
Przeciętny człowiek może teraz stworzyć 3 skuteczne reklamy w 15 minut
To możliwe dzięki zastosowaniu tej JEDNEJ zasady psychologicznej. Bardzo trudno jest oprzeć się takim reklamom.
Jest wiele kursów na temat reklam. Czym ten różni się od wszystkich innych? I czy to jest powód do tego, by go kupić?
Przez 18 lat studiowania różnych tekstów marketingowych odkryłem pewną dziwną zasadę, która świetnie sprawdza się w tworzeniu treści do skutecznych reklam.
Długo nie rozumiałem dlaczego to tak działa, aż trafiłem na eksperta od optymalizacji konwersji, który mi wszystko wyjaśnił. Kosztowało mnie to 800 dolarów, ale było warto.
Dziś Ty tę samą zasadę masz podaną na tacy w kontekście tworzenia treści skutecznych reklam. Jest tak prosta, że wystarczy 15 minut by stworzyć treść dla 3 reklam. Skąd to wiem? Sprawdziłem na warsztacie dla jednej z agencji reklamowych. A czemu akurat 3? Dobrze jest zawsze testować różne warianty treści, bo nigdy z góry nie wiesz, który okaże się najskuteczniejszy.
To, co odróżnia ten psychotrening od zwykłych kursów na temat reklam to metoda tworzenia treści. Prosta, szybka i skuteczna.
Mało kto ma wybitny talent do pisania, by ująć klienta słowami. Na szczęście nie jest to Ci potrzebne do tworzenia lepszych reklam. Klienci nie klikają w nie dlatego, że lepiej piszesz od innych, tylko widzą w nich coś lepszego dla siebie.

Zobacz bezpłatną pierwszą lekcję.Wyjaśniam tam jak to jest, że o skuteczności reklamy decyduje ostatecznie jeden czynnik
Czego się dowiesz z całości?
- Jak wpływać na zakup klienta reklamą tylko za pomocą jednego czynnika skuteczności? Opanuj go, a opanujesz umysły kupujących.
- Nawet przeciętny produkt może nieprzeciętnie się sprzedawać - gdy zrozumiesz tę dziwną zasadę percepcji klientów.
- Poznasz 8 niezmiennych pragnień klientów, dzięki którym Twoja reklama stanie się dla nich bardzo pociągająca. Od tego momentu zawsze będziesz wiedzieć, co pisać w treści, by zatrzymywać nawet najszybsze scrollowanie!
- Zobaczysz jak ułożyć treść, by kliknięcie w reklamę stało się tak naturalne jak oddychanie. Niczego nie będziesz wymyślać. Stworzysz ją z 8 pragnień klienta.
- Uśmiechniesz się, gdy poznasz najprostszą i najbardziej sensowną metodę wybierania ilustracji do reklamy. Wystarczy odpowiedzieć tylko na jedno pytanie.
- Co zrobić, by klienci chętniej czytali Twoje reklamy niż oglądali filmiki wideo? Trzymaj się tej jednej zasady i w treści pokazuj jeden z tych czterech elementów.
- Dewastująco skuteczny sposób tworzenia reklam - według Ridelya Scotta. W zasadzie nic nie piszesz o tym, co robi produkt ani nawet co to jest. A klienci klikają. I potem kupują.
- Jak uniknąć reakcji klienta "nie potrzebuję tego"? Przez negację. Słynne "nie" ma większą siłę niż się NLP-owcom śniło. Szczególnie dwa "nie", które łatwo zastosujesz.
- Nikt nie lubi reklam? Chyba, że nieco zmienimy ich charakter. Tu poznasz zaskakująco banalny sposób, by klient nie unikał reklamy tylko dlatego, że to reklama. A nawet właśnie dlatego się nią zainteresował.
- Plan B na wypadek sytuacji, gdy nie jesteś w stanie nikogo zainteresować swoim produktem lub usługą. Przeciętność i nuda nie są żadną przeszkodą w sprzedaży.
- Jeszcze jeden zaskakujący powód, dla którego klient może bardzo mocno zainteresować się Twoją reklamą. Ta metoda działa wbrew zdrowemu rozsądkowi i temu, co myślimy o marketingu.
- Poznasz 5 elementów treści, które budują w czytelniku przekonanie o namacalnej wartości tego, co reklamujesz. Będzie to odpowiedź na bardzo ważne pytanie, jakie sobie zadaje Twój klient.
- Jak odblokować reakcję klienta na Twoją reklamę? Przez Call To Action, które nie stanie mu na drodze. Poznasz prostą metodę dopasowywania działania klienta do etapu jego podróży w kierunku zakupu. Będzie chciał to zrobić.
UWAGA: W tym kursie omawiam tylko tworzenie treści do reklam w formie tekstowej. Nie ma tu nic na temat ustawiania reklam (wybór rodzaju, targetowanie, budżet itp). Ponieważ zakładam dłuższą treść, więc będą to raczej reklamy do systemów META (Facebook i Instagram) i LN, nie do Google ADS (choć gdy ktoś pomyśli, będzie wiedział, jak to wykorzystać i tam).


