PILNE:Jeśli chcesz pisać teksty, które sprzedają, musisz przeczytać teraz tę wiadomość

WRESZCIE:
Psycho-logiczna metoda tworzenia skutecznych tekstów marketingowych
„Do tej pory nikt tak dobrze nie wytłumaczył mi, co trzeba pisać, by trafiać do KONKRETNYCH klientów. I oczywiście przekonać ich do zakupu. Cała wiedza przekazana jest w bardzo atrakcyjny, bo prosty sposób.” – Damian Mański, uczestnik
Hej!
Zacznijmy od ciekawego pytania: Dlaczego wciąż przeglądasz poradniki o pisaniu tekstów marketingowych?
Ale tak naprawdę, pomyśl. Nie wiesz, co? Szukasz tam czegoś, ale czego, to nie wie nikt. I przy okazji popełniasz naprawdę poważny błąd. Przez ten błąd tracisz sprzedaż. Nie jedną, nie dwie. Tracisz dużą sprzedaż. Bo to błąd który sprawia, że teksty – nawet jeśli będą „technicznie” poprawne – nie przyniosą Ci oczekiwanych rezultatów.
To błąd, który blokuje Cię przed osiągnięciem imponujących efektów sprzedaży. Wiesz, na czym polega? Już tłumaczę: Błędem jest skupianie się na technikach zamiast na psychologii działania klientów.
FAKT 1: Każdego dnia Twoi potencjalni klienci widzą setki komunikatów marketingowych.
FAKT 2: Na oko to 99% tych komunikatów jest tworzonych według tych samych szablonów i technik.
FAKT 3: Ludzki mózg jest tak zaprogramowany, by ignorować wszystko, co wygląda jak próba wciskania zakupu. Nawet gorzej: I to co już widział!
Co z tego wynika?
Nawet jeśli opanujesz wszystkie techniki copywritingu…
Nawet jeśli zastosujesz tak zwane sprawdzone szablony…
Nawet jeśli użyjesz najlepszych „magicznych słów”…
…Twoje teksty i tak mogą zostać całkowicie zignorowane przez klientów. A tego chyba nie chcesz, co?
No więc chcę Ci pokazać rozwiązanie tego problemu
To nie jest kolejny kurs copywritingu lecz psycho-logiczna metoda tworzenia tekstów marketingowych, która opiera się na zrozumieniu psychologii wywierania wpływu na klienta klienta zamiast na sztuczkach sprzedażowych.
To jedyny spójny system tworzenia tekstów marketingowych, które:
- Naturalnie przyciągają uwagę klientów (a nie tylko oglądaczy)
- Natychmiast budują zaufanie (to podstawa skuteczności)
- Niemal zmuszają do ich przeczytania (ciężko się im oprzeć)
- Prowadzą do sprzedaży bez naciskania na zakup (więc nie uruchamiają mechanizmów obronnych)
Jak to działa?
Pokażę Ci, jak otworzyć „tylne drzwi” ludzkiego umysłu.
ZOBACZYSZ:
- Co sprawia, że klient uważnie czyta Twój tekst?
- Jakie słowa automatycznie otwierają jego umysł na zakup?
- Co powoduje, że czuje iż musi poznać Twoją ofertę?
- Co wywołuje w nim pragnienie natychmiastowego zakupu?
Samo to odpali w Twoim mózgu dopaminowy entuzjazm, gdy dotrze do Ciebie, jakie nowe możliwości otwiera przed Tobą Psychowriting. Tylko najpierw małe ostrzeżenie:
To nie jest dla wszystkich
Psychowriting NIE jest dla:
- Osób szukających szybkich szablonów i magicznych promptów dla AI.
- Tych, którzy liczą na cud kopiując cudze teksty.
- Osób nie gotowych na prawdziwą zmianę komunikacji w swoim biznesie.
Ale jeśli poważnie myślisz o skutecznej komunikacji z klientami…. Jeśli chcesz faktycznie zwiększyć swoją sprzedaż… Nie przeraża Cię przełom w swojej komunikacji marketingowej…
…to masz przed sobą coś, co zmieni Twój biznes.
DLACZEGO TO DZIAŁA?
Odkryłem, że każda skuteczna sprzedaż to tak naprawdę… dialog. Nie monolog. Nie wykład. Nie prezentacja. Dialog. I to odkrycie zmieniło mój sposób komunikacji i setek osób, które już przeszkoliłem.
Każdy zakup to wewnętrzna walka w głowie klienta:
- Kupić czy nie kupić?
- Teraz czy później?
- Tu czy gdzie indziej?
Większość marketerów próbuje „przekrzyczeć” te wątpliwości. My robimy coś zupełnie innego. Zamiast uczyć Cię sztywnych reguł i manipulacyjnych trików, pomogę Ci odkryć Twoją własną, autentyczną siłę perswazji. To właśnie oferuję Ci w Psychowritingu – pierwszej metodzie pisania, która nie próbuje Cię zmienić, tylko pokazuje jak wykorzystać to, kim już jesteś.
