Copywriting kursy online i szkolenia. Copywriting kursy online i szkolenia.
  • Start
  • Psychoblog
  • Szkolenia
  • Psychokursy
  • Usługi
  • Psycholetter
  • VOD (zaloguj)
  • 24 października 2016
  • Darek Puzyrkiewicz
  • 1 komentarz
  • Rozwój

Wyznanie copywritera – Bartek Krawczyk

Jeśli zastanawiasz się, jak pisać lepiej, jak więcej sprzedawać i zdobywać nowych klientów, może tu znajdziesz odpowiedź? Może tylko potrzebujesz tylko tej jednej umiejętności?

Copywriter Bartek Krawczyk odpowiedział na kilka pytań, związanych z tym, jak pomaga mu w tym mój program rozwoju kompetencji copywriterskich Sales Shift.

1. Powiedz z czego żyjesz i jaką rolę w tym odgrywa pisanie dobrych tekstów?

Jestem zawodowym Direct Response Copywriterem. Pisanie skutecznych tekstów sprzedażowych utrzymuje mnie i moją rodzinę.

2. Jak sobie radziłeś przed zapoznaniem się z programem Sales Shift? Co cię ograniczało, jakich problemów chciałeś się pozbyć, czego miałeś dosyć?

Na co dzień pisze teksty dla klientów działających w różnych branżach. Chciałem przyspieszyć jeszcze bardziej proces pisania tekstów dla branż, w których jeszcze nie pracowałem. Jeszcze lepiej zrozumieć człowieka, który wchodzi na stronę internetową, wiedzieć dokładnie, co dzieje się w jego głowie. Potrzebowałem szybkich schematów myślowych, które pozwolą mi rozpracować klienta, dotrzeć szybko do tego, co jest dla niego absolutnie najważniejsze, żeby ograniczyć ryzyko, że „miniemy” się z klientem.

3. Jakie miałeś wątpliwości, obiekcje, obawy przed zakupem Sales Shift? Co ostatecznie zadecydowało o tym, że zdecydowałeś się na zakup materiałów z tego programu? Czego się spodziewałeś?

Przeszedłem chyba wszystkie szkolenia Darka, więc byłem trochę ciekaw czy jeszcze jest on mnie w stanie czymś zaskoczyć. Tym bardziej, że to był program na cały rok. 12 spotkań. Gdy pierwszy raz zobaczyłem ofertę byłem trochę zaniepokojony, bo patrząc po zagadnieniach wyglądało mi to na dosyć ogólne tematy. Na przykład tylko 1,5 godziny o pisaniu e-maili? Trochę bałem się, że nie dowiem się niczego nowego i wydam pieniądze na coś, co już wiem, ale będzie powiedziane innymi słowami.

Ostatecznie do zakupu całego szkolenia z góry przekonały mnie 2 rzeczy. Pierwsza to jedna z opcji zakupowych, gdzie przy zakupie całego pakietu Darek daje możliwość konsultacji na Skypie po każdym webinarze. Omawiamy pracę domową, nie jestem zostawiony sam sobie i każdą moją wątpliwość omawiamy na gorąco. Fajne to jest, bo Darek od razu prostuje wiele rzeczy, kwestii. Osobiście mi najwięcej dają te rozmowy. Druga rzecz, to podejście Darka do copywritingu. Mnie nie interesują techniki, tylko ludzie do których się pisze, a Darek idealnie wpasuje się swoim modelem postrzegania copywritingu, w to czego ja chce się uczyć.

Jest wiele szkoleń na rynku, które dają gotowe słowa, zdania, schematy czy tabelki. Dla mnie osobiście to jest za płytkie. Ja szukam czegoś głębszego, strategii, która działała 100 lat temu i działa dziś. Darek daje, a ja korzystam i wdrażam do biznesu swojego i klientów.

4. Pierwsze efekty pisania po wykorzystaniu wiedzy z Sales Shift? Co zrobiło na Tobie największe wrażenie? A co dziś uważasz za najbardziej wartościowe w Sales Shift?

Powiem szczerze, że po pierwszym webinarze „Mind Shift” byłem trochę rozczarowany. Spodziewałem się czegoś innego. Wtedy jeszcze nie wiedziałem jak bardzo potrzebowałem tej zmiany w głowie. Nie byłem na nią jeszcze gotowy, a to ona przyspieszyła mocno mój copywriterski rozwój w tym roku. Napisałem do Darka dzień po webinarze, że jestem rozczarowany. To co mi napisał w mailu trafiło idealnie w moje potrzeby. Zrozumiałem na czym polega Mind Shift, ta zmiana w głowie, która musi zajść, żeby naprawdę z dnia na dzień pisać duuuużo lepiej.

To co zmienia się po zrozumieniu tego nie da się opisać wskaźnikami OR, CTR czy CR, ale uczucie jest niesamowite, gdy klienci piszą, że właśnie o to im chodziło w tekście, który dla nich pisze. Najwięcej można nauczyć się, gdy Darek analizuje przykłady uczestników. Różne biznesy. Inne problemy. Błędy innych bardzo dobrze uczą i spajają cały temat w jedno. Po każdym webinarze mam zawsze kilka stron notatek.

