Copywriting kursy online i szkolenia. Copywriting kursy online i szkolenia.
  • Start
  • O mnie
  • Blog
  • Szkolenia
  • Kursy online
  • Usługi
  • Newsletter
  • VOD (zaloguj)
Psychoidea
Kurs online (vod)

Już nie musisz gonić za ciągle nowymi treściami, by sprzedawać więcej

TAK stworzysz materiały marketingowe, które przekonują do zakupu bez presji i walki z klientem o zamówienie.

Tak wprost, co Ci da Psychoidea:

Nauczysz się chwytać uwagę klientów

Pokażę Ci 7 sposobów na aktywację uwagi klientów. Reakcja na te bodźce jest wbudowana w ludzki mózg, więc wystarczy wiedzieć, za jaki sznurek pociągnąć. Ty będziesz wiedzieć.

Zaczniesz wywoływać potrzeby "z niczego"

Pokażę Ci jak łączyć produkty lub usługi z codziennymi sytuacjami z życia klientów, by zaproponować im znacznie lepsze doświadczenia w tych chwilach. Nieoczekiwane możliwości, pobudzą ich pragnienia.

Zaczniesz mobilizować klienta do zakupu

Zamiast namawiania do zakupu zaczniesz prezentować rozwiązania pewnego stałego problemu każdego klienta. Przestaniesz być w oczach klienta sprzedawcą, a staniesz się zbawcą.

Nagle zaczniesz szybciej tworzyć treści

Przestaniesz walczyć o treści, a zaczniesz wybierać te najlepsze z tych, które szybko zaczną przychodzić Ci do głowy. Martwisz się, że nie przyjdą? Zlecą się jak muchy do miodu…

Unikniesz pustych obietnic

Zobaczysz jak nawet od zera zbudować zaufanie u klientów. Gdy użyjesz 11 elementów tworzących wiarygodność, będzie im bardzo trudno odrzucić Twoją ofertę.

Reklama przyniesie Ci więcej klientów

Pokażę Ci, jak tworzyć treści reklam w oparciu o silne pragnienia klientów, które przykrywają ich obawy. Tych emocji nic nie zatrzyma, bo raz aktywowane nie dadzą klientowi spokoju, aż kupi.

Twoje treści staną się wyjątkowe

Jeśli chcesz zwrócić uwagę klientów musisz jakoś się odróżnić od tła. Jeśli klientom wszystko się zlewa w jedną wielką plamę, uznają, że nic konkretnego nie widzą, a więc i nie kupią.

Nauczysz się poruszać tłumy zamiast jednostek

Jeśli chcesz zdobywać tłumy klientów nie możesz komunikować się z nimi na poziomie jednostkowym! Twoje teksty muszą rezonować z dużą grupą, a nie kilkoma osobami.

Nauczysz się słowami podnosić wartość oferty

W internecie klient nie kupuje produktu – kupuje jego wyobrażenie. Jakie stworzysz wyobrażenie, taka będzie sprzedaż. Twoje słowa zaczną kreować nową wartość w umyśle klienta.

Potrzeba nowego podejścia do marketingu

Nie przekonasz już klientów ich biciem marketingowej piany. Potrzebujesz czegoś, co bez żadnego oporu dotrze do umysłu klienta i zawładnie jego wyobraźnią.

Bo gdy wyobraźnia wkracza do gry, przestają obowiązywać zwykłe prawa i granice. Dotyczy to także Ciebie! Jeśli coś Cię ograniczało w pisaniu, nadszedł czas to porzucić. Zacznij pisać siłą wyobraźni, zamiast próbować to robić siłą woli.

Ten psychotrening pobudzi Twoją wyobraźnię do stworzenia nowej, skuteczniejszej komunikacji marketingowej z klientami. 

Wytłumaczę Ci dokładnie na czym polega i jak działa psychoidea, która pociągnie klientów do zakupów. Pokażę Ci przykłady i wskażę kilka dróg, którymi masz dużą szansę odkrywać swoje psychoidee.

Czemu daję Ci szansę, a nie pewność? Bo nie pójdę za Ciebie tą drogą. Tylko od Ciebie zależy efekt – jak daleko zajdziesz ta drogą.

