Copywriting kursy online i szkolenia. Copywriting kursy online i szkolenia.
  • Start
  • O mnie
  • Blog
  • Szkolenia
  • Kursy online
  • Usługi
  • Newsletter
  • VOD (zaloguj)
Kurs online (vod)

TAK się tworzy najskuteczniejsze treści reklam

To możliwe dzięki zastosowaniu tej JEDNEJ zasady psychologicznej. Bardzo trudno jest oprzeć się takim reklamom.

Tu zobaczysz jak tworzyć treści do reklam, które sprzedają. Bez wymyślnych technik. Pokażę Ci prosty sposób używania słów, które sprawiają, że klienci klikają 'Kupuję'. To wszystko.

Przez 18 lat studiowania różnych tekstów marketingowych odkryłem pewną dziwną zasadę, która świetnie sprawdza się w tworzeniu treści do skutecznych reklam.

Długo nie rozumiałem dlaczego to tak działa, aż trafiłem na eksperta od optymalizacji konwersji, który mi wszystko wyjaśnił. Kosztowało mnie to 800 dolarów, ale było warto.

Dziś Ty tę samą zasadę masz podaną na tacy w kontekście tworzenia treści skutecznych reklam. Jest tak prosta, że wystarczy 15 minut by stworzyć treść dla 3 reklam. Skąd to wiem? Sprawdziłem na warsztacie dla jednej z agencji reklamowych. A czemu akurat 3? Dobrze jest zawsze testować różne warianty treści, bo nigdy z góry nie wiesz, który okaże się najskuteczniejszy.

To, co odróżnia ten psychotrening od zwykłych kursów na temat reklam to metoda tworzenia treści. Prosta, szybka i skuteczna.

Mało kto ma wybitny talent do pisania, by ująć klienta słowami. Na szczęście nie jest to Ci potrzebne do tworzenia lepszych reklam. Klienci nie klikają w nie dlatego, że lepiej piszesz od innych, tylko widzą w nich coś lepszego dla siebie.

Czego się dowiesz z całości?

  • Jak wpływać na zakup klienta reklamą tylko za pomocą jednego czynnika skuteczności? Opanuj go, a opanujesz umysły kupujących.
  • Nawet przeciętny produkt może nieprzeciętnie się sprzedawać - gdy zrozumiesz tę dziwną zasadę percepcji klientów.
  • Poznasz 8 niezmiennych pragnień klientów, dzięki którym Twoja reklama stanie się dla nich bardzo pociągająca. Od tego momentu zawsze będziesz wiedzieć, co pisać w treści, by zatrzymywać nawet najszybsze scrollowanie!
  • Zobaczysz jak ułożyć treść, by kliknięcie w reklamę stało się tak naturalne jak oddychanie. Niczego nie będziesz wymyślać. Stworzysz ją z 8 pragnień klienta.
  • Uśmiechniesz się, gdy poznasz najprostszą i najbardziej sensowną metodę wybierania ilustracji do reklamy. Wystarczy odpowiedzieć tylko na jedno pytanie.
  • Co zrobić, by klienci chętniej czytali Twoje reklamy niż oglądali filmiki wideo? Trzymaj się tej jednej zasady i w treści pokazuj jeden z tych czterech elementów.
  • Dewastująco skuteczny sposób tworzenia reklam - według Ridelya Scotta. W zasadzie nic nie piszesz o tym, co robi produkt ani nawet co to jest. A klienci klikają. I potem kupują.
  • Jak uniknąć reakcji klienta "nie potrzebuję tego"? Przez negację. Słynne "nie" ma większą siłę niż się NLP-owcom śniło. Szczególnie dwa "nie", które łatwo zastosujesz.
  • Nikt nie lubi reklam? Chyba, że nieco zmienimy ich charakter. Tu poznasz zaskakująco banalny sposób, by klient nie unikał reklamy tylko dlatego, że to reklama. A nawet właśnie dlatego się nią zainteresował.
  • Plan B na wypadek sytuacji, gdy nie jesteś w stanie nikogo zainteresować swoim produktem lub usługą. Przeciętność i nuda nie są żadną przeszkodą w sprzedaży.
  • Jeszcze jeden zaskakujący powód, dla którego klient może bardzo mocno zainteresować się Twoją reklamą. Ta metoda działa wbrew zdrowemu rozsądkowi i temu, co myślimy o marketingu.
  • Poznasz 5 elementów treści, które budują w czytelniku przekonanie o namacalnej wartości tego, co reklamujesz. Będzie to odpowiedź na bardzo ważne pytanie, jakie sobie zadaje Twój klient.
  • Jak odblokować reakcję klienta na Twoją reklamę? Przez Call To Action, które nie stanie mu na drodze. Poznasz prostą metodę dopasowywania działania klienta do etapu jego podróży w kierunku zakupu. Będzie chciał to zrobić.

