Co pisać w Social Mediach, by algorytmy to promowały, a klienci pytali "gdzie to kupić?"
Pokażę Ci JEDNĄ zasadę tworzenia postów, dzięki której nigdy się nie pogubisz i zawsze będziesz wiedzieć, co pisać, by klienci chcieli kupować.
Dla niecierpliwych:
- Co to jest: System online w formie psychokursu, który uczy, jak tworzyć treści w social mediach, które pokonują algorytm i trafiają do klientów.
- Dostajesz: 11 psychologicznych modeli postów z instrukcjami i 5 strategii interakcji, które są zaprojektowane, by wywoływać konkretne reakcje (kliki, komentarze, zakupy).
- Efekt: Natychmiastowy, mierzalny wzrost kliknięć w linki (nawet o 100%) i realna sprzedaż („najlepsza sprzedaż od miesięcy”). Przestajesz być ignorowany.
- Dla kogo: Dla twórców i przedsiębiorców sfrustrowanych tym, że tworzą wartościowe treści, typu: „Nikt. Go. Nie. Widział.”
- Dlaczego teraz: Każdy post napisany „po staremu” to stracony czas i pieniądze. Dostęp otrzymujesz natychmiast, a pierwszy skuteczny post możesz napisać już w 40 minut po zalogowaniu.
EDYCJA SPECJALNA – NOWY PROGRAM MENTORSKI
Tym razem po zakupie masz do mnie bezpośredni dostęp przez 14 lub 60 dni. Możesz zadać w e-mailu dowolne pytanie, poprosić o radę, podpowiedź, ocenę tekstu, sugestie zmian – co tylko potrzebujesz do wdrożenia systemu Social Matrix.
Z tego powodu w niedzielę zamykam sprzedaż, by mieć czas dla każdego kursanta. Ale nie czekaj do niedzieli, bo jeśli liczba uczestników przekroczy pewną liczbę – gdy poczuję, że to już za dużo – od razu zamknę sprzedaż.
Zamiast czekać, aż klient kupi – zaczniesz sprzedawać od pierwszego kontaktu.
Widzę, jak to robisz.
Spędzasz godziny, tworząc idealny post, rolkę i storkę. Ważysz każde słowo. Wkładasz w to serce. Publikujesz. I… Cisza. To niesprawiedliwe.
Jeden z moich klientów tak określił ten problem:
Twój problem nie polega na tym, że nie umiesz pisać czy tworzyć rolek. Rzeczywisty problem polega na tym, że tworzysz dobre treści, wkładasz w to pracę, a potem… nic. Nikt tego nie widzi. To wkurzające.
Winny jest Trzeci Element, czyli wszechmocny Algorytm. To maszyna, która stanęła między tobą a klientem i decyduje, co on zobaczy, a czego nie. Ukrywa Twoje treści.
Ludzie próbują zgadywać, czego chce ta maszyna. Stosują triki, magiczne szablony albo krzyczą KUP TERAZ, kto głośniej i więcej. I to nie działa.
Zamiast tego, możesz dziś zacząć tworzyć treści, które dają Ci (słowami moich klientów):
- Natychmiastowe efekty: „To działa od razu!”.
- Mierzalny wzrost: „O 100% więcej osób kliknęło w link”.
- Prawdziwe pieniądze: „Mam najlepszą sprzedaż od miesięcy”.
- System, który sprawi, że możesz „wykosić swoją konkurencję w pień”. Będzie ci ich „żal”.
Dobrze wiem, jak to jest
Pamiętam, jak przez lata byłem przekonany, że dobra treść obroni się sama.
Publikowałem posty, z których byłem strasznie dumny. Przez chwilę. Bo okazywało się, że mało kto je widział. Gdy inni mieli kilkaset tysięcy wyświetleń, ja maksymalnie kilkaset. Gdy inni mieli mnóstwo reakcji, ja dwa lajki i cztery komentarze. Do tego zero kliknięć. To była moja bolesna lekcja pokory.
Siedząc kiedyś do nocy, zrozumiałem brutalną prawdę: Między mną a moim klientem jest Trzeci Element. Algorytm.
Ten algorytm nie jest inteligentny. Jest głupi, ale bardzo praktyczny. Nie obchodzi go nasza wartościowa treść. On jest uzależniony od jednej, jedynej rzeczy: REAKCJI.
