Copywriting kursy online i szkolenia. Copywriting kursy online i szkolenia.
  • Start
  • Psychoblog
  • Szkolenia
  • Psychokursy
  • Usługi
  • Psycholetter
  • VOD (zaloguj)
Kurs Cud Marketingowy
Kurs online (vod)

Cud: klienci sami będą się do Ciebie zgłaszać... Też tak chcesz?

Zaskakująca metoda sprzedaży w Internecie od najlepszego sprzedawcy na świecie z czasów, gdy nikt nie myślał o sprzedaży w Sieci.

Jak myślisz, czego potrzeba, by klienci sami przychodzili do Ciebie, pytając o Twoje produkty lub usługi, gotowi Ci za nie zapłacić więcej niż konkurencji?

Może zacznę od tego, czego nie potrzeba: nie musisz być celebrytą (choć to bardzo pomaga), nie musisz robić płatnej reklamy (i liczyć na to, że FB Ci jej nie wyłączy albo nie zablokuje konta), nie musisz robić promocji w tak zwanych oknach sprzedażowych (kup teraz, bo za chwilę nie będzie można), nie musisz robić filmików…

Musisz tylko stosować konsekwentnie jedną prostą zasadę marketingową.

Odkryłem ją, gdy byłem przedstawicielem handlowym. Czytałem wtedy dużo książek o sprzedaży i jedna z nich podała mi wszystko na tacy. To właśnie z tego powodu napisałem i wydałem Biblię Copywritingu, która od momentu wydania (2017 rok) do dziś ciągle jest na liście bestsellerów Onepress:

Bestseller Biblia Copywritingu

Co Biblia Copywritingu ma wspólnego z zasadą marketingową, która prowadzi do tego, że klienci do Ciebie sami przychodzą? Wszystko. Książkę napisałem nie po to, by zarobić na jej sprzedaży, tylko chciałem, by po jej przeczytaniu klienci dostrzegli dużą wartość w tym, co robię i prosili o więcej lub zlecali mi pisanie swoich tekstów. Czy mi się to udało? I to jak! Od momentu jej wydania otrzymuję wiadomości typu "Przeczytałem Biblię Copywritingu, też chcę tak pisać, jaki kurs polecasz na początek?" albo "Po przeczytaniu Biblii Copywritingu widzę, jak słabe były moje teksty i chcę je teraz zlecić panu…".

Oczywiście mało kto napisze książkę, która stanie się bestsellerem i będzie przez lata ściągać klientów. Ty nie musisz. Mówię o niej, by zilustrować zasadę, która prowadzi do tego, iż klienci sami do Ciebie będą przychodzić. Zamiast pisania książki proponuję Ci 12 aktywności marketingowych, które będą działały jeszcze lepiej niż książka, przy o wiele mniejszym wysiłku z Twojej strony.

Nauczył mnie tego najlepszy sprzedawca na świecie

Jak odkryłem tę metodę? Czytałem książkę najlepszego sprzedawcy na świecie, który szczegółowo omówił, co zrobił, by dojść do swoich wyników.

Joe Girard, bo o nim mowa sprzedawał samochody marki Chevrolet. Zwykłe samochody w porządnej cenie, dla zwykłych ludzi, do codziennego użytku. To, co go wyróżniało, to sposób ich sprzedaży. Od pierwszego dnia musiał robić to inaczej niż wszyscy inni - to było warunkiem zatrudnienia.

W salonach samochodowych panował taki zwyczaj, że sprzedawcy ustawiają się w kolejkę do klienta. Klient wchodzi - pierwszy w kolejce go obsługuje. A reszta czeka na swoją kolej.

Joe musiał obiecać dealerowi, który go zatrudnił, że nie będzie zajmował kolejki innym sprzedawcom. Jego sposób polegał na tym, że klienci sami do niego zaczęli przychodzić i pytać o Joe Girarda! Jak to opisuje w swojej książce:

"Nie zdobyłem tam więc przyjaciół. Za to sprzedałem wiele samochodów. W ciągu pierwszego miesiąca sprzedałem ich 13, w drugim 18. W końcu owego drugiego miesiąca wszedłem już do czołówki sprzedawców zatrudnionych u tego dealera. A potem mnie wyrzucono.

