Jak przekonać klienta do nawiązania współpracy?
Okazuje się, że nie trzeba być urodzonym sprzedawcą, by zdobywać tłumy klientów. Nie trzeba też być geniuszem copywritingu by pisać skuteczne teksty, prowadzące do współpracy. Czego więc tak naprawdę do tego trzeba? Wiele ułatwia traktowanie sprzedaży jak rozmowy z klientem. Zamiast zachwalania swojego produktu i naciskania “kup teraz” odpowiadamy tylko […]
Jak w 60 minut samodzielnie zwiększyć liczbę zamówień przez stronę internetową?
Pokażę Ci 11 copywriterskich zmian na stronie, które możesz samodzielnie wprowadzić w ciągu godziny.
Jak zwiększyć sprzedaż? 65 technik copywritera
Ten blog o copywritingu powstał po to, by pomóc Ci zwiększyć sprzedaż. A to jeden artykuł, który pokaże Ci, jak zwiększyć sprzedaż, dzięki konkretnym technikom copywriterskim!
Zignoruj hieny i zwiększaj sprzedaż
Skuteczna reklama musi być robiona wbrew zdrowemu rozsądkowi. Powtórzyć? To przeczytaj to zdanie jeszcze raz, proszę. Ciężko to zaakceptować, co?
3 stopień zasilania sprzedaży słowami
Sprzedawanie jest banalnie proste. Bierzesz klienta, który czegoś potrzebuje, produkt, które tę potrzebę zaspokaja oraz okazyjną cenę i po wszystkim.
Copywriting dopasowany do Dynamiki Klienta
Jak wykorzystać copywriting, by przebiegle skusić odwiedzającego stronę do zakupu? Jak lodowato zimnego gbura zamienić na gorącego wyznawcę Twojej firmy?
Lepsza sprzedaż dzięki depresji
Mocna perswazja w sprzedaży internetowej często bardziej szkodzi, niż pomaga. Copywriting pozwala wykorzystać naturalne pragnienia klienta.
Podła manipulacja?
Pozwolę sobie zacytować fragment maila, jakiego otrzymałem po publikacji ostatniego wydania newslettera: „Jeśli zaś chodzi o meritum Twoich zaleceń, to porada „ze złodziejem” jest klasyczną manipulacją.
9 sposobów na zwiększenie sprzedaży w czasie recesji
[NOWSZA I PEŁNIEJSZA WERSJA TEGO ARTYKUŁU znajduje się pod tym adresem >>] Chcesz dowiedzieć się jak zwiększyć sprzedaż?
Jak pisać o cenie produktu?
Każdy, kto czyta Twoją ofertę, prędzej czy później (raczej prędzej) zada sobie proste pytanie: A ile to kosztuje? Od odpowiedzi na to pytanie, zależy los Twojej sprzedaży. Ty o tym decydujesz.
Reklama w Internecie – Jak uniknąć wspierania konkurencji?
John Caples, legendarny twórca bardzo skutecznych reklam, powoływał się na taką myśl Johna W. Blake: