Copywriting w Internecie

Wybrane teksty Newsletter Nowej Szkoły Copywritingu Jeden artykuł do przeczytania

Czy jesteś półgłowkiem sprzedażowym?

Copywriting jest językiem marketingu konwersacyjnego. To za jego pomocą dokonuje się sprzedaż. Jednak samo opanowanie języka sprzedaży nie wystarczy! Dwie umiejętności są potrzebne do tego, by sprzedawać za pomocą marketingu…

Umiesz tak?

Co na to powiesz? Jednym z moich urlopowych celów było przejechanie się tak zwaną drogą 100 zakrętów. Tak, urlop spędzałem na Dolnym Śląsku, a ta droga jest między Radkowem a…

Co wynika z 2 zasady Cialdiniego?

Podstawowa zasada copywritingu – raz wprawionego w ruch klienta ciężko zatrzymać. Ale klienta, który stoi, ciężko ruszyć z miejsca. Dotyczy to też Ciebie! Druga zasada Cialdiniego, to zasada konsekwencji. Sprawdzano…

Tej ekstremalnej metody pisania nie znasz

Jeśli jesteś złym copywriterem, łatwo staniesz się genialnym. Im gorszym jesteś, tym lepszym możesz być. Naprawdę! Jeśli zrobisz tylko to, do czego Cię namawiam. Wykorzystuje bardzo ciekawą cechę każdego człowieka.…

Dlaczego tak wolno Ci to idzie?

Szybko, szybko, szybko napisać, szybko sprzedać, szybko otrzymać pieniądze! Czujesz tę presję na sobie? I pod wpływem takiej presji, niektórzy robią głupie rzeczy, które opóźniają napisanie tekstu, sprzedaż i napływ…

Copywriting nie jest dla psów

Czy stoisz po właściwej stronie? (Uprzedzam, że ten e-mail rozpędza się powoli, ale koniec może Cię mocno zaskoczyć.) Jedni uważają, że najważniejsze jest dobrze zacząć, inni, że liczy się, jak…

Wyzwania dla copywritera

Jak zostać copywriterem – na serio

Znajdziesz wiele artykułów o tytule “Jak zostać copywriterem”, prawda? Po co więc kolejny? Powód jest jeden - gwarantuję Ci, że nie chcesz zostać copywriterem. Wiele osób myśli sobie - jakie to proste, przecież umiem pisać...

Sprzedawca

Najnowsze artykuły z kategorii Sprzedaż Liczba artykułów: 3

Rozwój osobisty i biznesowy

Dla copywriterów i biznesu Rozwój Liczba artykułów: 11

13 zasad Puzyrkiewicza

Każdego stać na więcej. Nie jesteś tu wyjątkiem. Co by było, gdybym pokazał Ci coś, co te słowa zmieni w rzeczywistość? Pokażę Ci 13 zasad, które pomogły mi dojść do miejsca, w którym dziś jestem.

Wyznania marketera – Wojciech Bizub

Copywriting jest językiem marketingu. Wszystko zależy od tego, jak się komunikujesz z potencjalnymi i faktycznymi klientami. Czy Sales Shift w tym pomaga? Oczywiście! 

Wyznanie copywritera – Bartek Krawczyk

Jeśli zastanawiasz się, jak pisać lepiej, jak więcej sprzedawać i zdobywać nowych klientów, może tu znajdziesz odpowiedź? Może tylko potrzebujesz tylko tej jednej umiejętności?