Copywriting kursy online i szkolenia. Copywriting kursy online i szkolenia.
  • Start
  • O mnie
  • Blog
  • Szkolenia
  • Kursy online
  • Usługi
  • Newsletter
  • VOD (zaloguj)
  • 14 marca 2012
  • Darek Puzyrkiewicz
  • 12 Comments
  • Copywriting

Boczna droga perswazji w copywritingu internetowym

Zanim dokładnie powiem, co mam na myśli, kilka słów na temat jednej z praktycznych teorii perswazji –  modelu wypracowania prawdopodobieństw.
Czytaj dalej >>
  • 1 marca 2012
  • Darek Puzyrkiewicz
  • 21 Comments
  • Copywriting

Cena Czyni Cuda?

To frustrujące, gdy wiesz, że masz świetny produkt, a klienci nie kupują, bo „cena jest za wysoka”. A gdy widzisz, że płacąc zaledwie kilka procent mniej, kupują bazarową tandetę, to pewnie bezsilność zżera Cię od środka.
Czytaj dalej >>
  • 3 stycznia 2012
  • Darek Puzyrkiewicz
  • 12 Comments
  • Copywriting

4 krótkie podpowiedzi, jak napisać naprawdę skuteczną ofertę

Zaskakujący sposób zwiększenia skuteczności tekstu oferty...
Czytaj dalej >>
  • 6 grudnia 2011
  • Darek Puzyrkiewicz
  • 12 Comments
  • Copywriting

Brakujący element skutecznej oferty

„Dajcie mi tylko możliwość umieszczenia tego jednego elementu w ofercie, a sprzedam wszystko, co chcecie” – Brian Keith Voiles Magiczne sztuczki zawsze są w cenie.
Czytaj dalej >>
  • 15 listopada 2011
  • Darek Puzyrkiewicz
  • 12 Comments
  • Copywriting

DISCO Copywriting: ratunek dla Twoich ofert?

Kilka dni temu miałem wątpliwą przyjemność uczestniczyć w demonstracji zachowania klientów, przeglądających ofertę sprzedażową na stronie internetowej. Byłem zdruzgotany.
Czytaj dalej >>
  • 3 listopada 2011
  • Darek Puzyrkiewicz
  • 9 Comments
  • Copywriting

Jak przekonać do zakupu klientów, których nie da się przekonać?

Masz do czynienia z osobami, które niczego nie kupują, bo posługują się stereotypowymi stwierdzeniami typu „to za drogo”?
Czytaj dalej >>
  • 25 października 2011
  • Darek Puzyrkiewicz
  • 1 Comment
  • Copywriting

Nie bądź dzięciołem!

Dziś opowiem Ci o bardzo nietypowym narzędziu przydatnym w pracy copywritera. Jest to Matryca Haddona, a pomoże Ci ona zwiększyć siłę wpływu na czytelników Twoich tekstów. Zwykle ma inne zastosowanie, ale dziś nam pomoże.
Czytaj dalej >>
  • 11 października 2011
  • Darek Puzyrkiewicz
  • 4 Comments
  • Copywriting

Jaka naprawdę powinna być oferta sprzedażowa?

Czy wiesz, jaka jest największa przeszkoda w pisaniu dobrych tekstów sprzedażowych? Może uda mi się Ciebie zaskoczyć… Okaże się to bowiem trochę wbrew zdrowemu rozsądkowi.
Czytaj dalej >>
  • 21 września 2011
  • Darek Puzyrkiewicz
  • 15 Comments
  • Copywriting

Copywriting – zapomniany warunek skuteczności

Czy i Tobie copywriting nadal kojarzy się bardziej z kreatywnym pisaniem, filologią polską lub dziennikarstwem, niż ze sprzedażą, która przynosi konkretne rezultaty?
Czytaj dalej >>
  • 13 września 2011
  • Darek Puzyrkiewicz
  • 7 Comments
  • Copywriting

Czy potrzebujesz USP by skutecznie sprzedawać w Internecie?

Zacznijmy od podstaw. Dlaczego w ogóle udaje się cokolwiek sprzedać? Są na to dwie odpowiedzi. 
Czytaj dalej >>
  • 30 sierpnia 2011
  • Darek Puzyrkiewicz
  • 12 Comments
  • Copywriting

Czy Twój tekst przekonuje klientów do nawiązania współpracy z Tobą?

W ciągu ostatnich dwóch miesięcy dokonałem kilku zmian na swoim blogu, które 8 razy zwiększyły liczbę zapytań ofertowych. 
Czytaj dalej >>
  • 9 sierpnia 2011
  • Łukasz Kamiennik
  • 3 Comments
  • Copywriting

„Jak napisać silną ofertę reklamową?”

Darek walczy z nowym numerem newslettera, więc dziś napiszę Ci kilka słów 🙂 Istnieją pewne podstawowe reguły, w oparciu o które każda oferta reklamowa powinna być napisana…
Czytaj dalej >>
1 2 3 4 5 6 … 9
Cud Marketingowy
Uwolnić Dopaminę

Popular Posts

Sztuczna inteligencja i teksty
22 marca 2024 / Copywriting
AI czy “AJ?” Warto iść za nowym trendem i zlecać pisanie sztucz
23 stycznia 2023 / SI
Czy sztuczna inteligencja zastąpi copywriterów? Chat GTP-3 (4) daje
10 maja 2022 / Copywriting
Sprzedawcy są z Marsa, a klienci z Wenus – jak copywriterska Ma

SŁOWO DAJĘ, ZYSKI ROSNĄ! To znaczy, że strona Dynanet.pl powstała po to, by uczyć lepiej pisać i sprzedawać. Znajdziesz tu praktyczne kursy copywriterskie. Możesz też zamówić indywidualne szkolenie lub konsultacje.

Jakie kursy z copywritingu online mogę Ci zaproponować?

  • Psychostarter
  • Psychostrategia
  • Psychoidea
  • Psychoresearch
  • Psychoreklamy
  • Psychowriting
  • Psychopage
  • Psyhompage
  • Psychopis
  • Psychoredakcja
  • Psychomaile
  • Psychoteksty
  • Psychobranding
  • Social Matrix
  • Short Message Selling
  • Content Creator

Chcesz poradnik i newsletter?

Zobacz bezpłatny poradnik i newsletter >>

Zasady współpracy z copywriterem >>

Regulamin sklepu Dynanet.pl >>

Polityka prywatności serwisu Dynanet.pl >>

darek@dynanet.pl Odpowiadam w ciągu 24 godzin
501 161 491 W godzinach: 8:00 - 16:00