
Chcesz by odpowiednie słowa same przychodziły Ci do głowy?
„Do tej pory nikt tak dobrze nie wytłumaczył mi, co trzeba pisać, by trafiać do KONKRETNYCH klientów. I oczywiście przekonać ich do zakupu. Cała wiedza przekazana jest w bardzo atrakcyjny, bo prosty sposób.”
W skrócie:co Ci to da?
- Napiszesz każdą treść za pomocą jednego modelu - nie musisz już uczyć się pisania różnych form (post, mail, reklama…), by tworzyć je na całkiem dobrym poziomie.
- Nawet w czterech zdaniach pokażesz dużą wartość opisywanego produktu lub usługi - potem możesz je rozwinąć w dowolną treść.
- Znacznie zwiększysz zainteresowanie tym, co piszesz - czytelnik nie będzie ignorował Twoich treści, dzięki większemu autorytetowi.
- Dasz przynajmniej 3 silne powody do tego, by czytelnik uwierzył w to, co piszesz - już w trakcie czytania może być gotowy na zakup, zanim dojdzie do przycisku "zamawiam".
- Zaczniesz się sprytnie pozycjonować w umysłach czytelników jako "naj" - bez używania tego typu przymiotników (najlepszy, najtańszy, najbardziej opłacalny, naj…).
- Nauczysz się mobilizować czytelników do działania za pomocą najskuteczniejszej metody na świecie - bez ciągłych promocji, obniżek cen i ograniczania zakupu.
- Poznasz prostą metodę wpływania słowami na przekonania i postawy klientów - niechęć do zakupu zmienisz w pragnienie.
- Zobaczysz jak opisać działanie tego, co oferujesz, by to rozwiało wątpliwości klientów - z tego powodu będą kupować.
- Doprowadzisz swój umysł do tego, by odpowiednie słowa same przychodziły Ci do głowy - ty będziesz je tylko zapisywać!
- Nauczysz się pisać z "pustą głową", bez żadnego pomysłu na start - możesz tak tworzyć teksty w nieskończoność.
- Zobaczysz jak za pomocą jednego modelu pisać różne treści i nie powtarzać się - pisanie nawet tego samego nie znudzi Ci się nawet po wielu tekstach.

Jeśli chcesz napisać tekst, który sprzedaje produkty lub usługi, albo nie chcesz, ale musisz, albo po prostu nie wiesz jakich słów używać, by sprzedawać dużo, drogo i szybko - masz przed sobą to, czego szukasz.
W 2022 roku musiałem stworzyć jeden kurs copywritingu, który każdego doprowadzi do napisania własnego skutecznego tekstu sprzedażowego.
Dlaczego musiałem? Bo do tamtego momentu nagrałem ponad 50 różnych kursów i klienci zaczęli się na to wściekać. Bo chociaż cenili moje kursy, znali ich wartość, to gdy przychodziło do napisania konkretnego tekstu, coraz częściej pisali do mnie z pytaniem: który kurs/którą technikę zastosować w tym przypadku?
Rozumiesz? Mieli pod dostatkiem wiedzy na temat copywritingu i to im nie pomagało. Im więcej wiedzieli, tym trudniej było im pisać. Coś musiałem z tym zrobić.
Dlatego stworzyłem Psychowriting. Jedyny kurs copywritingu, który zamiast zlepków różnych przypadkowych porad i technik daje Ci jeden spójny przepis na każdy tekst sprzedażowy. Ma to swoje ograniczenia, ale swoją robotę robi. Jeśli więc nie chcesz już się uczyć copywritingu, tylko poznać jeden przepis na każdy swój kolejny tekst - masz to przed sobą i tylko od Ciebie zależy, co w ten sposób napiszesz!

Jakim cudem jeden przepis na tekst ma być skuteczny w każdej sytuacji?
Mamy tysiące produktów i usług, więc wydaje się niemożliwe, by istniał jeden przepis na skuteczny tekst sprzedażowy. Przecież każdy produkt jest inny. Tak, ale tekst piszemy nie dla dla produktu, a dla człowieka. A tu od 100 000 lat mamy do czynienia z tymi samym podstawowymi mechanizmami przetrwania i rozwoju.
Badania psychologów jeszcze bardziej wszystko uprościły. Okazało się, że zasadniczo ludzie mają dwie ścieżki przetwarzania informacji: centralną i peryferyczną. W uproszczeniu można je podsumować jako racjonalną i nieracjonalną. By kogoś przekonać do zakupu, musisz zmienić tylko jego postawę wobec tego, co sprzedajesz. Masz do tego te dwie ścieżki. Wystarczy dostarczyć nimi klientowi odpowiedzi na pytania, jakie zadaje przed zakupem i gotowe.

Skąd pewność, że i Ty jesteś w stanie tworzyć wartościowe marketingowe teksty? Przecież nie znam Cię, nic o Tobie nie wiem, może jesteś takim przypadkiem, który inni uznali za beznadziejny? Nie poddawaj się presji otoczenia! Żadnej presji się nie poddawaj. Rób swoje, a efekt Cię zadziwi.

