Copywriting kursy online i szkolenia. Copywriting kursy online i szkolenia.
  • Start
  • Psychoblog
  • Szkolenia
  • Psychokursy
  • Usługi
  • Psycholetter
  • VOD (zaloguj)
Kurs online (vod)

Co pisać w Social Mediach, by algorytmy to promowały, a klienci pytali "gdzie to kupić?"

Poznaj 11 psychomodeli postów dla osób i marek, które sprzedają wartościowe produkty lub usługi i chcą na nich więcej zarabiać:  

Jedyny kurs, który tłumaczy, co się teraz dzieje w Social Mediach na Twoich oczach i jak na tym zarobić. Do tej pory kursy o social sellingu opisywały różne metody marketingowe i triki, a tu pokazuję Ci jedną zasadę, która rządzi wszystkimi trikami i metodami.

Wytłumaczę Ci jak szybko zająć dobrą marketingowo pozycję w umysłach klienta zanim ktoś inny to zrobi. Bo gdy ktoś raz zajmie jakąś pozycję w umysłach klientów, to bardzo ciężko będzie to zmienić. Tylko jedna osoba może być pierwsza, a ten trening pokazuje, jak wykorzystać do tego social media, gdzie Twoi klienci czytają i rozmawiają produktach i usługach.

Skupiamy się na efektywności, a nie na samym budowaniu popularności. Na działaniach, które dają Ci bezpośrednie rezultaty bez naciskania klientów na działanie. Dzięki temu zaczniesz zwiększać liczbę osób wchodzących na wskazane przez Ciebie strony (domową, landingi i sprzedażowe) już zainteresowanych tym, co sprzedajesz.

Zastanawiasz się pewnie, jak szybko zwróci się Ci zakup tego kursu? Czasem jedna idea jest w stanie nagle zwiększyć efektywność tekstu. Na przykład jeden z członków naszej Grupy Niepoprawnych Copywriterów napisał niedawno tak: "Tu rekord dzierzy Sila Sprzedaszy, gdzie wstawiłem Locke do oferty b2b i poszło za 1 razem i cyk premia" - w Social Matrix znajdziesz ten element i to ulepszony!

Otrzymasz 11 psychomodeli postów, prowadzących klientów do akcji. Każdy z nich składa się z pięciu elementów: wzoru treści, celu reakcji, inspirujących pytań, psychomodelu treści i przykładu. Czyli nie będą to przypadkowe szablony, tylko psychomodele jasno skupione na określonym celu, który prowadzi do zdobywania klientów. W sieci znajdziesz wiele pomysłów na posty i treści. Tylko tu nie chodzi o to, by publikować "jakieś" treści, tylko takie, które prowadzą do odzewu ze strony klientów. Takiej koncentracji na celach marketingowych nie znajdziesz nigdzie indziej i jeśli chcesz poświęcać mniej czasu na tworzenie i mieć z tego więcej efektu, to nie znajdziesz nic lepszego.

Pokażę Ci jak tworzyć treści oparte na na wiedzy psychologicznej i udokumentowanych metodach perswazji. Zasady psychologiczne przełożyłem na zasady pisania tak, aby to nie była tylko ładna teoria, ale by pomóc Ci to jak najszybciej zastosować.

Obejrzenie wszystkich lekcji zajmie Ci niecałe cztery godziny. Uprzedzam, że już w trakcie oglądania pomysły same zaczną Ci przychodzić do głowy - od razu zapisuj je wszystkie. W ostatniej lekcji pokażę Ci jak to wszystko wdrożyć w trzech łatwych krokach. Do tego otrzymasz przewodnik (Psycho Guide) w edytowanej formie i w PDF do wydruku.

Nie musisz się już zastanawiać co roić i jak, więc odpada to, co zawsze zajmuje najwięcej czasu (myślenie), wystarczy teraz tylko pisać pod wpływem inspirujących pytań, patrząc na psychomodel treści.

11 postów pomoże Ci prowadzić bez przerwy kompletną kampanię marketingową, która:

  1. Przyciąga uwagę nieznajomych
  2. Buduje zainteresowanie Twoimi produktami lub usługami
  3. Pomaga przejść do zakupu klientom, którzy utknęli gdzieś po drodze do zamówienia

Pierwsza lekcjagratis:

Pomogą Ci więcej sprzedawać

Plan lekcji:

Długość kursu: 3:59:10 (trzy godziny, pięćdziesiąt dziewięć minut)

Tak stworzysz posty warte większej uwagi i… pieniędzy. Będą prowadziły do realnych reakcji (nie tylko polubienia i komcie). A reakcje doprowadzą klientów do zakupów.

