Copywriting kursy online i szkolenia. Copywriting kursy online i szkolenia.
  • Start
  • Psychoblog
  • Szkolenia
  • Psychokursy
  • Usługi
  • Psycholetter
  • VOD (zaloguj)
Kurs online (vod)

Jeden przepis na wszystkie Twoje teksty sprzedające produkty lub usługi

„Do tej pory nikt tak dobrze nie wytłumaczył mi, co trzeba pisać, by trafiać do KONKRETNYCH klientów. I oczywiście przekonać ich do zakupu. Cała wiedza przekazana jest w bardzo atrakcyjny, bo prosty sposób.” 

Jeśli chcesz napisać tekst, który sprzedaje produkty lub usługi, albo nie chcesz, ale musisz, albo po prostu nie wiesz jakich słów używać, by sprzedawać dużo, drogo i szybko - masz przed sobą to, czego szukasz.

W 2022 roku musiałem stworzyć jeden kurs copywritingu, który każdego doprowadzi do napisania własnego skutecznego tekstu sprzedażowego.

Dlaczego musiałem? Bo do tamtego momentu nagrałem ponad 50 różnych kursów i klienci zaczęli się na to wściekać. Bo chociaż cenili moje kursy, znali ich wartość, to gdy przychodziło do napisania konkretnego tekstu, coraz częściej pisali do mnie z pytaniem: który kurs/którą technikę zastosować w tym przypadku?

Rozumiesz? Mieli pod dostatkiem wiedzy na temat copywritingu i to im nie pomagało. Im więcej wiedzieli, tym trudniej było im pisać. Coś musiałem z tym zrobić.

Dlatego stworzyłem Psychowriting. Jedyny kurs copywritingu, który zamiast zlepków różnych przypadkowych porad i technik daje Ci jeden spójny przepis na każdy tekst sprzedażowy. Ma to swoje ograniczenia, ale swoją robotę robi. Jeśli więc nie chcesz już się uczyć copywritingu, tylko poznać jeden przepis na każdy swój kolejny tekst - masz to przed sobą i tylko od Ciebie zależy, co w ten sposób napiszesz!

Jakim cudem jeden przepis na tekst ma być skuteczny w każdej sytuacji?

Mamy tysiące produktów i usług, więc wydaje się niemożliwe, by istniał jeden przepis na skuteczny tekst sprzedażowy. Przecież każdy produkt jest inny. Tak, ale tekst piszemy nie dla dla produktu, a dla człowieka. A tu od 100 000 lat mamy do czynienia z tymi samym podstawowymi mechanizmami przetrwania i rozwoju.

Badania psychologów jeszcze bardziej wszystko uprościły. Okazało się, że zasadniczo ludzie mają dwie ścieżki przetwarzania informacji: centralną i peryferyczną. W uproszczeniu można je podsumować jako racjonalną i nieracjonalną. By kogoś przekonać do zakupu, musisz zmienić tylko jego postawę wobec tego, co sprzedajesz. Masz do tego te dwie ścieżki. Wystarczy dostarczyć nimi klientowi odpowiedzi na pytania, jakie zadaje przed zakupem i gotowe.

Skąd pewność, że i Ty jesteś w stanie tworzyć wartościowe marketingowe teksty? Przecież nie znam Cię, nic o Tobie nie wiem, może jesteś takim przypadkiem, który inni uznali za beznadziejny? Nie poddawaj się presji otoczenia! Żadnej presji się nie poddawaj. Rób swoje, a efekt Cię zadziwi.

Co konkretnie daje Psychowriting?

