psycho Guide (DOCX + PDF)
  • Aktywna pomoc w nauce (odpowiedzi pod lekcjami na Twoje pytania i problemy)
  • Dożywotni dostęp do materiałów
  • Bezpłatne aktualizacje treści
  • Ocena 5 tekstów
  • 60 minut konsultacji online
Zamawiam >>

Psychostrategia PRO

Kurs z analizą i oceną e-maili

600 zł
  • Nagrania video
  • Nagrania audio (mp3)
  • Transkrypcja nagrań w panelu
  • Psycho Guide (DOCX + PDF)
  • Aktywna pomoc w nauce (odpowiedzi pod lekcjami na Twoje pytania i problemy)
  • Dożywotni dostęp do materiałów
  • Bezpłatne aktualizacje treści
  • Ocena 5 tekstów
  • 60 minut konsultacji online
Zamawiam >>

Psychostrategia ECO

Sam kurs (wersja ekonomiczna)

500 zł
  • Nagrania video
  • Nagrania audio (mp3)
  • Transkrypcja nagrań w panelu
  • Psycho Guide (DOCX + PDF)
  • Aktywna pomoc w nauce (odpowiedzi pod lekcjami na Twoje pytania i problemy)
  • Dożywotni dostęp do materiałów
  • Bezpłatne aktualizacje treści
  • Ocena 5 tekstów
  • 60 minut konsultacji online
Zamawiam >>
Chcesz zobaczyć WSZYSTKIE psychokursy copywritingu? KLIKNIJ i zobacz, co możesz z nimi napisać >>

SŁOWO DAJĘ, ZYSKI ROSNĄ! To znaczy, że strona Dynanet.pl powstała po to, by uczyć lepiej pisać i sprzedawać. Znajdziesz tu praktyczne kursy copywriterskie. Możesz też zamówić indywidualne szkolenie lub konsultacje.

Jakie kursy z copywritingu online mogę Ci zaproponować?

 

  • Psychostrategia
  • Psychowriting
  • Alchemik marketingowy

Chcesz poradnik i newsletter?

Zobacz bezpłatny poradnik i newsletter >>

Zasady współpracy z copywriterem >>

Regulamin sklepu Dynanet.pl >>

Polityka prywatności serwisu Dynanet.pl >>

darek@dynanet.pl Odpowiadam w ciągu 24 godzin
501 161 491 W godzinach: 8:00 - 16:00