Oto, jak to zrobimy:
CZĘŚĆ 1: Wolność Słowa
Zaczniemy od uwolnienia się od „trzyrzędowego garnituru zasad”. Wiesz, co mam na myśli? To ten garnitur profesjonalisty, który ludzie zakładają, kiedy siadają do pisania. Może dobrze wygląda z zewnątrz, ale krępuje ruchy i nie pozwala nam w pełni być sobą.
W tej części pokażę Ci:
- Cztery Prawa Psychowritingu, które dadzą Ci pełną swobodę twórczą.
- Jak przestać się bać własnych słów?
- Jak Twoje „niedoskonałości” mogą zwiększyć siłę przekazu Twoich tekstów?
To obiecana przeze mnie transformacja – zmiana w podejściu do pisania, która sprawia, że przestajesz się ukrywać za maskami i zaczynasz tworzyć teksty, które naprawdę poruszają ludzi.
CZĘŚĆ 2: Empatyczne Połączenie
To największa rafa, o którą rozbija się komunikacja marketingowa. Bo widzisz, marketing to jest zawsze propozycja pewnej zmiany w życiu klienta. A ludzie boją się zmian.
Dlatego pokażę Ci:
- Trzy etapy przeprowadzania klienta przez zmianę.
- Jak budować empatyczną więź z klientami zamiast ich targetować?
- Trzy głębokie potrzeby, których nie zaspokoi żaden produkt.
To jest moment, gdy zaczynasz rozumieć, że prawdziwa perswazja nie polega na manipulacji, tylko na głębokim zrozumieniu człowieka. No bo klient to tez człowiek 🙂
CZĘŚĆ 3: Radar Klienta
Tutaj przechodzimy do czegoś, co wyraźnie zmieni sposób, w jaki patrzysz na tworzenie tekstów marketingowych.
Poznasz:
- Cztery elementy Tarczy Klienta, które decydują o tym, czy Twój przekaz zostanie przyjęty czy odrzucony.
- Wzór na wartość, który pozwala precyzyjnie trafiać w rzeczywiste potrzeby klientów.
- Jak sprawić, by klient przełączył się z trybu „scrollowania” w tryb „uważnego czytania”?
Od tego momentu Twoje słowa będą jak strzały, które zawsze trafiają w serce. I nie zbiją klienta. Bo to będą celne strzały marketingowego Erosa 🙂
CZĘŚĆ 4: Bodziec i reakcja
Pokażę Ci, jakie konsekwencje mają dwa rodzaje słów. Dzięki temu nie spalisz skuteczności tekstu błędem złego wyboru finalnej obietnicy dla klienta.
Poznasz:
- Dwa szlaki neuronowe, jakimi podążają Twoje treści w umyśle klienta.
- Kiedy postawić na dopasowanie klienta do grupy, a kiedy na wyróżnienie się na tle grupy?
- Jak sprawić, by klient oczekiwał konkretnego komunikatu i wtedy mu go dać, by to go popychało do zakupu?
Świadomy wybór ścieżki neuronowej pomoże Ci zwiększyć wpływ Twoich słów przez eliminację zatorów emocjonalnych.
CZĘŚĆ 5: Dialog Marketingowy
Czas na perwersyjną prawdę: każda sprzedaż jest taka sama. Zaczyna się w punkcie A („nie potrzebuję”), a kończy w punkcie Z („zamawiam”). Chcesz sprzedawać? Przeprowadzaj klientów z punktu A do punktu B!
Dlatego pokażę Ci:
- Ironię Sokratesa w marketingu – metodę, która zmienia przekonania bez naciskania klienta.
- Dlaczego Twój tekst nie powinien być przemową?
- Jak prowadzić „rozmowę” z klientem, której nie da się zignorować?
Od tego momentu przestaniesz „pisać teksty marketingowe”, a zaczniesz prowadzić znaczące rozmowy z klientami.
Widzisz już, że Psychowriting to coś więcej niż kolejny kurs copywritingu? To całkowita zmiana podejścia do komunikacji marketingowej. Ale to jeszcze nie wszystko. Pozwól, że pokażę Ci pozostałe części mojej metody.
CZĘŚĆ 6: Dialektyka Tekstu
Wiesz, że większość klientów się waha przed zakupem? To naturalny krok, bo tylko osoba zainteresowana zakupem zastanawia się nad dwoma opcjami:
– Co przemawia za tym, żeby kupić?
– Co przemawia za tym, żeby nie kupić?
Psychowriting jako jedyny pokazuje Ci jak wykorzystać do sprzedaży tę drugą opcję! Więc pokażę Ci:
- Jak wykorzystać „dialektyczne niekorzyści” do eliminacji konkurencji?
- 4 czynniki, które najbardziej wpływają na decyzję klienta.
- Jak przyjąć punkt widzenia klienta, by go zmienić?
