Przeciętny człowiek może teraz stworzyć 3 skuteczne reklamy w 15 minut
To możliwe dzięki zastosowaniu tej JEDNEJ zasady psychologicznej. Bardzo trudno jest oprzeć się takim reklamom.
Reklama otwiera przed każdym biznesem zupełnie nowe możliwości zwiększania sprzedaży. Płacisz i wymagasz. Docierasz szybko do setek, tysięcy a nawet milionów klientów, co jest nieosiągalne w inny sposób i tak zwiększasz sprzedaż i skalujesz swój biznes.
Ale musi to być dobra reklama. Lepsza niż inne. Bardziej zachęcająca do przeczytania, kliknięcia i zakupu. Dużo bardziej.
Mało kto ma wybitny talent do pisania, by ująć klienta słowami. Na szczęście nie jest to Ci potrzebne do tworzenia lepszych reklam. Klienci nie klikają w nie dlatego, że lepiej piszesz od innych, tylko widzą w nich coś lepszego dla siebie.
Odkryłem tę zasadę, gdy zastanawiałem się, dlaczego klienci płacą mi kilka, kilkanaście a nawet kilkadziesiąt razy więcej niż innym copywriterom teoretycznie za to samo, co oni robią - tekst.
Odpowiedź była prosta: postrzegali mnie za lepszego. To wystarczyło. Tak samo możesz sprawić, że klienci będą wybierali Twoje produkty mimo wyższej ceny: będą postrzegane jako lepsze. To wystarczy.
Gdy rozumiesz zasadę “lepszości” pisanie lepszych opisów, postów, e-maili i oczywiście reklam staje się prostą sprawą.
Zobacz bezpłatną pierwszą lekcję.Wyjaśniam tam jak to jest, że o skuteczności reklamy decyduje ostatecznie jeden czynnik
Czego się dowiesz z całości?
- Jak wpływać na zakup klienta reklamą tylko za pomocą jednego czynnika skuteczności? Opanuj go, a opanujesz umysły kupujących.
- Nawet przeciętny produkt może nieprzeciętnie się sprzedawać - gdy zrozumiesz tę dziwną zasadę percepcji klientów.
- Poznasz 8 niezmiennych pragnień klientów, dzięki którym Twoja reklama stanie się dla nich bardzo pociągająca. Od tego momentu zawsze będziesz wiedzieć, co pisać w treści, by zatrzymywać nawet najszybsze scrollowanie!
- Zobaczysz jak ułożyć treść, by kliknięcie w reklamę stało się tak naturalne jak oddychanie. Niczego nie będziesz wymyślać. Stworzysz ją z 8 pragnień klienta.
- Uśmiechniesz się, gdy poznasz najprostszą i najbardziej sensowną metodę wybierania ilustracji do reklamy. Wystarczy odpowiedzieć tylko na jedno pytanie.
- Co zrobić, by klienci chętniej czytali Twoje reklamy niż oglądali filmiki wideo? Trzymaj się tej jednej zasady i w treści pokazuj jeden z tych czterech elementów.
- Dewastująco skuteczny sposób tworzenia reklam - według Ridelya Scotta. W zasadzie nic nie piszesz o tym, co robi produkt ani nawet co to jest. A klienci klikają. I potem kupują.
- Jak uniknąć reakcji klienta "nie potrzebuję tego"? Przez negację. Słynne "nie" ma większą siłę niż się NLP-owcom śniło. Szczególnie dwa "nie", które łatwo zastosujesz.
- Nikt nie lubi reklam? Chyba, że nieco zmienimy ich charakter. Tu poznasz zaskakująco banalny sposób, by klient nie unikał reklamy tylko dlatego, że to reklama. A nawet właśnie dlatego się nią zainteresował.
- Plan B na wypadek sytuacji, gdy nie jesteś w stanie nikogo zainteresować swoim produktem lub usługą. Przeciętność i nuda nie są żadną przeszkodą w sprzedaży.
- Jeszcze jeden zaskakujący powód, dla którego klient może bardzo mocno zainteresować się Twoją reklamą. Ta metoda działa wbrew zdrowemu rozsądkowi i temu, co myślimy o marketingu.
- Poznasz 5 elementów treści, które budują w czytelniku przekonanie o namacalnej wartości tego, co reklamujesz. Będzie to odpowiedź na bardzo ważne pytanie, jakie sobie zadaje Twój klient.
