Najlepsze kursy Darka:

  • 3 Kapelusze Puzyrkiewicza
  • 6 stopni sprzedaży
  • Cud Marketingowy
  • Nowa Szkoła Copywritingu
  • Siła E-maili
Copywriting kursy online i szkolenia. Copywriting kursy online i szkolenia.
  • Start
  • Artykuły
  • Szkolenia
  • Usługi
  • Newsletter
  • Kontakt
  • VOD (zaloguj)
Kurs Cud Marketingowy
Kurs online (vod)

Prosty plan działań marketingowych dla ambitnych firm i osób

Jak nieznana osoba lub marka może się nagle wybić w każdej branży, a znana mocno powiększyć swój zasięg wpływów i liczbę klientów?

Pożegnaj chaos i przypadek w marketingu!

Strategia marketingowa nie musi być bardzo skomplikowana.

Oto proste działania, które pomogą Ci refularnie pozyskiwać dobrze płacących klientów.

Zaczniemy od najprostszej aktywności, która potrafi skłonić klientów do wysłania zapytania o Twoje usługi lub produkty.

A potem stworzymy całą ścieżkę zakupową, która będzie Ci podsuwać pod nos kolejnych klientów, ale pod jednym warunkiem: że dobrze to zrobisz i zaczniesz rozmawiać z klientami z pozycji bohatera, a nie żebrząc o ich pieniądze.

Już pierwsza lekcja to tłumaczy. Wystarczy, że stworzysz BRAND N.I.D.A. i nauczysz się komunikować z klientami, nie czekając na ich ruch!

Co ciekawe, rezultaty są natychmiastowe. Gdy na przykład tworzysz reklamę na Facebooku, to często musisz czekać nawet kilka dni na jej zatwierdzenie i jeśli masz szczęście i się do niej nie przyczepią - co się coraz częściej zdarza pod byle pretekstem - to czeka Cię czekanie na efekt, dopiero po pewnym czasie wiesz, czy coś działa. Zupełnie inaczej jest z działaniami, których uczę w tym kursie. Nie dość, że nikt nie musi ich zatwierdzać, to w większości przypadków natychmiast widzisz efekty! I jesteś w stanie szybko zareagować - gdy inni ciągle czekają na zatwierdzenie reklamy 🙂

Czasem jednak Cud Marketingowy działa odwrotnie. Jedno z działań, które wykonałem 5 lat temu, ciągle przyprowadza nowe osoby do mojej listy mailingowej! Z lenistwa przestałem to robić rok temu, a co chwila na mojej liście pojawia się kolejna osoba - dzięki temu, co zrobiłem kiedyś!

Pierwsza lekcjagratis:

Co zrobić, by klienci sami do Ciebie przychodzili?

Plan lekcji:

Długość kursu: 5:36:45

Nawet początkujący może teraz zdobywać dużą liczbę klientów. Wystarczy przerobić jedną 30-minutową lekcję na tydzień i wdrożyć opisane w niej działania! Tu nie ma żadnej magii. Są tylko cudowne efekty, spowodowane konkretnymi aktywnościami.