NOTKA DLA KLIENTÓW: ten kurs zawiera w sobie wcześniejsze: Siła Perswazji, Siła Sprzedaszy i Siła Nadziei (Trylogia Matriksa). Nie jest to jednak kopia tych wcześniejszych. Poprawiłem je oraz zmieniłem kontekst i przykłady.  

Ustalamy cel marketingowy dla naszych działań. I jak uwzględnić w nich Trzeci Element, bo bez niego nie ma obecnie sprzedaży.
Trzeci Element
W co tak naprawdę próbują nas co chwila wciągnąć algorytmy sieci społecznościowych? Odkryjesz jedyną zasadę ich działania, a z nią, sposób kontrolowania dystrybucji Twoich treści.
Dziki Gon
Jak napisać na szybko post angażujący odbiorców? Prosty przykład tego, jak powstał taki tekst - Ty też tak możesz, ale nie codziennie 🙂
Z prądem i pod prąd
Odpowiemy sobie na pytanie, jak sprzedawać w Social mediach bez nacisku i perswazji, tak, by klient sam chciał kupować to, o czym piszemy. Musimy tylko zawsze pamiętać o zasadzie na "R". Do tego niewygodna prawda o lejkach marketingowych.
Obudź się NEO
Najpierw pokażę Ci 3 cechy wiadomości, którą trudno jest ignorować. Potem wyjaśnię, jak działa konflikt na styku dwóch światów - to coś, co powstrzymuje klienta przed działaniem/zakupem. Omówimy pierwszy post.
Idź za białym królikiem
Pokażę, na czym polega empatyczne ostrzeżenie. Po co Ci ono? Żeby klienci chcieli Cię czytać, a nie uciekali od Twoich postów, jak oparzeni.
Trinity
Unikaj przesłuchiwania klientów. Poznasz sposób pisania, który często wywołuje negatywne reakcje - nie po to, by tak pisać, ale unikać tego za wszelką cenę. Będziemy pisać drugi post, który przygotuje na spotkanie z Morfeuszem.
Agent Smith
Pokażę Ci, jak przygotować spotkanie z Morfeuszem - jako lajw, webinar, wideo albo… e-mail. Na nim Ujawniamy sekret rzeczywistości i stawiamy klienta przed decyzją. Dam Ci plan takiego spotkania.
Morfeusz
Pokażę Ci dwa główne sposoby komunikacji, zgodne z dwoma ścieżkami przetwarzania informacji u człowieka. Jeden z nich wpływa na zmiany postawy, drugi często tylko na chwilowe zmiany nastroju i wywołuje uzależnienie.
Czerwona czy niebieska?
Jak korzystać z niebieskiej ścieżki komunikacji. Pokażę Ci 5 głównych zasad, które możesz zastosować natychmiast do poprawy zaangażowania w Twoje treści. Wyjaśnię Ci też zastosowanie Niepewnika - nieoczywistego a bardzo skutecznego sposoby przekonywania do działania.
Cypher
Jak odpowiadać na pytanie klienta "po co mi to" w bardzo nietypowy i bliski mu sposób. Pokażę Ci, jak odkryć cztery największe kłamstwa klienta i użyć go do zwiększania sprzedaży. Do tego dodamy dwa różne dowody społeczne jako demonstrację wartości.
AFTER EGO
Poznasz pewną zasadę psychologiczna, od której zależy Twoja sprzedaż, bo nie wystarczy klientom obiecać cudowne rezultaty i udowodnić swoją wiarygodność. Trzeba jeszcze pokazać kluczową zależność i temu właśnie służy spotkanie z Wyrocznią, do którego dam Ci plan.
Wyrocznia
Tu napiszemy post, który pokazuje klientom, jak przejąć inicjatywę w sytuacji, gdy wydaje się, że nie ma dobrego wyjścia. Z jego pomocą możesz wywołać bardzo silną reakcję, niemożliwa do wywołania w żaden inny sposób.
Syjon
Cztery obszary, w których naruszone bywa poczucie bezpieczeństwa klientów i wizja problemów z nimi, to dobry temat na aktualnego posta. Dzięki 5 sposobom kontrastowania efektu w zestawieniu z problemami przyszłość z Tobą może stać się obiektem pożądania przez klienta.
Niobowe wieści
Opisujemy pierwszą z dwóch postaw wobec zagrożenia. Wskazujemy na jej największy problem i niewystarczalność. Dzięki temu czytelnik jest w stanie opowiedzieć się przeciwko niej i na zasadzie konsekwencji bardzo zainteresować się tym, co mu oferujesz.
Komandor Lock
Bardzo zachęcający do działania post z drugą postawą wobec zagrożenia. Czym zachęca? Bardzo nietypowym podejściem, pozytywnym i inspirującym. Byłem totalnie zaskoczony, gdy to odkryłem.
Przemowa Morfeusza
Ta lekcja skupia się na rozwiązaniu największego problemu ze sprzedażą - braku zaufania. Co ciekawe, nie będziemy chwalić się ani tytułami, osiągnięciami ani klientami, tylko przywołamy doświadczenie klienta. To najlepszy rodzaj dowodu, gdy klient sam się przekonuje.
Cukierek Wyroczni
Otrzymasz plan spotkania, które już na początku pozbawia klienta postawy obronnej, przed oczami stawia mu nieuchronne efekty zastosowania naszego produktu ("deser Merowinga"), wskażę drzwi do klucza i wyjście z jego labiryntu. To może być najprostsza sprzedaż na świecie.
Spotkanie z Klucznikiem
Jedno z najsilniejszych słów perswazyjnych. Wygląda niewinnie, a potrafi przekonać do ruszenia z miejsca dzięki mocnemu odniesieniu do obecnej sytuacji klienta. Kto te słowo zna i zastosuje, ten może zdobyć to, co chce, pod warunkiem, że dostarczy klientom to, co obiecuje!
Nadzieja zamiast zagubienia
Wyjaśnię, jak pomóc klientowi odzyskać kontrolę nad sytuacja, za pomocą bardzo prostej komunikacji. Dzięki temu, że skupiamy się na rym, co teraz zajmuje klienta, on na to teraz zareaguje. Zaprosimy go na przełomowe spotkanie, gdzie w ciekawy sposób przedstawisz swoją ofertę
Prosty cel
Nic lepiej nie wzmaga uwagi niż zaskoczenie. Otrzymasz plan spotkania, który ma dużą szansę bardzo pozytywnie zaskoczyć klienta biznesowo i doprowadzić do zakupu bez żadnej zbędnej zwłoki.
Zaskoczenie
Pokażę Ci, jak napisać post, który wyłącza aktualny program klienta i zmienić na nowy, który go z tego miejsca doprowadzi tam, gdzie chce. Pokażę Ci zaskakujące efekty eksperymentu społecznego, które jasno pokazuje, że nie zawsze więcej treści znaczy lepiej, bo czasem to szkodzi.
Zmiana programu
Tu poznasz plan ostatniego spotkania, które często sprawia, że klient mówi "chcę to!". Bez presji, promocji i perswazji oraz tekstów typu "Tylko wyobraź sobie…". Pokażę Ci, jak opisywać swój produkt w kontekście celu, który motywuje do działania (antyprokrastynacji zakupowej).
Wybór
Na koniec pokażę Ci trzyelementowy plan działania z całym tym materiałem (11 typów postów i 5 typów spotkań). Koniec z przypadkowymi postami. Będziesz je pisać tak, by pracowały na sprzedasz według planu, a nie przypadkowej inspiracji.
Zaplanuj interakcje
Wybierz najlepszą wersję dla siebie

