Copywriting kursy online i szkolenia. Copywriting kursy online i szkolenia.
  • Start
  • Blog
  • Szkolenia
  • Kursy online
  • Usługi
  • Newsletter
  • VOD (zaloguj)
  • 18 stycznia 2007
  • Darek Puzyrkiewicz
  • 4 Komentarze
  • Copywriting, Przykłady ofert

Wygrać przetarg

Dziś prezentuję kolejny wpis z cyklu: Nowa Wersja Reklamy. Na warsztat wziąłem ofertę zaprezentowaną do oceny na forum merytorium.pl. Tym razem dotyczy ona szkolenia na temat przetargów.

Najpierw tekst oryginalnej oferty:

—- Stara Oferta —

Jak skutecznie startować w przetargu na zamówienie publiczne?

Masz firmę, doświadczenie i dobry produkt bądź usługę i zastanawiasz się nad możliwością udziału w przetargach publicznych?

A może zajmujesz się przygotowaniem ofert dla Twojej firmy i masz problem z jakimś szczegółem oferty?

Chciałbyś poszerzyć swoją wiedzę z tej dziedziny i poznać miejscowych specjalistów, a także zadać im swoje pytania?

A może masz już dość przedzierania się przez zawiłości prawa zamówień publicznych samodzielnie?

Jeśli tak, mamy dla Ciebie praktyczną propozycję:

szkolenie

„Jak skutecznie startować w przetargach publicznych –
Prawo zamówień publicznych po nowelizacji”

Szkolenie odbędzie się 12 grudnia, w godzinach 9.30 -16.00
Katowice, ul. Chorzowska 50, Centrum Konferencyjne IVp.

Daj nam 5 minut swojego cennego czasu, a pokażemy Ci, dlaczego warto przyjść na nasze szkolenie…

Korzyści jest wiele, dlatego wymienimy tylko kilka tych najważniejszych:

Nauczysz się, jak korzystać ze znowelizowanego prawa zamówień publicznych, dzięki czemu będziesz skuteczniejszy w wygrywaniu przetargów
Poznasz prawa, które przysługują wszystkim oferentom i dowiesz się, jak z nich korzystać.
Opowiemy Ci, jakie błędy mogą wykluczyć Cię z postępowania o udzielenie zamówienia lub spowodować odrzucenie Twojej oferty i jak ich unikać, co podniesie Twoją szansę na wygraną.
Dowiesz się, jak bronić się przed niewiedzą urzędników lub nieuczciwym konkurentem, dzięki czemu oszczędzisz nie tylko mnóstwo pieniędzy i czasu, ale także nerwów.

Czy jest coś jeszcze, dzięki czemu przekonujesz się jeszcze bardziej do naszego szkolenia? Może to, że:

Dowiesz się, jakich dokumentów potwierdzających spełnienie warunków może żądać zamawiający (a jakich nie może) i jak je przygotować.
Poznasz sposób na poradzenie sobie w sytuacji, gdy nie rozumiesz zapisów ze Specyfikacji Istotnych Warunków Zamówienia lub uważasz, że są one niezgodne z prawem.
Powiemy Ci, jak chronić tajemnicę przedsiębiorstwa startując w przetargach publicznych.
Będziesz mógł zadać pytania prowadzącemu i uzyskać wiedzę, która pozwoli Ci wygrać przetarg, w którym startujesz.

Ponadto warto dodać, że wiedzę tą poznasz na praktycznych przykładach z życia wziętych, dzięki czemu łatwiej ją zrozumiesz i zapamiętasz.

Dzięki temu szkoleniu nie tylko zrozumiesz dokładnie, jak startować w przetargach publicznych. Dzięki niemu uczynisz pierwszy lub kolejny krok na drodze do zostania prawdziwym specjalistą w tej dziedzinie, co pozwoli Ci skuteczniej starać się o zamówienia.

Szkolenie poprowadzi Grzegorz Soluch prawnik – specjalista, z dużym doświadczeniem w dziedzinie zamówień publicznych (arbiter z listy Prezesa Urzędu Zamówień Publicznych) i prowadzeniu szkoleń.

Pamiętaj – nawet najlepsza i najbardziej doświadczona firma przegra, jeśli nie będzie znała przepisów! Czasem banalne niedopatrzenie eliminuje oferenta z gry.