Klienci muszą Cię mieć stale przed oczami. Ważne jest przy tym trzymać się jednej zasady, by nie traktowali Cie jak spamera albo… nieudacznika. Poznasz 3 techniki komunikacji w kryzysie i dwa banalne triki na Facebooku, tak proste, że ciężko to zepsuć.
Marketing Show
Pokażę Ci, jak zaspokoić największą potrzebę każdego klienta w momencie, gdy nie może korzystać z usług stacjonarnych. Powstała właśnie zupełnie nowa potrzeba, której nigdy wczesniej nie było - ten, kto ją zaspokoi - będzie miał klientów teraz i w przyszłości.
Nowa potrzeba
Jak sprawić, by klient uważnie śledził Twoją stronę lub profil i nieustannie czekał na wiadomość od Ciebie? Ten rodzaj aktywności tworzy silną więź z klientem, której nie zerwie obniżka cenowa konkurencji, gdy nie robią tej jednej rzeczy, do której Cię będę zachęcał.
Źródło
Jak ciągle poszerzać swoją strefę wpływu i zasięg oddziaływania marketingu? Jest okazja, by się mocno wybić na rynku i to w najtańszy możliwy sposób - nie zepsuj tego brakiem działania. Ta aktywność będzie wymagała włożenia pracy w pisanie, więc mało kto to robi - możesz się łatwo wyróżnić!
Propaganda
Co takiego jest w Tobie, żeby klienci chcieli tylko z Tobą współpracować? Pomogę Ci to odkryć i wyraźnie pokazać. Nie martw się, każda potwora znajdzie swojego amatora - też możesz stać się obiektem westchnień klientów tak, by byli gotowi Ci płacić więcej, niż myślisz.
Teraz Ja!
Ta lekcja nauczy Cię, jak pisać bardzo krótko i treściwie. Poznasz metodę tworzenia tłustych słów na bannery, sms-y i wszelkie inne krótkie formy. Do tego bonus: krótkie strzały słowne do każdego tekstu, by jednym zdaniem zaciekawić, zainteresować i zaprowadzić klienta do koszyka lub zamówienia.
Najważniejsze 10 słów
Jak odpowiadać klientom, którzy zadają krótkie pytania o produkt, by pod wpływem Twoich słów nabrali wieklkiej chęci na zakup? Idealnie sprawdza się w komentarzach w sieciach spłecznościowych, gdy klient prosi o informacje, ale jeszcze nie ma zamiaru kupować. Zamiast go przekonywać - oddalaj go od zakupu...
Interakcje
Co zrobić, by stać się pierwszą osobą, o której klient pomyśli, gdy zechce kupić to, co sprzedajesz? To odróżnia amatorów od profesjonalistów. I tych, co narzekają na kryzys, od tych, co nie narzekają - na brak klientów i pieniędzy.
Gorąca Linia
Wiesz, jak sprzedawać więcej nie tylko dzięki trikom z obniżką ceny, czy ograniczeniem sprzedaży do dnia i godziny? Ostatecznie wszystko sprowadza się do tego, co klient dostaje. A konkretnie, czy wie, co dostaje i czy to jest zgodne z jego pulsem zakupowym. Pokażę Ci, jak mu podnieść cisneinie, by chętniej kupował do Ciebie.
Sprzedaż bez trików
Jedna z najskuteczniejszych metod doprowadzania klienta do decyzji: kupuję! Pomaga sprzedać, gdy klient nie chce kupić, choć tego potrzebuje. Pokażę Ci, jak do tego wykorzystywać czwarty rodzaj sprzedaży - oparty nie na wciskaniu i zachwalaniu towaru, tylko osobistym doświadczeniu klienta, z którym nie da się dyskutować.
Zakład
W tej lekcji pokazuję, dlaczego i jak nieustannie przedstawiać klientom oferty, by nie mieli poczucia, że ktoś im ciągle coś wciska. Omawiam też błąd, jaki sam popełniłem, który kosztował mnie utratę wielu klientów. I 4 Damy oferty - jak w 4 zdaniach dać klientowi powód do zakupu teraz, a nie "później", czyli nigdy. I trzy papryczki wyostrzania jej smaku.
Donosiciel
Co napisać klientowi, który waha się w sprawie zakupu i widać, że trudno mu się zdecydować? Pokaż mu Z.A.D.. Specjalnie przygotowaną wiadomość, która wymusza jakąś odpowiedź. Lepiej mieć jednego kupującego niż 100 wahających się klientów, prawda? To pokażę Ci, jak to zrobić.
Ostatnia deska ratunku

15 lat

praktyki pisania tekstów biznesowych

11 lat

praktyki na rynku szkoleniowym

+10000

napisanych e-maili i tekstów sprzedażowych

+50

stworzonych specjalistycznych kursów
Dlaczego warto kupić ode mnie

Ciągle sprzedaję

Utrzymuję się z tego, co sprzedam, więc ani na chwilę nie tracę z oczu faktu, że każdy tekst musi ostatecznie prowadzić do zamówienia. Tego uczę na swoich szkoleniach. Nie "ładnego" pisania. Tylko tworzenia skutecznych biznesowo tekstów. Bo czego nauczy o sprzedaży nauczyciel, który sam tego nie robi?
Wybierz najlepszą wersję dla siebie

Co wolisz?

Oprócz samego kursu daję Ci do wyboru dwa rodzaje wsparcia. Dzięki nim już nigdy więcej nie będziesz się zastanawiać – czy ten tekst jest dobry, bo ja Ci szybko odpowiem na to pytanie i wyjaśnię, co zrobić, by był lepszy.

Cud Marketingowy VIP

Pełne wsparcie po szkoleniu

999 zł
Kurs Cud Marketingowy
  • Nagrania video
  • Nagrania audio (mp3)
  • Transkrypcja nagrań w panelu
  • PDF ze streszczeniem
  • Ocena 3 tekstów
  • 60 minut konsultacji na Skype
  • BONUS: Content Hit Nagranie szkolenia online, jakie przeprowadziłem dla ASBIRO.
Zamawiam >>

Cud Marketingowy PRO

Kurs z analizą i oceny tekstu

597 zł
Kurs Cud Marketingowy
  • Nagrania video
  • Nagrania audio (mp3)
  • Transkrypcja nagrań w panelu
  • PDF ze streszczeniem
  • Ocena 1 tekstu
  • 60 minut konsultacji na Skype
  • BONUS: Content Hit Nagranie szkolenia online, jakie przeprowadziłem dla ASBIRO.
Zamawiam >>

Cud Marketingowy ECO

Sam kurs (wersja ekonomiczna)

497 zł
Kurs Cud Marketingowy
  • Nagrania video
  • Nagrania audio (mp3)
  • Transkrypcja nagrań w panelu
  • PDF ze streszczeneim
  • Ocena tekstu
  • 60 minut konsultacji na Skype
  • BONUS: Content Hit Nagranie szkolenia online, jakie przeprowadziłem dla ASBIRO.
Zamawiam >>
Często zamawiane razem

Klienci kupili też:

Jeśli chcesz rozwijać umiejętność tworzenia content marketingu, który sprzedaje, pomogą Ci te kursy.  Szkolenia są krótkie i skoncentrowane na zdobyciu jednej umiejętności pisania sprzedażowego.

