Copywriting kursy online i szkolenia. Copywriting kursy online i szkolenia.
  • Start
  • Psychoblog
  • Szkolenia
  • Psychokursy
  • Usługi
  • Psycholetter
  • VOD (zaloguj)
  • 10 maja 2022
  • Darek Puzyrkiewicz
  • 1 komentarz
  • Copywriting

Sprzedawcy są z Marsa, a klienci z Wenus – jak copywriterska Mapa Empatii pomaga ulepszyć komunikację marketingową?

Chcesz zobaczyć, jak za pomocą jednej prostej tabelki przeniknąć przez słowa do myśli i emocji klientów? Dzięki temu każdy copywriter ma szansę na prowadzenie lepszej komunikacji marketingowej. Zamiast jednostronnego marketingu, który skupia się na ogłaszaniu światu kolejnego cudownego produktu, zaczniesz prowadzić marketing konwersacyjny. Taki, który zamiast opowiadać o produkcie odpowiada […]
Czytaj dalej >>
Marketing konwersacyjny
  • 4 maja 2022
  • Darek Puzyrkiewicz
  • Brak komentarzy
  • Copywriting

Jak zwiększać konwersje content marketingiem? Zacznij rozwijać marketing konwersacyjny

Jeżeli mówimy o sprzedaży, to warto zacząć od podstawowego pytania: dlaczego klienci nie kupują? Oczywiście, u niektórych jest tak, że klienci w ogóle nie kupują – już, albo jeszcze nie. U innych jest inaczej, bo zadają sobie pytanie: dlaczego nie kupują więcej? Więc odpowiedź na pytanie „dlaczego” jest ważna dla […]
Czytaj dalej >>
Siła Strachu
  • 28 kwietnia 2022
  • Darek Puzyrkiewicz
  • Brak komentarzy
  • Copywriting, Perswazja, Social Media Hero

3 zagrożenia dla sprzedających w Internecie, które naprawisz tylko z pomocą SISTeRa

Język korzyści nie działa. Schematy komunikacji nie działają. Social Media nie działają. Tak się często kończy bezmyślne powielanie „dobrych praktyk copywritingu”. Wygląda na to, że to wszystko nie jest takie proste, jak to guru marketingu obiecują. Albo jest dużo prostsze, niż sugerują. To bywa bardzo frustrujące, gdy coś piszesz i […]
Czytaj dalej >>
Pisać czy zlecać teksty?
  • 19 kwietnia 2022
  • Darek Puzyrkiewicz
  • Brak komentarzy
  • Copywriting, Wywieranie wpływu

Zlecić, czy pisać samemu? Czy to prawda, że nie musisz być copywriterem, by tworzyć prawie od razu skuteczne teksty marketingowe?

Szkoda, że nie każdy może zatrudnić najlepszego copywritera do pisania swoich tekstów? Nie każdy biznes ma takie teksty, na jakie zasługuje. Mimo wielkiej wartości produktów i usług sprzedaż może być słabiutka. Z powodu słabego copywritingu. Nietrafionej komunikacji. Słów, które nie przekonują do zakupu. A przecież sprzedaż nie polega na milczącej […]
Czytaj dalej >>
12 kroków anonimowego copywritera
  • 6 sierpnia 2019
  • Darek Puzyrkiewicz
  • 6 Komentarze
  • Copywriting

12 Kroków Anonimowych Copywriterów

[UWAGA: ten artykuł o copywritingu zawiera nachalne lokowanie produktów!] Zapraszam Cię do klubu Anonimowych Copywriterów. Klubu osób, które uwolniły się od uzależnienia. Uzależnienia od tego, co nie działa w ich życiu. Od ciągłej pogoni za kolejnym upojeniem nowością. Od wydawania kasy na nową butelkę eliksiru złudzeń w dziedzinie copywritingu. Od […]
Czytaj dalej >>
  • 9 kwietnia 2019
  • Darek Puzyrkiewicz
  • 4 Komentarze
  • Copywriting

Co Newton ma wspólnego z copywritingiem?

Nic. A jednak jego zasady pokazują, jak copywriting pomaga więcej sprzedać. Dzięki temu, że rozumiemy te 3 zasady, nie musimy modlić się do żadnego bożka, by rower pojechał. Wystarczy przyłożyć siłę w odpowiednim miejscu. (Unikam pewnego homofobicznego słowa, nie wiem, czy dobrze, tak na wszelki wypadek.) Tak samo ze sprzedażą. […]
Czytaj dalej >>
  • 4 grudnia 2017
  • Darek Puzyrkiewicz
  • 8 Komentarze
  • Copywriting

[CASE STUDY] Co musi zawierać Landing Page, by nie tracić 30% klientów?

Zmiana kilku słów w nagłówku spowodowała, że jedna z wersji Landing Page sprzedawała pewien produkt o jedną trzecią słabiej. Albo może lepsza wersja sprzedawała o 30% lepiej?
Czytaj dalej >>
Wyścig klientów
  • 15 sierpnia 2017
  • Darek Puzyrkiewicz
  • 8 Komentarze
  • Copywriting

3 artykuły na blog, których potrzebuje każda firma

Każda firma potrzebuje klientów. Klienci nie rodzą się przez pączkowanie – trzeba ich nieustannie zdobywać. Jeśli zaniedbasz zdobywanie, źródełko sprzedaży wyschnie i wtedy dopiero będzie płacz…
Czytaj dalej >>
Biblia Copywritingu
  • 27 czerwca 2017
  • Darek Puzyrkiewicz
  • 17 Komentarze
  • Copywriting

Jak marketing konwersacyjny pomógł mi stworzyć bestseller z Biblii Copywritingu?