  1. Pokazuje jak pisać do konkretnej grupy klientów, by sobie powiedzieli: to jest dla mnie!
  2. Wyjaśnia, jak pisać o efektach zakupu, by robiły jak największe wrażenie na klienci, które skłoni go do zakupu.
  3. Uczy jak budować wiarygodność na osobach, które stoją za produktem lub usługą.
  4. Tłumaczy, jak pokazywać opłacalność zakupu, by wyglądało to bardzo korzystnie.
  5. Pokazuje, które trzy składowe wiarygodności mają największe znaczenie dla klientów.
  6. Daje 3 narzędzia do tego, by pomóc zrozumieć klientowi działanie produktu, by mocno osadzić go w jego umyśle - by nie mógł go wyrzucić z głowy 🙂
  7. Uczy realnego pisania o efektach, by były jak najbardziej namacalne dla czytelnika.
  8. Pokazuje jak na trzy sposoby dowieść skuteczności działania produktu.
  9. Wyjaśnia jak zmobilizować czytelnika do działania, korzystając z narzędzia Piramida Strachu.
  10. Uczy wpływania na przekonania czytelnika, co do wartości produktu i jego znaczenia w jego życiu.
  11. Tłumaczy jak sunąć lub zrekonfigurować stare przekonania, które powstrzymują klienta przed zakupem.
  12. Pokazuje jak zatrzymać tekstem klienta na dłużej, by argumenty miały czas na zainstalowanie się w mózgu czytelnika i nie wyleciały drugim uchem zaraz po przeczytaniu.
  13. Uczy jak zwiększyć poziom ekscytacji, by tekst nie brzmiał jak recepta.
  14. Pokazuje jak dać konkretne odpowiedzi na 6 pytań, jakie klient zadaje sobie przed zakupem.
  15. Wyjaśnia jak stworzyć nową siatkę znaczeniową w umyśle klienta, dzięki której zakup produktu wyda mu się tak oczywisty, jak zjedzenie posiłku.
  16. Pokazuje jak dopasować treść do jednego z trzech etapów zakupu klienta, by ten nie odrzucił tekstu po kilku pierwszych sekundach.
  17. Tłumaczy jak przyprawić tekst słowami, dzięki którym samo jego czytanie stanie się pozytywnym doświadczeniem z marką, co usuwa barierę nr 3 z Tarczy Klienta.
Z pustego i Salomon nie napisze

Plan lekcji:

Długość kursu: 2:20:07

Masz przed sobą kurs tworzenia tekstów sprzedażowych oparty o naukowe metody perswazji. Połączenie psychologii i logiki sprzedaży. Da Ci jedną uniwersalną podstawę dla wszystkich tekstów sprzedażowych.

Odblokuj swój umysł zanim zaczniesz pisać. 4 Prawa Puzyrkiewicza pomagają uwolnić się od dyktatury presji zasad. To zupełnie inne pisanie!
Wolność Słowa
Chcesz mieć powtarzalne efekty? Użyj matematycznego wzoru wartości tekstu. Odpowiadając na te 4 pytania świadomie stworzysz wyważony tekst, który przyciągnie właściwych klientów.
Radar klienta
Jesteś nikim dla czytelnika? Tylko do czasu, gdy użyjesz tych 11 czynników zwiększających wiarygodność Twojego tekstu.
Dialektyka tekstu
Czytają, ale nie kupują? Bo nie umiesz zmobilizować czytelnika do działania teraz. Pokaż mu te 5 elementów piramidy.
Piramida strachu
Jak dopasować tekst do przekonań czytelnika i nawet te negatywne zmienić w powody do zakupu? Dzięki rekonfiguracji przekonań wpływasz na psychikę klientów, dyskretnie przekonując ich do zakupu.
Sylogizmy Sprzedażowe
Czy wiesz, jak udowodnić klientowi, że nie blefujesz i spełnisz swoje obietnice? Poznasz kluczowe zdanie każdego tekstu, który dobrze sprzedaje.
Sylogizm Strategiczny
Najwolniejsza metoda pisania na świecie. Ale to jedyny sposób na to, by pisanie dawało Ci radość, wolność i pieniądze - jednocześnie!
Ceremonia pisania
A co, gdy naprawdę nic wartościowego nie przychodzi Ci do głowy w trakcie pisania? Pokażę Ci, jak przygotować głowę na Falę Sprzedaży.
Szerszy krąg reakcji
Dam Ci ostateczną odpowiedź na pytanie: No to jak napisać… [wpisz tu co chcesz]? Zobaczysz, jak zmieniać treść w zależności od jednego z trzech celów tekstu. Zyskasz ogromną elastyczność pisania.
Treść jest formą
Czym poprawiać smak tekstu, by lepiej dopasowywać słowa do i klientów? Oto jedna metoda, która pozwala na pisanie nieskończonej liczby różnych tekstów.
Syntezator Słów