Kurs copywritingu 6 Stopni Sprzedaży
6 stopni sprzedaży
Chcesz mieć pewność, że każdy Twój tekst będzie sprzedawał najlepiej, jak to możliwe, a nie masz czasu na długą naukę? Nie wiesz, co napisać, by więcej osób kupowało? Tu masz odpowiedź:
Zobacz więcej
Siła Wyrazu
Chcesz się nauczyć przekonywać ludzi z większą siła wyrazu? Do zakupu, do spotkania, do bliższego poznania się… Po Twoich słowach: klient może nawet sam sobie sprzedawać Twoje produkty!
Zobacz więcej
Siła Sprzedaszy
Co dać klientowi, by sam chciał kupić od Ciebie? Krok, po kroku poznajesz kolejne elementy sprzedaszy, którego kulminacją jest ciche westchnienie klienta: "TO JEST TO..."
Zobacz więcej
Chcesz ZOBACZYĆ WSZYSTKIE kursy Darka? KLIKNIJ i zobacz, co daje Ci Słowny Sprzedawca >>

SŁOWO DAJĘ, ZYSKI ROSNĄ! To znaczy, że strona Dynanet.pl powstała po to, by uczyć lepiej pisać i sprzedawać. Znajdziesz tu praktyczne kursy copywriterskie. Możesz też zamówić indywidualne szkolenie lub konsultacje.

Co mogę Ci zaproponować?

  • Usługi
  • Szkolenia

Kliknij, by zobaczyć listę wszystkich kursów, które możesz kupić oddzielnie lub jednym pakiecie: Słowny Sprzedawca >>

Chcesz poradnik i newsletter?

Zobacz bezpłatny poradnik i newsletter >>

Zasady współpracy z copywriterem >>

Regulamin sklepu Dynanet.pl >>

Polityka prywatności serwisu Dynanet.pl >>

darek@dynanet.pl Odpowiadam w ciągu 24 godzin
+48 55 267 08 59 W godzinach: 8:00 - 16:00
ul. Słowiańska 3 82-500 Kwidzyn
Potrzebujemy Twojej zgody:
Na tej stronie używamy "ciasteczek". Dzięki nim strona zapamiętuje Twoje preferencje i wybory. Kliknij “Akcepruję wszystkie”, by zezwolić stronie na używanie wszystkich ciasteczek. Jeśli chcesz je wybierać pojedynczo, kliknij "Cookie Settings" .
Wybierz ciasteczka do akceptacjiAkceptuję wszystkie
Manage consent

Privacy Overview

This website uses cookies to improve your experience while you navigate through the website. Out of these, the cookies that are categorized as necessary are stored on your browser as they are essential for the working of basic functionalities of the website. We also use third-party cookies that help us analyze and understand how you use this website. These cookies will be stored in your browser only with your consent. You also have the option to opt-out of these cookies. But opting out of some of these cookies may affect your browsing experience.
Necessary
Always Enabled
Necessary cookies are absolutely essential for the website to function properly. These cookies ensure basic functionalities and security features of the website, anonymously.
CookieDurationDescription
cookielawinfo-checkbox-analytics11 monthsThis cookie is set by GDPR Cookie Consent plugin. The cookie is used to store the user consent for the cookies in the category "Analytics".
cookielawinfo-checkbox-functional11 monthsThe cookie is set by GDPR cookie consent to record the user consent for the cookies in the category "Functional".
cookielawinfo-checkbox-necessary11 monthsThis cookie is set by GDPR Cookie Consent plugin. The cookies is used to store the user consent for the cookies in the category "Necessary".
cookielawinfo-checkbox-others11 monthsThis cookie is set by GDPR Cookie Consent plugin. The cookie is used to store the user consent for the cookies in the category "Other.
cookielawinfo-checkbox-performance11 monthsThis cookie is set by GDPR Cookie Consent plugin. The cookie is used to store the user consent for the cookies in the category "Performance".
viewed_cookie_policy11 monthsThe cookie is set by the GDPR Cookie Consent plugin and is used to store whether or not user has consented to the use of cookies. It does not store any personal data.
Functional
Functional cookies help to perform certain functionalities like sharing the content of the website on social media platforms, collect feedbacks, and other third-party features.
Performance
Performance cookies are used to understand and analyze the key performance indexes of the website which helps in delivering a better user experience for the visitors.
Analytics
Analytical cookies are used to understand how visitors interact with the website. These cookies help provide information on metrics the number of visitors, bounce rate, traffic source, etc.
Advertisement
Advertisement cookies are used to provide visitors with relevant ads and marketing campaigns. These cookies track visitors across websites and collect information to provide customized ads.
Others
Other uncategorized cookies are those that are being analyzed and have not been classified into a category as yet.
SAVE & ACCEPT