Ta jedna lekcja, kupiona za cenę tamtej porażki, stała się fundamentem Social Matrix.
Czas coś zmienić
Wszyscy dookoła mówią Ci: „Bądź w social mediach! Pokazuj się! Nagrywaj rolki. Pisz posty, a osiągniesz sukces!”.
To pułapka, która ma Cię utrzymać w ciągłym biegu.
To jest Niebieska pigułka. Komunikacja płytka, powierzchowna, która zmusza Cię do tworzenia ciągle nowych treści.
A co, jeśli powiem Ci, że prawdziwe efekty pojawiają się nie wtedy, gdy robisz więcej, ale gdy zmieniasz ścieżkę komunikacji?
Zastanów się: Co by było, gdyby Twój post nie miał nic sprzedawać? Gdyby jego jedynym celem było sprawić, by klient podjął jedną, małą akcję – np. kliknął w link do Twojego newslettera, gdzie dopiero odbędzie się Spotkanie z Morfeuszem?
Gdy to zrobisz, klient sam, dobrowolnie, wybiera Czerwoną pigułkę. Przechodzi na ścieżkę głębokiego zaangażowania. Tak właśnie hakujesz algorytm, dając mu dokładnie tę reakcję, której szukał.
Ciekawe…Coś innego, prawda? A to tylko wprowadzenie do nowego systemu tworzenia treści.
Jak to działa?
Algorytmy to Dziki Gon. One nie tworzą trendów, lecz obserwują, na co ludzie reagują (na hejt, na radość, na ciekawość) i dają im tego więcej, tworząc pętlę zwrotną.
Dlatego Social Matrix nie daje Ci „10 szablonów na posty”. Ja w to nie wierzę. Zamiast tego dostajesz 11 psychologicznych kluczy, które są tak zaprojektowane, by świadomie podsycać ogień zainteresowania i wywoływać konkretne reakcje.
Gdy przestajesz pisać na ślepo, a zaczynasz karmić algorytm dokładnie tym paliwem, którego on szuka (reakcjami), on musi dać Ci zasięg, bo po to powstał!
Klient, zamiast Cię ignorować, jest wciągany w treść. Przestajesz być ofiarą Algorytmu, a stajesz się kimś, kto go kontroluje. Proste, czyste i logoczne, co?
To się dzieje na Twoich oczach
Nie będę Cię zanudzał tym, co już wiesz albo znajdziesz gdzieś indziej. Zamiast tego przejdziesz ten proces:
- Post Idź za Białym Królikiem puka do klienta „Puk, puk, Neo” i wyprowadza go ze stanu obojętności, zanim zdąży zignorować Twój post.
- Post After Ego omija jego tarczę obronną i podłącza się pod jego „Ja + coś = sukces” , sprawiając, że Twój produkt staje się brakującym puzzlem w jego idealnej wizji siebie.
- Post Prosty Cel diagnozuje Siłę Wyższą, która go paraliżuje i podaje mu Trójcę Kontroli (1 Krok, 1 Efekt, 1 Rzecz), by odzyskał sprawczość w 60 sekund .
- …a 5 Spotkań (jak Spotkanie z Klucznikiem) zmienia Twoje treści w symulator procesu, w którym klient mentalnie kupuje, zanim jeszcze zobaczy cenę.
Tak to zadziała u Ciebie
Zapomnij o budowaniu strategii na rok. W pierwszych 40 minutach zobaczysz pierwszy z 11 modeli treści, odpowiesz na gotowe pytania inspiracyjne i napiszesz post, który wreszcie wywoła reakcję. Jak napisała Małgorzata: „o 100% więcej osób kliknęło w link. A to dopiero 1 post z 11”.
W połowie psychotreningu zapewne pomyślisz: „To dziwne… Te posty nie mają 'KUP TERAZ!'”. Będzie Cię kusiło, był wrócić do starych metod. To normalne. Ale wtedy zobaczysz lekcję Cukierek Wyroczni i zrozumiesz, że budujesz zaufanie, po którym klient sam zada Ci pytanie: „Gdzie to kupić?”.
Nie musisz czekać. Od razu po zalogowaniu dostajesz kompletny Psychoguide. To Twoja nowa checklista startowa. Twoja mapa wyjścia z Matrixa.
