Najlepsze kursy Darka:

  • 3 Kapelusze Puzyrkiewicza
  • 6 stopni sprzedaży
  • Cud Marketingowy
  • Nowa Szkoła Copywritingu
  • Siła E-maili
Copywriting w Internecie Copywriting w Internecie
  • Start
  • Artykuły na blogu
  • Szkolenia z copywritingu
  • Usługi
  • Newsletter
  • Kontakt
  • 3 listopada 2011
  • Darek Puzyrkiewicz
  • 9 Komentarze
  • Copywriting

Jak przekonać do zakupu klientów, których nie da się przekonać?

Masz do czynienia z osobami, które niczego nie kupują, bo posługują się stereotypowymi stwierdzeniami typu „to za drogo”?
Czytaj dalej >>
  • 25 października 2011
  • Darek Puzyrkiewicz
  • 1 komentarz
  • Copywriting

Nie bądź dzięciołem!

Dziś opowiem Ci o bardzo nietypowym narzędziu przydatnym w pracy copywritera. Jest to Matryca Haddona, a pomoże Ci ona zwiększyć siłę wpływu na czytelników Twoich tekstów. Zwykle ma inne zastosowanie, ale dziś nam pomoże.
Czytaj dalej >>
  • 11 października 2011
  • Darek Puzyrkiewicz
  • 4 Komentarze
  • Copywriting

Jaka naprawdę powinna być oferta sprzedażowa?

Czy wiesz, jaka jest największa przeszkoda w pisaniu dobrych tekstów sprzedażowych? Może uda mi się Ciebie zaskoczyć… Okaże się to bowiem trochę wbrew zdrowemu rozsądkowi.
Czytaj dalej >>
  • 21 września 2011
  • Darek Puzyrkiewicz
  • 15 Komentarze
  • Copywriting

Copywriting – zapomniany warunek skuteczności

Czy i Tobie copywriting nadal kojarzy się bardziej z kreatywnym pisaniem, filologią polską lub dziennikarstwem, niż ze sprzedażą, która przynosi konkretne rezultaty?
Czytaj dalej >>
  • 13 września 2011
  • Darek Puzyrkiewicz
  • 7 Komentarze
  • Copywriting

Czy potrzebujesz USP by skutecznie sprzedawać w Internecie?

Zacznijmy od podstaw. Dlaczego w ogóle udaje się cokolwiek sprzedać? Są na to dwie odpowiedzi. 
Czytaj dalej >>
  • 30 sierpnia 2011
  • Darek Puzyrkiewicz
  • 12 Komentarze
  • Copywriting

Czy Twój tekst przekonuje klientów do nawiązania współpracy z Tobą?

W ciągu ostatnich dwóch miesięcy dokonałem kilku zmian na swoim blogu, które 8 razy zwiększyły liczbę zapytań ofertowych. 
Czytaj dalej >>
  • 9 sierpnia 2011
  • Łukasz Kamiennik
  • 3 Komentarze
  • Copywriting

„Jak napisać silną ofertę reklamową?”

Darek walczy z nowym numerem newslettera, więc dziś napiszę Ci kilka słów 🙂 Istnieją pewne podstawowe reguły, w oparciu o które każda oferta reklamowa powinna być napisana…
Czytaj dalej >>
  • 2 sierpnia 2011
  • Darek Puzyrkiewicz
  • 1 komentarz
  • Copywriting

Twoje słowa nic nie znaczą…

I tu się wkopuję? Od 5 lat przewodnim hasłem mojego biznesu jest “Copywriting w Internecie. Słowo daję, zyski rosną”, a ja bezczelnie piszę, że słowa nic nie znaczą? O co tu chodzi? Bo musisz też coś pokazać.
Czytaj dalej >>
  • 28 lipca 2011
  • Darek Puzyrkiewicz
  • 2 Komentarze
  • Copywriting

Ostateczne wyjaśnienie, jak działa ten podły, perswazyjny copywriting?

Niektórych ludzi oburza korzystanie z tak zwanego perswazyjnego copywritingu. Mówią i piszą, że to nieetyczne, podłe i złe. I…
Czytaj dalej >>
  • 26 lipca 2011
  • Darek Puzyrkiewicz
  • 10 Komentarze
  • Copywriting

Skuteczne odchudzanie… oferty sprzedażowej

Bardzo łatwo można zdobyć uwagę w Internecie. Ale równie szybko można ją stracić. Tak naprawdę niewiele potrzeba by przyciągnąć na chwilę klienta do oferty.
Czytaj dalej >>
  • 19 lipca 2011
  • Darek Puzyrkiewicz
  • 6 Komentarze
  • Copywriting

Zadziwiająca Marketingowa Porada, Którą Osobiście Przywiozłem Prosto Z Piekła

Wczoraj przejechałem dokładnie 66,6 km, prosto do Piekła (i z powrotem), by napisać dla Ciebie ten artykuł. Poważnie.
Czytaj dalej >>
  • 13 lipca 2011
  • Darek Puzyrkiewicz
  • 7 Komentarze
  • Copywriting

Jak przyspieszyć zakup albo… całkiem stracić klienta

Czy wiesz, że po wejściu na stronę z ofertą, klient podejmuje decyzję o zakupie w ciągu kilkudziesięciu sekund? A co się dzieje potem? Szuka potwierdzenia swojej decyzji w ofercie.
Czytaj dalej >>
1 2 3 4 5 6 … 9
Cud Marketingowy
Uwolnić Dopaminę

Popular Posts

3 grudnia 2019 / Wywieranie wpływu
Masz odwagę wywierać taki wpływ swoimi słowami?
12 kroków anonimowego copywritera
6 sierpnia 2019 / Copywriting
12 Kroków Anonimowych Copywriterów
9 kwietnia 2019 / Copywriting
Co Newton ma wspólnego z copywritingiem?

Dynanet.pl pomaga lepiej pisać i sprzedawać. Znajdziesz tu praktyczne kursy copywriterskie. Możesz też zamówić indywidualne szkolenie lub konsultacje.

Co mogę Ci zaproponować?

  • Usługi
  • Szkolenia z copywritingu

Kliknij, by zobaczyć listę wszystkich kursów, które możesz kupić oddzielnie lub jednym pakiecie: Słowny Sprzedawca >>

Najnowsze artykuły

  • Masz odwagę wywierać taki wpływ swoimi słowami?

    Gru 3, 2019

  • 12 kroków anonimowego copywritera
    12 Kroków Anonimowych Copywriterów

    Sie 6, 2019

  • Co Newton ma wspólnego z copywritingiem?

    Kwi 9, 2019

darek@dynanet.pl Odpowiadam w ciągu 24 godzin
+48 55 267 08 59 W godzinach: 8:00 - 16:00
ul. Słowiańska 3 82-500 Kwidzyn