Gdy już odkryjesz główną psychoideę (tzw. Big Idea) dla swojego marketingu pokażę Ci, jak ją rozwinąć w reklamę graficzną, post, e-mail, stronę a nawet strategię komunikacji.

Jaką zmianę przyniesie Ci Psychoidea?

OD braku pomysłów

Tworzenie treści marketingowych to walka o każde słowo. Siłą woli próbujesz coś stworzyć, ale tak nie powstaje nic przekonującego.

OD nudnych cech

Próbujesz przekonać do zakupu, wyliczając cechy i "korzyści". Tylko że to już na nikogo nie działa.

OD zaspokajania potrzeb

Próbujesz pokazać, że opisywany produkt lepiej zaspokaja potrzeby niż inne. Tyle, że logiczne argumenty rzadko przekonują do zakupu.

OD walki z obiekcjami

Próbujesz znaleźć argumenty neutralizujące wszystkie obiekcje i wątpliwości klienta. Ale on znajduje ciągle nowe...

OD ograniczonego myślenia

W sprzedawanym produkcie nie widzisz nic więcej niż ograniczony zestaw cech i korzyści, które nikogo nie ruszają.

OD przekonywania jednostek

Skupiasz się na stworzeniu argumentacji dla nieistniejącego klienta (avatara) i stoisz w miejscu, bo nikt na to nie reaguje.

OD czekania na natchnienie

Czekasz na pomysł na treść lub kampanię, a tu nic nie przychodzi do głowy. AI podsuwa miałkie pomysły, a szablonu nie działają...

DO przyjemnego tworzenia

Zaczniesz pisać siłą wyobraźni, gdzie teksty płyną naturalnie i bez wysiłku. Czyta się je z zaciekawieniem - co tu dla mnie mają?

DO porywających idei

Nauczysz się "opakowania" produktu lub usługi w magnetyczną ideę, która sama w sobie staje się wartością i przyciąga klientów.

DO spełniania pragnień

Rozpalasz głębokie, często nieuświadomione pragnienia klientów, co prowadzi do wywołania silniejszej motywacji zakupowej.

DO zapomnienia o obiekcjach

Nauczysz się odkrywać idee tak silne i rezonujące z klientami, że w naturalny sposób zapominają o swoim sceptycyzmie.

DO marketingu bez ograniczeń

Rozwiniesz umiejętność dostrzegania ukrytych połączeń i możliwości tam, gdzie inni ich nie widzą. Tak sprzedasz wszystko.

DO zdobywania tłumów klientów

Zaczniesz rozumieć dynamikę tłumu i stworzysz sugestywne obrazy i demonstracje idei, które mają moc poruszania dużych grup ludzi.

DO odkrywania przełomowych idei

Gdy podążasz za kolejnymi etapami Psychoidei w Twojej głowie rodzą się zaskakująco trafne pomysły na marketing i teksty.

Miewasz trudności z tworzeniem skutecznych marketingowo treści?

Może robisz to na siłę? Zamiast przełamywać opór klienta lepiej jest przedrzeć się do niego w miejscu, gdzie jest najsłabszy.

Wystarczy tylko znaleźć to miejsce jego codziennych doświadczeń, gdzie nie radzi sobie z realizacją swoich celów i pomóc mu to naprawić. Ot i cała magia copywritingu.

Tylko zobacz, że to wymaga skupienia się na jego sytuacji, zamiast kolejnych kursach z cudownymi promptami do magicznych tekstów pisanych przez bezduszną AI.

“Większość ludzi nie zna gry od tej strony. Gdy poznają kogoś nowego, zamiast cofnąć się i wybadać, co sprawia, że jest taki wyjątkowy, opowiadają o sobie, pragnąc narzucić mu swoją własną wolę i przekonania. Mogą tego nie wiedzieć, ale potajemnie tworzą wroga, człowieka oporu, ponieważ nie ma nic bardziej rozwścieczającego niż ignorowanie czyjejś indywidualności, niedocenianie czyjejś psychiki.” Robert Greene.