Działo się to tak dawno temu, że nie pamiętam o co poszło, ale wiem, że inni sprzedawcy mieli zastrzeżenia do moich transakcji. Utrzymywali, że odbieram im klientów. Naprawdę zaś chodziło im, jak myślę, o to, że człowiekiem nowym, pozbawionym doświadczenia, a osiągałem wyniki równe ich wynikom, albo jeszcze lepsze."

Jak Joe stał się najlepszym sprzedawcą według Księgi Guinessa? Zostawiał "na mieście" swoje ślady, kierujące ludzi do salonu. Był szalony. Jeden z jego pomysłów polegał na tym, że w czasie meczów basebolowych, tuż po zdobyciu bramki, gdy podekscytowany tłum krzyczał i wstawał miejsc, Joe rozrzucał tysiące swoich wizytówek, z którymi potem klienci przychodzili do jego salonu. Inny bardzo prosty pomysł polegał na tym, że płacił osobom, które poleciły zakup samochodu od niego. Robił wiele podobnych rzeczy, w których efekcie całe Detroit wiedziało, że gdy chcesz kupić Chevroleta to idziesz do Joe Girarda.

Gdy przeczytałem tę książkę, zacząłem się zastanawiać, co ja mogę robić, by klienci mieli w głowie "Copywriting? Puzyrkiewicz!". Przez lata testowałem różne metody. Efektem ubocznym ich stosowania jest to, że dla Google słowa "copywriting" i "Puzyrkiewicz" stały się synonimami! Nie żartuję. Odkryłem to przypadkiem, gdy zobaczyłem, że gdy w Google wpisujesz nazwisko Puzyrkiewicz, to pojawiają się reklamy kursów copywriterskich. To jest nielegalne i kiedyś napisałem do jednej z firm, by zaprzestała pozycjonowania swoich reklam na moje nazwisko. Okazało się, że tego nie robią - to samo Google uznało przez lata, ze słowa "Puzyrkiewicz" i "copywriting" to synonimy. Firma musiała użyć wykluczeń w reklamie.

No więc dziś proponuję Ci 12 aktywności, które będą sprawiały, że klienci sami będą pytali o Twoje produkty lub usługi. Do tego powiem Ci, co zrobić, gdy już przyjdą, by ich nie stracić i przekierować ich zainteresowanie na zakup. Wszystko w jednym spójnym i bardzo praktycznym psychotreningu, którego pierwszą lekcje możesz teraz obejrzeć gratis.

Sprawdź, czy to może być coś dla Ciebie?

  • Masz swoją firmę i chcesz mieć więcej klientów, ale nie masz pomysłu, jak to zrobić? (Tu masz 12 działań, a każde nich po 3 aktywności)
  • Piszesz teksty dla innych i chcesz, by więcej klientów zgłaszało się do Ciebie po tego typu usługi? (Tak możesz mieć więcej dobrze płacących klientów)
  • Utrzymujesz się z copywritingu i chcesz poszerzyć swoje usługi o bardziej dochdowe teksty niż te zamawiane na znaki, o stawkach, które lepiej pominąć milczeniem? (Nie będziesz mieć praktycznie konkurencji)
  • Szukasz skutecznych metod marketingowych, które nie wymagają tańców na Tik-Toku ani nagywania wideo? (Zdobywaj klientów, a nie same wyświetlenia)
  • Nie znosisz typowego marketingu, a chcesz zrobić coś, co przyniesie Ci więcej klientów i pieniędzy? (Lista działań jest krótka)

Jeśli Twoja odpowiedź choć na jedno pytanie brzmi "tak", mam dla Ciebie bardzo dobrą wiadomość. Nagrałem szkolenie, gdzie pokazuję, jak to zrobić. Jak NATYCHMIAST możesz zacząć zdobywać klientów prostymi działaniami w Internecie. Chcesz je poznać?