Przygotowaliśmy dla Ciebie dwa pakiety

Pakiet podstawowy:
1) Całodzienne szkolenie
2) Materiały szkoleniowe
3) Odpowiedź na Twoje pytanie (przekazane jeszcze przed rozpoczęciem szkolenia)
4) Do 15 minut konsultacji po szkoleniu, które możesz zamienić na jedną konsultację e-mailową lub telefoniczną.

Cena pakietu podstawowego to teraz tylko 199 złotych, chyba, że zdecydujesz się zamówić go do 6 grudnia 2006 – wtedy zapłacisz tylko 149 złotych.

Pakiet rozszerzony:
1) Całodzienne szkolenie
2) Materiały szkoleniowe
3) Odpowiedź na Twoje pytanie (przekazane jeszcze przed rozpoczęciem szkolenia)
4) Konsultacje osobiste lub telefoniczne do 2 godzin, które możesz zamienić na 5 konsultacji e-mailowych lub telefonicznych.

Cena pakietu rozszerzonego to teraz tylko 459 zł.

Bez względu na to, który pakiet zdecydujesz się wykupić – otrzymasz wartościowe materiały szkoleniowe, które pomogą Ci w Twojej codziennej pracy.

Który pakiet odpowiada Ci najbardziej?

Możesz zgłosić swój udział w szkoleniu:
– wypełniając formularz na stronie internetowej:(link)
-odpowiadając na tego e-maila
-dzwoniąc do nas 032 – 253- 09-99
Masz wątpliwości? Nie jesteś pewien, czy będziesz zadowolony ze szkolenia?

To jeszcze nie wszystko – udzielamy gwarancji satysfakcji

Jeśli szkolenie w ciągu pierwszych dwóch godzin nie przypadnie Ci w pełni do gustu – będziesz mógł z niego zrezygnować i otrzymać swoje pieniądze z powrotem (bez żadnych pytań). Będziesz mógł zatrzymać materiały szkoleniowe i wrócić do swoich zajęć nie ponosząc żadnych kosztów.

Zapisz się na szkolenie już teraz, póki jeszcze są wolne miejsca (informujemy, że szkolenie cieszy się dużym zainteresowaniem). Prosimy Cię o wypełnienie formularza na stronie internetowej (link) kontakt telefoniczny (032 253 09 99) lub mailowy.

PS. Pospiesz się z podjęciem decyzji o wzięciu udziału szkoleniu – liczba miejsc jest ograniczona.

— Koniec Starej Oferty —

Pomimo tego, że jest to całkiem dobra i poprawna oferta, brakuje mi w niej czegoś, co wyróżniło by ją spośród innych. Poświęciłem trochę czasu na przegląd dostępnych w Internecie podobnych propozycji szkoleń. Wszystkie są takie same. Stonowane, spokojne, wyważone i… nudne. Postanowiłem wprowadzić mały element, wyróżniający tę konkretną ofertę.

Ponieważ w założeniu ma być to oferta przesyłana mailem, prawdopodobnie będzie za długa, choć powinny to zweryfikować testy. W mojej wersji brak szczegółów na temat samego szkolenia i warunków zamawiania. Moim zdaniem w mailowej ofercie powinien być jedynie link do landing page ze szczegółami. Oprócz 'odciążenia’ maila, czytelnikom oferty na stronie możemy dać propozycję zapisu na listę mailingową, która z niezdecydowanych potrafi uczynić klientów.

Dodam tylko, że w prezentowanej formie nie jest to oferta gotowa do wysłania, lecz wstępny szkic, sugerujący ideę.

— Nowa Oferta —

As Przetargowy! Jak zdobyć zamówienia publiczne bez znajomości i zaniżania cen

Czy zdarzyło Ci się kiedyś wziąć udział w przetargu i pomimo dobrej oferty przegrać go?

Są ludzie, którzy mówią, że bez znajomości nie można wygrać przetargu.
Są tacy, co zdają się na łut szczęścia i z marnym skutkiem próbują uzyskać zamówienia publiczne.
Istnieje też wąska grupa ludzi, którzy po prostu wygrywają…
Jak oni to robią?