Gdy doświadczasz trudności z pisaniem tekstów marketingowych, może wynikają one z tego, że piszesz wbrew sobie? Że chcesz na siłę przekonać klienta do zakupu, co leży wbrew Twojej naturze? Wtedy walczysz na dwóch frontach: ze sobą i z klientem. I to Cię frustruje, bo nie ma efektów?

Dobra wiadomość jest taka: Nie musisz ani na siłę pisać, ani na siłę sprzedawać. Nic nie musisz na siłę.

Gdy używasz siły do rozwiązania konfliktu, tylko do zaostrzasz. I Twoja łagodna natura się buntuje ??

Proponuję zero agresji w pisaniu. Zero agresji wobec siebie i klienta. Co więcej, Twoja słabość w przekonywaniu innych do zakupu może się okazać największą siłą.

Gdy nie walczysz o zakup, nie tracisz z oczu potrzeb klienta. A jego największe potrzeby, to właśnie jego słabości, które blokują jego życiu lub biznes.

Jeśli chcesz się nauczyć takiego pisania, przychodzę z dobrą nowiną: Pomoże Ci nowy psychoterapeutyczny trening pisania Psychoidea.

Co znajdziesz w środku?

  • Zaskakująca odpowiedź na pytanie: "Dlaczego nie mogę napisać skutecznego tekstu marketingowego?" Zobaczysz nowy dla siebie sposób, dzięki któremu między innymi męczyżni zaczęli kupować damskie papierosy. Dzięki temu nagle możesz zacząć tworzyć teksty bez oporu, jaki do tej pory Ci towarzyszył. A klienci w podobny sposób zaczną od Ciebie kupować.
  • Tak naprawdę wszyscy kupują tylko z jednego powodu na "P" i nie jest to "produkt". Odejście od skupienia się na opisach pomoże Ci ominąć wszystkie bariery zakupowe klientów. Gdy poznasz lepszy sposób docierania do klientów przestaniesz ograniczać swoją sprzedaż trzymaniem się zasad, które się u Ciebie nigdy nie sprawdzą.
  • Sukces w marketingu i sprzedaży nie ma nic wspólnego z Tobą. Tak samo porażka. Nowy sposób komunikacji z klientami oparty jest na prostej i logicznej zasadzie, którą jesteś w stanie wykorzystać w minutę po jej zrozumieniu. I nie musisz starać się zmieniać na lepsze.
  • Jak sprzedawano z dużym sukcesem produkty, których nikt nie chciał albo nie mógł kupić? Pokażę Ci nietypowe połączenie obrazu, tekstu i produktu, dzięki którym wbrew zdrowemu rozsądkowi klienci płacą duże pieniądze za coś, co teoretycznie jest bez wartości. Niestety działa to tylko wtedy, gdy kierujesz swoją ofertę do tłumu klientów, a nie jednostek. Czyli tylko wtedy, gdy chcesz sprzedawać na większą skalę, a nie ciułać złotówki.
  • Jedna zasada Psychografii, dzięki której umysł klienta nie znajduje żadnych argumentów przeciw zakupowi. Pokażę Ci pięć przykładów zaskakującego wpływania na wyobraźnię klienta, które wpływają na postrzeganie większej wartości produktów i usług.
  • Niewyczerpane źródło pomysłów na obrazowe przedstawienie idei, która w ułamku sekundy przekonuje do zakupu. Pokażę Ci trzy uniwersalne sposoby kreowania nowych doświadczeń z Twoim przekazem marketingowym. Dzięki temu nie musisz się już wysilać, by wymyślać skuteczne teksty, a samo ich tworzenie staje się nieprzyzwoicie przyjemnym doświadczeniem dla umysłu. Wystarczy zapytać.
  • Twój marketing nie może opierać się na jednej, unikatowej wartości! To blokuje większą sprzedaż. Pokażę Ci inny sposób, spopularyzowany przez australijskiego profesora nauk marketingowych, który odkrył go, robiąc badania na całym świecie. Dzięki temu zapomnisz o personach zakupowych i zaczniesz tworzyć nowe możliwości sprzedaży, które prawdopodobnie teraz Ci umykają.
  • Nowy sposób przeglądu sytuacji klienta, który otwiera nieskończoną liczbę możliwości sprzedaży. Pokażę Ci pięcioelementowy proces analizy sytuacji klienta, dzięki któremu sam Ci "powie" co chce kupić, choć jeszcze o tym nie myślał. Tak zaczniesz tworzyć przekaz marketingowy nie na zasadzie "chcę Ci coś sprzedać", ale "Zobacz, co chcesz kupić!"
  • "Freudowska" metoda prezentacji produktów i usług klientom, która wyzwala ich ukryte pragnienia, po raz pierwszy zastosowana w latach 20 ubiegłego wieku. Pokażę Ci, jak wpłynąć na umysł klienta, by zaczął intensywnie myśleć o zakupie i czego potrzeba, by to finalnie zrobił. Pod wpływem takiego oddziaływania klienci są w stanie przełamać wszelkie ograniczenia, byle tylko kupić prezentowany produkt.
  • Czego jeszcze trzeba, poza doskonałym opisem produktu lub usługi, by klienci kupowali? Pokażę Ci, jak eliminować niewidoczne bariery zakupowe. Jeśli ich nie pokonasz, nawet najlepszy produkt z bardzo atrakcyjną ceną będzie leżał na półkach, bo klienci nie będą chcieli go kupować. A to się zdziwisz.
  • Trzy w jednym. Nowe sposoby komunikacji na każdym etapie marketingowym (TOFU, MOFU, BOFU) dzięki jednej obrazowej idei. Tak zaczyna się nowy rozdział w Twoim życiu.

