6 elementów skutecznej oferty – składnik 3
Niezależnie od tego, co sprzedajesz i jak doskonały jest Twój produkt, przygotowując ofertę reklamową musisz odpowiedzieć sobie na jedno, zasadnicze pytanie.
Opis produktu kluczem do zwiększenia sprzedaży
Prowadząc biznes internetowy, prędzej czy później stajemy przed trudnym zadaniem stworzenia opisów dla sprzedawanych produktów.
Początek oferty – Zagadka
Za chwilę pokażę Ci pierwszy akapit autentycznej oferty, którą dostałem do poprawienia. Ciekawe, czy odgadniesz, czego dotyczy tekst? Uprzedzam, że to trudna zagadka! A niestety mnóstwo tekstów tak brzmi.
6 elementów skutecznej oferty – składnik 2
Na pierwszym etapie tworzenia skutecznej oferty reklamowej spisywałeś wszystkie możliwe fakty na temat oferowanego produktu. Dziś przemienisz te fakty w złoto.
6 elementów skutecznej oferty – składnik 1
Jakiś czas temu miałem przyjemność tworzenia bardzo nietypowej oferty. Otóż zleceniodawca zażyczył sobie aby była ona krótka (strona A4) i bardzo konkretna.
Copywriting w Internecie – Czy ty też próbujesz sprzedawać przez szybę?
Sprzedaż w Internecie opiera się na takich samych zasadach, jak handel w zwykłym sklepie. To system małych kroków…
SEO Copywriting – Jak pozyskać najbardziej wpływowych czytelników w Internecie
Najbardziej wpływowi czytelnicy w Internecie to roboty wyszukiwawcze.
Kto przetrwa w tym biznesie?
Jak rozpocząć ofertę, by przyciągnąć uwagę do tekstu? Jednym ze sposobów jest lead w formie newsa. Właściwie to jeden z najlepszych aktualnie sposobów.
Interesujące teksty na stronę internetową – 26 pomysłów na napisanie ciekawych artykułów
Pokażę ci dziś 26 sprawdzonych sposobów na wypełnienie twojej witryny ciekawymi tekstami.
Jak zdobyć uwagę w Internecie?
I Ty możesz już od zaraz zdobyć uwagę internautów. Wystarczy, że stworzysz silny przekaz marketingowy i umiejętnie go zaprezentujesz odbiorcom.
Wygrać przetarg
Dziś prezentuję kolejny wpis z cyklu: Nowa Wersja Reklamy. Na warsztat wziąłem ofertę zaprezentowaną do oceny na forum merytorium.pl. Tym razem dotyczy ona szkolenia na temat przetargów.
Slogan – porażająca broń marketerów
„W świecie przeładowanym informacjami jedyną ścieżką rozwoju jest poszukiwanie wyjątkowości” – Seth Godin Ale jak to skutecznie wykonać?