Wygrani wiedzą, że popełnianie błędów formalnych przy konstruowaniu ofert (które muszą być poprawne co do przecinka) eliminuje ich z gry o zamówienie.

Wygrani potrafią spełnić dokładnie wszystkie szczegóły wymienione w specyfikacji, nawet, gdy są one szczególnie wyśrubowane.

Gdy przetarg odbywa się niezgodnie z prawem, wygrani potrafią zastosować procedury odwoławcze, dzięki którym to oni kontrolują przebieg postępowania.

Wygrani wiedzą, jak zareagować na nieprawidłowości, występujące w ostatnim etapie postępowania o zamówienie publiczne, a więc czynności wyboru najkorzystniejszej oferty.

Po prostu – wygrani wiedzą jak sporządzić konkurencyjną ofertę i wygrać przetarg!

Jak szybko jesteś w stanie podjąć decyzję o tym, by dołączyć do wąskiego grona wygrywających?

Daj nam jeden dzień, a pokażemy ci jak wygrywać przetargi!

To nie jest szkolenie dla każdego. Udział w nim mogą wziąć tylko ci, którzy zdecydowani są pokonać konkurencję w rywalizacji o zamówienia publiczne.

Damy Ci Asa Przetargowego.

Przekażemy Ci praktyczną wiedzę na temat prawa zamówień publicznych, która daje gwarancję skutecznego konkurowania i uzyskiwania zamówień publicznych.

– W jeden dzień nauczysz się, jak korzystać ze znowelizowanego prawa zamówień publicznych, dzięki czemu będziesz skuteczniejszy w wygrywaniu przetargów
– Dowiesz się, jak bronić się przed nieuczciwością i wyzyskiem, dzięki czemu oszczędzisz nie tylko mnóstwo pieniędzy i czasu, ale także nerwów
– Odkryjesz, jakie przysługują Ci prawa jako wykonawcy, co niewątpliwie pozwoli Ci nabrać pewności siebie
– Opowiemy Ci, jakie błędy mogą wykluczyć Cię z postępowania o udzielenie zamówienia i jak ich unikać, co podniesie Twoją szansę na wygraną

Czy jest coś jeszcze, dzięki czemu przekonujesz się jeszcze bardziej do naszego szkolenia? Może to, że ponadto:

– Zobaczysz, jakich dokumentów potwierdzających spełnienie warunków może żądać zamawiający
– Powiemy Ci, jak chronić tajemnicę przedsiębiorstwa startując w przetargach publicznych
– Będziesz mógł zadać pytania prowadzącemu i uzyskać wiedzę, która pozwoli Ci wygrać przetarg, w którym startujesz

Ponadto warto dodać, że wiedzę tą poznasz na praktycznych przykładach z życia wziętych, dzięki czemu łatwo będzie ją pojąć.

Czy jesteś juz gotowy na to, by poznać szczegóły naszego szkolenia?
Jeśli tak, to przejdź do strony ze szczegółami na temat szkolenia [link]

Jeszcze nie zdecydowany?

Specjalnie dla Ciebie udzielamy gwarancji satysfakcji

Jeśli szkolenie w ciągu pierwszych dwóch godzin nie przypadnie Ci w pełni do gustu – będziesz mógł z niego zrezygnować i otrzymać swoje pieniądze z powrotem.

Co więcej – w przeciągu 7 dni każdy uczestnik szkolenia otrzyma zapis pytań, które padły na szkoleniu i odpowiedzi na nie udzielonych przez naszych prawników.

Spróbuj oprzeć się pokusie zdobycia całej tej wiedzy, która zapewni ci ogromną przewagę w przetargach na zamówienia publiczne i nie przechodź na stronę, ze szczegółami oferty. [link]

— Koniec Oferty —

A wy, co o tym myślicie?

