Sprzedawcy są z Marsa, a klienci z Wenus – jak copywriterska Mapa Empatii pomaga ulepszyć komunikację marketingową?

Chcesz zobaczyć, jak za pomocą jednej prostej tabelki przeniknąć przez słowa do myśli i emocji
10 maja 2022

Jak zwiększać konwersje content marketingiem? Zacznij rozwijać marketing konwersacyjny

Jeżeli mówimy o sprzedaży, to warto zacząć od podstawowego pytania: dlaczego klienci nie kupują?
4 maja 2022

3 zagrożenia dla sprzedających w Internecie, które naprawisz tylko z pomocą SISTeRa

Język korzyści nie działa. Schematy komunikacji nie działają. Social Media nie działają. Tak się
28 kwietnia 2022

Zlecić, czy pisać samemu? Czy to prawda, że nie musisz być copywriterem, by tworzyć prawie od razu skuteczne teksty marketingowe?

Szkoda, że nie każdy może zatrudnić najlepszego copywritera do pisania swoich tekstów? Nie każdy
19 kwietnia 2022

Jak tworzyć Psycho Customer Journey, by zwiększyć konwersje klientów?

Czy i Tobą steruje marketingowy Skynet? Współczesny marketing coraz bardziej zależy od technologii.
13 kwietnia 2022

Anatomia perswazji. Simon Sinek i “zaczynaj od dlaczego.”

Jak to wyjaśnisz, że jedna, prosta idea, zaprezentowana przez mało znanego wtedy człowieka,
24 maja 2021
1 2 3 44