Co znajdziesz "w środku"? Kilka przykładów:

  • Czego oczy nie widzą, tego sercu nie żal - niech klienci tylko zobaczą, że istniejesz. To natychmiast przyćmi konkurencję, dzięki psychologicznemu Efektowi Świeżości. Wyobrażasz sobie co to musi być, że wystarczy się pokazać, by wygrywać z konkurencją? To musi być Killer, a wygląda tak niewinnie…
  • Nie chowaj się w szuflandii - użyj czarno-białej metody wyróżniania się. Konkurencja stanie się tłem, Ty wyjdziesz na pierwszy plan. I kogo wtedy klient wybierze? Jeśli tę jedną rzecz dostrzeże w Tobie - zawsze wybierze Ciebie. Będziesz królem, a konkurencja pionkami.
  • Pozycja 69 nie jest najbardziej atrakcyjna dla Twojej działalności 🙂 Stań się Jedynką. Pokażę Ci cztery metody mini brandingu na wzór Jamesa Bonda. Są łatwe do zastosowania, bo to cztery modele zdań, wzbudzających największe zainteresowanie klientów. Tak bo pobudzić do zakupu.
  • BONUS: Komentarz do pytania w poście "Co musi się stać, żeby normalny dotąd copywriter zaczął zmieniać się w dupka, a copywriterka w dupkinię?
  • Jak wykorzystać w swoim marketingu fakt, że złodzieje zwiększają sprzedaż systemów alarmowych? To proste i zawiera się w odpowiedzi na pytanie: i co teraz? Cztery przykłady takiego marketingu wyjaśnią Ci wszystko (dla dostawcy łożysk, pośrednika nieruchomości, szkoły językowej i… niespodzianka).
  • Gdzie jest WUMO? Czyli jak racjonalnie przekonać do zakupu, wywołując tak silne emocje, że klient poczuje, że MUSI to mieć.
  • Wiesz, co to jest Leading Lipstick Indicator? To kluczowy element marketingu w trudniejszych czasach, bo pokazuje ukryte pragnienia klientów. Pokażę Ci banalny sposób wstrzelenia się w te pragnienia - stworzenie prostego produktu informacyjnego dla KAŻDEJ branży, dzięki któremu szybko zaczniesz zdobywać nowych klientów.
  • Jak sprawić, by klienci ciągle pytali o Ciebie i… polecali Cię innym? Stwórz sieć, która będzie odpowiedzi na aktualne problemy i wyzwania klientów. Miliony na to czekają.
  • Do czego lecą klienci, jak pszczoły do miodu? Zobaczysz do na przykładzie trzech BOSkich kobiet. To sposób na to, by Twoja strona internetowa stała się najsilniejszym magnesem na klientów. A gdy już do Ciebie przybędą, bardzo łatwo przekierujesz ich na ścieżkę zakupową - bez żadnej reklamy!
  • Jak poszerzać zasięg swojego wpływu z pomocą innych osób, które się tego nie spodziewają? Wystarczy stworzyć artykuł pierwszej potrzeby według podanego wzorca. To na razie jedyne miejsce w kursach, gdzie podaję ten przepis.
  • Co napisać o sobie, by klient nagle poczuł ogromną chęć współpracy z Tobą? Pomoże Ci w tym znany wierszyk patriotyczny. Takie informacje powinny się znaleźć w 4 miejsca styku klienta z Twoimi materiałami. Zobaczysz bardzo konkretny przykład.
  • Nie ma P.O.C.O.? Nie ma zakupów. Na przykładzie szkła artystycznego pokazuję jak skonstruować wiadomość, zachęcającą do zakupu za pomocą pierwszych 10 słów. Nie musisz liczyć na szczęście - wystarczą odpowiednie słowa, by więcej osób od Ciebie kupowało.
  • Co napisać klientowi, któremu podoba się nasza oferta, ale mówi: nie teraz? Na przykładzie autentycznej rozmowy na Messengerze pokazuję jak zastosować JEDNĄ zasadę, by rozmowa doprowadziła do zakupu - szybciej, niż klient deklaruje.
  • Jak przestać czekać na ruch klienta i "przypomnieć" mu, że od nas chciał kupić tak, by to zrobił za chwilę? Pokażę Ci 3 poziomy gry od pieniądze klienta, 15 form komunikacji i jedną rozmowę, która KAŻDEGO może doprowadzić do decyzji o zakupie.
  • Jak dzięki WUMO unikać pustych słów i zbudować swój przekaz na czterech silnych fundamentach? To wywołuje Efekt Domina. Zaczynamy od czegoś "małego", a na koniec pada największa obiekcja klienta. To najbardziej uczciwy i najprostszy sposób sprzedaży. Komunikacja kompletna, której niczego nie brakuje, by przekonywać masy ludzi do zakupów.
  • Który z 4 rodzajów sprzedaży jest najłatwiejszy do wdrożenia? Ten, który daje klientowi najlepsze doświadczenie z zakupem. A prowadzą do tego tylko trzy zdania w formie pytania. W ten sposób stworzyć każdą prezentację spzredażową, która nienachalnie przekona klienta do zakupu, a konkretnie to on sam się przekona.
  • Jak trzykrotnie powiększać sprzedaż? Pomogą Ci w tym 4 Damy marketingowe plus 3 sposoby wyostrzania smaku oferty. To nie wymaga wielkiej pracy, a daje wielkie efekty - wystarczy robić to bezmyślnie i regularnie.
  • Klienci nie kupują nie dlatego, że nie chcą. Wręcz przeciwnie. Dowiesz się jak Z.A.D. skłania ludzi do kupowania. Takich zdań nie wymyśli żadnej twórca - pochodzą od zdecydowanych sprzedawców.