Poprzedni artykułSlogan – porażająca broń marketerów
Następny artykułJak zdobyć uwagę w Internecie?
O autorze Darek Puzyrkiewicz

Nazywam się Darek Puzyrkiewicz i jestem Copywriterem. Chętnie opowiem Ci więcej o copywritingu. Chcesz dowiedzieć się, jak zwiększyć sprzedaż (nie tylko w Internecie!)? Pobierz bezpłatny poradnik psychowritingu i zacznij czytać mój nietypowy newsletter, a dowiesz się dużo więcej, niż z oficjalnych artykułów. Kliknij w poniższy link:

Strona internetowa: https://dynanet.pl/newsletter-copywritera/

Podobne artykuły
  • Sprzedawcy są z Marsa, a klienci z Wenus – jak copywriterska Mapa Empatii pomaga ulepszyć komunikację marketingową? 10 maja 2022
  • Marketing konwersacyjny
    Jak zwiększać konwersje content marketingiem? Zacznij rozwijać marketing konwersacyjny 4 maja 2022
komentarze 4
  1. Reply
    Piotr Michalak 3 lutego 2007

    Słusznie zwróciłeś uwagę na to, że ta oferta (mailing) była stonowana.

    Pamiętaj jednak o tym, do jakiego klienta piszesz. Tutaj, klientem miał być biznesmen, prawdopodobnie dojrzały, biorący udział w przetargach albo chcący brać udział.

    Jeśli będziesz go za dużo pouczać w ofercie, on ją wyłączy.

    Jeśli użyjesz zbyt wielu wykrzykników i zbudujesz atmosferę podekscytowania, on pomyśli że chcesz mu coś wcisnąć i wykasuje Twoją ofertę.

    Nadużywając słowa „wygrani” dysocjujesz go od tego, może on się poczuć lekko obrażony i pomyśleć głosem wewnętrznym, „Acha, to oni myślą, że inni są wygrani, ale nie ja”

    Oto moje zdanie. Oczywiście tamtą ofertę można było też lepiej napisać, aktualnie preferuję szkołę, w której korzysta się z opowiadań, albo języka koleżeńskiego, pisania w 100% od siebie i po ludzku.

  2. Reply
    Darek Puzyrkiewicz 3 lutego 2007

    Chciałbym mieć możliwość przetestowania dwóch wersji ofert w tym przypadku.

    Pomimo tego, że odbiorcą tego szkolenia jest prawdopodobnie dojrzały biznesmen, sądzę, iż i w tym przypadku jest w stanie pociągnąć go wyrazista obietnica.

    Co do użycia słowa 'wygrani’ – jest prawdopodobne, że czytelnik chciałby dołączyć do tej grupy. Jest bowiem potencjalnie zainteresowany szkoleniem – a to oznacza pragnienie polepszenia swoich umiejętności. Oczywiście, wygrany także poszerza swoją wiedzę, bowiem wykorzysta każdą okazję zdobycia nowych umiejętności.

    Dziękuję Piotrze za Twoje uwagi, ponieważ i ja staram się być coraz lepszy w tym, co robię, i cenię sobie Twoje zdanie.

  3. Reply
    Piotr 7 marca 2007

    A jaki biznesmen będzie miał czas na przeczytanie tak… hmm… długiej oferty ?

    Weźcie pod uwagę fakt, że NIE TYLKO WY piszecie ofertę do biznesmena – tacy ludzie dostają masę maili i/lub innego rodzaju ofert.

    Tutaj „o co loto” ktoś ma dowiedzieć się dopiero w 11 akapicie! i to na dodatek słowo SZKOLENIE nie jest wyróżnione.

    Wg mnie – do 11 akapitu można odnieść wrażenie, że jest to firma, która PISZE oferty przetargowe, a nie SZKOLENIE, które pomoże napisać daną ofertę.

    Sprawdzaliście może skuteczność tych ofert?

  4. Reply
    Darek Puzyrkiewicz 7 marca 2007

    Dziękuję Piotrze za twoje uwagi 🙂

    Jak napisałem wyżej – to tylko szkic, propozycja i prawdopodobnie na maila za długa byłaby ta oferta. Testy powinny to zweryfikować, jednakże nie mam takiej możliwości, bo to było tylko ćwiczenie.

    Hm.. moim zdaniem od początku wiadomo o co chodzi – o wygrywanie przetargów. To jest rezultat, jaki chciałby osiągnąć potencjalny klient i wskazuje na to od razu pierwszy akapit. Gdybym skupił się na opisywaniu szkolenia, wtedy czytelnik szybko by się znudził, bo szkolenie to tylko droga do realizacji istotnego dla niego celu. On chce wygrać przetarg, a nie uczestniczyć w szkoleniu.

