Jak przekonać do zakupu klientów, których nie da się przekonać?
Masz do czynienia z osobami, które niczego nie kupują, bo posługują się stereotypowymi stwierdzeniami typu „to za drogo”?
Nie bądź dzięciołem!
Dziś opowiem Ci o bardzo nietypowym narzędziu przydatnym w pracy copywritera. Jest to Matryca Haddona, a pomoże Ci ona zwiększyć siłę wpływu na czytelników Twoich tekstów. Zwykle ma inne zastosowanie, ale dziś nam pomoże.
Jaka naprawdę powinna być oferta sprzedażowa?
Czy wiesz, jaka jest największa przeszkoda w pisaniu dobrych tekstów sprzedażowych? Może uda mi się Ciebie zaskoczyć… Okaże się to bowiem trochę wbrew zdrowemu rozsądkowi.
Copywriting – zapomniany warunek skuteczności
Czy i Tobie copywriting nadal kojarzy się bardziej z kreatywnym pisaniem, filologią polską lub dziennikarstwem, niż ze sprzedażą, która przynosi konkretne rezultaty?
Czy potrzebujesz USP by skutecznie sprzedawać w Internecie?
Zacznijmy od podstaw. Dlaczego w ogóle udaje się cokolwiek sprzedać? Są na to dwie odpowiedzi.
Czy Twój tekst przekonuje klientów do nawiązania współpracy z Tobą?
W ciągu ostatnich dwóch miesięcy dokonałem kilku zmian na swoim blogu, które 8 razy zwiększyły liczbę zapytań ofertowych.
„Jak napisać silną ofertę reklamową?”
Darek walczy z nowym numerem newslettera, więc dziś napiszę Ci kilka słów 🙂 Istnieją pewne podstawowe reguły, w oparciu o które każda oferta reklamowa powinna być napisana…
Twoje słowa nic nie znaczą…
I tu się wkopuję? Od 5 lat przewodnim hasłem mojego biznesu jest “Copywriting w Internecie. Słowo daję, zyski rosną”, a ja bezczelnie piszę, że słowa nic nie znaczą? O co tu chodzi? Bo musisz też coś pokazać.
Ostateczne wyjaśnienie, jak działa ten podły, perswazyjny copywriting?
Niektórych ludzi oburza korzystanie z tak zwanego perswazyjnego copywritingu. Mówią i piszą, że to nieetyczne, podłe i złe. I…
Skuteczne odchudzanie… oferty sprzedażowej
Bardzo łatwo można zdobyć uwagę w Internecie. Ale równie szybko można ją stracić. Tak naprawdę niewiele potrzeba by przyciągnąć na chwilę klienta do oferty.
Zadziwiająca Marketingowa Porada, Którą Osobiście Przywiozłem Prosto Z Piekła
Wczoraj przejechałem dokładnie 66,6 km, prosto do Piekła (i z powrotem), by napisać dla Ciebie ten artykuł. Poważnie.
Jak przyspieszyć zakup albo… całkiem stracić klienta
Czy wiesz, że po wejściu na stronę z ofertą, klient podejmuje decyzję o zakupie w ciągu kilkudziesięciu sekund? A co się dzieje potem? Szuka potwierdzenia swojej decyzji w ofercie.