Czego możesz się spodziewać?
Dzięki temu:
- Przestaniesz żebrać o uwagę. Zamiast tego, Twoje treści zaczną angażować czytelników i naturalnie prowadzić ich w kierunku zakupu.
- Wyrzucisz ze słownika agresywne „KUP TERAZ!”. Twoje posty będą sprzedawać tak subtelnie i skutecznie, że klienci będą Ci dziękować za możliwość zakupu.
- Zaczniesz mierzyć to, co naprawdę się liczy. Zapomnisz o „serduszkach”. Skupisz się na jedynej metryce, która płaci rachunki: kliknięciach w link do strony sprzedażowej.
- Odzyskasz kontrolę. Zamiast być małpą przypadkowo reagującą na zmiany algorytmu, staniesz się projektantem treści, który rozumie system od podszewki.
- Zyskasz pewność siebie. Wreszcie będziesz wiedzieć, dlaczego coś działa, a nie tylko ślepo kopiować innych.
Nie musisz wierzyć mi na słowo
Zobacz, co mówią ludzie, którzy już weszli do „Matrixa”:
„Darek obiecałeś mi, że ten kurs mnie zniszczy. A tymczasem on mnie zbudował od zera. I współczuję konkurencji moich klientów. Teraz już nawet bardzo mi ich żal.” – Ewelina Drela
Ewelina, podobnie jak Ty, była sfrustrowana limitami znaków i zakazanymi słowami. Zastosowała strategię z kursu u swojego klienta. Reakcja?
„Pierwszy klient, który po weekendzie dostał nową strategię działań stwierdził, że takiego czegoś szukał próżno w dużych agencjach w Polsce i dopiero teraz ktoś pokazał mu coś nowego, coś co może wykosić jego konkurencję w pień. I choćby dla tej jednej opinii — warto było!”
Jak widzisz, to nie jest teoria. To strategia na poziomie agencji, która „wykosi konkurencję”.
A co z realną sprzedażą?
„ja mogę powiedzieć tylko jedno – mam i nie wyobrażam sobie już innej opcji na tworzenie postów. Mało tego, moje reklamy (…) mają najlepszą sprzedaż od miesięcy.” – Małgorzata Kapuściak
Małgorzata odkryła też sekretny wskaźnik, o którym mówimy. Nie chodzi o próżność, ale o wyniki:
„Może i nie było wielu serduszek czy like pod postem, ale o 100% więcej osób kliknęło w link. Serio. A to dopiero 1 post z 11. Dlatego działam i innym też radzę…”
O 100% więcej kliknięć. Pomyśl, co by to oznaczało dla Twojego biznesu.
Ten system działa natychmiast i zmienia wszystko. To nie jest kurs dla ludzi, którzy „umrą za łajka”. To kurs dla profesjonalistów, którzy chcą sprzedawać.
Zastanawiasz się?
- „Czy to na pewno dla mnie?” Żeby było jasne: jeśli szukasz „10 szablonów na magiczne posty” to proszę, zamknij tę stronę. Ja w to nie wierzę. To jest kurs dla ludzi, którzy nie są małpą, której powie się: wciskaj przypadkowe klawisze, aż powstanie książka. To jest dla tych, którzy poważnie i biznesowo podchodzą do tworzenia swoich treści.
- „Nie mam teraz czasu na kolejny kurs…” A ile czasu tracisz na posty typu „Nikt. Go. Nie. Widział.”? Social Matrix to nie jest kurs, na który musisz znaleźć czas. To jest narzędzie, które da Ci więcej czasu. Jak napisał Mateusz: „11 postów i 5 spotkań! to na cały rok starczy”.
- „To za drogo!” Ile kosztuje Cię każdy miesiąc pisania „w powietrze”? Ile pieniędzy wyrzucasz w błoto na nieskuteczne reklamy? Małgorzata zarobiła na jednym z 11 schematów najlepszą sprzedaż od miesięcy. To nie jest koszt, lecz jednorazowa inwestycja w system, który wreszcie sprawia, że Twoje social media zaczynają pracować.
Poddaj się
Agent Smith (Algorytm) pyta Cię codziennie: „Dlaczego wstajesz? Dlaczego dalej walczysz? To nie ma sensu. Poddaj się.”
