Najlepsze kursy Darka:

  • 3 Kapelusze Puzyrkiewicza
  • 6 stopni sprzedaży
  • Cud Marketingowy
  • Nowa Szkoła Copywritingu
  • Siła E-maili
Copywriting w Internecie Copywriting w Internecie
  • Start
  • Artykuły na blogu
  • Szkolenia z copywritingu
  • Usługi
  • Newsletter
  • Kontakt
Kurs online (vod)

Od prostego komentarza do zakupu lub zlecenia:

Jak nieznana osoba może się nagle wybić w każdej branży, a znana mocno powiększyć swój zasięg wpływów i liczbę klientów?

Od myślenia nie przybędzie Ci klientów. Musisz działać, a ja Ci pokażę, jak.

Ciebie też fascynują historie "od zera do bohatera"?

Gdy ktoś jest spłukany, porzucony albo po prostu zaczyna jako "nikt" w branży i nagle, dzięki jakiejś "tajemniczej metodzie" zdobywa sławę i pieniądze?

Chcesz stworzyć właśnie taką historię? Jako jej bohater? Czy wolisz tylko czytać i słuchać, jak to innym udaje się robić rzeczy niezwykłe, choć sami wydają się tacy przeciętni?

Zaczniemy od najprostszej aktywności, która potrafi skłonić klientów do wysłania zapytania o Twoje usługi lub produkty.

A potem stworzymy całą ścieżkę zakupową, która będzie Ci podsuwać pod nos kolejnych klientów, ale pod jednym warunkiem: że dobrze to zrobisz i zaczniesz rozmawiać z klientami z pozycji bohatera, a nie żebrząc o ich pieniądze.

Już pierwsza lekcja to tłumaczy. Wystarczy, że stworzysz BRAND N.I.D.A. i nauczysz się komunikować z klientami, nie czekając na ich ruch!

Co ciekawe, rezultaty są natychmiastowe. Gdy na przykład tworzysz reklamę na Facebooku, to często musisz czekać nawet kilka dni na jej zatwierdzenie i jeśli masz szczęście i się do niej nie przyczepią - co się coraz częściej zdarza pod byle pretekstem - to czeka Cię czekanie na efekt, dopiero po pewnym czasie wiesz, czy coś działa. Zupełnie inaczej jest z działaniami, których uczę w tym kursie. Nie dość, że nikt nie musi ich zatwierdzać, to w większości przypadków natychmiast widzisz efekty! I jesteś w stanie szybko zareagować - gdy inni ciągle czekają na zatwierdzenie reklamy 🙂

Czasem jednak Cud Marketingowy działa odwrotnie. Jedno z działań, które wykonałem 5 lat temu, ciągle przyprowadza nowe osoby do mojej listy mailingowej! Z lenistwa przestałem to robić rok temu, a co chwila na mojej liście pojawia się kolejna osoba - dzięki temu, co zrobiłem kiedyś!

Co zrobić, by klienci sami do Ciebie przychodzili?

Plan lekcji:

Nawet początkujący może teraz zdobywać dużą liczbę klientów. Wystarczy przerobić jedną 30-minutowa lekcje na tydzień i wdrożyć opisane w niej działania! Tu nie ma żadnej magii. Są tylko cudowne efekty, spowodowane konkretnymi aktywnościami.

Klienci muszą Cię mieć stale przed oczami. Ważne jest przy tym trzymać się jednej zasady, by nie traktowali Cie jak spamera albo… nieudacznika. Poznasz 3 techniki komunikacji w kryzysie i dwa banalne triki na Facebooku, tak proste, że ciężko to zepsuć.
Marketing Show
Pokażę Ci, jak zaspokoić największą potrzebę każdego klienta w momencie, gdy nie może korzystać z usług stacjonarnych. Powstała właśnie zupełnie nowa potrzeba, której nigdy wczesniej nie było - ten, kto ją zaspokoi - będzie miał klientów teraz i w przyszłości.
Nowa potrzeba
Jak sprawić, by klient uważnie śledził Twoją stronę lub profil i nieustannie czekał na wiadomość od Ciebie? Ten rodzaj aktywności tworzy silną więź z klientem, której nie zerwie obniżka cenowa konkurencji, gdy nie robią tej jednej rzeczy, do której Cię będę zachęcał.
Źródło
Jak ciągle poszerzać swoją strefę wpływu i zasięg oddziaływania marketingu? Jest okazja, by się mocno wybić na rynku i to w najtańszy możliwy sposób - nie zepsuj tego brakiem działania. Ta aktywność będzie wymagała włożenia pracy w pisanie, więc mało kto to robi - możesz się łatwo wyróżnić!
Propaganda
Co takiego jest w Tobie, żeby klienci chcieli tylko z Tobą współpracować? Pomogę Ci to odkryć i wyraźnie pokazać. Nie martw się, każda potwora znajdzie swojego amatora - też możesz stać się obiektem westchnień klientów tak, by byli gotowi Ci płacić więcej, niż myślisz.
Teraz Ja!
Ta lekcja nauczy Cię, jak pisać bardzo krótko i treściwie. Poznasz metodę tworzenia tłustych słów na bannery, sms-y i wszelkie inne krótkie formy. Do tego bonus: krótkie strzały słowne do każdego tekstu, by jednym zdaniem zaciekawić, zainteresować i zaprowadzić klienta do koszyka lub zamówienia.
Najważniejsze 10 słów
Jak odpowiadać klientom, którzy zadają krótkie pytania o produkt, by pod wpływem Twoich słów nabrali wieklkiej chęci na zakup? Idealnie sprawdza się w komentarzach w sieciach spłecznościowych, gdy klient prosi o informacje, ale jeszcze nie ma zamiaru kupować. Zamiast go przekonywać - oddalaj go od zakupu...
Interakcje
Co zrobić, by stać się pierwszą osobą, o której klient pomyśli, gdy zechce kupić to, co sprzedajesz? To odróżnia amatorów od profesjonalistów. I tych, co narzekają na kryzys, od tych, co nie narzekają - na brak klientów i pieniędzy.
Gorąca Linia
Wiesz, jak sprzedawać więcej nie tylko dzięki trikom z obniżką ceny, czy ograniczeniem sprzedaży do dnia i godziny? Ostatecznie wszystko sprowadza się do tego, co klient dostaje. A konkretnie, czy wie, co dostaje i czy to jest zgodne z jego pulsem zakupowym. Pokażę Ci, jak mu podnieść cisneinie, by chętniej kupował do Ciebie.
Sprzedaż bez trików
Jedna z najskuteczniejszych metod doprowadzania klienta do decyzji: kupuję! Pomaga sprzedać, gdy klient nie chce kupić, choć tego potrzebuje. Pokażę Ci, jak do tego wykorzystywać czwarty rodzaj sprzedaży - oparty nie na wciskaniu i zachwalaniu towaru, tylko osobistym doświadczeniu klienta, z którym nie da się dyskutować.
Zakład
W tej lekcji pokazuję, dlaczego i jak nieustannie przedstawiać klientom oferty, by nie mieli poczucia, że ktoś im ciągle coś wciska. Omawiam też błąd, jaki sam popełniłem, który kosztował mnie utratę wielu klientów. I 4 Damy oferty - jak w 4 zdaniach dać klientowi powód do zakupu teraz, a nie "później", czyli nigdy. I trzy papryczki wyostrzania jej smaku.
Donosiciel
Co napisać klientowi, który waha się w sprawie zakupu i widać, że trudno mu się zdecydować? Pokaż mu Z.A.D.. Specjalnie przygotowaną wiadomość, która wymusza jakąś odpowiedź. Lepiej mieć jednego kupującego niż 100 wahających się klientów, prawda? To pokażę Ci, jak to zrobić.
Ostatnia deska ratunku