16 lat

praktyki pisania tekstów biznesowych

11 lat

praktyki na rynku szkoleniowym

+10000

napisanych e-maili i tekstów sprzedażowych

+50

stworzonych specjalistycznych kursów
Dlaczego warto kupić ode mnie

Ciągle sprzedaję

Utrzymuję się z tego, co sprzedam, więc ani na chwilę nie tracę z oczu faktu, że każdy tekst musi ostatecznie prowadzić do zamówienia. Tego uczę na swoich szkoleniach. Nie "ładnego" pisania. Tylko tworzenia skutecznych biznesowo tekstów. Bo czego nauczy o sprzedaży nauczyciel, który sam tego nie robi?
Wybierz najlepszą wersję dla siebie

Co wolisz?

Oprócz samego kursu daję Ci do wyboru dwa rodzaje wsparcia. Dzięki nim już nigdy więcej nie będziesz się zastanawiać – czy ten tekst jest dobry, bo ja Ci szybko odpowiem na to pytanie i wyjaśnię, co zrobić, by był lepszy.

Psychowriting VIP

Pełne wsparcie po szkoleniu

997 zł
  • Nagrania video
  • Nagrania audio (mp3)
  • Transkrypcja nagrań w panelu
  • PDF ze streszczeniem
  • Ocena 3 tekstów
  • 60 minut konsultacji na Skype
Zamawiam >>

Psychowriting PRO

Kurs z analizą i oceną tekstu

597 zł
  • Nagrania video
  • Nagrania audio (mp3)
  • Transkrypcja nagrań w panelu
  • PDF ze streszczeniem
  • Ocena 1 tekstu
  • 60 minut konsultacji na Skype
Zamawiam >>

Psychowriting ECO

Sam kurs (wersja ekonomiczna)

497 zł
  • Nagrania video
  • Nagrania audio (mp3)
  • Transkrypcja nagrań w panelu
  • PDF ze streszczeneim
  • Ocena tekstu
  • 60 minut konsultacji na Skype
Zamawiam >>
Chcesz zobaczyć WSZYSTKIE psychokursy copywritingu? KLIKNIJ i zobacz, co możesz z nimi napisać >>

Psychowriting VIP

Pełne wsparcie po szkoleniu

997 zł
  • Nagrania video
  • Nagrania audio (mp3)
  • Transkrypcja nagrań w panelu
  • PDF ze streszczeniem
  • Ocena 3 tekstów
  • 60 minut konsultacji na Skype
Zamawiam >>

Psychowriting PRO

Kurs z analizą i oceny tekstu

597 zł
  • Nagrania video
  • Nagrania audio (mp3)
  • Transkrypcja nagrań w panelu
  • PDF ze streszczeniem
  • Ocena 1 tekstu
  • 60 minut konsultacji na Skype
Zamawiam >>

Psychowriting ECO

Sam kurs (wersja ekonomiczna)

497 zł
  • Nagrania video
  • Nagrania audio (mp3)
  • Transkrypcja nagrań w panelu
  • PDF ze streszczeneim
  • Ocena tekstu
  • 60 minut konsultacji na Skype
Zamawiam >>
Chcesz ZOBACZYĆ WSZYSTKIE kursy Darka? KLIKNIJ i zobacz, co daje Ci Słowny Sprzedawca >>

SŁOWO DAJĘ, ZYSKI ROSNĄ! To znaczy, że strona Dynanet.pl powstała po to, by uczyć lepiej pisać i sprzedawać. Znajdziesz tu praktyczne kursy copywriterskie. Możesz też zamówić indywidualne szkolenie lub konsultacje.