Pierwsza lekcjagratis:

Joe Girard tak o sobie mówił:

A to aktualny plan sprzedawania dla Ciebie:

Co zrobić, by klienci sami do Ciebie przychodzili?

Plan lekcji:

Długość kursu: 5:36:45

Nawet początkujący może teraz zdobywać dużą liczbę klientów. Wystarczy przerobić jedną 30-minutową lekcję na tydzień i wdrożyć opisane w niej działania! Tu nie ma żadnej magii. Są tylko cudowne efekty, spowodowane konkretnymi aktywnościami.

Klienci muszą Cię mieć stale przed oczami. Ważne jest przy tym trzymać się jednej zasady, by nie traktowali Cie jak spamera albo… nieudacznika. Poznasz 3 techniki komunikacji w kryzysie i dwa banalne triki na Facebooku, tak proste, że ciężko to zepsuć.
Marketing Show
Pokażę Ci, jak zaspokoić największą potrzebę każdego klienta w momencie, gdy nie może korzystać z usług stacjonarnych. Powstała właśnie zupełnie nowa potrzeba, której nigdy wczesniej nie było - ten, kto ją zaspokoi - będzie miał klientów teraz i w przyszłości.
Nowa potrzeba
Jak sprawić, by klient uważnie śledził Twoją stronę lub profil i nieustannie czekał na wiadomość od Ciebie? Ten rodzaj aktywności tworzy silną więź z klientem, której nie zerwie obniżka cenowa konkurencji, gdy nie robią tej jednej rzeczy, do której Cię będę zachęcał.
Źródło
Jak ciągle poszerzać swoją strefę wpływu i zasięg oddziaływania marketingu? Jest okazja, by się mocno wybić na rynku i to w najtańszy możliwy sposób - nie zepsuj tego brakiem działania. Ta aktywność będzie wymagała włożenia pracy w pisanie, więc mało kto to robi - możesz się łatwo wyróżnić!
Propaganda
Co takiego jest w Tobie, żeby klienci chcieli tylko z Tobą współpracować? Pomogę Ci to odkryć i wyraźnie pokazać. Nie martw się, każda potwora znajdzie swojego amatora - też możesz stać się obiektem westchnień klientów tak, by byli gotowi Ci płacić więcej, niż myślisz.
Teraz Ja!
Poznasz metodę tworzenia tłustych słów na bannery, sms-y i wszelkie inne krótkie formy. Do tego bonus: krótkie strzały słowne do każdego tekstu, by jednym zdaniem zaciekawić, zainteresować i zaprowadzić klienta do koszyka lub zamówienia.
Najważniejsze 10 słów
Jak odpowiadać klientom, którzy zadają krótkie pytania o produkt, by pod wpływem Twoich słów nabrali wielkiej chęci na zakup? Idealnie sprawdza się w komentarzach w sieciach społecznościowych, gdy klient prosi o informacje, ale jeszcze nie ma zamiaru kupować.
Interakcje
Co zrobić, by stać się pierwszą osobą, o której klient pomyśli, gdy zechce kupić to, co sprzedajesz? To odróżnia amatorów od profesjonalistów. I tych, co narzekają na kryzys, od tych, co nie narzekają - na brak klientów i pieniędzy.
Gorąca Linia
Wiesz, jak sprzedawać więcej nie tylko dzięki trikom z obniżką ceny, czy ograniczeniem sprzedaży do dnia i godziny? Ostatecznie wszystko sprowadza się do tego, co klient dostaje i czy to jest zgodne z jego pulsem zakupowym. Pokażę Ci, jak mu podnieść ciśnienie, by chętniej kupował do Ciebie.
Sprzedaż bez trików
Chcesz zobaczyć jak sprzedawać, gdy klient nie chce kupić, choć tego potrzebuje? Pokażę Ci, jak do tego wykorzystywać czwarty rodzaj sprzedaży - oparty nie na wciskaniu i zachwalaniu towaru, tylko osobistym doświadczeniu klienta, z którym nie da się dyskutować.
Zakład
W tej lekcji pokazuję, dlaczego i jak nieustannie przedstawiać klientom oferty, by nie mieli poczucia, że ktoś im ciągle coś wciska. Omawiam też błąd, jaki sam popełniłem, który kosztował mnie utratę wielu klientów. I 4 Damy oferty - jak w 4 zdaniach dać klientowi powód do zakupu teraz, a nie "później", czyli nigdy.
Donosiciel
Co napisać klientowi, który waha się w sprawie zakupu i widać, że trudno mu się zdecydować? Pokaż mu Z.A.D.. Specjalnie przygotowaną wiadomość, która wymusza jakąś odpowiedź. Lepiej mieć jednego kupującego niż 100 wahających się klientów, prawda? To pokażę Ci, jak to zrobić.
Ostatnia deska ratunku

