Copywriting kursy online i szkolenia. Copywriting kursy online i szkolenia.
  • Start
  • Psychoblog
  • Szkolenia
  • Psychokursy
  • Usługi
  • Psycholetter
  • VOD (zaloguj)
Jak nawiązać współpracę?
  • 19 kwietnia 2021
  • Darek Puzyrkiewicz
  • 2 Komentarze
  • Przykłady ofert, Sprzedaż

Jak przekonać klienta do nawiązania współpracy?

Chcesz z kimś nawiązać współpracę. Napisać ofertę do potencjalnego klienta. Zależy Ci, by się wyróżnić, ale jednocześnie nie wyjść na nieuprzejmego dziwaka lub spamera. I coś czujesz, że taki początek będzie niezbyt zachęcający: Chciałbym Państwu zaoferować…  Co więc napisać, by potencjalny klient Cię nie zignorował i zrobił pierwszy krok w […]
Czytaj dalej >>
  • 4 grudnia 2013
  • Darek Puzyrkiewicz
  • 12 Komentarze
  • Copywriting, Przykłady ofert

Praktyczny copywriting: doskonalenie oferty sprzedażowej

Chciałbym Ci dziś pokazać na konkretnym przykładzie, jak ulepszać teksty ofert sprzedażowych.  
Czytaj dalej >>
  • 28 sierpnia 2012
  • Darek Puzyrkiewicz
  • 49 Komentarze
  • Copywriting, Przykłady ofert

Copywriting na szybko

Byłem właśnie w trakcie realizacji dwóch dużych projektów dla klientów, gdy dotarł do mnie ten e-mail. Nie miałem czasu na dodatkowe zlecenia, bo pracuję jeszcze nad Szkołą Copywritingu, którą chcę jak najszybciej udostępnić.
Czytaj dalej >>
  • 25 czerwca 2009
  • Darek Puzyrkiewicz
  • 16 Komentarze
  • Przykłady ofert, Rozwój

Smiali się, ale kiedy zobaczyli…

Zobacz, jaka klasyka reklamy dotarła do mojej skrzynki. Polski marketing bezpośredni zaczyna wzorować się na sprawdzonych schematach? Ciekawe, co będzie dalej….
Czytaj dalej >>
  • 30 czerwca 2008
  • Darek Puzyrkiewicz
  • 9 Komentarze
  • Copywriting, Przykłady ofert

Emocje w ofercie – przykład 1

We wpisie na temat emocji w ofercie, obiecałem realne przykłady zastosowania emocji. Dziś pierwszy przykład. Oferta, którą zaproponowano mi do 'podrasowania’ już nie istnieje w Sieci.
Czytaj dalej >>
  • 24 kwietnia 2007
  • Darek Puzyrkiewicz
  • Brak komentarzy
  • Copywriting, Przykłady ofert

Kto przetrwa w tym biznesie?

Jak rozpocząć ofertę, by przyciągnąć uwagę do tekstu? Jednym ze sposobów jest lead w formie newsa. Właściwie to jeden z najlepszych aktualnie sposobów.
Czytaj dalej >>
  • 18 stycznia 2007
  • Darek Puzyrkiewicz
  • 4 Komentarze
  • Copywriting, Przykłady ofert

Wygrać przetarg

Dziś prezentuję kolejny wpis z cyklu: Nowa Wersja Reklamy. Na warsztat wziąłem ofertę zaprezentowaną do oceny na forum merytorium.pl. Tym razem dotyczy ona szkolenia na temat przetargów.
Czytaj dalej >>
Cud Marketingowy
Uwolnić Dopaminę

Popular Posts

23 stycznia 2023 / SI
Czy sztuczna inteligencja zastąpi copywriterów? Chat GTP-3 (4) daje
10 maja 2022 / Copywriting
Sprzedawcy są z Marsa, a klienci z Wenus – jak copywriterska Ma
Marketing konwersacyjny
4 maja 2022 / Copywriting
Jak zwiększać konwersje content marketingiem? Zacznij rozwijać mark

SŁOWO DAJĘ, ZYSKI ROSNĄ! To znaczy, że strona Dynanet.pl powstała po to, by uczyć lepiej pisać i sprzedawać. Znajdziesz tu praktyczne kursy copywriterskie. Możesz też zamówić indywidualne szkolenie lub konsultacje.

