Copywriting kursy online i szkolenia. Copywriting kursy online i szkolenia.
  • Start
  • O mnie
  • Blog
  • Szkolenia
  • Kursy online
  • Usługi
  • Newsletter
  • VOD (zaloguj)
Sztuczna inteligencja i teksty
  • 22 marca 2024
  • Darek Puzyrkiewicz
  • 0 Comments
  • Copywriting

AI czy “AJ?” Warto iść za nowym trendem i zlecać pisanie sztucznej inteligencji?

Oczywiście, że warto, to nie podlega dyskusji. AI pisze szybko, tanio i dobrze. Wystarczy skonstruować dobrego prompta i otrzymujemy mnóstwo treści na każdą okazję bez żadnego wysiłku. Co może pójść nie tak? Zaraz, zaraz, czy ja napisałem “dobrze”? Łatwość pozyskiwania ton tekstu bez wysiłku z naszej strony jest tak kusząca, […]
Czytaj dalej >>
  • 10 maja 2022
  • Darek Puzyrkiewicz
  • 1 Comment
  • Copywriting

Sprzedawcy są z Marsa, a klienci z Wenus – jak copywriterska Mapa Empatii pomaga ulepszyć komunikację marketingową?

Chcesz zobaczyć, jak za pomocą jednej prostej tabelki przeniknąć przez słowa do myśli i emocji klientów? Dzięki temu każdy copywriter ma szansę na prowadzenie lepszej komunikacji marketingowej. Zamiast jednostronnego marketingu, który skupia się na ogłaszaniu światu kolejnego cudownego produktu, zaczniesz prowadzić marketing konwersacyjny. Taki, który zamiast opowiadać o produkcie odpowiada […]
Czytaj dalej >>
Marketing konwersacyjny
  • 4 maja 2022
  • Darek Puzyrkiewicz
  • 0 Comments
  • Copywriting

Jak zwiększać konwersje content marketingiem? Zacznij rozwijać marketing konwersacyjny

Jeżeli mówimy o sprzedaży, to warto zacząć od podstawowego pytania: dlaczego klienci nie kupują? Oczywiście, u niektórych jest tak, że klienci w ogóle nie kupują – już, albo jeszcze nie. U innych jest inaczej, bo zadają sobie pytanie: dlaczego nie kupują więcej? Więc odpowiedź na pytanie „dlaczego” jest ważna dla […]
Czytaj dalej >>
Siła Strachu
  • 28 kwietnia 2022
  • Darek Puzyrkiewicz
  • 0 Comments
  • Copywriting, Perswazja, Social Media Hero

3 zagrożenia dla sprzedających w Internecie, które naprawisz tylko z pomocą SISTeRa

Język korzyści nie działa. Schematy komunikacji nie działają. Social Media nie działają. Tak się często kończy bezmyślne powielanie „dobrych praktyk copywritingu”. Wygląda na to, że to wszystko nie jest takie proste, jak to guru marketingu obiecują. Albo jest dużo prostsze, niż sugerują. To bywa bardzo frustrujące, gdy coś piszesz i […]
Czytaj dalej >>
Pisać czy zlecać teksty?
  • 19 kwietnia 2022
  • Darek Puzyrkiewicz
  • 0 Comments
  • Copywriting, Wywieranie wpływu

Zlecić, czy pisać samemu? Czy to prawda, że nie musisz być copywriterem, by tworzyć prawie od razu skuteczne teksty marketingowe?

Szkoda, że nie każdy może zatrudnić najlepszego copywritera do pisania swoich tekstów? Nie każdy biznes ma takie teksty, na jakie zasługuje. Mimo wielkiej wartości produktów i usług sprzedaż może być słabiutka. Z powodu słabego copywritingu. Nietrafionej komunikacji. Słów, które nie przekonują do zakupu. A przecież sprzedaż nie polega na milczącej […]
Czytaj dalej >>
12 kroków anonimowego copywritera
  • 6 sierpnia 2019
  • Darek Puzyrkiewicz
  • 6 Comments
  • Copywriting

12 Kroków Anonimowych Copywriterów

[UWAGA: ten artykuł o copywritingu zawiera nachalne lokowanie produktów!] Zapraszam Cię do klubu Anonimowych Copywriterów. Klubu osób, które uwolniły się od uzależnienia. Uzależnienia od tego, co nie działa w ich życiu. Od ciągłej pogoni za kolejnym upojeniem nowością. Od wydawania kasy na nową butelkę eliksiru złudzeń w dziedzinie copywritingu. Od […]
Czytaj dalej >>
  • 9 kwietnia 2019
  • Darek Puzyrkiewicz
  • 4 Comments
  • Copywriting

Co Newton ma wspólnego z copywritingiem?

