Co pisać w Social Mediach, by algorytmy to promowały, a klienci pytali "gdzie to kupić?"
Pokażę Ci JEDNĄ zasadę tworzenia postów, dzięki której nigdy się nie pogubisz i zawsze będziesz wiedzieć, co pisać, by klienci chcieli kupować.
Jedyny kurs, który tłumaczy, co się teraz dzieje w Social Mediach na Twoich oczach i jak na tym zarobić. Do tej pory kursy o social sellingu opisywały różne metody marketingowe i triki, a tu pokazuję Ci jedną zasadę, która rządzi wszystkimi trikami i metodami.
Wytłumaczę Ci jak szybko zająć dobrą marketingowo pozycję w umysłach klienta zanim ktoś inny to zrobi. Bo gdy ktoś raz zajmie jakąś pozycję w umysłach klientów, to bardzo ciężko będzie to zmienić. Tylko jedna osoba może być pierwsza, a ten trening pokazuje, jak wykorzystać do tego social media, gdzie Twoi klienci czytają i rozmawiają produktach i usługach.
Skupiamy się na efektywności, a nie na samym budowaniu popularności. Na działaniach, które dają Ci bezpośrednie rezultaty bez naciskania klientów na działanie. Dzięki temu zaczniesz zwiększać liczbę osób wchodzących na wskazane przez Ciebie strony (domową, landingi i sprzedażowe) już zainteresowanych tym, co sprzedajesz.
Zastanawiasz się pewnie, jak szybko zwróci się Ci zakup tego kursu? Czasem jedna idea jest w stanie nagle zwiększyć efektywność tekstu. Na przykład jeden z członków naszej Grupy Niepoprawnych Copywriterów napisał niedawno tak: "Tu rekord dzierzy Sila Sprzedaszy, gdzie wstawiłem Locke do oferty b2b i poszło za 1 razem i cyk premia" - w Social Matrix znajdziesz ten element i to ulepszony!
Otrzymasz 11 psychomodeli postów, prowadzących klientów do akcji. Każdy z nich składa się z pięciu elementów: wzoru treści, celu reakcji, inspirujących pytań, psychomodelu treści i przykładu. Czyli nie będą to przypadkowe szablony, tylko psychomodele jasno skupione na określonym celu, który prowadzi do zdobywania klientów. W sieci znajdziesz wiele pomysłów na posty i treści. Tylko tu nie chodzi o to, by publikować "jakieś" treści, tylko takie, które prowadzą do odzewu ze strony klientów. Takiej koncentracji na celach marketingowych nie znajdziesz nigdzie indziej i jeśli chcesz poświęcać mniej czasu na tworzenie i mieć z tego więcej efektu, to nie znajdziesz nic lepszego.
Pokażę Ci jak tworzyć treści oparte na na wiedzy psychologicznej i udokumentowanych metodach perswazji. Zasady psychologiczne przełożyłem na zasady pisania tak, aby to nie była tylko ładna teoria, ale by pomóc Ci to jak najszybciej zastosować.
Obejrzenie wszystkich lekcji zajmie Ci niecałe cztery godziny. Uprzedzam, że już w trakcie oglądania pomysły same zaczną Ci przychodzić do głowy - od razu zapisuj je wszystkie. W ostatniej lekcji pokażę Ci jak to wszystko wdrożyć w trzech łatwych krokach. Do tego otrzymasz przewodnik (Psycho Guide) w edytowanej formie i w PDF do wydruku.
Nie musisz się już zastanawiać co roić i jak, więc odpada to, co zawsze zajmuje najwięcej czasu (myślenie), wystarczy teraz tylko pisać pod wpływem inspirujących pytań, patrząc na psychomodel treści.
11 postów pomoże Ci prowadzić bez przerwy kompletną kampanię marketingową, która:
- Przyciąga uwagę nieznajomych
- Buduje zainteresowanie Twoimi produktami lub usługami
- Pomaga przejść do zakupu klientom, którzy utknęli gdzieś po drodze do zamówienia
Co tu znajdziesz?
- Klienci nie kupują tego, co chcą, tylko to, co im algorytmy podsuwają do zakupu. Jeśli bowiem nie wiesz, że coś istnieje, nie możesz tego chcieć. A maszyna podsuwa ludziom to, co chcą inni... Teraz Ty możesz w ten sposób wykorzystać algorytmy do zwiększenia swojej sprzedaży i poszerzania zasięgu swojej marki.
- Jak zdobywać klientów, wykorzystując silny impuls społeczny? Odpowiedź tkwi w pętli ludzkich pragnień. Otrzymasz klucz, który otwiera każde drzwi w Social Mediach! Bo wszystkie w mniejszym lub większym stopniu opierają się na tym jednym elemencie.
- Skandal. Wywoływanie wielkiego zaangażowania swoim postem nie powinno być takie proste. Ale jest. Możesz z tym walczyć, ale po co? lepiej wykorzystać to dla swojego biznesu.
- Neuro-logiczny sposób zdobywania coraz większej części klientów na rynku. Bez przekonywania do produktu i marki.