16 lat

praktyki pisania tekstów biznesowych

11 lat

praktyki na rynku szkoleniowym

+10000

napisanych e-maili i tekstów sprzedażowych

+50

stworzonych specjalistycznych kursów
Dlaczego warto kupić ode mnie

Ciągle sprzedaję

Utrzymuję się z tego, co sprzedam, więc ani na chwilę nie tracę z oczu faktu, że każdy tekst musi ostatecznie prowadzić do zamówienia. Tego uczę na swoich szkoleniach. Nie "ładnego" pisania. Tylko tworzenia skutecznych biznesowo tekstów. Bo czego nauczy o sprzedaży nauczyciel, który sam tego nie robi?
Wybierz najlepszą wersję dla siebie

Co wolisz?

Oprócz samego kursu daję Ci do wyboru dwa rodzaje wsparcia. Dzięki nim już nigdy więcej nie będziesz się zastanawiać – czy ten tekst jest dobry, bo ja Ci szybko odpowiem na to pytanie i wyjaśnię, co zrobić, by był lepszy.

Cud Marketingowy VIP

Pełne wsparcie po szkoleniu

997 zł
Kurs Cud Marketingowy
  • Nagrania video
  • Nagrania audio (mp3)
  • Transkrypcja nagrań w panelu
  • PDF ze streszczeniem
  • Ocena 3 tekstów
  • 60 minut konsultacji na Skype
  • BONUS: Content Hit Nagranie szkolenia online, jakie przeprowadziłem dla ASBIRO.
Zamawiam >>

Cud Marketingowy PRO

Kurs z analizą i oceną tekstu

597 zł
Kurs Cud Marketingowy
  • Nagrania video
  • Nagrania audio (mp3)
  • Transkrypcja nagrań w panelu
  • PDF ze streszczeniem
  • Ocena 1 tekstu
  • 60 minut konsultacji na Skype
  • BONUS: Content Hit Nagranie szkolenia online, jakie przeprowadziłem dla ASBIRO.
Zamawiam >>

Cud Marketingowy ECO

Sam kurs (wersja ekonomiczna)