Co wolisz?

Oprócz samego kursu daję Ci do wyboru dwa rodzaje wsparcia. Dzięki nim już nigdy więcej nie będziesz się zastanawiać – czy ten tekst jest dobry, bo ja Ci szybko odpowiem na to pytanie i wyjaśnię, co zrobić, by był lepszy.

Social Matrix VIP

Pełne wsparcie po szkoleniu

1297 zł
  • Nagrania video
  • Nagrania audio (mp3)
  • Transkrypcja nagrań w panelu
  • Psycho Guide (DOCX + PDF)
  • Ocena 3 postów
  • 60 minut konsultacji na Skype
Zamawiam >>

Social Matrix PRO

Kurs z analizą i oceną e-maili

797 zł
  • Nagrania video
  • Nagrania audio (mp3)
  • Transkrypcja nagrań w panelu
  • Psycho Guide (DOCX + PDF)
  • Ocena 3 postów
  • 60 minut konsultacji na Skype
Zamawiam >>

Social Matrix ECO

Sam kurs (wersja ekonomiczna)

597 zł
  • Nagrania video
  • Nagrania audio (mp3)
  • Transkrypcja nagrań w panelu
  • Psycho Guide (DOCX + PDF)
  • Ocena 3 postów
  • 60 minut konsultacji na Skype
Zamawiam >>

Social Matrix VIP

Pełne wsparcie po szkoleniu

1297 zł
  • Nagrania video
  • Nagrania audio (mp3)
  • Transkrypcja nagrań w panelu
  • Psycho Guide (DOCX + PDF)
  • Ocena 3 postów
  • 60 minut konsultacji na Skype
Zamawiam >>