- Dlaczego w Social Mediach tradycyjne "liniowe" lejki sprzedażowe w ogóle się nie sprawdzają, mimo zapewnień guru, którzy żyją z uczenia, jak je stosować? Co w zmian? Oj, to prostsze niż myślisz 🙂
- Jak sterować zachowaniem klientów? Poznasz życiową metodę powiązaną z wewnętrznym konfliktem klientów, którego sami nie potrafią rozwiązać. Rozwiązanie powszechnego problemu, gdy klient ciągle odkłada zakup na później.
- Mówi się, że klient powinien Cię poznać, polubić i uwierzyć. Za pomocą jednego posta możesz zrealizować wszystkie trzy cele na raz, odpowiadając na jedno bardzo ważne pytanie. To nie trik. Tak się buduje relacje.
- Jak unikać błędu "agentów", przez który klient zamyka się nie tylko na zakup, ale i na kontakt z Tobą, zamykając się w twardej skorupie.
- Jak doprowadzić do tego, by zakup produktu stał się konsekwencją spotkania klienta z Tobą? Pokazywanie się jako ekspert może temu bardzo przeszkodzić.
- Nauczysz się korzystać z dwóch przeciwstawnych metod komunikacji z klientem. Jedna działa natychmiast, druga wolniej, ale zostawia ślad na dłużej. To zwiększy elastyczność Twojej komunikacji z klientami i pozwoli lepiej dopasować się do kontekstu, w jakim się znajdują.
- Pokażę Ci bardzo silną metodę perswazji na "N", która idealnie działa na klientów, którzy wszystko znają, wiedzą i są przekonani, że nic ich nie zaskoczy. I faktycznie, nie zaskoczenie jest kluczem, tylko ich wiedza.
- Prawdopodobnie najbardziej Cię zaskoczy zastosowanie koncepcji AFTER EGO w komunikacji biznesowej, która opiera się na pracach austriackiego psychiatry (twórcy psychologii indywidualnej). Otrzymasz najbardziej niezwykłą metodę odpowiedzi na pytanie klienta: po co mi to? Jej prostota i absolutna szczerość przebija najgrubszy mur obojętności wobec Twoich produktów lub usług. Zakup jest tak oczywisty i logiczny, że bardzo trudno przed nim się obronić.
- Jaką jedną rzecz musisz odkryć, gdy robisz research na temat klientów? Ona jedna wystarczy, by tworzyć najskuteczniejszy przekaz marketingowy, jaki tylko jest możliwy. W połączeniu z klockami WUMO twój marketing w social mediach może być nie do odparcia.
- Jak zdobywać większą wiarygodność u klientów dzieki dwukierunkowemu pozycjonowaniu społecznemu? Bardzo często klienci kupują tylko z tego jednego powodu.
- By sprzedawać postami w SM na chwilę musimy zapomnieć o języku korzyści i zamiast tego pokazać dwie zupełnie inne rzeczy o tym, co chcesz by klienci kupowali. Albo w ogóle zapomnij o języku korzyści 🙂 Nie będzie Ci już do niczego potrzebny.
- Jak stosować argumentację w SM, by nie brzmiała jak przechwałki albo bullshit marketingowy, tylko zachęcała do szybkiego zakupu? To krok, który często pomijają amatorzy w copywritingu na rzecz łatwego "hype".
- Post, który wywołuje sprzeciw klientów może prowadzić do większej liczby konwersji niż zwykły, zgodny. Tylko trzeba postawić sprawę na ostrzu noża. jak? Tu to zobaczysz.
- Metoda na niewzruszonych klientów, którzy uważają, że mogą nic nie robić: 5 kontrastowych sposobów na "wykurzenie" ich z betonowego schronu, który daje im poczucie bezpieczeństwa.
- Jak działa zasada konsekwencji w prowadzeniu klienta do zakupu jedną z dwóch postaw? Zacznij używać podwójnej motywacji, a każdy z klientów odnajdzie swój powód zakupu, który nie da mu spokoju, dopóki nie będzie miał tego, co oferujesz.
- Na czym polega smutny koniec kalkulacji klienta i jak go mu pokazać, by zrozumiał, jak bardzo pomocny jest Twój produkt lub usługa?
- Jedna z najbardziej kontrowersyjnych metod budowania zaufania u klientów. Polega na tym, że niespodziewanie w 100% przyjmujesz punkt widzenia klienta na daną sprawę i tym wybijasz mu wszelkie obiekcje z ręki.
- Deser Merowinga - najbardziej podstępna metoda opisywania swoich produktów i usług. Klient nie spodziewa się, do czego doprowadzi go czytanie, więc nie może się temu opierać. W połączeniu z mentalnym kluczem do przyszłości staje się silnym narzędziem prowadzeniu nieprzekonanego klienta do zakupi. Jak owieczkę...
- Co pisać do klientów, którzy utknęli gdzieś na drodze do zakupu i nie mogą wyjść z tego stanu? Jeden z najbardziej intrygujących modeli komunikacji, który wykorzystasz od razu po skończeniu lekcji i przekonasz się, jak silny wpływ będzie miał na zwiększenie sprzedaży.