Jak to działa?

01

Oglądasz

Pokazuję Ci szalone pomysły, które się sprawdziły i wyjaśniam zasady ich tworzenia
02

Odkrywasz

Już samo oglądanie materiału podsuwa Ci pomysły na lepszy marketing
03

Znajdujesz

Otwieram przed Tobą nowe źródło inspiracji - życie klienta - i pokazuję, jak w nim znaleźć "ten pomysł".
04

Masz plan

Pokażę Ci, jak rozwinąć pomysł w gotowy materiał, a nawet zbudować całą strategię

Jak wygląda droga do większej sprzedaży z Psychoideą?

PIERWSZE KROKI Z TWOJĄ WYOBRAŹNIĄ:
- Jak rozpoznać, że Twoja wyobraźnia nie śpi?
- Co zrobić, gdy wyobraźnia udaje martwą?
- Podstawowe komendy: "Wymyśl!", "Twórz!", "Transformuj!"

KARMIENIE WYOBRAŹNI:
- Dieta bogata w inspirację.
- Ostrzeżenie: Nie karmić szablonami i formułkami!
- Lista zakazanych przekąsek (banały, klisze, nudne hasła).

SZTUCZKI PODSTAWOWE:
- Jak nauczyć wyobraźnię aportować świeże pomysły?
- Trening "Siedź i czekaj na muzę" (nie działa!).
- Zabawa w "Znajdź ukryty potencjał".

SZTUCZKI ZAAWANSOWANE:
- Jak sprawić, by wyobraźnia przemieniała zwykłe produkty w obiekty pożądania?
- Trening "Goń króliczka inspiracji".
- Sztuka bycia niewidzialnym dla wewnętrznego krytyka.

PROBLEMY BEHAWIORALNE:
- Co robić, gdy wyobraźnia nie chce współpracować?
- Jak radzić sobie z atakami "To się nie uda!"?
- Pierwsza pomoc przy blokadzie twórczej.

POKAZY I WYSTĘPY:
- Jak zaprezentować swoje pomysły bez zawstydzania wyobraźni?
- Sztuka paradowania z szalonym pomysłem.
- Triki na owacje na stojąco.

ZAAWANSOWANA TRESURA:
- Jak nauczyć wyobraźnię przeskakiwać przez płonące obręcze ograniczeń?
- Trening "Zrób niemożliwe".
- Sztuka mentalnej akrobatyki.

OSTRZEŻENIA I UWAGI:
- Wyobraźnia nie lubi być zamykana w klatkach szablonów.
- Karmić regularnie świeżymi inspiracjami.
- Nie próbować uczyć starych sztuczek - wymyślać nowe!
- W przypadku nadmiernej kreatywności, nie panikować - to normalne!

