
Psychokursy copywritingu
Czym psychokursy różnią się do zwykłych kursów copywritingu? To nie jest zwykłe przekazywanie wiedzy. One wpływają na myśli, emocje, przekonania i działania. Dzięki temu nie musisz „wkuwać” wiedzy, tylko od razu ją stosujesz.
Zawartość psychokursów trafnie podsumowała jedna z klientek, odpowiadając na pytanie: co Ci daje korzystanie z moich metod pisania?

Psychokursy dla copywritera i marketera
Zaczynamy od Psychostartera, by w opisywanym produkcie lub usłudze odkryć to wszystko, co ceni sobie klient i sprawi, że chętniej to kupi. Psychowriting to uniwersalny trening pisania sprzedażowego. Psychopage prowadzi za rękę przez tworzenie treści dla stron sprzedażowych i Landing Page. Psychomaile, to jedyny w Polsce psychotrening tworzenia treści dla wszystkich możliwych e-maili, jakie są wykorzystywane w biznesie. Po Psychopage zalecam rozwinięcie umiejętności docierania słowami do klientów w różnych kontekstach za pomocą serii Słowo Fortuny – 12 Archetypów Sprzedażowych.


Psychowriting

Psychopage

Psychomaile


Psychokursy dla właściciela marki / firmy.
Tu zaczynamy od Psychobrandingu, który pozwoli odkryć i stworzyć nasze konkurencyjne przesłanie dla świata. Dzięki temu wyróżnisz się mocnymi stronami. Dopiero potem przystępujemy do piania całej reszty tekstów. Kolejność jest następująca: Cud Marketingowy, Psychostarter i LinkedIn Leads. Po Psychostarterze: Psyhomepage, Psychopage i Psychomaile. Psychopage warto uzupełnić Słowem Fortuny.


Cud Marketingowy

Psychostarter

Social Matrix


Psyhomepage

Psychopage

Psychomaile

Psychokursy dla każdego
Te trzy psychokursy są niezależne od serii psycho. Najbardziej uniwersalny jest psychotrening Siła Wyrazu. Dwa kolejne mają bardzo określone cele: Short Message Selling uczy tworzenia bardzo krótkich tekstów sprzedażowych, a Pieniądze albo Życie pokazuje jak komunikować się z klientem, by chciał więcej zapłacić za Twoje usługi.
Short Message Selling
Pieniądze albo życie
LinkedIn Leads
