Copywriting kursy online i szkolenia. Copywriting kursy online i szkolenia.
  • Start
  • Psychoblog
  • Szkolenia
  • Psychokursy
  • Usługi
  • Psycholetter
  • VOD (zaloguj)
Kurs online (vod)

Tworzenie skutecznych reklam jest łatwe

Chcesz sprawić, by klienci chętniej czytali Twoje reklamy niż oglądali filmiki wideo?

I kupowali od Ciebie wszystko, co sprzedajesz?

Reklama otwiera przed każdym biznesem zupełnie nowe możliwości zwiększania sprzedaży. Płacisz i wymagasz. Docierasz szybko do setek, tysięcy a nawet milionów klientów, co jest nieosiągalne w inny sposób i tak zwiększasz sprzedaż i skalujesz swój biznes.

Ale musi to być dobra reklama. Lepsza niż inne. Bardziej zachęcająca do przeczytania, kliknięcia i zakupu. Dużo bardziej.

Mało kto ma wybitny talent do pisania, by ująć klienta słowami. Na szczęście nie jest to Ci potrzebne do tworzenia lepszych reklam. Klienci nie klikają w nie dlatego, że lepiej piszesz od innych, tylko widzą w nich coś lepszego dla siebie.

Odkryłem tę zasadę, gdy zastanawiałem się, dlaczego klienci płacą mi kilka, kilkanaście a nawet kilkadziesiąt razy więcej niż innym copywriterom teoretycznie za to samo, co oni robią - tekst.

Odpowiedź była prosta: postrzegali mnie za lepszego. To wystarczyło. Tak samo możesz sprawić, że klienci będą wybierali Twoje produkty mimo wyższej ceny: będą postrzegane jako lepsze. To wystarczy.

Gdy rozumiesz zasadę “lepszości” pisanie lepszych opisów, postów, e-maili i oczywiście reklam staje się prostą sprawą.

Zobacz bezpłatną pierwszą lekcję.Wyjaśniam tam jak to jest, że o skuteczności reklamy decyduje ostatecznie jeden czynnik

Czego się dowiesz z całości?

  • Jak wpływać na zakup klienta reklamą tylko za pomocą jednego czynnika skuteczności? Opanuj go, a opanujesz umysły kupujących.
  • Nawet przeciętny produkt może nieprzeciętnie się sprzedawać - gdy zrozumiesz tę dziwną zasadę percepcji klientów.
  • Poznasz 8 niezmiennych pragnień klientów, dzięki którym Twoja reklama stanie się dla nich bardzo pociągająca. Od tego momentu zawsze będziesz wiedzieć, co pisać w treści, by zatrzymywać nawet najszybsze scrollowanie!
  • Zobaczysz jak ułożyć treść, by kliknięcie w reklamę stało się tak naturalne jak oddychanie. Niczego nie będziesz wymyślać. Stworzysz ją z 8 pragnień klienta.
  • Uśmiechniesz się, gdy poznasz najprostszą i najbardziej sensowną metodę wybierania ilustracji do reklamy. Wystarczy odpowiedzieć tylko na jedno pytanie.
  • Co zrobić, by klienci chętniej czytali Twoje reklamy niż oglądali filmiki wideo? Trzymaj się tej jednej zasady i w treści pokazuj jeden z tych czterech elementów.
  • Dewastująco skuteczny sposób tworzenia reklam - według Ridelya Scotta. W zasadzie nic nie piszesz o tym, co robi produkt ani nawet co to jest. A klienci klikają. I potem kupują.
  • Jak uniknąć reakcji klienta "nie potrzebuję tego"? Przez negację. Słynne "nie" ma większą siłę niż się NLP-owcom śniło. Szczególnie dwa "nie", które łatwo zastosujesz.
  • Nikt nie lubi reklam? Chyba, że nieco zmienimy ich charakter. Tu poznasz zaskakująco banalny sposób, by klient nie unikał reklamy tylko dlatego, że to reklama. A nawet właśnie dlatego się nią zainteresował.
  • Plan B na wypadek sytuacji, gdy nie jesteś w stanie nikogo zainteresować swoim produktem lub usługą. Przeciętność i nuda nie są żadną przeszkodą w sprzedaży.
  • Jeszcze jeden zaskakujący powód, dla którego klient może bardzo mocno zainteresować się Twoją reklamą. Ta metoda działa wbrew zdrowemu rozsądkowi i temu, co myślimy o marketingu.
  • Poznasz 5 elementów treści, które budują w czytelniku przekonanie o namacalnej wartości tego, co reklamujesz. Będzie to odpowiedź na bardzo ważne pytanie, jakie sobie zadaje Twój klient.
  • Jak odblokować reakcję klienta na Twoją reklamę? Przez Call To Action, które nie stanie mu na drodze. Poznasz prostą metodę dopasowywania działania klienta do etapu jego podróży w kierunku zakupu. Będzie chciał to zrobić.