Do tej pory brakowało Ci odpowiedzi. Ale teraz daję Ci coś, co nie tylko da Ci odpowiedzi, których szukasz i wyprowadzi z niewoli iluzji:
- Prawdę: Zrozumiesz, dlaczego Twoje dotychczasowe działania były skazane na porażkę i jak działają mechanizmy, które Cię blokują („Trzeci Element”, „Dziki Gon”).
Strategię, nie sztuczki: Nauczysz się planować komunikację, która prowadzi do sprzedaży, nawet jeśli nie wciskasz nachalnie przycisku „KUP TERAZ”. Dowiesz się, jak wykorzystać zero click content na swoją korzyść. - Narzędzia kontroli: Poznasz 11 typów postów i 5 modeli spotkań, które wywołują konkretne reakcje i prowadzą klienta tam, gdzie chcesz . Małgorzata już widzi, jak jej reklamy oparte na jednym z tych typów „mają najlepszą sprzedaż od miesięcy”.
- Psychologiczną przewagę: Zgłębisz koncepcje takie jak „After Ego” , „Zakleszczenie” klienta, komunikację „czerwoną” i „niebieską”, by trafiać w prosto w potrzeby odbiorcy, a nie tylko głaskać go po główce. Zrozumiesz, że marketing to zdobywanie udziału w umyśle klienta, a nie tylko w jego feedzie.
- Plan działania: Koniec z chaosem. Dostaniesz konkretny, powtarzalny system pracy: wybierasz produkt -> planujesz interakcję (spotkanie) -> piszesz posty prowadzące do niej . Mateusz mówi, że to „układa wszystko na miejscach”.
Jak widzisz, Social Matrix jest dla tych, którzy mają dość bycia ignorowanym. Dla tych, którzy chcą realnych wyników, a nie pustych pochwał. Dla tych, którzy są gotowi spojrzeć prawdzie w oczy i zacząć grać według prawdziwych reguł, a nie tych, które serwują Ci „guru” social mediów
Co dalej?
Możesz teraz zamknąć tę stronę i wrócić do świata, w którym „Nikt. Go. Nie. Widział.” Albo możesz podjąć jedną decyzję. Wybrać Czerwoną Pigułkę i zobaczyć, dokąd prowadzi królicza nora.
Pytanie brzmi: Jak długo jeszcze chcesz tkwić w miejscu? Jak długo chcesz marnować swój potencjał, tworząc treści, których nikt nie widzi? Jak długo chcesz pozwalać, by algorytm decydował o losie Twojego biznesu?
Masz wybór:
- Niebieska pigułka: Możesz dalej wierzyć w bajki guru social mediów, wrzucać posty na oślep i liczyć na cud. Obudzisz się jutro i wszystko będzie po staremu – frustracja, brak wyników, zmarnowany czas.
- Czerwona pigułka: Możesz wziąć Social Matrix, zrozumieć zasady gry i zacząć świadomie kształtować swoją obecność w social mediach tak, by przynosiła PIENIĄDZE. Zobaczysz, jak głęboko sięga królicza nora… i jak wiele możesz zyskać.
A wtedy…
Uczestnicy tego psychotreningu piszą o natychmiastowych, namacalnych rezultatach, jak (cytaty klientów):
- Przewidywalna sprzedaż: „…mają najlepszą sprzedaż od miesięcy” , „przekaz (…) w nieoczywisty sposób sprzedaje”.
- Znaczące zaangażowanie: „…o 100% więcej osób kliknęło w link” , „…wywoła reakcje”.
- Efektywność: Kończysz z marnowaniem czasu na nieskuteczne posty, bo otrzymujesz jasną strukturę: „…łatwo mogę stworzyć skuteczny tekst” , „11 SCHEMATOW POSTOW (…) pomoże i zainspiruje”.
- Przewaga strategiczna: „Zmiana w myśleniu o content strategy” , „…pokazał mu coś nowego, coś co może wykosić jego konkurencję w pień”.
- Głęboka relacja z klientem: „…stworzyć fajne, głębokie relacje z klientem”.
Decyzja należy do Ciebie. Ale pamiętaj o słowach jednej z kursantek: „Nie ma co się zastanawiać. Tylko brać”.
Przestań być niewolnikiem algorytmów. Zacznij je wykorzystywać. Zdobądź przewagę, której Twoja konkurencja nawet nie jest świadoma.
