Copywriting kursy online i szkolenia. Copywriting kursy online i szkolenia.
  • Start
  • O mnie
  • Blog
  • Szkolenia
  • Kursy online
  • Usługi
  • Newsletter
  • VOD (zaloguj)
jak klient podejmuje decyzję o zakupie
  • 24 października 2025
  • Darek Puzyrkiewicz
  • 0 Comments
  • Copywriting

Co decyduje o tym, że klient kupuje? Psychologia momentów zakupu

Kocha, nie kocha, lubi, nie lubi, kupi, nie kupi… Co decyduje o tym, że klient kupuje?  Świat decyzji jest dualny. W biznesie albo klient kupuje, albo nie. Nie można „trochę” kupić. Chociaż kiedyś dostałem wiadomość od jednego ze swoich klientów: „Kupiłem już mentalnie, teraz tylko czekam na właściwy moment.” Czyli […]
Czytaj dalej >>
Jak content marketing konwersacyjny zwiększa konwersje
  • 21 października 2025
  • Darek Puzyrkiewicz
  • 0 Comments
  • Copywriting

Jak content marketing konwersacyjny zwiększa konwersje (Metoda 3K w praktyce)

Content marketing konwersacyjny daje Ci nowe możliwości zwiększania konwersji, a w efekcie sprzedaży online.  Po prostu zmieniasz stopniowo czytelników w klientów. Jak? Zacznijmy od podstawowego pytania: dlaczego klienci nie kupują? Oczywiście, u niektórych jest tak, że klienci w ogóle nie kupują – już, albo jeszcze nie. U innych jest inaczej, bo […]
Czytaj dalej >>
  • 19 października 2025
  • Darek Puzyrkiewicz
  • 0 Comments
  • Copywriting

Co motywuje klientów do zakupu? 4 uniwersalne prawdy, które działają na każdego

Teraz Ci napiszę, co motywuje klientów do zakupu, a będzie to Wielka Czwórka. Myślisz, że klienci nienawidzą reklamy i treści sprzedażowe? Że walczą z nimi, bronią się przed ich wpływem, opierają się pokusom z nich płynącym? Dobrze by było! Nie, nic z tych rzeczy. Klient się nie broni przed nimi. Przez 99% […]
Czytaj dalej >>
  • 19 października 2025
  • Darek Puzyrkiewicz
  • 0 Comments
  • Copywriting

Jak prowadzić klienta do zakupu? To działa w postach, rolkach i reklamach

Jak prowadzić klienta do zakupu krok po kroku? Pokażę Ci dziś jeden z najsilniejszych mechanizmów perswazji. Kto wie, czy nie najsilniejszy. Działa „po cichu”, subtelnie, więc nie wywołuje alarmu. A jeśli coś nie wywołuje alarmu, nie da się przed tym bronić, bo nic nie sygnalizuje zagrożenia. Możesz to wykorzystać w […]
Czytaj dalej >>
Storytelling w marketingu
  • 26 września 2025
  • Darek Puzyrkiewicz
  • 0 Comments
  • Copywriting

Storytelling w marketingu: prosty schemat

Czy potrzebny Ci jest Storytelling w marketingu? To pomyśl, gdyby nagle udało Ci się znaleźć magiczny przycisk zainteresowania Twoją treścią, to ile by dla Ciebie był wart? Nie ma chyba nic bardziej frustrującego niż tworzenie treści, która jest niewidoczna dla klientów, co? Tworzysz, piszesz, nagrywasz, publikujesz i… jednego wielkie nic. […]
Czytaj dalej >>
  • 19 września 2025
  • Darek Puzyrkiewicz
  • 0 Comments
  • Copywriting

Jak sprzedawać szybciej: psychologia sprzedaży i triki, które skracają decyzję do 10 sekund

Czy wiesz, że psychologia sprzedaży uczy, jak sprawić, by klient szybciej kupował niż myśli? Pokonaj odwieczny problem sprzedawców – „muszę to przemyśleć” – w 10 sekund, za pomocą kilku słów, na stronie internetowej. Ambitne, co? Zacznijmy od dupy strony, czyli od tyłu. Dlaczego pojawia się problem „muszę to przemyśleć”? No? Bo […]
Czytaj dalej >>
  • 17 września 2025
  • Darek Puzyrkiewicz
  • 0 Comments
  • Copywriting

Neuromarketing w copywritingu: straty vs korzyści

Neuromarketing w copywritingu to używanie pierwotnego mechanizmu przetrwania do zwiększania liczby zamówień z jednego tekstu. Gdy to zastosujesz, włączasz silne układy popychające klienta do zakupu. Dosłownie może POCZUĆ fizycznie, jak bardzo potrzebuje tego, co sprzedajesz. Czy nie fajnie by było umieć pisać teksty, które wywołują fizyczną potrzebę posiadania u klientów? […]
Czytaj dalej >>
Dopaminacja
  • 17 września 2025
  • Darek Puzyrkiewicz
  • 0 Comments
  • Copywriting

