Tworzenie treści skutecznych reklam jest łatwe
Chcesz sprawić, by klienci chętniej czytali Twoje reklamy niż oglądali filmiki wideo?
I kupowali od Ciebie wszystko, co sprzedajesz?
Reklama otwiera przed każdym biznesem zupełnie nowe możliwości zwiększania sprzedaży. Płacisz i wymagasz. Docierasz szybko do setek, tysięcy a nawet milionów klientów, co jest nieosiągalne w inny sposób i tak zwiększasz sprzedaż i skalujesz swój biznes.
Ale musi to być dobra reklama. Lepsza niż inne. Bardziej zachęcająca do przeczytania, kliknięcia i zakupu. Dużo bardziej.
Mało kto ma wybitny talent do pisania, by ująć klienta słowami. Na szczęście nie jest to Ci potrzebne do tworzenia lepszych reklam. Klienci nie klikają w nie dlatego, że lepiej piszesz od innych, tylko widzą w nich coś lepszego dla siebie.
Odkryłem tę zasadę, gdy zastanawiałem się, dlaczego klienci płacą mi kilka, kilkanaście a nawet kilkadziesiąt razy więcej niż innym copywriterom teoretycznie za to samo, co oni robią - tekst.
Odpowiedź była prosta: postrzegali mnie za lepszego. To wystarczyło. Tak samo możesz sprawić, że klienci będą wybierali Twoje produkty mimo wyższej ceny: będą postrzegane jako lepsze. To wystarczy.
Gdy rozumiesz zasadę “lepszości” pisanie lepszych opisów, postów, e-maili i oczywiście reklam staje się prostą sprawą.
Zobacz bezpłatną pierwszą lekcję.Wyjaśniam tam jak to jest, że o skuteczności reklamy decyduje ostatecznie jeden czynnik
Czego się dowiesz z całości?
- Jak wpływać na zakup klienta reklamą tylko za pomocą jednego czynnika skuteczności? Opanuj go, a opanujesz umysły kupujących.
- Nawet przeciętny produkt może nieprzeciętnie się sprzedawać - gdy zrozumiesz tę dziwną zasadę percepcji klientów.
- Poznasz 8 niezmiennych pragnień klientów, dzięki którym Twoja reklama stanie się dla nich bardzo pociągająca. Od tego momentu zawsze będziesz wiedzieć, co pisać w treści, by zatrzymywać nawet najszybsze scrollowanie!
- Zobaczysz jak ułożyć treść, by kliknięcie w reklamę stało się tak naturalne jak oddychanie. Niczego nie będziesz wymyślać. Stworzysz ją z 8 pragnień klienta.
- Uśmiechniesz się, gdy poznasz najprostszą i najbardziej sensowną metodę wybierania ilustracji do reklamy. Wystarczy odpowiedzieć tylko na jedno pytanie.
- Co zrobić, by klienci chętniej czytali Twoje reklamy niż oglądali filmiki wideo? Trzymaj się tej jednej zasady i w treści pokazuj jeden z tych czterech elementów.
- Dewastująco skuteczny sposób tworzenia reklam - według Ridelya Scotta. W zasadzie nic nie piszesz o tym, co robi produkt ani nawet co to jest. A klienci klikają. I potem kupują.
- Jak uniknąć reakcji klienta "nie potrzebuję tego"? Przez negację. Słynne "nie" ma większą siłę niż się NLP-owcom śniło. Szczególnie dwa "nie", które łatwo zastosujesz.
- Nikt nie lubi reklam? Chyba, że nieco zmienimy ich charakter. Tu poznasz zaskakująco banalny sposób, by klient nie unikał reklamy tylko dlatego, że to reklama. A nawet właśnie dlatego się nią zainteresował.
- Plan B na wypadek sytuacji, gdy nie jesteś w stanie nikogo zainteresować swoim produktem lub usługą. Przeciętność i nuda nie są żadną przeszkodą w sprzedaży.
- Jeszcze jeden zaskakujący powód, dla którego klient może bardzo mocno zainteresować się Twoją reklamą. Ta metoda działa wbrew zdrowemu rozsądkowi i temu, co myślimy o marketingu.
- Poznasz 5 elementów treści, które budują w czytelniku przekonanie o namacalnej wartości tego, co reklamujesz. Będzie to odpowiedź na bardzo ważne pytanie, jakie sobie zadaje Twój klient.
- Jak odblokować reakcję klienta na Twoją reklamę? Przez Call To Action, które nie stanie mu na drodze. Poznasz prostą metodę dopasowywania działania klienta do etapu jego podróży w kierunku zakupu. Będzie chciał to zrobić.
UWAGA: W tym kursie omawiam tylko tworzenie treści do reklam w formie tekstowej. Nie ma tu nic na temat ustawiania reklam (wybór rodzaju, targetowanie, budżet itp). Ponieważ zakładam dłuższą treść, więc będą to raczej reklamy do systemów META (Facebook i Instagram) i LN, nie do Google ADS (choć gdy ktoś pomyśli, będzie wiedział, jak to wykorzystać i tam).