- Jak odblokować reakcję klienta na Twoją reklamę? Przez Call To Action, które nie stanie mu na drodze. Poznasz prostą metodę dopasowywania działania klienta do etapu jego podróży w kierunku zakupu. Będzie chciał to zrobić.
UWAGA: W tym kursie omawiam tylko tworzenie treści do reklam w formie tekstowej. Nie ma tu nic na temat ustawiania reklam (wybór rodzaju, targetowanie, budżet itp). Ponieważ zakładam dłuższą treść, więc będą to raczej reklamy do systemów META (Facebook i Instagram) i LN, nie do Google ADS (choć gdy ktoś pomyśli, będzie wiedział, jak to wykorzystać i tam).
Plan lekcji:
Gdy zrozumiesz, dlaczego klienci czytają reklamy i w nie chętnie klikają, łatwo zaczniesz tworzyć swoje. W tym psychotreningu tworzenia skutecznych reklam przeprowadzę Cię od zera do tworzenia treści trzech reklam w 15 minut (nie od razu!). Zobaczysz, że to tak proste, że nic nie stoi na przeszkodzie, by rozwijać swój biznes reklamami.
Wprowadzenie
Co jest lepsze?
Reklama za 3 punkty
Ilustracje
Pisz prosto i pociągająco
Przełom
Personalizacja
Wzajemność
Punkt G
Niedostępność
Świeże mięso
Odblokowanie
Co wolisz?
Oprócz samego kursu daję Ci do wyboru dwa rodzaje wsparcia. Dzięki nim już nigdy więcej nie będziesz się zastanawiać – czy ten tekst jest dobry, bo ja Ci szybko odpowiem na to pytanie i wyjaśnię, co zrobić, by był lepszy.
Psychoreklamy VIP
Pełne wsparcie po szkoleniu
- Nagrania video
- Nagrania audio (mp3)
- Transkrypcja nagrań w panelu
- Psycho Guide (PDF i DOCX)
- Aktywna pomoc w nauce (odpowiedzi pod lekcjami na Twoje pytania i problemy)
- Dożywotni dostęp do materiałów
- Bezpłatne aktualizacje treści
- Ocena 3 tekstów
- 60 minut konsultacji online
Psychoreklamy PRO
Kurs z analizą i oceną tekstu
- Nagrania video
- Nagrania audio (mp3)
- Transkrypcja nagrań w panelu
- Psycho Guide (PDF i DOCX)
- Aktywna pomoc w nauce (odpowiedzi pod lekcjami na Twoje pytania i problemy)
- Dożywotni dostęp do materiałów
- Bezpłatne aktualizacje treści
- Ocena 1 tekstu
- 60 minut konsultacji online
Psychoreklamy ECO
Sam kurs (wersja ekonomiczna)
- Nagrania video
- Nagrania audio (mp3)
- Transkrypcja nagrań w panelu
- Psycho Guide (PDF i DOCX)
- Aktywna pomoc w nauce (odpowiedzi pod lekcjami na Twoje pytania i problemy)
- Dożywotni dostęp do materiałów
- Bezpłatne aktualizacje treści
- Ocena tekstu
- 60 minut konsultacji online
Psychoreklamy VIP
Pełne wsparcie po szkoleniu
- Nagrania video
- Nagrania audio (mp3)
- Transkrypcja nagrań w panelu
- Psycho Guide (PDF i DOCX)
- Aktywna pomoc w nauce (odpowiedzi pod lekcjami na Twoje pytania i problemy)
- Dożywotni dostęp do materiałów
- Bezpłatne aktualizacje treści
- Ocena 3 tekstów
- 60 minut konsultacji online
Psychoreklamy PRO
Kurs z analizą i oceną tekstu
- Nagrania video
- Nagrania audio (mp3)
- Transkrypcja nagrań w panelu
- Psycho Guide (PDF i DOCX)
- Aktywna pomoc w nauce (odpowiedzi pod lekcjami na Twoje pytania i problemy)
- Dożywotni dostęp do materiałów
- Bezpłatne aktualizacje treści
- Ocena 1 tekstu
- 60 minut konsultacji online
Psychoreklamy ECO
Sam kurs (wersja ekonomiczna)
- Nagrania video
- Nagrania audio (mp3)
- Transkrypcja nagrań w panelu
- Psycho Guide (PDF i DOCX)
- Aktywna pomoc w nauce (odpowiedzi pod lekcjami na Twoje pytania i problemy)
- Dożywotni dostęp do materiałów
- Bezpłatne aktualizacje treści
- Ocena tekstu
- 60 minut konsultacji online