Copywriting w Internecie Copywriting w Internecie
  • Usługi
  • Szkolenia z copywritingu
  • Wyluzuj na 5 minut
  • Kontakt

Blog

03 Gru '19

Masz odwagę wywierać taki wpływ swoimi słowami?

Autor: Darek Puzyrkiewicz kategoria: Wywieranie wpływu

Wiesz, co to jest Influencer Marketing? Gwiazdy reklamują produkty, których same nie używają. Takie słodkie oszustwo, któremu miło się poddać, gdy myślimy, że kupujemy sobie coś, czego dotykał Robert Lewandowski lub Julia Wieniawa. Od kilku lat rosło znaczenie influencerów w marketingu, jednak już pojawiają się pierwsze sygnały, że ten słodki…

Czytaj dalej
06 Sie '19

12 Kroków Anonimowych Copywriterów

Autor: Darek Puzyrkiewicz kategoria: Copywriting
12 kroków anonimowego copywritera

[UWAGA: ten artykuł o copywritingu zawiera nachalne lokowanie produktów!] Zapraszam Cię do klubu Anonimowych Copywriterów. Klubu osób, które uwolniły się od uzależnienia. Uzależnienia od tego, co nie działa w ich życiu. Od ciągłej pogoni za kolejnym upojeniem nowością. Od wydawania kasy na nową butelkę eliksiru złudzeń w dziedzinie copywritingu. Od…

Czytaj dalej
09 Kwi '19

Co Newton ma wspólnego z copywritingiem?

Autor: Darek Puzyrkiewicz kategoria: Copywriting

Nic. A jednak jego zasady pokazują, jak copywriting pomaga więcej sprzedać. Dzięki temu, że rozumiemy te 3 zasady, nie musimy modlić się do żadnego bożka, by rower pojechał. Wystarczy przyłożyć siłę w odpowiednim miejscu. (Unikam pewnego homofobicznego słowa, nie wiem, czy dobrze, tak na wszelki wypadek.) Tak samo ze sprzedażą.…

Czytaj dalej
06 Wrz '18

Sprytna sztuczka copywriterska

Autor: Darek Puzyrkiewicz kategoria: Newsletter
sprytna sztuczka copywriterska

Jest taka głupia sztuczka, która zawsze działa w zdobywaniu klienta. Jeśli ją opanujesz, możesz nawet zdalnie sterować uwagą klienta. Aby ją dobrze wytłumaczyć, dam Ci przykład z życia. W niedzielę miałem gości. Dziecko, kilkuletni chłopiec postanowił pobawić się z moim psem. Rzucał mu patyk, wołając “aport!” Zwykle to działa na…

Czytaj dalej
28 Sie '18

Jak sprzedawać, gdy masz 3650 konkurentów?

Autor: Darek Puzyrkiewicz kategoria: Newsletter

Nic Ci nie pomoże, jeśli nie zmienisz tej jednej rzeczy. Muszę Ci to napisać, po kolejnym e-mailu od Przemka, który tak zareagował na mój newsletter o wyprawie do Czech: “Historia inspirująca ale wiedziałeś czego chcesz, gdzie chcesz być i czego potrzebujesz, wtedy wyszła naprzeciw Pani “Strażnik”. Poprowadziła Ciebie bo wiedziałeś…

Czytaj dalej
24 Sie '18

Marketing konwersacyjny w pigułce

Autor: Darek Puzyrkiewicz kategoria: Newsletter

Dlaczego marketing marketing konwersacyjny jest taki trudny? Odpowiedź jest prosta, oto przykład. Żona informatyka wysyła go po zakupy: – Kup parówki, a jak będą jajka, to kup dziesięć. Idzie więc chłop do sklepu i po wejściu pyta: – Są jajka? – Tak – odpowiada sprzedawca. – To poproszę dziesięć parówek.…

Czytaj dalej
23 Sie '18

Sto razy lepsza sprzedaż?

