Jak prawie natychmiast zwiększyć skuteczność Landing Page?
Landing page, to obecnie podstawowe narzędzie copywritera. Długość i wygląd mają znaczenie, ale o wiele ważniejsza jest treść tejże strony. Pomogę Ci szybko zwiększyć konwersje.
Content Marketing czy Kontekst Marketing?
Jak by to było, gdyby sama nazwa Twojej firmy wywoływała silne i irracjonalne pragnienie zakupu? Albo Twoje imię i nazwisko? Wydaje się niemożliwe? Zaraz zobaczysz, że to prostsze, niż myślisz.
Jak pisać artykuły na blog, by pomagały w sprzedaży? WEBINAR
17 marca, w godzinach wieczornych, przeprowadziłem szkolenie online “Content Hacker”. Pokazałem, jak „od ręki” pisać ciekawe artykuły.
Jak pisać artykuły na blog, by pomagały w sprzedaży? Część 2
Własny blog jest idealnym narzędziem prowokowania potencjalnych klientów do kontaktu z Tobą. Dlaczego “prowokowania”? Mówią na to “generowanie leadów”.
Jak pisać artykuły na blog, by pomagały w sprzedaży? Część 1
Czyja to wina, gdy klient nie kupuje i ucieka ze strony internetowej lub kasuje e-mail promocyjny? Słabego copywritera, czy produkt jest do niczego? A może jest trzecia opcja?
4 zasady efektywnych promocji, zwiększających sprzedaż
Jeśli masz klientów, którzy dosłownie rzucają się na wszystkie Twoje promocje i stać Cię na ciągłe obniżanie cen – nie czytaj tego, bo to nie dla Ciebie.
Technika marketingu bezpośredniego, która zwiększy Ci sprzedaż na Allegro
Allegro daje Ci łatwy dostęp do całej masy kupujących. Ale takich, jak też tam są masy! Jak się w tej masie wybić?
Copywriting H2H – nowa strategia i jej efekty
„KIEDYŚ BYŁO INACZEJ”. Kiedyś, kiedyś… „Kiedyś” to ja byłem młodszy i jakieś 15 kg lżejszy. Chyba tylko dlatego udało mi się upolować taką piękną i znacznie młodszą żonę.
Praktyczny copywriting: doskonalenie oferty sprzedażowej
Chciałbym Ci dziś pokazać na konkretnym przykładzie, jak ulepszać teksty ofert sprzedażowych.
Jak zwiększyć skuteczność oferty? „Na Cezara”!
Copywriter ma niezwykłą możliwość bezpośredniego wpływu na losy każdego biznesu. Kluczem do zysków jest bowiem oferta. Jeśli dobrze przedstawisz produkt – zwyciężysz.
Copywriting to nie księgowość, a klient nie jest ekonem
Dawno, dawno temu, w odległej galaktyce, pewien młody człowiek rozpoczynał pracę jako handlowiec.
Wywiad w TVN CNBC
Wtorkowy wieczór w zeszłym tygodniu spędziłem na Giełdzie Papierów Wartościowych w Warszawie. Byłem gościem Grzegorza Mogilewskiego w programie „Biznes w Sieci” w TVN CNBC.