Wiele osób mnie pyta, jak to zrobiłem, że moja książka o copywritingu tak długo się utrzymała na pierwszym miejscu listy bestsellerów.
Czytaj dalej >>
  • 13 stycznia 2017
  • Darek Puzyrkiewicz
  • 15 Komentarze
  • Copywriting

2 konkretne kroki, by więcej zarabiać jako copywriter

Wprowadzenie
Czytaj dalej >>
Wyzwania dla copywritera
  • 11 stycznia 2017
  • Darek Puzyrkiewicz
  • 6 Komentarze
  • Copywriting

Jak zostać copywriterem – na serio

Znajdziesz wiele artykułów o tytule “Jak zostać copywriterem”, prawda? Po co więc kolejny? Powód jest jeden – gwarantuję Ci, że nie chcesz zostać copywriterem. Wiele osób myśli sobie – jakie to proste, przecież umiem pisać…
Czytaj dalej >>
Co napisać, by zwiększyć skuteczność Landing Page?
  • 2 września 2016
  • Darek Puzyrkiewicz
  • 2 Komentarze
  • Copywriting

Jak prawie natychmiast zwiększyć skuteczność Landing Page?

Landing page, to obecnie podstawowe narzędzie copywritera. Długość i wygląd mają znaczenie, ale o wiele ważniejsza jest treść tejże strony. Pomogę Ci szybko zwiększyć konwersje. 
Czytaj dalej >>
1 2 3 … 9
Cud Marketingowy
Uwolnić Dopaminę

Popular Posts

23 stycznia 2023 / SI
Czy sztuczna inteligencja zastąpi copywriterów? Chat GTP-3 (4) daje
10 maja 2022 / Copywriting
Sprzedawcy są z Marsa, a klienci z Wenus – jak copywriterska Ma
Marketing konwersacyjny
4 maja 2022 / Copywriting
Jak zwiększać konwersje content marketingiem? Zacznij rozwijać mark

SŁOWO DAJĘ, ZYSKI ROSNĄ! To znaczy, że strona Dynanet.pl powstała po to, by uczyć lepiej pisać i sprzedawać. Znajdziesz tu praktyczne kursy copywriterskie. Możesz też zamówić indywidualne szkolenie lub konsultacje.

Jakie kursy z copywritingu online mogę Ci zaproponować?

  • Psychostarter
  • Psychoreklamy
  • Psychowriting
  • Psychopage
  • Psyhompage
  • Psychoredakcja
  • Psychomaile
  • Psychobranding
  • Social Matrix
  • Cud Marketingowy
  • Short Message Selling
  • LinkedIn Leads
  • Pieniądze albo Życie!

Chcesz poradnik i newsletter?

Zobacz bezpłatny poradnik i newsletter >>

Zasady współpracy z copywriterem >>

Regulamin sklepu Dynanet.pl >>

Polityka prywatności serwisu Dynanet.pl >>

darek@dynanet.pl Odpowiadam w ciągu 24 godzin
501 161 491 W godzinach: 8:00 - 16:00
Potrzebujemy Twojej zgody:
Na tej stronie używamy "ciasteczek". Dzięki nim strona zapamiętuje Twoje preferencje i wybory. Kliknij “Akcepruję wszystkie”, by zezwolić stronie na używanie wszystkich ciasteczek. Jeśli chcesz je wybierać pojedynczo, kliknij "Cookie Settings" .
Wybierz ciasteczka do akceptacjiAkceptuję wszystkie
Manage consent

Privacy Overview

This website uses cookies to improve your experience while you navigate through the website. Out of these, the cookies that are categorized as necessary are stored on your browser as they are essential for the working of basic functionalities of the website. We also use third-party cookies that help us analyze and understand how you use this website. These cookies will be stored in your browser only with your consent. You also have the option to opt-out of these cookies. But opting out of some of these cookies may affect your browsing experience.
Necessary
Always Enabled
Necessary cookies are absolutely essential for the website to function properly. These cookies ensure basic functionalities and security features of the website, anonymously.
CookieDurationDescription
cookielawinfo-checkbox-analytics11 monthsThis cookie is set by GDPR Cookie Consent plugin. The cookie is used to store the user consent for the cookies in the category "Analytics".
cookielawinfo-checkbox-functional11 monthsThe cookie is set by GDPR cookie consent to record the user consent for the cookies in the category "Functional".
cookielawinfo-checkbox-necessary11 monthsThis cookie is set by GDPR Cookie Consent plugin. The cookies is used to store the user consent for the cookies in the category "Necessary".
cookielawinfo-checkbox-others11 monthsThis cookie is set by GDPR Cookie Consent plugin. The cookie is used to store the user consent for the cookies in the category "Other.
cookielawinfo-checkbox-performance11 monthsThis cookie is set by GDPR Cookie Consent plugin. The cookie is used to store the user consent for the cookies in the category "Performance".
viewed_cookie_policy11 monthsThe cookie is set by the GDPR Cookie Consent plugin and is used to store whether or not user has consented to the use of cookies. It does not store any personal data.
Functional
Functional cookies help to perform certain functionalities like sharing the content of the website on social media platforms, collect feedbacks, and other third-party features.
Performance
Performance cookies are used to understand and analyze the key performance indexes of the website which helps in delivering a better user experience for the visitors.
Analytics
Analytical cookies are used to understand how visitors interact with the website. These cookies help provide information on metrics the number of visitors, bounce rate, traffic source, etc.
Advertisement
Advertisement cookies are used to provide visitors with relevant ads and marketing campaigns. These cookies track visitors across websites and collect information to provide customized ads.
Others
Other uncategorized cookies are those that are being analyzed and have not been classified into a category as yet.
SAVE & ACCEPT