
Co pisać w Social Mediach, by algorytmy to promowały, a klienci pytali "gdzie to kupić?"
Poznaj 11 psychomodeli postów dla osób i marek, które sprzedają wartościowe produkty lub usługi i chcą na nich więcej zarabiać:
Jedyny kurs, który tłumaczy, co się teraz dzieje w Social Mediach na Twoich oczach i jak na tym zarobić. Do tej pory kursy o social sellingu opisywały różne metody marketingowe i triki, a tu pokazuję Ci jedną zasadę, która rządzi wszystkimi trikami i metodami.
Wytłumaczę Ci jak szybko zająć dobrą marketingowo pozycję w umysłach klienta zanim ktoś inny to zrobi. Bo gdy ktoś raz zajmie jakąś pozycję w umysłach klientów, to bardzo ciężko będzie to zmienić. Tylko jedna osoba może być pierwsza, a ten trening pokazuje, jak wykorzystać do tego social media, gdzie Twoi klienci czytają i rozmawiają produktach i usługach.
Skupiamy się na efektywności, a nie na samym budowaniu popularności. Na działaniach, które dają Ci bezpośrednie rezultaty bez naciskania klientów na działanie. Dzięki temu zaczniesz zwiększać liczbę osób wchodzących na wskazane przez Ciebie strony (domową, landingi i sprzedażowe) już zainteresowanych tym, co sprzedajesz.
Zastanawiasz się pewnie, jak szybko zwróci się Ci zakup tego kursu? Czasem jedna idea jest w stanie nagle zwiększyć efektywność tekstu. Na przykład jeden z członków naszej Grupy Niepoprawnych Copywriterów napisał niedawno tak: "Tu rekord dzierzy Sila Sprzedaszy, gdzie wstawiłem Locke do oferty b2b i poszło za 1 razem i cyk premia" - w Social Matrix znajdziesz ten element i to ulepszony!
Otrzymasz 11 psychomodeli postów, prowadzących klientów do akcji. Każdy z nich składa się z pięciu elementów: wzoru treści, celu reakcji, inspirujących pytań, psychomodelu treści i przykładu. Czyli nie będą to przypadkowe szablony, tylko psychomodele jasno skupione na określonym celu, który prowadzi do zdobywania klientów. W sieci znajdziesz wiele pomysłów na posty i treści. Tylko tu nie chodzi o to, by publikować "jakieś" treści, tylko takie, które prowadzą do odzewu ze strony klientów. Takiej koncentracji na celach marketingowych nie znajdziesz nigdzie indziej i jeśli chcesz poświęcać mniej czasu na tworzenie i mieć z tego więcej efektu, to nie znajdziesz nic lepszego.
Pokażę Ci jak tworzyć treści oparte na na wiedzy psychologicznej i udokumentowanych metodach perswazji. Zasady psychologiczne przełożyłem na zasady pisania tak, aby to nie była tylko ładna teoria, ale by pomóc Ci to jak najszybciej zastosować.
Obejrzenie wszystkich lekcji zajmie Ci niecałe cztery godziny. Uprzedzam, że już w trakcie oglądania pomysły same zaczną Ci przychodzić do głowy - od razu zapisuj je wszystkie. W ostatniej lekcji pokażę Ci jak to wszystko wdrożyć w trzech łatwych krokach. Do tego otrzymasz przewodnik (Psycho Guide) w edytowanej formie i w PDF do wydruku.
Nie musisz się już zastanawiać co roić i jak, więc odpada to, co zawsze zajmuje najwięcej czasu (myślenie), wystarczy teraz tylko pisać pod wpływem inspirujących pytań, patrząc na psychomodel treści.
11 postów pomoże Ci prowadzić bez przerwy kompletną kampanię marketingową, która:
- Przyciąga uwagę nieznajomych
- Buduje zainteresowanie Twoimi produktami lub usługami
- Pomaga przejść do zakupu klientom, którzy utknęli gdzieś po drodze do zamówienia

Pierwsza lekcjagratis:

Plan lekcji:
Tak stworzysz posty warte większej uwagi i… pieniędzy. Będą prowadziły do realnych reakcji (nie tylko polubienia i komcie). A reakcje doprowadzą klientów do zakupów.
NOTKA DLA KLIENTÓW: ten kurs zawiera w sobie wcześniejsze: Siła Perswazji, Siła Sprzedaszy i Siła Nadziei (Trylogia Matriksa). Nie jest to jednak kopia tych wcześniejszych. Poprawiłem je oraz zmieniłem kontekst i przykłady.

Trzeci Element

Dziki Gon

Z prądem i pod prąd

Obudź się NEO

Idź za białym królikiem

Trinity

Agent Smith

Morfeusz

Czerwona czy niebieska?

Cypher

AFTER EGO

Wyrocznia

Syjon

Niobowe wieści

Komandor Lock

Przemowa Morfeusza

Cukierek Wyroczni

Spotkanie z Klucznikiem

Nadzieja zamiast zagubienia

Prosty cel

Zaskoczenie

Zmiana programu

Wybór

Zaplanuj interakcje
Co wolisz?
Oprócz samego kursu daję Ci do wyboru dwa rodzaje wsparcia. Dzięki nim już nigdy więcej nie będziesz się zastanawiać – czy ten tekst jest dobry, bo ja Ci szybko odpowiem na to pytanie i wyjaśnię, co zrobić, by był lepszy.
Social Matrix VIP
Pełne wsparcie po szkoleniu

- Nagrania video
- Nagrania audio (mp3)
- Transkrypcja nagrań w panelu
- Psycho Guide (DOCX + PDF)
- Ocena 3 postów
- 60 minut konsultacji na Skype
Social Matrix PRO
Kurs z analizą i oceną e-maili

- Nagrania video
- Nagrania audio (mp3)
- Transkrypcja nagrań w panelu
- Psycho Guide (DOCX + PDF)
- Ocena 3 postów
- 60 minut konsultacji na Skype
Social Matrix ECO
Sam kurs (wersja ekonomiczna)

- Nagrania video
- Nagrania audio (mp3)
- Transkrypcja nagrań w panelu
- Psycho Guide (DOCX + PDF)
- Ocena 3 postów
- 60 minut konsultacji na Skype





Social Matrix VIP
Pełne wsparcie po szkoleniu

- Nagrania video
- Nagrania audio (mp3)
- Transkrypcja nagrań w panelu
- Psycho Guide (DOCX + PDF)
- Ocena 3 postów
- 60 minut konsultacji na Skype
Social Matrix PRO
Kurs z analizą i oceną e-maili

- Nagrania video
- Nagrania audio (mp3)
- Transkrypcja nagrań w panelu
- Psycho Guide (DOCX + PDF)
- Ocena 3 postów
- 60 minut konsultacji na Skype
Social Matrix ECO
Sam kurs (wersja ekonomiczna)

- Nagrania video
- Nagrania audio (mp3)
- Transkrypcja nagrań w panelu
- Psycho Guide (DOCX + PDF)
- Ocena 3 postów
- 60 minut konsultacji na Skype