Nic. A jednak jego zasady pokazują, jak copywriting pomaga więcej sprzedać. Dzięki temu, że rozumiemy te 3 zasady, nie musimy modlić się do żadnego bożka, by rower pojechał. Wystarczy przyłożyć siłę w odpowiednim miejscu. (Unikam pewnego homofobicznego słowa, nie wiem, czy dobrze, tak na wszelki wypadek.) Tak samo ze sprzedażą. […]
Czytaj dalej >>
  • 4 grudnia 2017
  • Darek Puzyrkiewicz
  • 8 Comments
  • Copywriting

[CASE STUDY] Co musi zawierać Landing Page, by nie tracić 30% klientów?

Zmiana kilku słów w nagłówku spowodowała, że jedna z wersji Landing Page sprzedawała pewien produkt o jedną trzecią słabiej. Albo może lepsza wersja sprzedawała o 30% lepiej?
Czytaj dalej >>
Wyścig klientów
  • 15 sierpnia 2017
  • Darek Puzyrkiewicz
  • 8 Comments
  • Copywriting

3 artykuły na blog, których potrzebuje każda firma

Każda firma potrzebuje klientów. Klienci nie rodzą się przez pączkowanie – trzeba ich nieustannie zdobywać. Jeśli zaniedbasz zdobywanie, źródełko sprzedaży wyschnie i wtedy dopiero będzie płacz…
Czytaj dalej >>
Biblia Copywritingu
  • 27 czerwca 2017
  • Darek Puzyrkiewicz
  • 17 Comments
  • Copywriting

Jak marketing konwersacyjny pomógł mi stworzyć bestseller z Biblii Copywritingu?

Wiele osób mnie pyta, jak to zrobiłem, że moja książka o copywritingu tak długo się utrzymała na pierwszym miejscu listy bestsellerów.
Czytaj dalej >>
  • 13 stycznia 2017
  • Darek Puzyrkiewicz
  • 15 Comments
  • Copywriting

2 konkretne kroki, by więcej zarabiać jako copywriter

Wprowadzenie
Czytaj dalej >>
Wyzwania dla copywritera
  • 11 stycznia 2017
  • Darek Puzyrkiewicz
  • 6 Comments
  • Copywriting

Jak zostać copywriterem – na serio

Znajdziesz wiele artykułów o tytule “Jak zostać copywriterem”, prawda? Po co więc kolejny? Powód jest jeden – gwarantuję Ci, że nie chcesz zostać copywriterem. Wiele osób myśli sobie – jakie to proste, przecież umiem pisać…
Czytaj dalej >>
1 2 3 … 9
Cud Marketingowy
Uwolnić Dopaminę

Popular Posts

Sztuczna inteligencja i teksty
22 marca 2024 / Copywriting
AI czy “AJ?” Warto iść za nowym trendem i zlecać pisanie sztucz
23 stycznia 2023 / SI
Czy sztuczna inteligencja zastąpi copywriterów? Chat GTP-3 (4) daje
10 maja 2022 / Copywriting
Sprzedawcy są z Marsa, a klienci z Wenus – jak copywriterska Ma

SŁOWO DAJĘ, ZYSKI ROSNĄ! To znaczy, że strona Dynanet.pl powstała po to, by uczyć lepiej pisać i sprzedawać. Znajdziesz tu praktyczne kursy copywriterskie. Możesz też zamówić indywidualne szkolenie lub konsultacje.

Jakie kursy z copywritingu online mogę Ci zaproponować?

 

  • Psychostrategia
  • Psychowriting
  • Alchemik marketingowy

Chcesz poradnik i newsletter?

Zobacz bezpłatny poradnik i newsletter >>

Zasady współpracy z copywriterem >>

Regulamin sklepu Dynanet.pl >>

Polityka prywatności serwisu Dynanet.pl >>

darek@dynanet.pl Odpowiadam w ciągu 24 godzin
501 161 491 W godzinach: 8:00 - 16:00