Copywriting kursy online i szkolenia. Copywriting kursy online i szkolenia.
  • Start
  • Psychoblog
  • Szkolenia
  • Psychokursy
  • Usługi
  • Psycholetter
  • VOD (zaloguj)
Kurs online (vod)

Jak zarobić przynajmniej dwa razy więcej może już nawet na swoim następnym zleceniu?

Chcę Ci napisać o moim schemacie komunikacji z klientami, dzięki któremu płacą mi za usługi kilka, kilkanaście, a nawet kilkadziesiąt razy więcej, niż innym osobom z branży – może nawet lepszym ode mnie.

Pisać każdy umie, ale dobrze na tym zarabiać mało kto potrafi.

Pracuj mniej, ale mądrzej, za większe pieniądze.

Większość ludzi pisze lepiej niż ja, bo tak naprawdę nie mam do tego żadnego talentu. Jestem z wykształcenia Technikiem Informatykiem, ale w wieku 40 lat rzuciłem całkiem tę robotę, gdy okazało się, że jako samozwańczy copywriter w jeden dzień mogę zarobić tyle, ile jako informatyk przez miesiąc. No kto by nie rzucił, co? Bardzo szybko odkryłem jedną prostą rzecz: klient zapłaci Ci tyle, ile chcesz, jeśli tylko potrafisz sprzedać mu swoją usługę.

Wszystko sprowadza się do jednej wiadomości e-mail lub rozmowy telefonicznej

To, co napiszesz potencjalnemu klientowi w odpowiedzi na zapytanie cenowe decyduje o tym, ile zarobisz na swojej pracy. Ja od 14 lat testuję elastyczność klientów i różne metody walidacji moich cen. Całkiem niedawno jedna z klientek napisała mi: "czy może mi pan podać chociaż jeden racjonalny powód, dlaczego miałabym zapłacić Panu 10 razy więcej, niż najdroższemu copywriterowi, jaki przedstawił mi swoją ofertę?"

Odpowiedziałem: nie.

Po krótkiej rozmowie klientka zamówiła moja usługę i z góry za nią zapłaciła.

Pytanie, skąd pewność, że i Ty tak możesz?

Otóż uprzedzam, że nie mam takiej pewności. Mówiąc szczerze, nie mam pojęcia, czy bym tak potrafił, gdybym dziś zaczynał. Ale zacząłem 14 lat temu, w zupełnie innej sytuacji rynkowej i bardzo możliwe, to mi dało perspektywę, jakiej dziś bym nie miał. I pewnie tylko dzięki temu jestem w stanie przekazać ją dalej - czyli Tobie.

Ale pomyślmy, może nie dasz rady sprzedawać tak, jak ja, może dasz radę tylko podwoić swoje ceny, czy nie byłoby to warte nauki? Robisz to samo, co teraz, z zarabiasz dwa razy więcej? Nie wiem, jak dla Ciebie, ale mnie by to skusiło.

Ja wiem, że mam przewagę nad wieloma copywriterami, bo jestem dość znany, napisałem bestseller.

Ale uwierz mi, nie to jest najważniejsze.

Tylko to jedno decyduje o tym, ile będziesz zarabiać

Nigdzie bym nie doszedł, gdyby nie moja jedna dziwna cecha i to ona sprawia, że jeśli przyjmę zlecenie, to płacą mi dużo więcej, niż innym. I nie ma to nic wspólnego z pisaniem.

Ja ciągle pamiętam, jak zaczynałem. Nikt mnie nie znał, nie miałem żadnego portfolio, żadnej wiedzy eksperckiej na temat pisania, byłem nikim, totalny no-name. I wtedy zgłosił się do mnie pierwszy większy klient. Zapytał o cenę, a ja wiesz czego się najbardziej bałem? Nie tego, że mnie odrzuci, nie tego, że mnie wyśmieje, ale tylko tego, by nie zażyczyć sobie za mało! Głupie, co?

Zrobiłem wtedy coś, czego Cię nauczę w tym kursie i klient zapłacił mi z góry całą kwotę, było to wtedy 1600 zł. Jak byłem cienki w copywritingu niech świadczy rezultat mojej oferty - sprzedawała 20 razy mniej, niż aktualna oferta klienta!

Więc gdy mówię, że zarabianie na copywritingu nie ma nic wspólnego z Twoimi umiejętnościami pisania - lepiej mi uwierz! Jest wielu geniuszy słów, którzy słabo zarabiają. Nie dlatego, że są złymi copywriterami, ale tylko dlatego, że nie potrafią sprzedać swojej usługi!