Plan lekcji:
Gdy zrozumiesz, dlaczego klienci czytają reklamy i w nie chętnie klikają, łatwo zaczniesz tworzyć swoje. W tym psychotreningu tworzenia skutecznych reklam przeprowadzę Cię od zera do tworzenia treści trzech reklam w 15 minut (nie od razu!). Zobaczysz, że to tak proste, że nic nie stoi na przeszkodzie, by rozwijać swój biznes reklamami.

Wprowadzenie

Co jest lepsze?

Reklama za 3 punkty

Ilustracje

Pisz prosto i pociągająco

Przełom

Personalizacja

Wzajemność

Punkt G

Niedostępność

Świeże mięso

Odblokowanie
PLUS 3 pociągające bonusy:
(warte 591 zł)

Wartość 197 zł

Wartość 197 zł

Wartość 197 zł
Co wolisz?
Oprócz samego kursu daję Ci do wyboru dwa rodzaje wsparcia. Dzięki nim już nigdy więcej nie będziesz się zastanawiać – czy ten tekst jest dobry, bo ja Ci szybko odpowiem na to pytanie i wyjaśnię, co zrobić, by był lepszy.
Psychoreklamy VIP
Pełne wsparcie po szkoleniu

- Nagrania video
- Nagrania audio (mp3)
- Transkrypcja nagrań w panelu
- Psycho Guide (PDF i DOCX)
- Aktywna pomoc w nauce (odpowiedzi pod lekcjami na Twoje pytania i problemy)
- Dożywotni dostęp do materiałów
- Bezpłatne aktualizacje treści
- Ocena 3 tekstów
- 60 minut konsultacji online
Psychoreklamy PRO
Kurs z analizą i oceną tekstu

- Nagrania video
- Nagrania audio (mp3)
- Transkrypcja nagrań w panelu
- Psycho Guide (PDF i DOCX)
- Aktywna pomoc w nauce (odpowiedzi pod lekcjami na Twoje pytania i problemy)
- Dożywotni dostęp do materiałów
- Bezpłatne aktualizacje treści
- Ocena 1 tekstu
- 60 minut konsultacji online
Psychoreklamy ECO
Sam kurs (wersja ekonomiczna)

- Nagrania video
- Nagrania audio (mp3)
- Transkrypcja nagrań w panelu
- Psycho Guide (PDF i DOCX)
- Aktywna pomoc w nauce (odpowiedzi pod lekcjami na Twoje pytania i problemy)
- Dożywotni dostęp do materiałów
- Bezpłatne aktualizacje treści
- Ocena tekstu
- 60 minut konsultacji online








Psychoreklamy VIP
Pełne wsparcie po szkoleniu

- Nagrania video
- Nagrania audio (mp3)
- Transkrypcja nagrań w panelu
- Psycho Guide (PDF i DOCX)
- Aktywna pomoc w nauce (odpowiedzi pod lekcjami na Twoje pytania i problemy)
- Dożywotni dostęp do materiałów
- Bezpłatne aktualizacje treści
- Ocena 3 tekstów
- 60 minut konsultacji online
Psychoreklamy PRO
Kurs z analizą i oceną tekstu

- Nagrania video
- Nagrania audio (mp3)
- Transkrypcja nagrań w panelu
- Psycho Guide (PDF i DOCX)
- Aktywna pomoc w nauce (odpowiedzi pod lekcjami na Twoje pytania i problemy)
- Dożywotni dostęp do materiałów
- Bezpłatne aktualizacje treści
- Ocena 1 tekstu
- 60 minut konsultacji online
Psychoreklamy ECO
Sam kurs (wersja ekonomiczna)

- Nagrania video
- Nagrania audio (mp3)
- Transkrypcja nagrań w panelu
- Psycho Guide (PDF i DOCX)
- Aktywna pomoc w nauce (odpowiedzi pod lekcjami na Twoje pytania i problemy)
- Dożywotni dostęp do materiałów
- Bezpłatne aktualizacje treści
- Ocena tekstu
- 60 minut konsultacji online