Już nie musisz ciągle naciskać klienta na zakup, by sprzedawać więcej
Przestaniesz pisać siłą woli – zaczniesz to robić siłą wyobraźni, osiągając znacznie lepsze rezultaty
Zacznijmy odbezpłatnej lekcji:
Są dwa ważne powody, dla których brak tego kursu kosztuje Cię więcej niż jego zakup:
1. Brak oryginalnej idei, stojącej za opisywanym produktem lub usługą zmusza do walki ceną, przez to, że nie idzie za nim idea pobudzająca wyobraźnię.
2. Czekanie aż oryginalny pomysł wpadnie Ci do głowy zabiera duuuużo czasu. No i kiedy tak nie przychodzi, to Ci pozostaje nieoryginalne kopiowanie tego, co inni już wymyślili.
Jako copywriter tracisz wtedy konkurencyjność na rynku i łatwo można Cię zastąpić sztuczną inteligencją i marzenie o życiu z pisania rozpływa się w porannej mgle szarej rzeczywistości.
Właściciele marek mają jeszcze gorzej, bo brak oryginalnej idei miesza ich produkty z konkurencją i ciężko się wtedy wyróżnić czymś innym niż ceną. A ile można robić ciągłe promocje i obniżki? To się pewnego dnia źle skończy.
Potrzeba nowego podejścia do marketingu
Klienci nie ufają cudzym słowom. Nie przekonasz ich biciem marketingowej piany. Potrzebujemy czegoś, co bez żadnego oporu dotrze do umysłu klienta i zawładnie jego wyobraźnią. Bo gdy wyobraźnia wkracza do gry, przestają obowiązywać zwykłe prawa i granice. Dotyczy to także Ciebie! Jeśli coś Cię ograniczało w pisaniu, nadszedł czas to porzucić. Zacznij pisać siłą wyobraźni, zamiast próbować to robić siłą woli.
Ten psychotrening pobudzi Twoją wyobraźnię do stworzenia nowej, skuteczniejszej komunikacji marketingowej z klientami. Wytłumaczę Ci dokładnie na czym polega i jak działa psychoidea, która pociągnie klientów do zakupów. Pokażę Ci przykłady i wskażę kilka dróg, którymi masz dużą szansę odkrywać swoje psychoidee. Czemu daję Ci szansę, a nie pewność? Bo nie pójdę za Ciebie tą drogą. Tylko od Ciebie zależy efekt - jak daleko zajdziesz ta drogą.
Gdy już odkryjesz główną psychoideę (tzw. Big Idea) dla swojego marketingu pokażę Ci, jak ją rozwinąć w reklamę graficzną, post, e-mail, stronę a nawet strategię komunikacji.
Masz trudności z napisaniem skutecznego tekstu? Może robisz to na siłę?
Zamiast przełamywać opór klienta lepiej jest przedrzeć się do niego w miejscu, gdzie jest najsłabszy. Musisz tylko znaleźć to miejsce jego codziennych doświadczeń, gdzie nie radzi sobie z realizacją swoich celów i pomóc mu to naprawić. Ot i cała magia copywritingu.
Tylko zobacz, że to wymaga skupienia się na jego sytuacji, zamiast kolejnych kursach z cudownymi promptami do magicznych tekstów pisanych przez bezduszną AI.
“Większość ludzi nie zna gry od tej strony. Gdy poznają kogoś nowego, zamiast cofnąć się i wybadać, co sprawia, że jest taki wyjątkowy, opowiadają o sobie, pragnąc narzucić mu swoją własną wolę i przekonania. Mogą tego nie wiedzieć, ale potajemnie tworzą wroga, człowieka oporu, ponieważ nie ma nic bardziej rozwścieczającego niż ignorowanie czyjejś indywidualności, niedocenianie czyjejś psychiki.” Robert Greene.
Gdy doświadczasz trudności z pisaniem tekstów marketingowych, może wynikają one z tego, że piszesz wbrew sobie? Że chcesz na siłę przekonać klienta do zakupu, co leży wbrew Twojej naturze? Wtedy walczysz na dwóch frontach: ze sobą i z klientem. I to Cię frustruje, bo nie ma efektów?
Dobra wiadomość jest taka: Nie musisz ani na siłę pisać, ani na siłę sprzedawać. Nic nie musisz na siłę. Gdy używasz siły do rozwiązania konfliktu, tylko do zaostrzasz. I Twoja łagodna natura się buntuje 🙂
Proponuję zero agresji w pisaniu. Zero agresji wobec siebie i klienta. Co więcej, Twoja słabość w przekonywaniu innych do zakupu może się okazać największą siłą. Bo gdy nie walczysz o zakup, nie tracisz z oczu potrzeb klienta. A jego największe potrzeby, to właśnie jego słabości, które blokują jego życiu lub biznes. Jeśli chcesz się nauczyć takiego pisania, przychodzę z dobrą nowiną: Pomoże Ci nowy psychoterapeutyczny trening pisania Psychoidea.