UWAGA: W tym kursie omawiam tylko tworzenie treści do reklam w formie tekstowej. Nie ma tu nic na temat ustawiania reklam (wybór rodzaju, targetowanie, budżet itp). Ponieważ zakładam dłuższą treść, więc będą to raczej reklamy do systemów META (Facebook i Instagram) i LN, nie do Google ADS (choć gdy ktoś pomyśli, będzie wiedział, jak to wykorzystać i tam).

Każdy może tworzyć skuteczne reklamy

Plan lekcji:

Długość kursu: 1:19:05 (Godzina i dziewiętnaście minut)

Gdy zrozumiesz, dlaczego klienci czytają reklamy i w nie chętnie klikają, łatwo zaczniesz tworzyć swoje. W tym psychotreningu tworzenia skutecznych reklam przeprowadzę Cię od zera do tworzenia treści trzech reklam w 15 minut (nie od razu!). Zobaczysz, że to tak proste, że nic nie stoi na przeszkodzie, by rozwijać swój biznes reklamami. 

Jaki jeden czynnik wpływa na skuteczność Twoich reklam? To prostsze niż myślisz.
Wprowadzenie
Pokażę jak odkryć pragnienia klienta, które będą napędzały skuteczność reklamy.
Co jest lepsze?
Pokażę Ci trzy elementy treści, które mają największy wpływ na to, że klient przeczyta treść Twojej reklamy i w nią kliknie.
Reklama za 3 punkty
Prosty sposób na to, by wybierać najlepsze ilustracje do reklam.
Ilustracje
Co powinno się znaleźć w treści reklamy i jak powinna być napisana, by klientom łatwiej było ją przeczytać niż obejrzeć kolejne wideo w Social Mediach.
Pisz prosto i pociągająco
Pierwszy dopalacz treści - tak banalny, że prawdopodobnie go ignorujesz.
Przełom
Drugi dopalacz treści reklamy - działa dzięki odejmowaniu korzyści z zakupu, a nie ich mnożeniu.
Personalizacja
Trzeci dopalacz treści reklamy - skuteczny dzięki zaskoczeniu.
Wzajemność
Czwarty dopalacz treści reklamy - zna go wiele osób, ale większość niweczy jego skuteczność przez złe zastosowanie.
Punkt G
Piąty dopalacz treści reklamy - głupi, ale skuteczny.
Niedostępność
Jak przekonać czytelnika o dużej wartości tego, o czym piszesz w reklamie? Słowami.
Świeże mięso
Jak nie zniszczyć skuteczności reklamy niewłaściwym CTA? Kluczem jest dopasowanie do mentalnego stanu klienta.
Odblokowanie
Wybierz najlepszą wersję dla siebie

Co wolisz?

Oprócz samego kursu daję Ci do wyboru dwa rodzaje wsparcia. Dzięki nim już nigdy więcej nie będziesz się zastanawiać – czy ten tekst jest dobry, bo ja Ci szybko odpowiem na to pytanie i wyjaśnię, co zrobić, by był lepszy.

Psychoreklamy VIP

Pełne wsparcie po szkoleniu

997 zł
  • Nagrania video
  • Nagrania audio (mp3)
  • Transkrypcja nagrań w panelu
  • Psycho Guide (PDF i DOCX)
  • Ocena 3 tekstów
  • 60 minut konsultacji online
Zamawiam >>

Psychoreklamy PRO

Kurs z analizą i oceną tekstu

397 zł
  • Nagrania video
  • Nagrania audio (mp3)
  • Transkrypcja nagrań w panelu
  • Psycho Guide (PDF i DOCX)
  • Ocena 1 tekstu
  • 60 minut konsultacji online
Zamawiam >>

Psychoreklamy ECO

Sam kurs (wersja ekonomiczna)

297 zł
  • Nagrania video
  • Nagrania audio (mp3)
  • Transkrypcja nagrań w panelu
  • Psycho Guide (PDF i DOCX)
  • Ocena tekstu
  • 60 minut konsultacji online
Zamawiam >>

Psychoreklamy VIP

Pełne wsparcie po szkoleniu

997 zł
  • Nagrania video
  • Nagrania audio (mp3)
  • Transkrypcja nagrań w panelu
  • Psycho Guide (PDF i DOCX)
  • Ocena 3 tekstów
  • 60 minut konsultacji online
Zamawiam >>