To jest ta część metody, która sprawia, że Twoje teksty stają się niepodważalne.
CZĘŚĆ 7: Sylogizmy Sprzedażowe
No to tu zobaczysz coś zaskakującego: Zasadę Trzeciego Elementu. Na tym opiera się najskuteczniejsza metoda sprzedaży.
Pokażę Ci:
- Jak tworzyć sylogizmy, które zwiększają chęci zakupowe klienta dzięki pewnemu „cudownemu” mechanizmowi?
- Zaskakująco proste kroki do budowania niepodważalnej wiarygodności.
- Sposób na łączenie sytuacji klienta z oczekiwanym efektem tak, by już teraz, natychmiast chciał mieć to, co mu oferujesz.
Sylogizmy to najważniejszy mechanizm psycho-logicznej metody tworzenia tekstów marketingowych.
CZEŚĆ 8: Wzmocnienie Przekazu
Wchodzimy na wyższy poziom. Zobaczysz jak metodycznie wzmacniać siłę przekonywania swoich tekstów.
Pokażę Ci:
- 3 rodzaje wzmocnienia, które „magicznie” zwiększają siłę perswazji.
- 9 elementów, które możesz wykorzystać w każdym tekście.
- Jak zwiększać siłę przekazu bez uciekania się do nachalnej sprzedaży?
Zaskoczę Cię tym, czym będziesz wzmacniać siłę swojego tekstu. To nie jest to, czego prawdopodobnie się spodziewasz.
CZĘŚĆ 9: Treść jest Formą
Gdy zastanawiasz się, co napisać, to najczęściej ignorujesz najfajniejszy sposób pisania. Tu odwrócimy role.
Pokażę Ci:
- Jak wykorzystać Piąte Prawo Psychowritingu do tego, by napisać każdy tekst?
- 3 kierunki podróży klienta i jak wpływają na to, co piszesz?
- Uniwersalny model dla każdego tekstu, który automatycznie dopasowuje się do celu klienta.
Ten sposób tworzenia tekstu raz na zawsze uwolni Cię od pytania: „Co napisać, by…?”.
CZĘŚĆ 10: Ceremonia Pisania
Nazywam ją „najwolniejszą metodą pisania na świecie”. Dlaczego najwolniejszą? Bo skupiamy się na jakości, nie na ilości.
Tu zobaczysz:
- Rytuał Trzech Kapeluszy – sposób na pisanie bez stresu i blokad.
- Jak tworzyć teksty, które są ważne dla czytelników?
- Metodę na to, by każde Twoje słowo miało duże znaczenie dla klienta.
Po tej lekcji masz wszystko, czego potrzebujesz do tworzenia każdego tekstu. A, czekaj, prawie wszystko:
PSYCHOGUDE
Interaktywny przewodnik, który zbiera wszystkie techniki i narzędzia Psychowritingu w jednym miejscu. Będzie Cię prowadził za rękę w trakcie tworzenia tekstu. Po prostu piszesz kolejne rzeczy, na które wsakzuje o tak powstaje Twój tekst!
Zastanawiasz się czy to odpowiedni moment na zakup Psychowritingu?
Pomyśl o tym w ten sposób – każdy tekst, który napiszesz po staremu, to prawdopodobnie stracona szansa na większą sprzedaż.
Każdy dzień stosowania starych metod to:
- Kolejni klienci, którzy mogli kupić, ale nie kupili
- Kolejne produkty, które mogły się sprzedać, ale się nie sprzedały
- Kolejne możliwości, które przepłynęły Ci przez palce
Ile takich szans chcesz jeszcze stracić?
Czy to nie za drogo?
Każdy z nas ma naturalną tendencję do szukania okazji do tańszych zakupów. Ja Cię rozumiem – nasz mózg jest tak zaprogramowany, by oszczędzać zasoby. Ale czasem ta tendencja prowadzi do paradoksu skąpca – tracimy znacznie więcej, próbując zaoszczędzić.
Do jakich strat prowadzi odkładanie decyzji o zakupie Psychowritingu?
1 .Stracony czas, który już nie wróci (z Psychowritingiem szybciej tworzysz teksty).
2. Mniejsza skuteczność tekstów (Psychowriting oczyszcza umysły klientów z obiekcji – więcej osób kupuje).
3. Odpychanie klientów zamiast ich zdobywania (sztuczne teksty według szablonów lub z AI).
4. Klienci patrzą słowa, a nie widzą nic dla siebie (Kłania się Radar Klienta).
5. Większe koszty marketingu (mniejsza skuteczność tekstów wymusza więcej działań).
Każdy dzień bez tekstów powstałych z pomocą Psychowritingu to dzień stracony. Gdy porównasz jednorazowy wydatek 997 zł z codziennymi stratami, które nawet ciężko oszacować, to kwota wydaje się śmiesznie niska. Prawdziwy koszt nie leży w tym, ile zapłacisz, tylko, ile tracisz każdego dnia nie korzystając z tej metody pisania.