5. Jak pomaga Ci Sales Shift w codziennej pracy? Jakie są długofalowe efekty korzystania z tej wiedzy? Czas, wysiłek, pieniądze?

Na stworzenie oferty, e-maila, wpisu na bloga poświęcam zdecydowanie mniej czasu. Ale jest coś ważniejszego. Ciężko to przełożyć na pieniądze, czy czas, ale jest to ta pewność, większa wiara w siebie i swoje umiejętności prześwietlania dowolnego biznesu oczami klienta. Teraz przeglądanie ofert i tekstów na stronach www moich klientów to świetna rozrywka. W głowie automatycznie pojawia się mnóstwo pomysłów na poprawę działających już biznesów. W każdym szkoleniu znajduje ciągle nowe elementy, które można testować we własnych ofertach, czy poprawiać u klientów. Gdy wpadnie się w ten „wir” ciągle zauważa się nowe rzeczy, które poprawiają konwersję.

6. Gdybyś miał komuś doradzić jak najefektywniej korzystać z Sales Shift to jaka byłaby Twoja najważniejsza rada?

Nie wiem jak inni przerabiali Sales Shift, ale powiem jak robiłem to ja. Wydaje mi się, że to najlepszy sposób, żeby poznać wszystkie smaczki tego szkolenia. Od razu na drugi dzień po webinarze przez 21 dni pisałem wykorzystując tę wiedzę. Dzień w dzień. Tylko tak mogłem sprawdzić, czy to o czym mówi Darek jest wartościowe. W trakcie zapisywałem przemyślenia, pomysły, nowe rzeczy do których dochodziłem. Z czasem to weszło mi w krew i pisanie z wykorzystaniem wiedzy z Sales Shift stawało się moim nawykiem.

7. 3 elementy Sales Shift, które Twoim zdaniem mają największy wpływ na skuteczność Twoich ofert – jak je stosować?

Pierwsza rzecz będzie z drugiego szkolenia – Promise Shift. Tworzenie tekstem namacalnych doświadczeń dla czytających ofertę. Przenoszenie słowami na zupełnie inny poziom obietnic, który jest niedostępny dla większości internetowych marketerów. Do dziś mam nagranie tego webinaru na telefonie:)

Druga rzecz ze szkolenia Offer Shift. Darek pokazuje tam jak dzielić produkt na 4 elementy. To mocno pomaga stworzyć wgląd w opisywany produkt lub usługę. Dzięki temu zawsze jest kontrola nad tym, żeby pisać tylko o tym, co interesuje naszego klienta. Dobre to jest.

Ostatnia rzecz jest ze szkolenia Page Shift. Jest tam mowa o tym jak „dotykać” bolących problemów klienta. Trafiać w punkt, a nie krążyć obok tego, co go interesuje. Bardzo proste a przyciąga mocno uwagę każdego klienta.

8. Masz jakiś swój schemat korzystania z Sales Shift, który daje Ci najlepsze efekty?

Nie mam jakiegoś specjalnego schematu. Natomiast mam mnóstwo elementów z Sales Shift, które na stałe weszły do mojego warsztatu i nie wyobrażam sobie pracy bez nich przy pisaniu jakiegokolwiek tekstu. Jedną z takich rzeczy jest świetny element ze szkolenia E-mail Shift. Mówi o emocjach klienta. Dla mnie to jest copywriterski „must have”.

9. Gdybyś miał komuś polecić zakup Sales Shift, to jakbyś to zrobił jednym zdaniem?

Jak dla mnie pakiet szkoleń Sales Shift to jeden z lepszych sposobów jakie znam na zdobycie małym kosztem, na zawsze, bezcennej umiejętności pisania skutecznych tekstów w dowolnym biznesie. Jeżeli ktoś myśli, że umie pisać i już ma dużą wiedzę, to tu znajdzie mnóstwo elementów, które bardzo wzbogacą jego warsztat. Wiele rzeczy, o których prawdopodobnie nie zdawał sobie sprawy, a każdy z tych elementów potrafi mocno zwiększyć konwersję. Po każdym nowym obejrzeniu dowolnego szkolenia Sales Shift zauważam ciągle nowe rzeczy, które zwiększają skuteczność moich tekstów. To uzależnia i już po kilku próbach daje niesamowitą satysfakcję z pisania i fajne pieniądze.

PS A jeśli ta opinia wzbudziła w Tobie pragnienie posiadania programu SalesShift, to mam dla Ciebie dwie wiadomości, dobrą i złą.

Zła jest taka, że nie można już kupić programu SalesShift. “Ale, ale, ale…. ja chciałem sobie to kupić…”

Dobra wiadomość jest taka, że wszystkie nagrania programu SalesShift są teraz bezpłatnym dodatkiem do NSC >> 

Darek Puzyrkiewicz zaprasza:

Ciekawe? Chcesz więcej...