- Jak wykorzystać obecną, niechcianą przez klienta sytuację do zwiększenia siły przekonywania Twoich postów? Pokażę Ci narzędzie, zwane Trójcą Kontroli, która pomaga klientom wyjść ze stanu marazmu i jednocześnie subtelnie ale zdecydowanie kieruje ich do zakupu.
- Poznasz psychologiczną metodę przywoływania stanu natychmiastowej uwagi w kliencie, by nie chciał uronić ani słowa z tego, co po niej piszesz. Tak zwana metoda 4 kroków pokaże Ci, jak pisać takie teksty.
- Jak wywoływać emocje i nie gasić ich następnym zdaniem? Osoby nieświadome tego problemu robią tak nagminnie, bo wierzą, że w ten sposób zwiększają siłę swego przekazu, gdy niestety w efekcie ich ignorancji ta siła natychmiast spada.
- Jak używać werbalnego S(t)ymulatora Sukcesu, by klient nie chciał odkładać zakupu na później. Poznasz tu cztery cechu zakupu, który nie może czekać.
- Czas na Twoje działania! Dam Ci plan, by nie odkładać efektów na później.
Pierwsza lekcjagratis:
Plan lekcji:
Tak stworzysz posty warte większej uwagi i… pieniędzy. Będą prowadziły do realnych reakcji (nie tylko polubienia i komcie). A reakcje doprowadzą klientów do zakupów.
Trzeci Element
Dziki Gon
Z prądem i pod prąd
Obudź się NEO
Idź za białym królikiem
Trinity
Agent Smith
Morfeusz
Czerwona czy niebieska?
Cypher
AFTER EGO
Wyrocznia
Syjon
Niobowe wieści
Komandor Lock
Przemowa Morfeusza
Cukierek Wyroczni
Spotkanie z Klucznikiem
Nadzieja zamiast zagubienia
Prosty cel
Zaskoczenie
Zmiana programu
Wybór
Zaplanuj interakcje
Co wolisz?
Oprócz samego kursu daję Ci do wyboru dwa rodzaje wsparcia. Dzięki nim już nigdy więcej nie będziesz się zastanawiać – czy ten tekst jest dobry, bo ja Ci szybko odpowiem na to pytanie i wyjaśnię, co zrobić, by był lepszy.
Social Matrix VIP
Pełne wsparcie po szkoleniu
- Nagrania video
- Nagrania audio (mp3)
- Transkrypcja nagrań w panelu
- Psycho Guide (DOCX + PDF)
- Aktywna pomoc w nauce (odpowiedzi pod lekcjami na Twoje pytania i problemy)
- Dożywotni dostęp do materiałów
- Bezpłatne aktualizacje treści
- Ocena 5 postów
- 60 minut konsultacji online
Social Matrix PRO
Kurs z analizą i oceną e-maili
- Nagrania video
- Nagrania audio (mp3)
- Transkrypcja nagrań w panelu
- Psycho Guide (DOCX + PDF)
- Aktywna pomoc w nauce (odpowiedzi pod lekcjami na Twoje pytania i problemy)
- Dożywotni dostęp do materiałów
- Bezpłatne aktualizacje treści
- Ocena 5 postów
- 60 minut konsultacji online
Social Matrix ECO
Sam kurs (wersja ekonomiczna)
- Nagrania video
- Nagrania audio (mp3)
- Transkrypcja nagrań w panelu
- Psycho Guide (DOCX + PDF)
- Aktywna pomoc w nauce (odpowiedzi pod lekcjami na Twoje pytania i problemy)
- Dożywotni dostęp do materiałów
- Bezpłatne aktualizacje treści
- Ocena 5 postów
- 60 minut konsultacji online
Social Matrix VIP
Pełne wsparcie po szkoleniu
- Nagrania video
- Nagrania audio (mp3)
- Transkrypcja nagrań w panelu
- Psycho Guide (DOCX + PDF)
- Aktywna pomoc w nauce (odpowiedzi pod lekcjami na Twoje pytania i problemy)
- Dożywotni dostęp do materiałów
- Bezpłatne aktualizacje treści
- Ocena 5 postów
- 60 minut konsultacji online
Social Matrix PRO
Kurs z analizą i oceną e-maili
- Nagrania video
- Nagrania audio (mp3)
- Transkrypcja nagrań w panelu
- Psycho Guide (DOCX + PDF)
- Aktywna pomoc w nauce (odpowiedzi pod lekcjami na Twoje pytania i problemy)
- Dożywotni dostęp do materiałów
- Bezpłatne aktualizacje treści
- Ocena 5 postów
- 60 minut konsultacji online
Social Matrix ECO
Sam kurs (wersja ekonomiczna)
- Nagrania video
- Nagrania audio (mp3)
- Transkrypcja nagrań w panelu
- Psycho Guide (DOCX + PDF)
- Aktywna pomoc w nauce (odpowiedzi pod lekcjami na Twoje pytania i problemy)
- Dożywotni dostęp do materiałów
- Bezpłatne aktualizacje treści
- Ocena 5 postów
- 60 minut konsultacji online