Copywriting w Internecie

Wybrane teksty Newsletter Nowej Szkoły Copywritingu Jeden artykuł do przeczytania

sprytna sztuczka copywriterska

Sprytna sztuczka copywriterska

Jest taka głupia sztuczka, która zawsze działa w zdobywaniu klienta. Jeśli ją opanujesz, możesz nawet zdalnie sterować uwagą klienta. Aby ją dobrze wytłumaczyć, dam Ci przykład z życia. W niedzielę…

Marketing konwersacyjny w pigułce

Dlaczego marketing marketing konwersacyjny jest taki trudny? Odpowiedź jest prosta, oto przykład. Żona informatyka wysyła go po zakupy: – Kup parówki, a jak będą jajka, to kup dziesięć. Idzie więc…

Sto razy lepsza sprzedaż?

Taka historia sprzedażowa mi się zdarzyła niedawno. Jednym z miejsc, które bardzo chciałem odwiedzić na urlopie było Skalne Miasto w Czechach. Widziałem zdjęcia i zacząłem sobie wyobrażać, jak to wygląda…

Pouczający sekret marketingu konwersacyjnego

Czytam właśnie książkę, która zmienia mój sposób patrzenia na marketing konwersacyjny. Obala pewien stereotyp, którego uparcie trzymam się od lat. I teraz mi głupio, że będę musiał się przyznać do…

Czy jesteś półgłowkiem sprzedażowym?

Copywriting jest językiem marketingu konwersacyjnego. To za jego pomocą dokonuje się sprzedaż. Jednak samo opanowanie języka sprzedaży nie wystarczy! Dwie umiejętności są potrzebne do tego, by sprzedawać za pomocą marketingu…

Wyzwania dla copywritera

Jak zostać copywriterem – na serio

Znajdziesz wiele artykułów o tytule “Jak zostać copywriterem”, prawda? Po co więc kolejny? Powód jest jeden - gwarantuję Ci, że nie chcesz zostać copywriterem. Wiele osób myśli sobie - jakie to proste, przecież umiem pisać...

Sprzedawca

Najnowsze artykuły z kategorii Sprzedaż Liczba artykułów: 3

Rozwój osobisty i biznesowy

Dla copywriterów i biznesu Rozwój Liczba artykułów: 11

13 zasad Puzyrkiewicza

Każdego stać na więcej. Nie jesteś tu wyjątkiem. Co by było, gdybym pokazał Ci coś, co te słowa zmieni w rzeczywistość? Pokażę Ci 13 zasad, które pomogły mi dojść do miejsca, w którym dziś jestem.

Wyznania marketera – Wojciech Bizub

Copywriting jest językiem marketingu. Wszystko zależy od tego, jak się komunikujesz z potencjalnymi i faktycznymi klientami. Czy Sales Shift w tym pomaga? Oczywiście! 

Wyznanie copywritera – Bartek Krawczyk

Jeśli zastanawiasz się, jak pisać lepiej, jak więcej sprzedawać i zdobywać nowych klientów, może tu znajdziesz odpowiedź? Może tylko potrzebujesz tylko tej jednej umiejętności?