Zawsze możesz liczyć na moją pomoc
Jeśli pojawią się u Ciebie jakiekolwiek wątpliwości z tym jak zastosować daną lekcję w praktyce możesz zadać pytanie pod lekcją, a ja Cię naprowadzę na rozwiązanie. Nigdy nie zostaniesz sam(a) z problemem, zawsze możesz liczyć na moje wsparcie i pomoc. Na przykład:
Osobiście sprawdzę Twój tekst
Dla tych, co chcą mieć pewność, że dobrze przyswoili sobie nowy sposób pisania jest opcja sprawdzenia tekstu.
Robię to osobiście. Wiem, że wiele osób oferuje wsparcie grupy uczestników, którzy oceniają wspólnie teksty, ale ja to uważam za niezbyt dobre wyjście. Nie chodzi o to, by uzyskać wsparcie („Podoba mi się!”), ale fachową ocenę specjalisty. Oczywiście jeśli potrzebujesz tego, by inni poklepali Cię po ramieniu lub wyrażali swoje opnie o tym, co piszesz, ja to szanuję. Nic jednak nie zastąpi fachowej oceny.
By zapewnić sobie ocenę tekstu wybierz wersję PRO. Otrzymasz uwagi w takiej formie:
Chcesz jeszcze więcej?
Jeśli potrzebujesz dokładniejszych wskazówek, możemy Twój tekst skonsultować na żywo.
Możemy spotkać się na Google Meet i wyjaśnić wszystkie wątpliwości i poszukać wspólnie rozwiązania problemu, który nie daje Ci spokoju. Spotkanie trwa około 60 minut. Nie napiszę za Ciebie tekstu, ale dokładnie wyjaśnię, co poprawić i w jakim kierunku powinny iść zmiany. Napisałem ponad 10 000 najróżniejszych tekstów, robię to od 18 lat i podzielę się z Tobą moim doświadczeniem.
Jeśli chcesz skorzystać z konsultacji tekstu na żywo, wybierz wersję VIP.
Plan lekcji:
Gdy zrozumiesz, dlaczego klienci czytają reklamy i w nie chętnie klikają, łatwo zaczniesz tworzyć swoje. W tym psychotreningu tworzenia skutecznych reklam przeprowadzę Cię od zera do tworzenia treści trzech reklam w 15 minut (nie od razu!). Zobaczysz, że to tak proste, że nic nie stoi na przeszkodzie, by rozwijać swój biznes reklamami.
Wprowadzenie
Co jest lepsze?
Reklama za 3 punkty
Ilustracje
Pisz prosto i pociągająco
Przełom
Personalizacja
Wzajemność
Punkt G
Niedostępność
Świeże mięso
Odblokowanie
Co wolisz?
Oprócz samego kursu daję Ci do wyboru dwa rodzaje wsparcia. Dzięki nim już nigdy więcej nie będziesz się zastanawiać – czy ten tekst jest dobry, bo ja Ci szybko odpowiem na to pytanie i wyjaśnię, co zrobić, by był lepszy.
Psychoreklamy VIP
Pełne wsparcie po szkoleniu
- Nagrania video
- Nagrania audio (mp3)
- Transkrypcja nagrań w panelu
- Psycho Guide (PDF i DOCX)
- Ocena 3 tekstów
- 60 minut konsultacji online
Psychoreklamy PRO
Kurs z analizą i oceną tekstu
- Nagrania video
- Nagrania audio (mp3)
- Transkrypcja nagrań w panelu
- Psycho Guide (PDF i DOCX)
- Ocena 1 tekstu
- 60 minut konsultacji online
Psychoreklamy ECO
Sam kurs (wersja ekonomiczna)
- Nagrania video
- Nagrania audio (mp3)
- Transkrypcja nagrań w panelu
- Psycho Guide (PDF i DOCX)
- Ocena tekstu
- 60 minut konsultacji online
Psychoreklamy VIP
Pełne wsparcie po szkoleniu
- Nagrania video
- Nagrania audio (mp3)
- Transkrypcja nagrań w panelu
- Psycho Guide (PDF i DOCX)
- Ocena 3 tekstów
- 60 minut konsultacji online
Psychoreklamy PRO
Kurs z analizą i oceną tekstu
- Nagrania video
- Nagrania audio (mp3)
- Transkrypcja nagrań w panelu
- Psycho Guide (PDF i DOCX)
- Ocena 1 tekstu
- 60 minut konsultacji online
Psychoreklamy ECO
Sam kurs (wersja ekonomiczna)
- Nagrania video
- Nagrania audio (mp3)
- Transkrypcja nagrań w panelu
- Psycho Guide (PDF i DOCX)
- Ocena tekstu
- 60 minut konsultacji online