Napisz komentarz Skasuj komentarz

Twój adres e-mail nie zostanie opublikowany. Wymagane pola są oznaczone *

Witryna wykorzystuje Akismet, aby ograniczyć spam. Dowiedz się więcej jak przetwarzane są dane komentarzy.

SŁOWO DAJĘ, ZYSKI ROSNĄ! To znaczy, że strona Dynanet.pl powstała po to, by uczyć lepiej pisać i sprzedawać. Znajdziesz tu praktyczne kursy copywriterskie. Możesz też zamówić indywidualne szkolenie lub konsultacje.

Jakie kursy z copywritingu online mogę Ci zaproponować?

  • Psychostarter
  • Psychoreklamy
  • Psychowriting
  • Psychopage
  • Psyhompage
  • Psychopis
  • Psychoredakcja
  • Psychomaile
  • Psychoteksty
  • Psychobranding
  • Social Matrix
  • Cud Marketingowy
  • Short Message Selling
  • Pieniądze albo Życie!

Chcesz poradnik i newsletter?

Zobacz bezpłatny poradnik i newsletter >>

Zasady współpracy z copywriterem >>

Regulamin sklepu Dynanet.pl >>

Polityka prywatności serwisu Dynanet.pl >>

darek@dynanet.pl Odpowiadam w ciągu 24 godzin
501 161 491 W godzinach: 8:00 - 16:00
Potrzebujemy Twojej zgody:
Na tej stronie używamy "ciasteczek". Dzięki nim strona zapamiętuje Twoje preferencje i wybory. Kliknij “Akcepruję wszystkie”, by zezwolić stronie na używanie wszystkich ciasteczek. Jeśli chcesz je wybierać pojedynczo, kliknij "Cookie Settings" .
Wybierz ciasteczka do akceptacjiAkceptuję wszystkie
Manage consent

Privacy Overview

This website uses cookies to improve your experience while you navigate through the website. Out of these, the cookies that are categorized as necessary are stored on your browser as they are essential for the working of basic functionalities of the website. We also use third-party cookies that help us analyze and understand how you use this website. These cookies will be stored in your browser only with your consent. You also have the option to opt-out of these cookies. But opting out of some of these cookies may affect your browsing experience.
Necessary
Always Enabled
Necessary cookies are absolutely essential for the website to function properly. These cookies ensure basic functionalities and security features of the website, anonymously.
CookieDurationDescription
cookielawinfo-checkbox-analytics11 monthsThis cookie is set by GDPR Cookie Consent plugin. The cookie is used to store the user consent for the cookies in the category "Analytics".
cookielawinfo-checkbox-functional11 monthsThe cookie is set by GDPR cookie consent to record the user consent for the cookies in the category "Functional".
cookielawinfo-checkbox-necessary11 monthsThis cookie is set by GDPR Cookie Consent plugin. The cookies is used to store the user consent for the cookies in the category "Necessary".
cookielawinfo-checkbox-others11 monthsThis cookie is set by GDPR Cookie Consent plugin. The cookie is used to store the user consent for the cookies in the category "Other.
cookielawinfo-checkbox-performance11 monthsThis cookie is set by GDPR Cookie Consent plugin. The cookie is used to store the user consent for the cookies in the category "Performance".
viewed_cookie_policy11 monthsThe cookie is set by the GDPR Cookie Consent plugin and is used to store whether or not user has consented to the use of cookies. It does not store any personal data.
Functional
Functional cookies help to perform certain functionalities like sharing the content of the website on social media platforms, collect feedbacks, and other third-party features.
Performance
Performance cookies are used to understand and analyze the key performance indexes of the website which helps in delivering a better user experience for the visitors.
Analytics
Analytical cookies are used to understand how visitors interact with the website. These cookies help provide information on metrics the number of visitors, bounce rate, traffic source, etc.
Advertisement
Advertisement cookies are used to provide visitors with relevant ads and marketing campaigns. These cookies track visitors across websites and collect information to provide customized ads.
Others
Other uncategorized cookies are those that are being analyzed and have not been classified into a category as yet.
SAVE & ACCEPT
Powered by CookieYes Logo