Dlatego też twierdzę, że to działa w każdych usługach, bo to umiejętność sprzedaży decyduje o tym, ile zarabiasz, a nie jak jak dobrze wykonujesz swoją robotę.

Dlaczego ten kurs nazwałem: Pieniądze albo życie?

Powiedzmy sobie szczerze, albo zarabiasz pieniądze, albo tracisz w swojej pracy życie. Jeśli masz ochotę harować za niskie stawki - proszę bardzo.

Jeśli jednak ma dla Ciebie istnieć życie poza pracą - musisz mieć pieniądze.

Daję Ci wybór.

Czy niego skorzystasz, to już Twoja sprawa, tylko nigdy nie mów, że nie da się zarobić więcej na usługach, bo liczy się tylko cena. Tak, liczy się tylko cena. Pytanie, czy będzie to niska cena klienta, czy Twoja - dokładnie taka, na jaką zasługujesz?

Opinia Bartka o kursie Pieniądze albo Życie
Stać Cię na więcej?

Plan lekcji:

Długość kursu: 1:12:02

Oto Twoje 4 kroki do wyższych cen. To nie są łatwe kroki, by wymagają od Ciebie postawienia się rynkowi i klientom. Jeśli wolisz pisać tak i za tyle ile Ci każą – ten kurs jest dla Ciebie, ale z niego nie skorzystasz. Bo to nie wiedza, ale działania czynią ludzi bogatymi.. 

Zapłacą Ci tylko tyle, na ile sobie pozwolisz. Nikt nie da Ci więcej! Przesuń granicę Twoich zarobków. Długość filmu: 25:42
Samowola
Zapłacą Ci tylko tyle, na ile ich przekonasz, że to warte. Jeśli nie umiesz do tego przekonać, na zawsze będziesz na łasce zleceniodawcy. Długość filmu: 25:13
Uzasadnienie
Co zrobić, gdy nie chcą Ci zapłacić tyle, ile chcesz? Możesz narzekać na stawki, możesz spuścić spodnie, możesz oddawać się za grosze... ale dorośli copywiterzy robią coś zupełnie innego. Długość filmu: 7:28
Klient
Jak doprowadzić do podwyżki cen swoich usług? Prosty plan, proste działania, prosty efekt - PODWYŻKA! Długość filmu: 13:39
Akcja
Nic Ci nie pomogą najlepsze kursy, szkolenia i techniki, bo ostatecznie kluczem jest Twoja głowa. Chcesz ją jednym ruchem otworzyć na większą sprzedaż?
Nagranie webinaru MindShift
W ramach uzupełniania wiedzy otrzymujesz trzy lekcje z innych kursów.
3 bonusowe lekcje

16 lat

praktyki pisania tekstów biznesowych

11 lat

praktyki na rynku szkoleniowym

+10000

napisanych e-maili i tekstów sprzedażowych

+50

stworzonych specjalistycznych kursów
Dlaczego warto kupić ode mnie

Ciągle sprzedaję

Utrzymuję się z tego, co sprzedam, więc ani na chwilę nie tracę z oczu faktu, że każdy tekst musi ostatecznie prowadzić do zamówienia. Tego uczę na swoich szkoleniach. Nie "ładnego" pisania. Tylko tworzenia skutecznych biznesowo tekstów. Bo czego nauczy o sprzedaży nauczyciel, który sam tego nie robi?
Wybierz najlepszą wersję dla siebie

Co wolisz?

Oprócz samego kursu daję Ci do wyboru dwa rodzaje wsparcia. Dzięki nim już nigdy więcej nie będziesz się zastanawiać – czy ten tekst jest dobry, bo ja Ci szybko odpowiem na to pytanie i wyjaśnię, co zrobić, by był lepszy.