...klientów i rosnącą sprzedaż? Dołącz do czytelników codziennego newslettera:

Poprzedni artykułBiblia e-biznesu 2 – subiektywna recenzja współautora
Następny artykułWyznanie przedsiębiorcy – Paweł Królak
O autorze Darek Puzyrkiewicz

Nazywam się Darek Puzyrkiewicz i jestem Copywriterem. Chętnie opowiem Ci więcej o copywritingu. Chcesz dowiedzieć się, jak zwiększyć sprzedaż (nie tylko w Internecie!)? Pobierz bezpłatny poradnik psychowritingu i zacznij czytać mój nietypowy newsletter, a dowiesz się dużo więcej, niż z oficjalnych artykułów. Kliknij w poniższy link:

Strona internetowa: https://dynanet.pl/newsletter-copywritera/

Podobne artykuły
  • Siła marketingu
    Gra o tron – w umyśle klienta (siła autentyczności) 9 marca 2017
  • 13 zasad Puzyrkiewicza 20 grudnia 2016
Jeden komentarz
  1. Reply
    Rafal 14 kwietnia 2017

    Tak naprawdę co rok copywriterzy będą bardziej potrzebni bo ten zawód bardzo się rozwija od kilku lat.

Napisz komentarz Skasuj komentarz

Twój adres e-mail nie zostanie opublikowany. Wymagane pola są oznaczone *

Witryna wykorzystuje Akismet, aby ograniczyć spam. Dowiedz się więcej jak przetwarzane są dane komentarzy.

SŁOWO DAJĘ, ZYSKI ROSNĄ! To znaczy, że strona Dynanet.pl powstała po to, by uczyć lepiej pisać i sprzedawać. Znajdziesz tu praktyczne kursy copywriterskie. Możesz też zamówić indywidualne szkolenie lub konsultacje.

Jakie kursy z copywritingu online mogę Ci zaproponować?

  • Psychostarter
  • Psychoreklamy
  • Psychowriting
  • Psychopage
  • Psyhompage
  • Psychoredakcja
  • Psychomaile
  • Psychobranding
  • Social Matrix
  • Cud Marketingowy
  • Short Message Selling
  • LinkedIn Leads
  • Pieniądze albo Życie!

Chcesz poradnik i newsletter?

Zobacz bezpłatny poradnik i newsletter >>

Zasady współpracy z copywriterem >>

Regulamin sklepu Dynanet.pl >>

Polityka prywatności serwisu Dynanet.pl >>

darek@dynanet.pl Odpowiadam w ciągu 24 godzin
501 161 491 W godzinach: 8:00 - 16:00
Potrzebujemy Twojej zgody:
Na tej stronie używamy "ciasteczek". Dzięki nim strona zapamiętuje Twoje preferencje i wybory. Kliknij “Akcepruję wszystkie”, by zezwolić stronie na używanie wszystkich ciasteczek. Jeśli chcesz je wybierać pojedynczo, kliknij "Cookie Settings" .
Wybierz ciasteczka do akceptacjiAkceptuję wszystkie
Manage consent

Privacy Overview

This website uses cookies to improve your experience while you navigate through the website. Out of these, the cookies that are categorized as necessary are stored on your browser as they are essential for the working of basic functionalities of the website. We also use third-party cookies that help us analyze and understand how you use this website. These cookies will be stored in your browser only with your consent. You also have the option to opt-out of these cookies. But opting out of some of these cookies may affect your browsing experience.
Necessary
Always Enabled
Necessary cookies are absolutely essential for the website to function properly. These cookies ensure basic functionalities and security features of the website, anonymously.
CookieDurationDescription
cookielawinfo-checkbox-analytics11 monthsThis cookie is set by GDPR Cookie Consent plugin. The cookie is used to store the user consent for the cookies in the category "Analytics".
cookielawinfo-checkbox-functional11 monthsThe cookie is set by GDPR cookie consent to record the user consent for the cookies in the category "Functional".
cookielawinfo-checkbox-necessary11 monthsThis cookie is set by GDPR Cookie Consent plugin. The cookies is used to store the user consent for the cookies in the category "Necessary".
cookielawinfo-checkbox-others11 monthsThis cookie is set by GDPR Cookie Consent plugin. The cookie is used to store the user consent for the cookies in the category "Other.
cookielawinfo-checkbox-performance11 monthsThis cookie is set by GDPR Cookie Consent plugin. The cookie is used to store the user consent for the cookies in the category "Performance".
viewed_cookie_policy11 monthsThe cookie is set by the GDPR Cookie Consent plugin and is used to store whether or not user has consented to the use of cookies. It does not store any personal data.
Functional
Functional cookies help to perform certain functionalities like sharing the content of the website on social media platforms, collect feedbacks, and other third-party features.
Performance
Performance cookies are used to understand and analyze the key performance indexes of the website which helps in delivering a better user experience for the visitors.
Analytics
Analytical cookies are used to understand how visitors interact with the website. These cookies help provide information on metrics the number of visitors, bounce rate, traffic source, etc.
Advertisement
Advertisement cookies are used to provide visitors with relevant ads and marketing campaigns. These cookies track visitors across websites and collect information to provide customized ads.
Others
Other uncategorized cookies are those that are being analyzed and have not been classified into a category as yet.
SAVE & ACCEPT