14 lat

praktyki pisania tekstów biznesowych

10 lat

praktyki na rynku szkoleniowym

+10000

napisanych e-maili i tekstów sprzedażowych

+50

stworzonych specjalistycznych kursów
Dlaczego warto kupić ode mnie

Ciągle sprzedaję

Utrzymuję się z tego, co sprzedam, więc ani na chwilę nie tracę z oczu faktu, że każdy tekst musi ostatecznie prowadzić do zamówienia. Tego uczę na swoich szkoleniach. Nie "ładnego" pisania. Tylko tworzenia skutecznych biznesowo tekstów. Bo czego nauczy o sprzedaży nauczyciel, który sam tego nie robi?
Wybierz najlepszą wersję dla siebie

Co wolisz?

Oprócz samego kursu daję Ci do wyboru dwa rodzaje wsparcia. Dzięki nim już nigdy więcej nie będziesz się zastanawiać – czy ten tekst jest dobry, bo ja Ci szybko odpowiem na to pytanie i wyjaśnię, co zrobić, by był lepszy.

Cud Marketingowy VIP

Pełne wsparcie po szkoleniu

799 zł
  • Nagrania video
  • Nagrania audio (mp3)
  • Transkrypcja nagrań w panelu
  • PDF ze streszczeniem
  • Ocena 3 tekstów
  • 60 minut konsultacji na Skype
  • BONUS: Content Hit Nagranie szkolenia online, jakie przeprowadziłem dla ASBIRO.
Zamawiam >>

BuyerFull PRO

Kurs z analizą i oceny tekstu

297 zł
  • Nagrania video
  • Nagrania audio (mp3)
  • Transkrypcja nagrań w panelu
  • PDF ze streszczeniem
  • Ocena 1 tekstu
  • 60 minut konsultacji na Skype
  • BONUS: Content Hit Nagranie szkolenia online, jakie przeprowadziłem dla ASBIRO.
Zamawiam >>

BuyerFull ECO

Sam kurs (wersja ekonomiczna)

197 zł
  • Nagrania video
  • Nagrania audio (mp3)
  • Transkrypcja nagrań w panelu
  • PDF ze streszczeneim
  • Ocena tekstu
  • 60 minut konsultacji na Skype
  • BONUS: Content Hit Nagranie szkolenia online, jakie przeprowadziłem dla ASBIRO.
Zamawiam >>
Chcesz ZOBACZYĆ WSZYSTKIE kursy Darka? KLIKNIJ i zobacz, co daje Ci Słowny Sprzedawca >>

Dynanet.pl pomaga lepiej pisać i sprzedawać. Znajdziesz tu praktyczne kursy copywriterskie. Możesz też zamówić indywidualne szkolenie lub konsultacje.

Co mogę Ci zaproponować?

  • Usługi
  • Szkolenia z copywritingu

Kliknij, by zobaczyć listę wszystkich kursów, które możesz kupić oddzielnie lub jednym pakiecie: Słowny Sprzedawca >>

Najnowsze artykuły

  • Masz odwagę wywierać taki wpływ swoimi słowami?

    Gru 3, 2019

  • 12 kroków anonimowego copywritera
    12 Kroków Anonimowych Copywriterów

    Sie 6, 2019

  • Co Newton ma wspólnego z copywritingiem?

    Kwi 9, 2019

darek@dynanet.pl Odpowiadam w ciągu 24 godzin
+48 55 267 08 59 W godzinach: 8:00 - 16:00
ul. Słowiańska 3 82-500 Kwidzyn