UWAGA: W tym kursie omawiam tylko tworzenie treści do reklam w formie tekstowej. Nie ma tu nic na temat ustawiania reklam (wybór rodzaju, targetowanie, budżet itp). Ponieważ zakładam dłuższą treść, więc będą to raczej reklamy do systemów META (Facebook i Instagram) i LN, nie do Google ADS (choć gdy ktoś pomyśli, będzie wiedział, jak to wykorzystać i tam).

Każdy może tworzyć skuteczne reklamy

Plan lekcji:

Długość kursu: 1:19:05 (Godzina i dziewiętnaście minut)

Gdy zrozumiesz, dlaczego klienci czytają reklamy i w nie chętnie klikają, łatwo zaczniesz tworzyć swoje. W tym psychotreningu tworzenia skutecznych reklam przeprowadzę Cię od zera do tworzenia treści trzech reklam w 15 minut (nie od razu!). Zobaczysz, że to tak proste, że nic nie stoi na przeszkodzie, by rozwijać swój biznes reklamami. 

Jaki jeden czynnik wpływa na skuteczność Twoich reklam? To prostsze niż myślisz.
Wprowadzenie
Pokażę jak odkryć pragnienia klienta, które będą napędzały skuteczność reklamy.
Co jest lepsze?
Pokażę Ci trzy elementy treści, które mają największy wpływ na to, że klient przeczyta treść Twojej reklamy i w nią kliknie.
Reklama za 3 punkty
Prosty sposób na to, by wybierać najlepsze ilustracje do reklam.
Ilustracje
Co powinno się znaleźć w treści reklamy i jak powinna być napisana, by klientom łatwiej było ją przeczytać niż obejrzeć kolejne wideo w Social Mediach.
Pisz prosto i pociągająco
Pierwszy dopalacz treści - tak banalny, że prawdopodobnie go ignorujesz.
Przełom
Drugi dopalacz treści reklamy - działa dzięki odejmowaniu korzyści z zakupu, a nie ich mnożeniu.
Personalizacja
Trzeci dopalacz treści reklamy - skuteczny dzięki zaskoczeniu.
Wzajemność
Czwarty dopalacz treści reklamy - zna go wiele osób, ale większość niweczy jego skuteczność przez złe zastosowanie.
Punkt G
Piąty dopalacz treści reklamy - głupi, ale skuteczny.
Niedostępność
Jak przekonać czytelnika o dużej wartości tego, o czym piszesz w reklamie? Słowami.
Świeże mięso
Jak nie zniszczyć skuteczności reklamy niewłaściwym CTA? Kluczem jest dopasowanie do mentalnego stanu klienta.
Odblokowanie

Materiał z tego szkolenia znajdziesz w Psychowritingu

SŁOWO DAJĘ, ZYSKI ROSNĄ! To znaczy, że strona Dynanet.pl powstała po to, by uczyć lepiej pisać i sprzedawać. Znajdziesz tu praktyczne kursy copywriterskie. Możesz też zamówić indywidualne szkolenie lub konsultacje.

Jakie kursy z copywritingu online mogę Ci zaproponować?

 

  • Psychostrategia
  • Psychowriting
  • Alchemik marketingowy

Chcesz poradnik i newsletter?

Zobacz bezpłatny poradnik i newsletter >>

Zasady współpracy z copywriterem >>

Regulamin sklepu Dynanet.pl >>

Polityka prywatności serwisu Dynanet.pl >>

darek@dynanet.pl Odpowiadam w ciągu 24 godzin
501 161 491 W godzinach: 8:00 - 16:00