Jak przekonać klienta do nawiązania współpracy?
Okazuje się, że nie trzeba być urodzonym sprzedawcą, by zdobywać tłumy klientów. Nie trzeba też być geniuszem copywritingu by pisać skuteczne teksty, prowadzące do współpracy. Czego więc tak naprawdę do tego trzeba? Wiele ułatwia traktowanie sprzedaży jak rozmowy z klientem. Zamiast zachwalania swojego produktu i naciskania “kup teraz” odpowiadamy tylko […]
Praktyczny copywriting: doskonalenie oferty sprzedażowej
Chciałbym Ci dziś pokazać na konkretnym przykładzie, jak ulepszać teksty ofert sprzedażowych.
Copywriting na szybko
Byłem właśnie w trakcie realizacji dwóch dużych projektów dla klientów, gdy dotarł do mnie ten e-mail. Nie miałem czasu na dodatkowe zlecenia, bo pracuję jeszcze nad Szkołą Copywritingu, którą chcę jak najszybciej udostępnić.
Smiali się, ale kiedy zobaczyli…
Zobacz, jaka klasyka reklamy dotarła do mojej skrzynki. Polski marketing bezpośredni zaczyna wzorować się na sprawdzonych schematach? Ciekawe, co będzie dalej….
Emocje w ofercie – przykład 1
We wpisie na temat emocji w ofercie, obiecałem realne przykłady zastosowania emocji. Dziś pierwszy przykład. Oferta, którą zaproponowano mi do 'podrasowania’ już nie istnieje w Sieci.
Kto przetrwa w tym biznesie?
Jak rozpocząć ofertę, by przyciągnąć uwagę do tekstu? Jednym ze sposobów jest lead w formie newsa. Właściwie to jeden z najlepszych aktualnie sposobów.
Wygrać przetarg
Dziś prezentuję kolejny wpis z cyklu: Nowa Wersja Reklamy. Na warsztat wziąłem ofertę zaprezentowaną do oceny na forum merytorium.pl. Tym razem dotyczy ona szkolenia na temat przetargów.