Kliknij ten cholerny przycisk poniżej i wejdź do Social Matrix TERAZ. Zacznij wreszcie zarabiać na Social Mediach, zamiast tylko tracić na nie czas i nerwy.
Pierwsza lekcjagratis:
Plan lekcji:
Tak stworzysz posty warte większej uwagi i… pieniędzy. Będą prowadziły do realnych reakcji (nie tylko polubienia i komcie). A reakcje doprowadzą klientów do zakupów.
Trzeci Element
Dziki Gon
Z prądem i pod prąd
Obudź się NEO
Idź za białym królikiem
Trinity
Agent Smith
Morfeusz
Czerwona czy niebieska?
Cypher
AFTER EGO
Wyrocznia
Syjon
Niobowe wieści
Komandor Lock
Przemowa Morfeusza
Cukierek Wyroczni
Spotkanie z Klucznikiem
Nadzieja zamiast zagubienia
Prosty cel
Zaskoczenie
Zmiana programu
Wybór
Zaplanuj interakcje
Co wolisz?
Oprócz samego kursu daję Ci do wyboru dwa rodzaje wsparcia. Dzięki nim już nigdy więcej nie będziesz się zastanawiać – czy ten tekst jest dobry, bo ja Ci szybko odpowiem na to pytanie i wyjaśnię, co zrobić, by był lepszy.
Social Matrix VIP
Pełne wsparcie po szkoleniu
- Nagrania video
- Nagrania audio (mp3)
- Transkrypcja nagrań w panelu
- Psycho Guide (DOCX + PDF)
- Aktywna pomoc w nauce (odpowiedzi pod lekcjami na Twoje pytania i problemy)
- Dożywotni dostęp do materiałów
- Bezpłatne aktualizacje treści
- Oceny, poprawki, porady przez 60 dni
- 60 minut konsultacji online
Social Matrix PRO
Kurs z analizą i oceną postów
- Nagrania video
- Nagrania audio (mp3)
- Transkrypcja nagrań w panelu
- Psycho Guide (DOCX + PDF)
- Aktywna pomoc w nauce (odpowiedzi pod lekcjami na Twoje pytania i problemy)
- Dożywotni dostęp do materiałów
- Bezpłatne aktualizacje treści
- Oceny, poprawki, porady przez 60 dni
- 60 minut konsultacji online
Social Matrix ECO
Sam kurs (wersja ekonomiczna)
- Nagrania video
- Nagrania audio (mp3)
- Transkrypcja nagrań w panelu
- Psycho Guide (DOCX + PDF)
- Aktywna pomoc w nauce (odpowiedzi pod lekcjami na Twoje pytania i problemy)
- Dożywotni dostęp do materiałów
- Bezpłatne aktualizacje treści
- Oceny, poprawki, porady przez 14 dni
- 60 minut konsultacji online
Social Matrix VIP
Pełne wsparcie po szkoleniu
- Nagrania video
- Nagrania audio (mp3)
- Transkrypcja nagrań w panelu
- Psycho Guide (DOCX + PDF)
- Aktywna pomoc w nauce (odpowiedzi pod lekcjami na Twoje pytania i problemy)
- Dożywotni dostęp do materiałów
- Bezpłatne aktualizacje treści
- Oceny, poprawki, porady przez 60 dni
- 60 minut konsultacji online
Social Matrix PRO
Kurs z analizą i oceną postów
- Nagrania video
- Nagrania audio (mp3)
- Transkrypcja nagrań w panelu
- Psycho Guide (DOCX + PDF)
- Aktywna pomoc w nauce (odpowiedzi pod lekcjami na Twoje pytania i problemy)
- Dożywotni dostęp do materiałów
- Bezpłatne aktualizacje treści
- Oceny, poprawki, porady przez 60 dni
- 60 minut konsultacji online
Social Matrix ECO
Sam kurs (wersja ekonomiczna)
- Nagrania video
- Nagrania audio (mp3)
- Transkrypcja nagrań w panelu
- Psycho Guide (DOCX + PDF)
- Aktywna pomoc w nauce (odpowiedzi pod lekcjami na Twoje pytania i problemy)
- Dożywotni dostęp do materiałów
- Bezpłatne aktualizacje treści
- Oceny, poprawki, porady przez 14 dni
- 60 minut konsultacji online