GWARANCJA:
Ten psychotrening nie gwarantuje, że Twoja wyobraźnia stanie się grzeczna i przewidywalna. Wręcz przeciwnie - gwarantuję, że stanie się jeszcze bardziej nieokiełznana, ale za to znacznie bardziej skuteczna!

UWAGA:
Twórca psychotreningu nie ponosi odpowiedzialności za nagłe przypływy kreatywności, nieoczekiwane przebłyski geniuszu oraz spontaniczne wybuchy innowacyjności.

Zacznijmy odbezpłatnej lekcji:

Sprzedawaj bez oporu

Plan lekcji:

Długość psychokursu: 1:38:49 (godzina, 38 minut)

Zapraszam Cię do wejścia w proces psychoterapii copywriterskiej. Nauczę Cię tak patrzeć na produkt lub usługę, by zobaczyć w nich ideę, która pobudzi wyobraźnię klientów i doprowadzi ich do decyzji o zakupie.

Zaczynamy od rozwiązania dwóch największych problemów z tworzeniem tekstów marketingowych. Wszystko stanie się jasne, gdy odkryjesz jak klient postrzega produkt i dlaczego go kupuje.
Po co Ci Psychoidea?
Najkrótsza i najważniejsza lekcja w całym psychotreningu. To będzie pierwszy test, jak daleko jesteś w stanie zajść w sprzedaży.
Zanim zaczniesz
Na prostych przykładach wyjaśnię Ci dwie najważniejsze zasady wywierania wpływu na tłumy klientów. Dzięki nim jesteś w stanie sprzedać produkty, których klienci nie chcą kupić, ale tylko dlatego, że nie wiedzą, iż podświadomie ich pragną.
Magia idei
Czas na działanie: powiem Ci o tym czym i jak pobudzać wyobraźnię klienta w taki sposób, by bardzo chciał mieć to, co mu pokazujesz.
Psychografia
Zaskakująca lekcja, dzięki której odkryjesz nieskończone źródło inspiracji dla swoich idei marketingowych. Pokażę Ci trzy ścieżki dochodzenia do swoich przełomowych idei.
Ekspansja
Tu obalimy jeden najpopularniejszych mitów marketingowych. Dzięki temu w nowy sp[osób zaczniesz postrzegać klienta i możliwości zwiększania sprzedaży.
Codzienne sytuacje
Przeprowadzę Cię przez pięć kroków analizy sytuacji klienta, dzięki czemu zaczniesz dostrzegać jego mniej lub bardziej ukryte potrzeby, jakie może zaspokoić Twój produkt lub usługa. W ten sposób lepiej trafisz w jego potrzeby.
Looka
Wyjaśnię Ci proces umieszczania Twojej idei w umyśle klienta za pomocą prostych obrazów i tekstów. To jest tak proste, że się zdziwisz.
Kusząca idea
Tu pokażę Ci, jak eliminować ukryte przeszkody zakupowe, których nie pokona żadna argumentacja ani zbijanie obiekcji.
Demonsteracja
Na koniec pokażę Ci, jak przekształcać odkryte idee w konkretne formy marketingowe i strategie komunikacji.
Trzy obrazy w jednej idei
No i oczywiście otrzymasz przewodnik w formie PDF i DOC, dzięki którym zawsze będziesz wiedzieć, co robić.
Psycho Guide

To szkolenie jest dostępne w pakiecie Alchemik marketingowy

SŁOWO DAJĘ, ZYSKI ROSNĄ! To znaczy, że strona Dynanet.pl powstała po to, by uczyć lepiej pisać i sprzedawać. Znajdziesz tu praktyczne kursy copywriterskie. Możesz też zamówić indywidualne szkolenie lub konsultacje.

Jakie kursy z copywritingu online mogę Ci zaproponować?

 

  • Psychostrategia
  • Psychowriting
  • Alchemik marketingowy

Chcesz poradnik i newsletter?

Zobacz bezpłatny poradnik i newsletter >>

Zasady współpracy z copywriterem >>

Regulamin sklepu Dynanet.pl >>

Polityka prywatności serwisu Dynanet.pl >>

darek@dynanet.pl Odpowiadam w ciągu 24 godzin
501 161 491 W godzinach: 8:00 - 16:00