Kto przetrwa w tym biznesie?
Jak rozpocząć ofertę, by przyciągnąć uwagę do tekstu? Jednym ze sposobów jest lead w formie newsa. Właściwie to jeden z najlepszych aktualnie sposobów.
Interesujące teksty na stronę internetową – 26 pomysłów na napisanie ciekawych artykułów
Pokażę ci dziś 26 sprawdzonych sposobów na wypełnienie twojej witryny ciekawymi tekstami.
Jak zdobyć uwagę w Internecie?
I Ty możesz już od zaraz zdobyć uwagę internautów. Wystarczy, że stworzysz silny przekaz marketingowy i umiejętnie go zaprezentujesz odbiorcom.
Wygrać przetarg
Dziś prezentuję kolejny wpis z cyklu: Nowa Wersja Reklamy. Na warsztat wziąłem ofertę zaprezentowaną do oceny na forum merytorium.pl. Tym razem dotyczy ona szkolenia na temat przetargów.
Slogan – porażająca broń marketerów
„W świecie przeładowanym informacjami jedyną ścieżką rozwoju jest poszukiwanie wyjątkowości” – Seth Godin Ale jak to skutecznie wykonać?
Jak przemienić stronę główną serwisu w skuteczne narzędzie marketingowe?
Co się stanie, gdy połączymy użyteczność serwisu z mocnym copywritingiem?
Pułapka kreatywności
Przeprowadziłem ostatnio ciekawy eksperyment copywriterski. Stworzyłem naprawdę fajny tekst reklamowy. Napisany poprawną polszczyzną, opowiadający historię z czytelnikiem w roli głównej.
Łatwy sposób na zwiększenie skuteczności oferty
Dlaczego tylko niektóre strony internetowe przynoszą duże zyski, podczas gdy reszta prawie w ogóle nie sprzedaje? Co sprawia, że ta mała garstka przebojowych ofert sprzedaży oczarowuje czytelnika tak skutecznie, że ten nie jest w stanie oprzeć się pokusie zakupu?
Kluczowym elementem efektywnej sprzedaży jest prezentacja korzyści jakie osiągnie klient po zakupie produktu. Bez nich oferta będzie martwa i równie przekonująca co kamień przy drodze. W jaki sposób przedstawić te korzyści, aby czytelnik nie mógł powstrzymać się przed zakupem?
Oto proste rozwiązanie:
Jak w prosty sposób nakłonić internautę by zrobił to, co chcesz
Gdy internauta po raz pierwszy trafia na twoją stronę, maksymalnie w ciągu pierwszych 10 sekund decyduje się na jedną z dwóch możliwości. Jeśli szybko znajdzie coś interesującego dla siebie, to przystanie na chwilę by sie rozejrzeć po serwisie, w przeciwnym przypadku bez żadnych skrupułów pójdzie dalej.
W tym artykule pokażę ci w jaki sposób, skuteczny copywriting zatrzymuje galopującego po stronach internautę i prowadzi go bezpośrednio do NOR - Najbardziej Oczekiwanej Reakcji, którą najczęściej jest sprzedaż produktu lub usługi.
To wyjątkowa okazja!
Co sprawia, że pewne oferty są wyjątkowe? Chyba wiesz? USP, czyli Unique Selling Proposition (po naszemu Unikatowa Propozycja Sprzedaży).