POTWIERDZONE:dzięki naukowemu modelowi perswazji (ELM) każdy jest w stanie tworzyć bardzo skuteczne teksty marketingowe i zdobywać nimi dużą liczbę klientów
Jeszcze dziś możesz tak napisać kompletny tekst sprzedażowy
„Do tej pory nikt tak dobrze nie wytłumaczył mi, co trzeba pisać, by trafiać do KONKRETNYCH klientów. I oczywiście przekonać ich do zakupu. Cała wiedza przekazana jest w bardzo atrakcyjny, bo prosty sposób.” – Damian Mański, uczestnik
Od 18 lat piszę i uczę pisać teksty sprzedażowe. Przeprowadziłem setki szkoleń i na każdym z nich pytałem uczestników, co według nich było najbardziej pomocne z tego, co uczyłem. Nie uwierzysz, na co wskazywali. Gdy pisałem Biblię Copywritingu postanowiłem użyć tego do jej napisania i wypromowania. Dzięki temu stała się bestsellerem, numerem jeden wydawnictwa Onepress przez długie tygodnie sprzedaży. Ale to tylko książka…
Czasy się zmieniły. Coraz szybciej się zmieniają. Wiele osób nie nadąża za zmianami w marketingu. Coraz więcej narzędzi, metod, technik, kanałów… jak się dziś komunikować, by nie zostać w tyle?
Jest na to tylko jedna odpowiedź, ale ona wymaga akceptacji prostej prawdy: konwersja odbywa się w głowie klienta, a nie na stronie, w telefonie czy przeglądarce. To oznacza, że trzeba dotrzeć do umysłu klienta, a nie takiego czy innego ekranu. Więc można być widocznym dla klientów w całym internecie, ale oni nie będą od Ciebie niczego kupować, jeśli nie umiesz dotrzeć do ich ośrodka decyzyjnego.
Masz przed sobą finał moich wieloletnich poszukiwań w odpowiedzi na pytanie: co trzeba dziś napisać, by klienci kupowali? W jednym psychotreningu zebrałem wszystkie najważniejsze elementy takiego tekstu i podaję Ci je na tacy w prosty i obrazowy sposób.
Teraz możesz pisać teksty sprzedażowe nawet z zamkniętymi oczami!
Zrobiłem to na oczach prawie 200 osób.
Najpierw zapytałem, czy na widowni jest ktoś, kto uważa, że w ogóle nie umie pisać, a potrzebuje tego w swoim biznesie.
Zgłosił się Bartek. Zaprosiłem go na scenę i pytam:
– Naprawdę uważasz, że nie potrafisz pisać?
– Jeszcze nigdy nie skończyłem żadnego tekstu, który zacząłem pisać. Więc chyba tak.
– Czyli nie umiesz pisać?
– No podpiszę się, no.
– No to ja wam udowodnię, że człowiek, który nie umie pisać, napisze sensowny tekst sprzedażowy. Nauczę was techniki „pisanie bez pisania”. Żebyśmy mieli 100% pewność, że ten człowiek nie napisze ani jednego słowa… ręką, zawiążę mu oczy.
Po chwili:
– Napisałeś coś w tym czasie?
– Nie.
W tym czasie powstał tekst – nagrany na dyktafon, z odpowiedzi na moje pytania, który wystarczyło przeredagować i gotowe!
W skrócie:co Ci to da?
- Napiszesz każdą treść za pomocą jednego modelu - nie musisz już uczyć się pisania różnych form (post, mail, reklama…), by tworzyć je na całkiem dobrym poziomie.
- Nawet w czterech zdaniach pokażesz dużą wartość opisywanego produktu lub usługi - potem możesz je rozwinąć w dowolną treść.
- Znacznie zwiększysz zainteresowanie tym, co piszesz - czytelnik nie będzie ignorował Twoich treści, dzięki większemu autorytetowi.
- Dasz przynajmniej 3 silne powody do tego, by czytelnik uwierzył w to, co piszesz - już w trakcie czytania może być gotowy na zakup, zanim dojdzie do przycisku "zamawiam".
- Zaczniesz się sprytnie pozycjonować w umysłach czytelników jako "naj" - bez używania tego typu przymiotników (najlepszy, najtańszy, najbardziej opłacalny, naj…).
- Nauczysz się mobilizować czytelników do działania za pomocą najskuteczniejszej metody na świecie - bez ciągłych promocji, obniżek cen i ograniczania zakupu.
- Poznasz prostą metodę wpływania słowami na przekonania i postawy klientów - niechęć do zakupu zmienisz w pragnienie.
- Zobaczysz jak opisać działanie tego, co oferujesz, by to rozwiało wątpliwości klientów - z tego powodu będą kupować.