Co znajdziesz w środku?
- Zaskakująca odpowiedź na pytanie: "Dlaczego nie mogę napisać skutecznego tekstu marketingowego?" Zobaczysz nowy dla siebie sposób, dzięki któremu między innymi męczyżni zaczęli kupować damskie papierosy. Dzięki temu nagle możesz zacząć tworzyć teksty bez oporu, jaki do tej pory Ci towarzyszył. A klienci w podobny sposób zaczną od Ciebie kupować.
- Tak naprawdę wszyscy kupują tylko z jednego powodu na "P" i nie jest to "produkt". Odejście od skupienia się na opisach pomoże Ci ominąć wszystkie bariery zakupowe klientów. Gdy poznasz lepszy sposób docierania do klientów przestaniesz ograniczać swoją sprzedaż trzymaniem się zasad, które się u Ciebie nigdy nie sprawdzą.
- Sukces w marketingu i sprzedaży nie ma nic wspólnego z Tobą. Tak samo porażka. Nowy sposób komunikacji z klientami oparty jest na prostej i logicznej zasadzie, którą jesteś w stanie wykorzystać w minutę po jej zrozumieniu. I nie musisz starać się zmieniać na lepsze.
- Jak sprzedawano z dużym sukcesem produkty, których nikt nie chciał albo nie mógł kupić? Pokażę Ci nietypowe połączenie obrazu, tekstu i produktu, dzięki którym wbrew zdrowemu rozsądkowi klienci płacą duże pieniądze za coś, co teoretycznie jest bez wartości. Niestety działa to tylko wtedy, gdy kierujesz swoją ofertę do tłumu klientów, a nie jednostek. Czyli tylko wtedy, gdy chcesz sprzedawać na większą skalę, a nie ciułać złotówki.
- Jedna zasada Psychografii, dzięki której umysł klienta nie znajduje żadnych argumentów przeciw zakupowi. Pokażę Ci pięć przykładów zaskakującego wpływania na wyobraźnię klienta, które wpływają na postrzeganie większej wartości produktów i usług.
- Niewyczerpane źródło pomysłów na obrazowe przedstawienie idei, która w ułamku sekundy przekonuje do zakupu. Pokażę Ci trzy uniwersalne sposoby kreowania nowych doświadczeń z Twoim przekazem marketingowym. Dzięki temu nie musisz się już wysilać, by wymyślać skuteczne teksty, a samo ich tworzenie staje się nieprzyzwoicie przyjemnym doświadczeniem dla umysłu. Wystarczy zapytać.
- Twój marketing nie może opierać się na jednej, unikatowej wartości! To blokuje większą sprzedaż. Pokażę Ci inny sposób, spopularyzowany przez australijskiego profesora nauk marketingowych, który odkrył go, robiąc badania na całym świecie. Dzięki temu zapomnisz o personach zakupowych i zaczniesz tworzyć nowe możliwości sprzedaży, które prawdopodobnie teraz Ci umykają.
- Nowy sposób przeglądu sytuacji klienta, który otwiera nieskończoną liczbę możliwości sprzedaży. Pokażę Ci pięcioelementowy proces analizy sytuacji klienta, dzięki któremu sam Ci "powie" co chce kupić, choć jeszcze o tym nie myślał. Tak zaczniesz tworzyć przekaz marketingowy nie na zasadzie "chcę Ci coś sprzedać", ale "Zobacz, co chcesz kupić!"
- "Freudowska" metoda prezentacji produktów i usług klientom, która wyzwala ich ukryte pragnienia, po raz pierwszy zastosowana w latach 20 ubiegłego wieku. Pokażę Ci, jak wpłynąć na umysł klienta, by zaczął intensywnie myśleć o zakupie i czego potrzeba, by to finalnie zrobił. Pod wpływem takiego oddziaływania klienci są w stanie przełamać wszelkie ograniczenia, byle tylko kupić prezentowany produkt.
- Czego jeszcze trzeba, poza doskonałym opisem produktu lub usługi, by klienci kupowali? Pokażę Ci, jak eliminować niewidoczne bariery zakupowe. Jeśli ich nie pokonasz, nawet najlepszy produkt z bardzo atrakcyjną ceną będzie leżał na półkach, bo klienci nie będą chcieli go kupować. A to się zdziwisz.
- Trzy w jednym. Nowe sposoby komunikacji na każdym etapie marketingowym (TOFU, MOFU, BOFU) dzięki jednej obrazowej idei. Tak zaczyna się nowy rozdział w Twoim życiu.
Z tym psychotreningiem jest trochę jak z piciem kawy, która dodaje energii i ożywia umysł w trakcie pisania.
Gdy czytasz opinie uczestników tego psychotreningu, to pewnie widzisz, jak pobudzająco działa na ich umysły? Trochę jak kawa, co nie?