Jakie kursy z copywritingu online mogę Ci zaproponować?

  • Psychostarter
  • Psychoreklamy
  • Psychowriting
  • Psychopage
  • Psyhompage
  • Psychoredakcja
  • Psychomaile
  • Psychobranding
  • Social Matrix
  • Cud Marketingowy
  • Short Message Selling
  • LinkedIn Leads
  • Pieniądze albo Życie!

Chcesz poradnik i newsletter?

Zobacz bezpłatny poradnik i newsletter >>

Zasady współpracy z copywriterem >>

Regulamin sklepu Dynanet.pl >>

Polityka prywatności serwisu Dynanet.pl >>

darek@dynanet.pl Odpowiadam w ciągu 24 godzin
501 161 491 W godzinach: 8:00 - 16:00
Potrzebujemy Twojej zgody:
Na tej stronie używamy "ciasteczek". Dzięki nim strona zapamiętuje Twoje preferencje i wybory. Kliknij “Akcepruję wszystkie”, by zezwolić stronie na używanie wszystkich ciasteczek. Jeśli chcesz je wybierać pojedynczo, kliknij "Cookie Settings" .
Wybierz ciasteczka do akceptacjiAkceptuję wszystkie
Manage consent

Privacy Overview

This website uses cookies to improve your experience while you navigate through the website. Out of these, the cookies that are categorized as necessary are stored on your browser as they are essential for the working of basic functionalities of the website. We also use third-party cookies that help us analyze and understand how you use this website. These cookies will be stored in your browser only with your consent. You also have the option to opt-out of these cookies. But opting out of some of these cookies may affect your browsing experience.
Necessary
Always Enabled
Necessary cookies are absolutely essential for the website to function properly. These cookies ensure basic functionalities and security features of the website, anonymously.
CookieDurationDescription
cookielawinfo-checkbox-analytics11 monthsThis cookie is set by GDPR Cookie Consent plugin. The cookie is used to store the user consent for the cookies in the category "Analytics".
cookielawinfo-checkbox-functional11 monthsThe cookie is set by GDPR cookie consent to record the user consent for the cookies in the category "Functional".
cookielawinfo-checkbox-necessary11 monthsThis cookie is set by GDPR Cookie Consent plugin. The cookies is used to store the user consent for the cookies in the category "Necessary".
cookielawinfo-checkbox-others11 monthsThis cookie is set by GDPR Cookie Consent plugin. The cookie is used to store the user consent for the cookies in the category "Other.
cookielawinfo-checkbox-performance11 monthsThis cookie is set by GDPR Cookie Consent plugin. The cookie is used to store the user consent for the cookies in the category "Performance".
viewed_cookie_policy11 monthsThe cookie is set by the GDPR Cookie Consent plugin and is used to store whether or not user has consented to the use of cookies. It does not store any personal data.
Functional
Functional cookies help to perform certain functionalities like sharing the content of the website on social media platforms, collect feedbacks, and other third-party features.
Performance
Performance cookies are used to understand and analyze the key performance indexes of the website which helps in delivering a better user experience for the visitors.
Analytics
Analytical cookies are used to understand how visitors interact with the website. These cookies help provide information on metrics the number of visitors, bounce rate, traffic source, etc.
Advertisement
Advertisement cookies are used to provide visitors with relevant ads and marketing campaigns. These cookies track visitors across websites and collect information to provide customized ads.
Others
Other uncategorized cookies are those that are being analyzed and have not been classified into a category as yet.
SAVE & ACCEPT