- Doprowadzisz swój umysł do tego, by odpowiednie słowa same przychodziły Ci do głowy - ty będziesz je tylko zapisywać!
- Nauczysz się pisać z "pustą głową" bez żadnego pomysłu na start - możesz tak tworzyć teksty w nieskończoność.
- Zobaczysz jak za pomocą jednego modelu pisać różne treści i nie powtarzać się - pisanie nawet tego samego nie znudzi Ci się nawet po wielu tekstach.
Jeśli chcesz napisać tekst, który sprzedaje produkty lub usługi, albo nie chcesz, ale musisz, albo po prostu nie wiesz jakich słów używać, by sprzedawać dużo, drogo i szybko - masz przed sobą to, czego szukasz.
W 2022 roku musiałem stworzyć jeden kurs copywritingu, który każdego doprowadzi do napisania własnego skutecznego tekstu sprzedażowego.
Dlaczego musiałem? Bo do tamtego momentu nagrałem ponad 50 różnych kursów i klienci zaczęli się na to wściekać. Bo chociaż cenili moje kursy, znali ich wartość, to gdy przychodziło do napisania konkretnego tekstu, coraz częściej pisali do mnie z pytaniem: który kurs/którą technikę zastosować w tym przypadku?
Rozumiesz? Mieli pod dostatkiem wiedzy na temat copywritingu i to im nie pomagało. Im więcej wiedzieli, tym trudniej było im pisać. Coś musiałem z tym zrobić.
Dlatego stworzyłem Psychowriting. Jedyny kurs copywritingu, który zamiast zlepków różnych przypadkowych porad i technik daje Ci jeden spójny przepis na każdy tekst sprzedażowy. Ma to swoje ograniczenia, ale swoją robotę robi. Jeśli więc nie chcesz już się uczyć copywritingu, tylko poznać jeden przepis na każdy swój kolejny tekst - masz to przed sobą i tylko od Ciebie zależy, co w ten sposób napiszesz!
Jakim cudem jeden przepis na tekst ma być skuteczny w każdej sytuacji?
Mamy tysiące produktów i usług, więc wydaje się niemożliwe, by istniał jeden przepis na skuteczny tekst sprzedażowy. Przecież każdy produkt jest inny. Tak, ale tekst piszemy nie dla dla produktu, a dla człowieka. A tu od 100 000 lat mamy do czynienia z tymi samym podstawowymi mechanizmami przetrwania i rozwoju.
Badania psychologów jeszcze bardziej wszystko uprościły. Okazało się, że zasadniczo ludzie mają dwie ścieżki przetwarzania informacji: centralną i peryferyczną. W uproszczeniu można je podsumować jako racjonalną i nieracjonalną. By kogoś przekonać do zakupu, musisz zmienić tylko jego postawę wobec tego, co sprzedajesz. Masz do tego te dwie ścieżki. Wystarczy dostarczyć nimi klientowi odpowiedzi na pytania, jakie zadaje przed zakupem i gotowe.
Skąd pewność, że i Ty jesteś w stanie tworzyć wartościowe marketingowe teksty? Przecież nie znam Cię, nic o Tobie nie wiem, może jesteś takim przypadkiem, który inni uznali za beznadziejny? Nie poddawaj się presji otoczenia! Żadnej presji się nie poddawaj. Rób swoje, a efekt Cię zadziwi.
Czego uczy ten psychotrening pisania?
- Pokazuje jak pisać do konkretnej grupy klientów, by sobie powiedzieli: to jest dla mnie!
- Wyjaśnia, jak pisać o efektach zakupu, by robiły jak największe wrażenie na klienci, które skłoni go do zakupu.
- Uczy jak budować wiarygodność na osobach, które stoją za produktem lub usługą.
- Tłumaczy, jak pokazywać opłacalność zakupu, by wyglądało to bardzo korzystnie.
- Pokazuje, które trzy składowe wiarygodności mają największe znaczenie dla klientów.
- Daje 3 narzędzia do tego, by pomóc zrozumieć klientowi działanie produktu, by mocno osadzić go w jego umyśle - by nie mógł go wyrzucić z głowy 🙂
- Uczy realnego pisania o efektach, by były jak najbardziej namacalne dla czytelnika.
- Pokazuje jak na trzy sposoby dowieść skuteczności działania produktu.
- Wyjaśnia jak zmobilizować czytelnika do działania, korzystając z narzędzia Piramida Strachu.
- Uczy wpływania na przekonania czytelnika, co do wartości produktu i jego znaczenia w jego życiu.
- Tłumaczy jak usunąć lub zrekonfigurować stare przekonania, które powstrzymują klienta przed zakupem.
- Pokazuje jak zatrzymać tekstem klienta na dłużej, by argumenty miały czas na zainstalowanie się w mózgu czytelnika i nie wyleciały drugim uchem zaraz po przeczytaniu.