Jakie kursy z copywritingu online mogę Ci zaproponować?

  • Psychostarter
  • Psychoreklamy
  • Psychowriting
  • Psychopage
  • Psyhompage
  • Psychoredakcja
  • Psychomaile
  • Psychobranding
  • Social Matrix
  • Cud Marketingowy
  • Short Message Selling
  • LinkedIn Leads
  • Pieniądze albo Życie!

Chcesz poradnik i newsletter?

Zobacz bezpłatny poradnik i newsletter >>

Zasady współpracy z copywriterem >>

Regulamin sklepu Dynanet.pl >>

Polityka prywatności serwisu Dynanet.pl >>

darek@dynanet.pl Odpowiadam w ciągu 24 godzin
501 161 491 W godzinach: 8:00 - 16:00
Potrzebujemy Twojej zgody:
Na tej stronie używamy "ciasteczek". Dzięki nim strona zapamiętuje Twoje preferencje i wybory. Kliknij “Akcepruję wszystkie”, by zezwolić stronie na używanie wszystkich ciasteczek. Jeśli chcesz je wybierać pojedynczo, kliknij "Cookie Settings" .
Wybierz ciasteczka do akceptacjiAkceptuję wszystkie
Manage consent

Privacy Overview

This website uses cookies to improve your experience while you navigate through the website. Out of these, the cookies that are categorized as necessary are stored on your browser as they are essential for the working of basic functionalities of the website. We also use third-party cookies that help us analyze and understand how you use this website. These cookies will be stored in your browser only with your consent. You also have the option to opt-out of these cookies. But opting out of some of these cookies may affect your browsing experience.
Necessary
Always Enabled
Necessary cookies are absolutely essential for the website to function properly. These cookies ensure basic functionalities and security features of the website, anonymously.
CookieDurationDescription
cookielawinfo-checkbox-analytics11 monthsThis cookie is set by GDPR Cookie Consent plugin. The cookie is used to store the user consent for the cookies in the category "Analytics".
cookielawinfo-checkbox-functional11 monthsThe cookie is set by GDPR cookie consent to record the user consent for the cookies in the category "Functional".
cookielawinfo-checkbox-necessary11 monthsThis cookie is set by GDPR Cookie Consent plugin. The cookies is used to store the user consent for the cookies in the category "Necessary".
cookielawinfo-checkbox-others11 monthsThis cookie is set by GDPR Cookie Consent plugin. The cookie is used to store the user consent for the cookies in the category "Other.
cookielawinfo-checkbox-performance11 monthsThis cookie is set by GDPR Cookie Consent plugin. The cookie is used to store the user consent for the cookies in the category "Performance".
viewed_cookie_policy11 monthsThe cookie is set by the GDPR Cookie Consent plugin and is used to store whether or not user has consented to the use of cookies. It does not store any personal data.
Functional
Functional cookies help to perform certain functionalities like sharing the content of the website on social media platforms, collect feedbacks, and other third-party features.
Performance
Performance cookies are used to understand and analyze the key performance indexes of the website which helps in delivering a better user experience for the visitors.
Analytics
Analytical cookies are used to understand how visitors interact with the website. These cookies help provide information on metrics the number of visitors, bounce rate, traffic source, etc.
Advertisement
Advertisement cookies are used to provide visitors with relevant ads and marketing campaigns. These cookies track visitors across websites and collect information to provide customized ads.
Others
Other uncategorized cookies are those that are being analyzed and have not been classified into a category as yet.
SAVE & ACCEPT