Są osoby, które piją zwykłą kawę z domowego lub firmowego ekspresu, bo uważają, że niczym się nie różni od tej na przykład w Starbucksie. To znaczy pewnie chętnie by tam poszli na kawę, ale nie chcą przepłacać. Rozsądne. Przeciętna kawa kosztuje tam powiedzmy 15,90 zł. W roku mamy 250 pracujących dni, więc jedna kawa dziennie daje nam 250*15,9=3975. Sporo kasy. A za jedną dziesiątą tej kwoty można przez rok mieć dowolną liczbę bezkofeinowych porcji pobudzenia umysłu, bo najtańsza wersja Psychoidei to tylko 397 zł. Wychodzi nam tylko 1,59 zł na dzień (pracujący)...
Ale gdyby ten psychotrening przydał Ci się tylko raz w roku, przy dużym i ważnym zleceniu za sporą kwotę, gdy tekst nie może zawieść to przyznasz, że i tak warto było go kupić, prawda?
Plan lekcji:
Zapraszam Cię do wejścia w proces psychoterapii copywriterskiej. Nauczę Cię tak patrzeć na produkt lub usługę, by zobaczyć w nich ideę, która pobudzi wyobraźnię klientów i doprowadzi ich do decyzji o zakupie.
Po co Ci Psychoidea?
Zanim zaczniesz
Magia idei
Psychografia
Ekspansja
Codzienne sytuacje
Looka
Kusząca idea
Demonsteracja
Trzy obrazy w jednej idei
Psycho Guide
Co wolisz?
Oprócz samego kursu daję Ci do wyboru dwa rodzaje wsparcia. Dzięki nim już nigdy więcej nie będziesz się zastanawiać – czy ten tekst jest dobry, bo ja Ci szybko odpowiem na to pytanie i wyjaśnię, co zrobić, by był lepszy. Jest też niżej opcja Psychoidea+, gdzie razem z Tobą pracuję nad psychoideą dla Twojego produktu.
Psychoidea VIP
Pełne wsparcie po szkoleniu
- Nagrania video
- Nagrania audio (mp3)
- Transkrypcja nagrań w panelu
- Psycho Guide (DOCX + PDF)
- Aktywna pomoc w nauce (odpowiedzi pod lekcjami na Twoje pytania i problemy)
- Dożywotni dostęp do materiałów
- Bezpłatne aktualizacje treści
- Ocena 3 tekstów
- 60 minut konsultacji na online
Psychoidea PRO
Kurs z analizą i oceną tekstu
- Nagrania video
- Nagrania audio (mp3)
- Transkrypcja nagrań w panelu
- Psycho Guide (DOCX + PDF)
- Aktywna pomoc w nauce (odpowiedzi pod lekcjami na Twoje pytania i problemy)
- Dożywotni dostęp do materiałów
- Bezpłatne aktualizacje treści
- Ocena 1 tekstu
- 60 minut konsultacji online
Psychoidea ECO
Sam kurs (wersja ekonomiczna)
- Nagrania video
- Nagrania audio (mp3)
- Transkrypcja nagrań w panelu
- Psycho Guide (DOCX + PDF)
- Aktywna pomoc w nauce (odpowiedzi pod lekcjami na Twoje pytania i problemy)
- Dożywotni dostęp do materiałów
- Bezpłatne aktualizacje treści
- Ocena tekstu
- 60 minut konsultacji online
Psychoidea+
Chcesz, żebym osobiście pomógł Ci przygotować psychoideę dla produktu lub usługi?
Po raz pierwszy proponuję Ci mój bezpośredni wkład w to, co stworzysz po kursie. Do tej pory były to tylko oceny i uwagi (PRO i VIP), a tym razem robię krok dalej – popracuję z Tobą nad treściami. Nie napiszę za Ciebie wszystkiego. Zamiast tego poszukam psychoidei i pomyślę za Ciebie, jak je u Ciebie zaimplementować.
Etapy współpracy:
1. Po obejrzeniu kursu przesyłasz mi wypełniony Psycho Guide.
2. Szukam dla Ciebie najlepszych idei w oparciu o przesłane treści.
3. Spotykamy się online i omawiamy treści.
4. Tworzysz finalne treści i mi je udostępniasz.
5. Spotykamy się online i omawiamy je.
To eksperymentalny program, więc później cena może wzrosnąć. Na dziś to 2500 zł + VAT.
Zanim jednak podejmiemy decyzję o tym, czy to razem zrobimy spotkamy się na 15 minut online na Google Meet i o tym pogadamy. Dopiero po tym spotkaniu ja zdecyduję, czy Ci pomogę, a Ty, czy chcesz tej pomocy.
Jeśli to Cię zainteresowało, napisz do mnie e-mail ze zgłoszeniem na adres darek@dynanet.pl