- Uczy jak zwiększyć poziom ekscytacji, by tekst nie brzmiał jak recepta.
- Pokazuje jak dać konkretne odpowiedzi na 6 pytań, jakie klient zadaje sobie przed zakupem.
- Wyjaśnia jak stworzyć nową siatkę znaczeniową w umyśle klienta, dzięki której zakup produktu wyda mu się tak oczywisty, jak zjedzenie posiłku.
- Pokazuje jak dopasować treść do jednego z trzech etapów zakupu klienta, by ten nie odrzucił tekstu po kilku pierwszych sekundach.
- Tłumaczy jak przyprawić tekst słowami, dzięki którym samo jego czytanie stanie się pozytywnym doświadczeniem z marką, co usuwa barierę nr 3 z Tarczy Klienta.
Pierwsza lekcjagratis:
Plan lekcji:
Masz przed sobą kurs tworzenia tekstów sprzedażowych oparty o naukowe metody perswazji. Połączenie psychologii i logiki sprzedaży. Da Ci jedną uniwersalną podstawę dla wszystkich tekstów sprzedażowych.
Wolność Słowa
Radar klienta
Dialektyka tekstu
Piramida strachu
Sylogizmy Sprzedażowe
Sylogizm Strategiczny
Ceremonia pisania
Szerszy krąg reakcji
Treść jest formą
Syntezator Słów
Jak tworzyć sylogizmy (praktyka)
18 lat
12 lat
+10000
+50
Ciągle sprzedaję
Co wolisz?
Oprócz samego kursu daję Ci do wyboru dwa rodzaje wsparcia. Dzięki nim już nigdy więcej nie będziesz się zastanawiać – czy ten tekst jest dobry, bo ja Ci szybko odpowiem na to pytanie i wyjaśnię, co zrobić, by był lepszy.
Psychowriting VIP
Pełne wsparcie po szkoleniu
- Nagrania video
- Nagrania audio (mp3)
- Transkrypcja nagrań w panelu
- PDF ze streszczeniem
- Aktywna pomoc w nauce (odpowiedzi pod lekcjami na Twoje pytania i problemy)
- Dożywotni dostęp do materiałów
- Bezpłatne aktualizacje treści
- Ocena 3 tekstów
- 60 minut konsultacji na Skype
Psychowriting PRO
Kurs z analizą i oceną tekstu
- Nagrania video
- Nagrania audio (mp3)
- Transkrypcja nagrań w panelu
- PDF ze streszczeniem
- Aktywna pomoc w nauce (odpowiedzi pod lekcjami na Twoje pytania i problemy)
- Dożywotni dostęp do materiałów
- Bezpłatne aktualizacje treści
- Ocena 1 tekstu
- 60 minut konsultacji na Skype
Psychowriting ECO
Sam kurs (wersja ekonomiczna)
- Nagrania video
- Nagrania audio (mp3)
- Transkrypcja nagrań w panelu
- PDF ze streszczeneim
- Aktywna pomoc w nauce (odpowiedzi pod lekcjami na Twoje pytania i problemy)
- Dożywotni dostęp do materiałów
- Bezpłatne aktualizacje treści
- Ocena tekstu
- 60 minut konsultacji na Skype
Psychowriting VIP
Pełne wsparcie po szkoleniu
- Nagrania video
- Nagrania audio (mp3)
- Transkrypcja nagrań w panelu
- PDF ze streszczeniem
- Aktywna pomoc w nauce (odpowiedzi pod lekcjami na Twoje pytania i problemy)
- Dożywotni dostęp do materiałów
- Bezpłatne aktualizacje treści
- Ocena 3 tekstów
- 60 minut konsultacji na Skype
- BONUS: kurs 6 stopni sprzedaży
Psychowriting PRO
Kurs z analizą i oceny tekstu
- Nagrania video
- Nagrania audio (mp3)
- Transkrypcja nagrań w panelu
- PDF ze streszczeniem
- Aktywna pomoc w nauce (odpowiedzi pod lekcjami na Twoje pytania i problemy)
- Dożywotni dostęp do materiałów
- Bezpłatne aktualizacje treści
- Ocena 1 tekstu
- 60 minut konsultacji na Skype
- BONUS: kurs 6 stopni sprzedaży
Psychowriting ECO
Sam kurs (wersja ekonomiczna)
- Nagrania video
- Nagrania audio (mp3)
- Transkrypcja nagrań w panelu
- PDF ze streszczeneim
- Aktywna pomoc w nauce (odpowiedzi pod lekcjami na Twoje pytania i problemy)
- Dożywotni dostęp do materiałów
- Bezpłatne aktualizacje treści
- Ocena tekstu
- 60 minut konsultacji na Skype
- BONUS: kurs 6 stopni sprzedaży