Copywriting kursy online i szkolenia. Copywriting kursy online i szkolenia.
  • Start
  • O mnie
  • Blog
  • Szkolenia
  • Kursy online
  • Usługi
  • Newsletter
  • VOD (zaloguj)
  • 4 października 2007
  • Darek Puzyrkiewicz
  • 0 Comments
  • Copywriting

6 elementów skutecznej oferty – składnik 3

Niezależnie od tego, co sprzedajesz i jak doskonały jest Twój produkt, przygotowując ofertę reklamową musisz odpowiedzieć sobie na jedno, zasadnicze pytanie.
Czytaj dalej >>
  • 17 września 2007
  • Darek Puzyrkiewicz
  • 1 Comment
  • Copywriting

Opis produktu kluczem do zwiększenia sprzedaży

Prowadząc biznes internetowy, prędzej czy później stajemy przed trudnym zadaniem stworzenia opisów dla sprzedawanych produktów.
Czytaj dalej >>
  • 3 września 2007
  • Darek Puzyrkiewicz
  • 32 Comments
  • Copywriting

Początek oferty – Zagadka

Za chwilę pokażę Ci pierwszy akapit autentycznej oferty, którą dostałem do poprawienia. Ciekawe, czy odgadniesz, czego dotyczy tekst? Uprzedzam, że to trudna zagadka! A niestety mnóstwo tekstów tak brzmi.
Czytaj dalej >>
  • 10 sierpnia 2007
  • Darek Puzyrkiewicz
  • 0 Comments
  • Copywriting

6 elementów skutecznej oferty – składnik 2

Na pierwszym etapie tworzenia skutecznej oferty reklamowej spisywałeś wszystkie możliwe fakty na temat oferowanego produktu. Dziś przemienisz te fakty w złoto.
Czytaj dalej >>
  • 23 lipca 2007
  • Darek Puzyrkiewicz
  • 2 Comments
  • Copywriting

6 elementów skutecznej oferty – składnik 1

Jakiś czas temu miałem przyjemność tworzenia bardzo nietypowej oferty. Otóż zleceniodawca zażyczył sobie aby była ona krótka (strona A4) i bardzo konkretna.
Czytaj dalej >>
  • 19 maja 2007
  • Darek Puzyrkiewicz
  • 3 Comments
  • Copywriting

Copywriting w Internecie – Czy ty też próbujesz sprzedawać przez szybę?

Sprzedaż w Internecie opiera się na takich samych zasadach, jak handel w zwykłym sklepie. To system małych kroków…
Czytaj dalej >>
  • 5 maja 2007
  • Darek Puzyrkiewicz
  • 12 Comments
  • Copywriting, SEO Copywriting

SEO Copywriting – Jak pozyskać najbardziej wpływowych czytelników w Internecie

Najbardziej wpływowi czytelnicy w Internecie to roboty wyszukiwawcze.
Czytaj dalej >>
  • 24 kwietnia 2007
  • Darek Puzyrkiewicz
  • 0 Comments
  • Copywriting, Przykłady ofert

Kto przetrwa w tym biznesie?

Jak rozpocząć ofertę, by przyciągnąć uwagę do tekstu? Jednym ze sposobów jest lead w formie newsa. Właściwie to jeden z najlepszych aktualnie sposobów.
Czytaj dalej >>
  • 17 kwietnia 2007
  • Darek Puzyrkiewicz
  • 6 Comments
  • Copywriting

Interesujące teksty na stronę internetową – 26 pomysłów na napisanie ciekawych artykułów

Pokażę ci dziś 26 sprawdzonych sposobów na wypełnienie twojej witryny ciekawymi tekstami.
Czytaj dalej >>
  • 11 lutego 2007
  • Darek Puzyrkiewicz
  • 0 Comments
  • Copywriting

Jak zdobyć uwagę w Internecie?

I Ty możesz już od zaraz zdobyć uwagę internautów. Wystarczy, że stworzysz silny przekaz marketingowy i umiejętnie go zaprezentujesz odbiorcom.
Czytaj dalej >>
  • 18 stycznia 2007
  • Darek Puzyrkiewicz
  • 4 Comments
  • Copywriting, Przykłady ofert

Wygrać przetarg

Dziś prezentuję kolejny wpis z cyklu: Nowa Wersja Reklamy. Na warsztat wziąłem ofertę zaprezentowaną do oceny na forum merytorium.pl. Tym razem dotyczy ona szkolenia na temat przetargów.
Czytaj dalej >>
  • 13 stycznia 2007
  • Darek Puzyrkiewicz
  • 6 Comments
  • Copywriting

Slogan – porażająca broń marketerów

„W świecie przeładowanym informacjami jedyną ścieżką rozwoju jest poszukiwanie wyjątkowości” – Seth Godin  Ale jak to skutecznie wykonać?
Czytaj dalej >>
1 … 7 8 9 10
Cud Marketingowy
Uwolnić Dopaminę

Popular Posts

jak klient podejmuje decyzję o zakupie
24 października 2025 / Copywriting
Co decyduje o tym, że klient kupuje? Psychologia momentów zakupu
Jak content marketing konwersacyjny zwiększa konwersje
21 października 2025 / Copywriting
Jak content marketing konwersacyjny zwiększa konwersje (Metoda 3K w p
19 października 2025 / Copywriting
Co motywuje klientów do zakupu? 4 uniwersalne prawdy, które działaj

SŁOWO DAJĘ, ZYSKI ROSNĄ! To znaczy, że strona Dynanet.pl powstała po to, by uczyć lepiej pisać i sprzedawać. Znajdziesz tu praktyczne kursy copywriterskie. Możesz też zamówić indywidualne szkolenie lub konsultacje.

Jakie kursy z copywritingu online mogę Ci zaproponować?

 

  • Psychostrategia
  • Oczywisty zakup
  • Psychowriting
  • Social Matrix
  • Alchemia przewagi

Regulamin sklepu Dynanet.pl >>

Polityka prywatności serwisu Dynanet.pl >>

darek@dynanet.pl Odpowiadam w ciągu 24 godzin
501 161 491 W godzinach: 8:00 - 16:00