Autor: Darek Puzyrkiewicz kategoria: Newsletter

Taka historia sprzedażowa mi się zdarzyła niedawno. Jednym z miejsc, które bardzo chciałem odwiedzić na urlopie było Skalne Miasto w Czechach. Widziałem zdjęcia i zacząłem sobie wyobrażać, jak to wygląda naprawdę. Wyobraźnię mam potężną, ale coś mi mówiło, że to za mało. Ale żeby zobaczyć, jak to wygląda naprawdę, trzeba…

Czytaj dalej
23 Sie '18

Pouczający sekret marketingu konwersacyjnego

Autor: Darek Puzyrkiewicz kategoria: Newsletter

Czytam właśnie książkę, która zmienia mój sposób patrzenia na marketing konwersacyjny. Obala pewien stereotyp, którego uparcie trzymam się od lat. I teraz mi głupio, że będę musiał się przyznać do błędu. Ale tak jest z nami, że trzymamy się jednej myśli, żony, kochanki, psa… I to nas ogranicza. Wczoraj otrzymałem…

Czytaj dalej
14 Sie '18

Czy jesteś półgłowkiem sprzedażowym?

Autor: Darek Puzyrkiewicz kategoria: Newsletter

Copywriting jest językiem marketingu konwersacyjnego. To za jego pomocą dokonuje się sprzedaż. Jednak samo opanowanie języka sprzedaży nie wystarczy! Dwie umiejętności są potrzebne do tego, by sprzedawać za pomocą marketingu konwersacyjnego. Tylko dwie. 1. Umiejętność zaczynania konwersacji. 2. Umiejętność jej doprowadzenia do finału. Za chwilę dam Ci przykład, jakie to…

Czytaj dalej
14 Sie '18

Umiesz tak?

Autor: Darek Puzyrkiewicz kategoria: Newsletter

Co na to powiesz? Jednym z moich urlopowych celów było przejechanie się tak zwaną drogą 100 zakrętów. Tak, urlop spędzałem na Dolnym Śląsku, a ta droga jest między Radkowem a Kudową Zdrój. Gdy stałem na parkingu w Karłowie, podjechał rowerzysta. Zapytał, gdzie jest ta słynna droga 100 zakrętów. Pokazałem mu.…

Czytaj dalej
25 Lip '18

Co wynika z 2 zasady Cialdiniego?

Autor: Darek Puzyrkiewicz kategoria: Newsletter

Podstawowa zasada copywritingu – raz wprawionego w ruch klienta ciężko zatrzymać. Ale klienta, który stoi, ciężko ruszyć z miejsca. Dotyczy to też Ciebie! Druga zasada Cialdiniego, to zasada konsekwencji. Sprawdzano ją tak, że do klientów podchodzono dwa razy. Naukowiec prosił badanego z wybranej grupy o umieszczenie na swoim podwórku ogromnego…

Czytaj dalej
25 Lip '18

Tej ekstremalnej metody pisania nie znasz

Autor: Darek Puzyrkiewicz kategoria: Newsletter

Jeśli jesteś złym copywriterem, łatwo staniesz się genialnym. Im gorszym jesteś, tym lepszym możesz być. Naprawdę! Jeśli zrobisz tylko to, do czego Cię namawiam. Wykorzystuje bardzo ciekawą cechę każdego człowieka. Zazwyczaj ludzie myślą, że to coś złego. Dla mnie to cenna umiejętność. Jeden z zasobów, jakie każdy ma. I jeszcze…

Czytaj dalej
1 2 3 … 22
Cud Marketingowy
Uwolnić Dopaminę
Najnowsze artykuły:
  • Masz odwagę wywierać taki wpływ swoimi słowami?
  • 12 Kroków Anonimowych Copywriterów
  • Co Newton ma wspólnego z copywritingiem?
  • Sprytna sztuczka copywriterska
  • Jak sprzedawać, gdy masz 3650 konkurentów?
  • Marketing konwersacyjny w pigułce
  • Sto razy lepsza sprzedaż?
  • Pouczający sekret marketingu konwersacyjnego
  • Czy jesteś półgłowkiem sprzedażowym?
  • Umiesz tak?

Pamiętaj i newsletterze - zapis poniżej:

dane kontaktowe

Dynanet.pl Dariusz Puzyrkiewicz,
ul. Słowiańska 3, 82-500 Kwidzyn

+48 55 267 08 59

darek@dynanet.pl

Usługi i szkolenia:

  • Audyt copywriterski
  • Pisanie tekstów
  • Szkolenia z copywritingu
  • Wszystkie kursy online >>
  • Bezpłatny kurs: Uwolnić Dopaminę
  • Nowa Szkoła Copywritingu

Chcesz bezpłatny poradnik?

Cały marketing można sprowadzić tylko do jednego - odpowiednich słów, które trafiają do klienta. Reszta, to tylko narzędzia komunikacji.

Pobierz bezpłatny poradnik >>

© 2020 Dynanet.pl Dariusz Puzyrkiewicz