Czego uczy ten psychotrening pisania?
- Pokazuje jak pisać do konkretnej grupy klientów, by sobie powiedzieli: to jest dla mnie!
- Wyjaśnia, jak pisać o efektach zakupu, by robiły jak największe wrażenie na klienci, które skłoni go do zakupu.
- Uczy jak budować wiarygodność na osobach, które stoją za produktem lub usługą.
- Tłumaczy, jak pokazywać opłacalność zakupu, by wyglądało to bardzo korzystnie.
- Pokazuje, które trzy składowe wiarygodności mają największe znaczenie dla klientów.
- Daje 3 narzędzia do tego, by pomóc zrozumieć klientowi działanie produktu, by mocno osadzić go w jego umyśle - by nie mógł go wyrzucić z głowy 🙂
- Uczy realnego pisania o efektach, by były jak najbardziej namacalne dla czytelnika.
- Pokazuje jak na trzy sposoby dowieść skuteczności działania produktu.
- Wyjaśnia jak zmobilizować czytelnika do działania, korzystając z narzędzia Piramida Strachu.
- Uczy wpływania na przekonania czytelnika, co do wartości produktu i jego znaczenia w jego życiu.
- Tłumaczy jak sunąć lub zrekonfigurować stare przekonania, które powstrzymują klienta przed zakupem.
- Pokazuje jak zatrzymać tekstem klienta na dłużej, by argumenty miały czas na zainstalowanie się w mózgu czytelnika i nie wyleciały drugim uchem zaraz po przeczytaniu.
- Uczy jak zwiększyć poziom ekscytacji, by tekst nie brzmiał jak recepta.
- Pokazuje jak dać konkretne odpowiedzi na 6 pytań, jakie klient zadaje sobie przed zakupem.
- Wyjaśnia jak stworzyć nową siatkę znaczeniową w umyśle klienta, dzięki której zakup produktu wyda mu się tak oczywisty, jak zjedzenie posiłku.
- Pokazuje jak dopasować treść do jednego z trzech etapów zakupu klienta, by ten nie odrzucił tekstu po kilku pierwszych sekundach.
- Tłumaczy jak przyprawić tekst słowami, dzięki którym samo jego czytanie stanie się pozytywnym doświadczeniem z marką, co usuwa barierę nr 3 z Tarczy Klienta.

Plan lekcji:
Masz przed sobą kurs tworzenia tekstów sprzedażowych oparty o naukowe metody perswazji. Połączenie psychologii i logiki sprzedaży. Da Ci jedną uniwersalną podstawę dla wszystkich tekstów sprzedażowych.

Wolność Słowa

Radar klienta

Dialektyka tekstu

Piramida strachu

Sylogizmy Sprzedażowe

Sylogizm Strategiczny

Ceremonia pisania

Szerszy krąg reakcji

Treść jest formą

Syntezator Słów

16 lat

11 lat

+10000

+50
Ciągle sprzedaję
Co wolisz?
Oprócz samego kursu daję Ci do wyboru dwa rodzaje wsparcia. Dzięki nim już nigdy więcej nie będziesz się zastanawiać – czy ten tekst jest dobry, bo ja Ci szybko odpowiem na to pytanie i wyjaśnię, co zrobić, by był lepszy.
Psychowriting VIP
Pełne wsparcie po szkoleniu

- Nagrania video
- Nagrania audio (mp3)
- Transkrypcja nagrań w panelu
- PDF ze streszczeniem
- Ocena 3 tekstów
- 60 minut konsultacji na Skype
Psychowriting PRO
Kurs z analizą i oceną tekstu

- Nagrania video
- Nagrania audio (mp3)
- Transkrypcja nagrań w panelu
- PDF ze streszczeniem
- Ocena 1 tekstu
- 60 minut konsultacji na Skype
Psychowriting ECO
Sam kurs (wersja ekonomiczna)

- Nagrania video
- Nagrania audio (mp3)
- Transkrypcja nagrań w panelu
- PDF ze streszczeneim
- Ocena tekstu
- 60 minut konsultacji na Skype










Psychowriting VIP
Pełne wsparcie po szkoleniu

- Nagrania video
- Nagrania audio (mp3)
- Transkrypcja nagrań w panelu
- PDF ze streszczeniem
- Ocena 3 tekstów
- 60 minut konsultacji na Skype
Psychowriting PRO
Kurs z analizą i oceny tekstu

- Nagrania video
- Nagrania audio (mp3)
- Transkrypcja nagrań w panelu
- PDF ze streszczeniem
- Ocena 1 tekstu
- 60 minut konsultacji na Skype
Psychowriting ECO
Sam kurs (wersja ekonomiczna)

- Nagrania video
- Nagrania audio (mp3)
- Transkrypcja nagrań w panelu
- PDF ze streszczeneim
- Ocena tekstu
- 60 minut konsultacji na Skype