Gra o tron – w umyśle klienta (siła autentyczności)
“Kto lepszy, ten pierwszy”, to moja parafraza znanego powiedzenia. Nijakie produkty i firmy przegrywają ten wyścig. A bardzo często wystarczy nie wstydzić się…
13 zasad Puzyrkiewicza
Każdego stać na więcej. Nie jesteś tu wyjątkiem. Co by było, gdybym pokazał Ci coś, co te słowa zmieni w rzeczywistość? Pokażę Ci 13 zasad, które pomogły mi dojść do miejsca, w którym dziś jestem.
Wyznania marketera (2) – „tu nie ma lania wody”
Czasem jestem zaskoczony, kto i jak korzysta z moich szkoleń. Chociaż tworzę je głównie z myślą o copywriterach i przedsiębiorcach, to najwięcej korzystają chyba marketerzy, tacy, jak ten:
Wyznania marketera – Wojciech Bizub
Copywriting jest językiem marketingu. Wszystko zależy od tego, jak się komunikujesz z potencjalnymi i faktycznymi klientami. Czy Sales Shift w tym pomaga? Oczywiście!
Wyznanie przedsiębiorcy – Paweł Królak
Moim zdaniem każdy przedsiębiorca powinien sam pisać teksty do swoich materiałów marketingowych. Bo wcale nie trzeba być „copywriterem”. Wystarczy być sobą.
Wyznanie copywritera – Bartek Krawczyk
Jeśli zastanawiasz się, jak pisać lepiej, jak więcej sprzedawać i zdobywać nowych klientów, może tu znajdziesz odpowiedź? Może tylko potrzebujesz tylko tej jednej umiejętności?
Biblia e-biznesu 2 – subiektywna recenzja współautora
Czym jest “Biblia e-biznesu 2” i czy warto ją przeczytać? Zacznijmy od drugiego pytania. NIE. Od razu powiem, że nie warto jej przeczytać.
Zagadka ukrytych pieniędzy
Masz biznesową stronę internetową i chcesz mieć z niej więcej pieniędzy? Chcę Cię dziś namówić do nietolerancji dla nieefektywności. Niektórym się wydaje, że najważniejsze w życiu są pieniądze. Nie…
Jak sobie pisać pieniądze?
Pokażę Ci dzisiaj jaka jest różnica między tymi, co tylko poznają zasady copywritingu, a kimś, kto je rzeczywiście stosuje. I wygrywa tę grę, podczas gdy reszta się tylko przygląda. Bo pamiętasz? Wygrywa… niewielu.
Sposób na dobry, polski copywriting?
Dziś kolejna osoba odkryje przed nami rolę, jaką w jej życiu odgrywa system DYNATEXT. Ewa Dąbrowska, uparta dziewczyna, dla mnie pro w każdym calu. I co ciekawego nam powie?
„Chciałem skrócić czas pisania ofert”
Dziś kolejny zdalny wywiad z copywriterem, który na co dzień korzysta z systemu DYNATEXT. Tym razem to Bartek Krawczyk. Zobacz, w czym pomoże Ci jego opinia.
Czy internetowe szkolenia z copywritingu mają wpływ na zwiększenie sprzedaży?
Wiele osób zastanawia się, czy szkolenie z copywritingu może pomóc zwiększyć sprzedaż przez stronę internetową?