W skrócie:co Ci to da?
- Napiszesz każdą treść za pomocą jednego modelu - nie musisz już uczyć się pisania różnych form (post, mail, reklama…), by tworzyć je na całkiem dobrym poziomie.
- Nawet w czterech zdaniach pokażesz dużą wartość opisywanego produktu lub usługi - potem możesz je rozwinąć w dowolną treść.
- Znacznie zwiększysz zainteresowanie tym, co piszesz - czytelnik nie będzie ignorował Twoich treści, dzięki większemu autorytetowi.
- Dasz przynajmniej 3 silne powody do tego, by czytelnik uwierzył w to, co piszesz - już w trakcie czytania może być gotowy na zakup, zanim dojdzie do przycisku "zamawiam".
- Zaczniesz się sprytnie pozycjonować w umysłach czytelników jako "naj" - bez używania tego typu przymiotników (najlepszy, najtańszy, najbardziej opłacalny, naj…).
- Nauczysz się mobilizować czytelników do działania za pomocą najskuteczniejszej metody na świecie - bez ciągłych promocji, obniżek cen i ograniczania zakupu.
- Poznasz prostą metodę wpływania słowami na przekonania i postawy klientów - niechęć do zakupu zmienisz w pragnienie.
- Zobaczysz jak opisać działanie tego, co oferujesz, by to rozwiało wątpliwości klientów - z tego powodu będą kupować.
- Doprowadzisz swój umysł do tego, by odpowiednie słowa same przychodziły Ci do głowy - ty będziesz je tylko zapisywać!
- Nauczysz się pisać z "pustą głową" bez żadnego pomysłu na start - możesz tak tworzyć teksty w nieskończoność.
- Zobaczysz jak za pomocą jednego modelu pisać różne treści i nie powtarzać się - pisanie nawet tego samego nie znudzi Ci się nawet po wielu tekstach.