Psychoreklamy PRO

Kurs z analizą i oceną tekstu

397 zł
  • Nagrania video
  • Nagrania audio (mp3)
  • Transkrypcja nagrań w panelu
  • Psycho Guide (PDF i DOCX)
  • Ocena 1 tekstu
  • 60 minut konsultacji online
Zamawiam >>

Psychoreklamy ECO

Sam kurs (wersja ekonomiczna)

297 zł
  • Nagrania video
  • Nagrania audio (mp3)
  • Transkrypcja nagrań w panelu
  • Psycho Guide (PDF i DOCX)
  • Ocena tekstu
  • 60 minut konsultacji online
Zamawiam >>
Chcesz zobaczyć WSZYSTKIE psychokursy copywritingu? KLIKNIJ i zobacz, co możesz z nimi napisać >>

SŁOWO DAJĘ, ZYSKI ROSNĄ! To znaczy, że strona Dynanet.pl powstała po to, by uczyć lepiej pisać i sprzedawać. Znajdziesz tu praktyczne kursy copywriterskie. Możesz też zamówić indywidualne szkolenie lub konsultacje.

Jakie kursy z copywritingu online mogę Ci zaproponować?

  • Psychostarter
  • Psychoreklamy
  • Psychowriting
  • Psychopage
  • Psyhompage
  • Psychoredakcja
  • Psychomaile
  • Psychobranding
  • Social Matrix
  • Cud Marketingowy
  • Short Message Selling
  • LinkedIn Leads
  • Pieniądze albo Życie!

Chcesz poradnik i newsletter?

Zobacz bezpłatny poradnik i newsletter >>

Zasady współpracy z copywriterem >>

Regulamin sklepu Dynanet.pl >>

Polityka prywatności serwisu Dynanet.pl >>

darek@dynanet.pl Odpowiadam w ciągu 24 godzin
501 161 491 W godzinach: 8:00 - 16:00
Potrzebujemy Twojej zgody:
Na tej stronie używamy "ciasteczek". Dzięki nim strona zapamiętuje Twoje preferencje i wybory. Kliknij “Akcepruję wszystkie”, by zezwolić stronie na używanie wszystkich ciasteczek. Jeśli chcesz je wybierać pojedynczo, kliknij "Cookie Settings" .
Wybierz ciasteczka do akceptacjiAkceptuję wszystkie
Manage consent

Privacy Overview

This website uses cookies to improve your experience while you navigate through the website. Out of these, the cookies that are categorized as necessary are stored on your browser as they are essential for the working of basic functionalities of the website. We also use third-party cookies that help us analyze and understand how you use this website. These cookies will be stored in your browser only with your consent. You also have the option to opt-out of these cookies. But opting out of some of these cookies may affect your browsing experience.
Necessary
Always Enabled
Necessary cookies are absolutely essential for the website to function properly. These cookies ensure basic functionalities and security features of the website, anonymously.
CookieDurationDescription
cookielawinfo-checkbox-analytics11 monthsThis cookie is set by GDPR Cookie Consent plugin. The cookie is used to store the user consent for the cookies in the category "Analytics".
cookielawinfo-checkbox-functional11 monthsThe cookie is set by GDPR cookie consent to record the user consent for the cookies in the category "Functional".
cookielawinfo-checkbox-necessary11 monthsThis cookie is set by GDPR Cookie Consent plugin. The cookies is used to store the user consent for the cookies in the category "Necessary".
cookielawinfo-checkbox-others11 monthsThis cookie is set by GDPR Cookie Consent plugin. The cookie is used to store the user consent for the cookies in the category "Other.
cookielawinfo-checkbox-performance11 monthsThis cookie is set by GDPR Cookie Consent plugin. The cookie is used to store the user consent for the cookies in the category "Performance".
viewed_cookie_policy11 monthsThe cookie is set by the GDPR Cookie Consent plugin and is used to store whether or not user has consented to the use of cookies. It does not store any personal data.
Functional
Functional cookies help to perform certain functionalities like sharing the content of the website on social media platforms, collect feedbacks, and other third-party features.
Performance
Performance cookies are used to understand and analyze the key performance indexes of the website which helps in delivering a better user experience for the visitors.
Analytics
Analytical cookies are used to understand how visitors interact with the website. These cookies help provide information on metrics the number of visitors, bounce rate, traffic source, etc.
Advertisement
Advertisement cookies are used to provide visitors with relevant ads and marketing campaigns. These cookies track visitors across websites and collect information to provide customized ads.
Others
Other uncategorized cookies are those that are being analyzed and have not been classified into a category as yet.
SAVE & ACCEPT