497 zł
Kurs Cud Marketingowy
  • Nagrania video
  • Nagrania audio (mp3)
  • Transkrypcja nagrań w panelu
  • PDF ze streszczeneim
  • Ocena tekstu
  • 60 minut konsultacji na Skype
  • BONUS: Content Hit Nagranie szkolenia online, jakie przeprowadziłem dla ASBIRO.
Zamawiam >>
Chcesz zobaczyć WSZYSTKIE psychokursy copywritingu? KLIKNIJ i zobacz, co możesz z nimi napisać >>

SŁOWO DAJĘ, ZYSKI ROSNĄ! To znaczy, że strona Dynanet.pl powstała po to, by uczyć lepiej pisać i sprzedawać. Znajdziesz tu praktyczne kursy copywriterskie. Możesz też zamówić indywidualne szkolenie lub konsultacje.

Jakie kursy z copywritingu online mogę Ci zaproponować?

  • Psychostarter
  • Psychowriting
  • Psychopage
  • Psyhompage
  • Psychoredakcja
  • Psychomaile
  • Psychobranding
  • Social Matrix
  • Cud Marketingowy
  • Short Message Selling
  • LinkedIn Leads
  • Pieniądze albo Życie!

Chcesz poradnik i newsletter?

Zobacz bezpłatny poradnik i newsletter >>

Zasady współpracy z copywriterem >>

Regulamin sklepu Dynanet.pl >>

Polityka prywatności serwisu Dynanet.pl >>

darek@dynanet.pl Odpowiadam w ciągu 24 godzin
+48 55 267 08 59 W godzinach: 8:00 - 16:00
ul. Słowiańska 3 82-500 Kwidzyn
Potrzebujemy Twojej zgody:
Na tej stronie używamy "ciasteczek". Dzięki nim strona zapamiętuje Twoje preferencje i wybory. Kliknij “Akcepruję wszystkie”, by zezwolić stronie na używanie wszystkich ciasteczek. Jeśli chcesz je wybierać pojedynczo, kliknij "Cookie Settings" .
Wybierz ciasteczka do akceptacjiAkceptuję wszystkie
Manage consent

Privacy Overview

This website uses cookies to improve your experience while you navigate through the website. Out of these, the cookies that are categorized as necessary are stored on your browser as they are essential for the working of basic functionalities of the website. We also use third-party cookies that help us analyze and understand how you use this website. These cookies will be stored in your browser only with your consent. You also have the option to opt-out of these cookies. But opting out of some of these cookies may affect your browsing experience.
Necessary
Always Enabled
Necessary cookies are absolutely essential for the website to function properly. These cookies ensure basic functionalities and security features of the website, anonymously.
CookieDurationDescription
cookielawinfo-checkbox-analytics11 monthsThis cookie is set by GDPR Cookie Consent plugin. The cookie is used to store the user consent for the cookies in the category "Analytics".
cookielawinfo-checkbox-functional11 monthsThe cookie is set by GDPR cookie consent to record the user consent for the cookies in the category "Functional".
cookielawinfo-checkbox-necessary11 monthsThis cookie is set by GDPR Cookie Consent plugin. The cookies is used to store the user consent for the cookies in the category "Necessary".
cookielawinfo-checkbox-others11 monthsThis cookie is set by GDPR Cookie Consent plugin. The cookie is used to store the user consent for the cookies in the category "Other.
cookielawinfo-checkbox-performance11 monthsThis cookie is set by GDPR Cookie Consent plugin. The cookie is used to store the user consent for the cookies in the category "Performance".
viewed_cookie_policy11 monthsThe cookie is set by the GDPR Cookie Consent plugin and is used to store whether or not user has consented to the use of cookies. It does not store any personal data.
Functional
Functional cookies help to perform certain functionalities like sharing the content of the website on social media platforms, collect feedbacks, and other third-party features.
Performance
Performance cookies are used to understand and analyze the key performance indexes of the website which helps in delivering a better user experience for the visitors.
Analytics
Analytical cookies are used to understand how visitors interact with the website. These cookies help provide information on metrics the number of visitors, bounce rate, traffic source, etc.
Advertisement
Advertisement cookies are used to provide visitors with relevant ads and marketing campaigns. These cookies track visitors across websites and collect information to provide customized ads.
Others
Other uncategorized cookies are those that are being analyzed and have not been classified into a category as yet.
SAVE & ACCEPT