Pierwsza lekcjagratis:
Plan lekcji:
Masz przed sobą kurs tworzenia tekstów sprzedażowych oparty o naukowe metody perswazji. Połączenie psychologii i logiki sprzedaży. Da Ci jedną uniwersalną podstawę dla wszystkich tekstów sprzedażowych.

Wprowadzenie

Wolność słowa

Empatyczne połączenie

Radar klienta

Bodziec i reakcja

Dialog marketingowy

Dialektyka tekstu

Sylogizmy sprzedażowe

Wzmocnienie przekazu

Treść jest formą

Ceremonia pisania

Psycho Guide

18 lat

12 lat

+10000

+50
Ciągle sprzedaję
Co wolisz?
Oprócz samego kursu daję Ci do wyboru dwa rodzaje wsparcia. Dzięki nim już nigdy więcej nie będziesz się zastanawiać – czy ten tekst jest dobry, bo ja Ci szybko odpowiem na to pytanie i wyjaśnię, co zrobić, by był lepszy.
Psychowriting VIP
Pełne wsparcie po szkoleniu

- Nagrania video
- Nagrania audio (mp3)
- Transkrypcja nagrań w panelu
- PDF ze streszczeniem
- Aktywna pomoc w nauce (odpowiedzi pod lekcjami na Twoje pytania i problemy)
- Dożywotni dostęp do materiałów
- Bezpłatne aktualizacje treści
- Ocena 3 tekstów
- 60 minut konsultacji na Skype
Psychowriting PRO
Kurs z analizą i oceną tekstu

- Nagrania video
- Nagrania audio (mp3)
- Transkrypcja nagrań w panelu
- PDF ze streszczeniem
- Aktywna pomoc w nauce (odpowiedzi pod lekcjami na Twoje pytania i problemy)
- Dożywotni dostęp do materiałów
- Bezpłatne aktualizacje treści
- Ocena 1 tekstu
- 60 minut konsultacji na Skype
Psychowriting ECO
Sam kurs (wersja ekonomiczna)

- Nagrania video
- Nagrania audio (mp3)
- Transkrypcja nagrań w panelu
- PDF ze streszczeneim
- Aktywna pomoc w nauce (odpowiedzi pod lekcjami na Twoje pytania i problemy)
- Dożywotni dostęp do materiałów
- Bezpłatne aktualizacje treści
- Ocena tekstu
- 60 minut konsultacji na Skype










Psychowriting VIP
Pełne wsparcie po szkoleniu

- Nagrania video
- Nagrania audio (mp3)
- Transkrypcja nagrań w panelu
- PDF ze streszczeniem
- Aktywna pomoc w nauce (odpowiedzi pod lekcjami na Twoje pytania i problemy)
- Dożywotni dostęp do materiałów
- Bezpłatne aktualizacje treści
- Ocena 3 tekstów
- 60 minut konsultacji na Skype
- BONUS: kurs 6 stopni sprzedaży
Psychowriting PRO
Kurs z analizą i oceny tekstu

- Nagrania video
- Nagrania audio (mp3)
- Transkrypcja nagrań w panelu
- PDF ze streszczeniem
- Aktywna pomoc w nauce (odpowiedzi pod lekcjami na Twoje pytania i problemy)
- Dożywotni dostęp do materiałów
- Bezpłatne aktualizacje treści
- Ocena 1 tekstu
- 60 minut konsultacji na Skype
- BONUS: kurs 6 stopni sprzedaży
Psychowriting ECO
Sam kurs (wersja ekonomiczna)

- Nagrania video
- Nagrania audio (mp3)
- Transkrypcja nagrań w panelu
- PDF ze streszczeneim
- Aktywna pomoc w nauce (odpowiedzi pod lekcjami na Twoje pytania i problemy)
- Dożywotni dostęp do materiałów
- Bezpłatne aktualizacje treści
- Ocena tekstu
- 60 minut konsultacji na Skype
- BONUS: kurs 6 stopni sprzedaży