Pieniądze albo Życie VIP

Pełne wsparcie po szkoleniu

799 zł
  • Nagrania video
  • Nagrania audio (mp3)
  • Transkrypcja nagrań w panelu
  • PDF ze streszczeniem
  • Ocena 3 tekstów
  • 60 minut konsultacji na Skype
Zamawiam >>

Pieniądze albo Życie PRO

Kurs z analizą i oceną tekstu

297 zł
  • Nagrania video
  • Nagrania audio (mp3)
  • Transkrypcja nagrań w panelu
  • PDF ze streszczeniem
  • Ocena 1 tekstu
  • 60 minut konsultacji na Skype
Zamawiam >>

Pieniądze albo Życie ECO

Sam kurs (wersja ekonomiczna)

197 zł
  • Nagrania video
  • Nagrania audio (mp3)
  • Transkrypcja nagrań w panelu
  • PDF ze streszczeneim
  • Ocena tekstu
  • 60 minut konsultacji na Skype
Zamawiam >>
Chcesz zobaczyć WSZYSTKIE psychokursy copywritingu? KLIKNIJ i zobacz, co możesz z nimi napisać >>

SŁOWO DAJĘ, ZYSKI ROSNĄ! To znaczy, że strona Dynanet.pl powstała po to, by uczyć lepiej pisać i sprzedawać. Znajdziesz tu praktyczne kursy copywriterskie. Możesz też zamówić indywidualne szkolenie lub konsultacje.

Jakie kursy z copywritingu online mogę Ci zaproponować?

  • Psychostarter
  • Psychoreklamy
  • Psychowriting
  • Psychopage
  • Psyhompage
  • Psychoredakcja
  • Psychomaile
  • Psychobranding
  • Social Matrix
  • Cud Marketingowy
  • Short Message Selling
  • LinkedIn Leads
  • Pieniądze albo Życie!

Chcesz poradnik i newsletter?

Zobacz bezpłatny poradnik i newsletter >>

Zasady współpracy z copywriterem >>

Regulamin sklepu Dynanet.pl >>

Polityka prywatności serwisu Dynanet.pl >>

darek@dynanet.pl Odpowiadam w ciągu 24 godzin
501 161 491 W godzinach: 8:00 - 16:00
Potrzebujemy Twojej zgody:
Na tej stronie używamy "ciasteczek". Dzięki nim strona zapamiętuje Twoje preferencje i wybory. Kliknij “Akcepruję wszystkie”, by zezwolić stronie na używanie wszystkich ciasteczek. Jeśli chcesz je wybierać pojedynczo, kliknij "Cookie Settings" .
Wybierz ciasteczka do akceptacjiAkceptuję wszystkie
Manage consent

Privacy Overview

This website uses cookies to improve your experience while you navigate through the website. Out of these, the cookies that are categorized as necessary are stored on your browser as they are essential for the working of basic functionalities of the website. We also use third-party cookies that help us analyze and understand how you use this website. These cookies will be stored in your browser only with your consent. You also have the option to opt-out of these cookies. But opting out of some of these cookies may affect your browsing experience.
Necessary
Always Enabled
Necessary cookies are absolutely essential for the website to function properly. These cookies ensure basic functionalities and security features of the website, anonymously.
CookieDurationDescription
cookielawinfo-checkbox-analytics11 monthsThis cookie is set by GDPR Cookie Consent plugin. The cookie is used to store the user consent for the cookies in the category "Analytics".
cookielawinfo-checkbox-functional11 monthsThe cookie is set by GDPR cookie consent to record the user consent for the cookies in the category "Functional".
cookielawinfo-checkbox-necessary11 monthsThis cookie is set by GDPR Cookie Consent plugin. The cookies is used to store the user consent for the cookies in the category "Necessary".
cookielawinfo-checkbox-others11 monthsThis cookie is set by GDPR Cookie Consent plugin. The cookie is used to store the user consent for the cookies in the category "Other.
cookielawinfo-checkbox-performance11 monthsThis cookie is set by GDPR Cookie Consent plugin. The cookie is used to store the user consent for the cookies in the category "Performance".
viewed_cookie_policy11 monthsThe cookie is set by the GDPR Cookie Consent plugin and is used to store whether or not user has consented to the use of cookies. It does not store any personal data.
Functional
Functional cookies help to perform certain functionalities like sharing the content of the website on social media platforms, collect feedbacks, and other third-party features.
Performance
Performance cookies are used to understand and analyze the key performance indexes of the website which helps in delivering a better user experience for the visitors.
Analytics
Analytical cookies are used to understand how visitors interact with the website. These cookies help provide information on metrics the number of visitors, bounce rate, traffic source, etc.
Advertisement
Advertisement cookies are used to provide visitors with relevant ads and marketing campaigns. These cookies track visitors across websites and collect information to provide customized ads.
Others
Other uncategorized cookies are those that are being analyzed and have not been classified into a category as yet.
SAVE & ACCEPT