Social Matrix PRO

Kurs z analizą i oceną e-maili

797 zł
  • Nagrania video
  • Nagrania audio (mp3)
  • Transkrypcja nagrań w panelu
  • Psycho Guide (DOCX + PDF)
  • Ocena 3 postów
  • 60 minut konsultacji na Skype
Zamawiam >>

Social Matrix ECO

Sam kurs (wersja ekonomiczna)

597 zł
  • Nagrania video
  • Nagrania audio (mp3)
  • Transkrypcja nagrań w panelu
  • Psycho Guide (DOCX + PDF)
  • Ocena 3 postów
  • 60 minut konsultacji na Skype
Zamawiam >>
Chcesz zobaczyć WSZYSTKIE psychokursy copywritingu? KLIKNIJ i zobacz, co możesz z nimi napisać >>

SŁOWO DAJĘ, ZYSKI ROSNĄ! To znaczy, że strona Dynanet.pl powstała po to, by uczyć lepiej pisać i sprzedawać. Znajdziesz tu praktyczne kursy copywriterskie. Możesz też zamówić indywidualne szkolenie lub konsultacje.

Jakie kursy z copywritingu online mogę Ci zaproponować?

  • Psychostarter
  • Psychoreklamy
  • Psychowriting
  • Psychopage
  • Psyhompage
  • Psychoredakcja
  • Psychomaile
  • Psychobranding
  • Social Matrix
  • Cud Marketingowy
  • Short Message Selling
  • LinkedIn Leads
  • Pieniądze albo Życie!

Chcesz poradnik i newsletter?

Zobacz bezpłatny poradnik i newsletter >>

Zasady współpracy z copywriterem >>

Regulamin sklepu Dynanet.pl >>

Polityka prywatności serwisu Dynanet.pl >>

darek@dynanet.pl Odpowiadam w ciągu 24 godzin
501 161 491 W godzinach: 8:00 - 16:00
Potrzebujemy Twojej zgody:
Na tej stronie używamy "ciasteczek". Dzięki nim strona zapamiętuje Twoje preferencje i wybory. Kliknij “Akcepruję wszystkie”, by zezwolić stronie na używanie wszystkich ciasteczek. Jeśli chcesz je wybierać pojedynczo, kliknij "Cookie Settings" .
Wybierz ciasteczka do akceptacjiAkceptuję wszystkie
Manage consent

Privacy Overview

This website uses cookies to improve your experience while you navigate through the website. Out of these, the cookies that are categorized as necessary are stored on your browser as they are essential for the working of basic functionalities of the website. We also use third-party cookies that help us analyze and understand how you use this website. These cookies will be stored in your browser only with your consent. You also have the option to opt-out of these cookies. But opting out of some of these cookies may affect your browsing experience.
Necessary
Always Enabled
Necessary cookies are absolutely essential for the website to function properly. These cookies ensure basic functionalities and security features of the website, anonymously.
CookieDurationDescription
cookielawinfo-checkbox-analytics11 monthsThis cookie is set by GDPR Cookie Consent plugin. The cookie is used to store the user consent for the cookies in the category "Analytics".
cookielawinfo-checkbox-functional11 monthsThe cookie is set by GDPR cookie consent to record the user consent for the cookies in the category "Functional".
cookielawinfo-checkbox-necessary11 monthsThis cookie is set by GDPR Cookie Consent plugin. The cookies is used to store the user consent for the cookies in the category "Necessary".
cookielawinfo-checkbox-others11 monthsThis cookie is set by GDPR Cookie Consent plugin. The cookie is used to store the user consent for the cookies in the category "Other.
cookielawinfo-checkbox-performance11 monthsThis cookie is set by GDPR Cookie Consent plugin. The cookie is used to store the user consent for the cookies in the category "Performance".
viewed_cookie_policy11 monthsThe cookie is set by the GDPR Cookie Consent plugin and is used to store whether or not user has consented to the use of cookies. It does not store any personal data.
Functional
Functional cookies help to perform certain functionalities like sharing the content of the website on social media platforms, collect feedbacks, and other third-party features.
Performance
Performance cookies are used to understand and analyze the key performance indexes of the website which helps in delivering a better user experience for the visitors.
Analytics
Analytical cookies are used to understand how visitors interact with the website. These cookies help provide information on metrics the number of visitors, bounce rate, traffic source, etc.
Advertisement
Advertisement cookies are used to provide visitors with relevant ads and marketing campaigns. These cookies track visitors across websites and collect information to provide customized ads.
Others
Other uncategorized cookies are those that are being analyzed and have not been classified into a category as yet.
SAVE & ACCEPT