Psychostrategia: technika błędu przewidywania nagrody w treściach, które zmieniają czytelników w kupujących

Zdarzyło Ci się kiedyś odlecieć myślami? Tak właśnie działa mechanizm, który prowadzi klientów do zakupu. Tak sprzedasz wszystko. Bo każdy ma ten mechanizm „odlatywania”. Co się dzieje, gdy coś robisz, ale myślami jesteś gdzieś indziej? Cóż, kontrolę przejęła dopamina i w Twojej głowie powstaje nowa rzeczywistość. I chociaż ta dopaminowa […]
Czytaj dalej >>
  • 7 sierpnia 2025
  • Darek Puzyrkiewicz
  • 0 Comments
  • Copywriting

Jak przekonać klienta do zakupu? Nie przekonując…

Odpowiedź na pytanie „Jak przekonać klienta do zakupu?” jest zaskakująca:  Najskuteczniejszym sposobem przekonania klienta do zakupu jest pozbycie się wszelkich prób przekonywania. Czemu? Bo przekonywanie zawsze wywołuje sprzeciw. Presja na zakup sprawia, że staje się on trudniejszy. Naciskając na zakup tworzysz dodatkowy opór. Po co próbować mocniej naciskać na „tak”, […]
Czytaj dalej >>
Sztuczna inteligencja i teksty
  • 22 marca 2024
  • Darek Puzyrkiewicz
  • 0 Comments
  • Copywriting

AI czy “AJ?” Warto iść za nowym trendem i zlecać pisanie sztucznej inteligencji?

Oczywiście, że warto, to nie podlega dyskusji. AI pisze szybko, tanio i dobrze. Wystarczy skonstruować dobrego prompta i otrzymujemy mnóstwo treści na każdą okazję bez żadnego wysiłku. Co może pójść nie tak? Zaraz, zaraz, czy ja napisałem “dobrze”? Łatwość pozyskiwania ton tekstu bez wysiłku z naszej strony jest tak kusząca, […]
Czytaj dalej >>
  • 10 maja 2022
  • Darek Puzyrkiewicz
  • 1 Comment
  • Copywriting

Sprzedawcy są z Marsa, a klienci z Wenus – jak copywriterska Mapa Empatii pomaga ulepszyć komunikację marketingową?

Chcesz zobaczyć, jak za pomocą jednej prostej tabelki przeniknąć przez słowa do myśli i emocji klientów? Dzięki temu każdy copywriter ma szansę na prowadzenie lepszej komunikacji marketingowej. Zamiast jednostronnego marketingu, który skupia się na ogłaszaniu światu kolejnego cudownego produktu, zaczniesz prowadzić marketing konwersacyjny. Taki, który zamiast opowiadać o produkcie odpowiada […]
Czytaj dalej >>
Siła Strachu
  • 28 kwietnia 2022
  • Darek Puzyrkiewicz
  • 0 Comments
  • Copywriting, Perswazja, Social Media Hero

3 zagrożenia dla sprzedających w Internecie, które naprawisz tylko z pomocą SISTeRa

Język korzyści nie działa. Schematy komunikacji nie działają. Social Media nie działają. Tak się często kończy bezmyślne powielanie „dobrych praktyk copywritingu”. Wygląda na to, że to wszystko nie jest takie proste, jak to guru marketingu obiecują. Albo jest dużo prostsze, niż sugerują. To bywa bardzo frustrujące, gdy coś piszesz i […]
Czytaj dalej >>
1 2 3 … 10
Cud Marketingowy
Uwolnić Dopaminę

Popular Posts

jak klient podejmuje decyzję o zakupie
24 października 2025 / Copywriting
Co decyduje o tym, że klient kupuje? Psychologia momentów zakupu
Jak content marketing konwersacyjny zwiększa konwersje
21 października 2025 / Copywriting
Jak content marketing konwersacyjny zwiększa konwersje (Metoda 3K w p
19 października 2025 / Copywriting
Co motywuje klientów do zakupu? 4 uniwersalne prawdy, które działaj

SŁOWO DAJĘ, ZYSKI ROSNĄ! To znaczy, że strona Dynanet.pl powstała po to, by uczyć lepiej pisać i sprzedawać. Znajdziesz tu praktyczne kursy copywriterskie. Możesz też zamówić indywidualne szkolenie lub konsultacje.

Jakie kursy z copywritingu online mogę Ci zaproponować?

 

  • Psychostrategia
  • Oczywisty zakup
  • Psychowriting
  • Social Matrix
  • Alchemia przewagi

Regulamin sklepu Dynanet.pl >>

Polityka prywatności serwisu Dynanet.pl >>

darek@dynanet.pl Odpowiadam w ciągu 24 godzin
501 161 491 W godzinach: 8:00 - 16:00