Copywriting kursy online i szkolenia. Copywriting kursy online i szkolenia.
  • Start
  • Psychoblog
  • Szkolenia
  • Psychokursy
  • Usługi
  • Psycholetter
  • VOD (zaloguj)
  • 6 marca 2015
  • Darek Puzyrkiewicz
  • 3 Komentarze
  • Rozwój

„Chciałem skrócić czas pisania ofert”

Dziś kolejny zdalny wywiad z copywriterem, który na co dzień korzysta z systemu DYNATEXT. Tym razem to Bartek Krawczyk. Zobacz, w czym pomoże Ci jego opinia.

1. Powiedz z czego żyjesz i jaką rolę w tym odgrywa pisanie dobrych tekstów?

Jestem copywriterem. Umiejętność pisania skutecznych tekstów sprzedażowych jest dla mnie najważniejsza. Liczą się tutaj przede wszystkim efekty – czyli ilość sprzedanych produktów i usług. Pisze głównie oferty sprzedażowe.

2. Jak sobie radziłeś przed kupieniem kursu DynaText? Czy korzystałeś z jakichś innych kursów/szkoleń? Co cię ograniczało, jakich problemów chciałeś się pozbyć, czego miałeś dosyć?

Dużo pisałem i czytałem. Często, jak to bywa na początku, miałem zachwiane proporcje między pisaniem a edukowaniem – niestety na korzyść edukowania się. Chłonąłem mnóstwo wiedzy, ale gdy zabierałem się za pisanie oferty, to zawsze coś się we mnie zacinało. Moja wiedza była nieuporządkowana. Brakowało solidnego schematu pisania oferty, tak bym wiedział zawsze na jakim jestem etapie i co jeszcze przede mną.  Chciałem też skrócić czas pisania ofert. Zajmowało mi to za dużo czasu.

3. Jakie miałeś wątpliwości, obiekcje, obawy przed zakupem DynaText? Co ostatecznie zadecydowało o tym, że zdecydowałeś się na jego zakup? Czego się spodziewałeś?

Wyjściowa cena była dla mnie zbyt wysoka i nie mogłem sobie wtedy pozwolić na zakup. Mimo wszystko wahałem się, ale pomyślałem sobie, że skoro Darek daje tyle wartościowej wiedzy za darmo na blogu to może w szkoleniu nie będzie nic przełomowego.

Do zakupu przekonała mnie promocyjna cena i e-maile od Darka, które w ogóle nie dotyczyły szkolenia i to chyba one ostatecznie przekonały mnie do zamówienia szkolenia. Tym bardziej, że promocja zbiegła się w czasie z rozpoczęciem mojej współpracy z wydawnictwem Złote Myśli – gdzie miałem napisać oferty do kilku książek.

4. Pierwsze efekty pisania po zakupie DynaText? Co zrobiło na Tobie największe wrażenie? A co dziś uważasz za najbardziej wartościowe w DynaText?

Moje pierwsze wrażenie: wiele filmów i arkuszy. Byłem pod wrażeniem. Od razu siadłem do pisania ofert do książek. Sprawdziłem DynaText od razu w boju. Zacząłem oglądać filmy, robić notatki i wypełniać arkusze. Korciło jak cholera żeby obejrzeć od razu wszystkie filmy za jednym zamachem.

Krok po kroku napisałem oferty do książek. Efekty?

Pierwsza książka (Przestań Odwlekać) – moja oferta sprzedawała na poziomie 30,94%

Druga książka (Architekt Przyszłości) – pierwotna oferta (2,63% konwersji). Moja oferta podniosła konwersję do 4,55%.

Trzecia książka (Motywacja bez granic) – wcześniejsza oferta sprzedawała na poziomie 3,57%. Napisane przeze mnie podniosła sprzedaż do 10,33%. Przez kilka miesięcy utrzymywała się na liście bestsellerów.

Największe wrażenie, tak wtedy jak i dziś, robią na mnie 3 przewodniki pisania, po których wypełnieniu mam zawsze tak dużo notatek, że już nie pamiętam jak to jest mieć problem z opisem produktu i tym, że nie wiem co mam o nim napisać.

Odpowiednio postawione pytania w arkuszach wyciągają nawet z najnudniejszego produktu TO COŚ. Jest jeszcze jedna rzecz która niesamowicie pomaga wykrzesać jeszcze ostatnią iskierkę z tego co napisze. To taki dział który Darek nazwał Fitness Tekstu.

5. Jak pomaga Ci DynaText w codziennej pracy? Jakie są długofalowe efekty korzystania z kursu? Czas, wysiłek, pieniądze?

Mam gotowe arkusze i zaglądam do nich wypełniając je krok po kroku. Jeżeli ktoś z boku patrzy to może mu się wydawać to monotonne, takie wypełnianie i odpowiadanie na pytania. Może ktoś pomyśli, że to nudne jednak uczy to patrzenia  na produkt oczami klienta i pisania tylko o tym co jest dla niego ważne.

Czas pisania ofert skrócił się u mnie kilka razy. Mam teraz pełną kontrolę nad pisaniem oferty i nic mi nie umyka. Co do pieniędzy to skoro pierwsza napisana przeze mnie oferta dzięki DynaText osiągnęła konwersje 30%, inne podniosły sprzedaż prawie dwukrotnie, a kolejna aż trzykrotnie, to można sobie wyobrazić jak mogą sprzedawać następne oferty i jak łatwo można zarobić dobre pieniądze.

6. Gdybyś miał komuś doradzić jak najefektywniej korzystać z DynaText, to jaka byłaby Twoja najważniejsza rada?

Przerobić wszystko krok po kroku, pytanie po pytaniu, nie przeskakując dalej dopóki nie odpowiesz na każde pytanie. Nie kombinować i odpowiadać na każde pytanie, bo na koniec przeżywasz miłe zdziwienie, że oferta napisała się sama, a potem kolejne milsze uczucie jak widzisz, realne efekty sprzedażowe.

7. 3 elementy kursu które Twoim zdaniem mają największy wpływ na skuteczność Twoich ofert – jak je stosować?

Na pewno cały dział – elementy  perswazyjne w tekście. Dzięki nim oferta jest mocno „doszprycowana” i pomagają znacznie podnieść postrzeganą wartość produktu. Dla mnie ważne były filmiki, do których mogę sobie ciągle wracać żeby sobie coś przypomnieć, poprawić czy lepiej zrozumieć. Na pierwszym miejscu są na pewno 3 przewodniki pisania. Są one świetną odpowiedzią na to, czego mi najbardziej brakowało – potrzebowałem takiego pokazania drogi od początku  oferty do jej samego końca, a te arkusze są właśnie tym. Jak dla mnie stanowią one największą wartość szkolenia.

8. Masz jakiś swój schemat korzystania z kursu który daje Ci najlepsze efekty?

Nie mam, bo nie ma nic prostszego niż odpowiadać na pytania. Gdybym zaczął szukać swojego schematu korzystania z kursu to by znaczyło, że kombinuje bo nie chce mi się pisać, albo coś jest dla mnie niejasne i szukam obejścia 🙂 Najlepsze efekty daje podążanie za pytaniami w arkuszach.

9. Gdybyś miał komuś polecić zakup DynaText, to jakbyś to zrobił jednym zdaniem?

Polecam zakup DynaText, bo dzięki niemu oferty na prawdę piszą się same, w krótszym czasie i zawsze znajdziesz to co mocne w twoim produkcie patrząc oczami klienta.

bartek krawczyk

 

 

 

Bartek Krawczyk, Copywriter

 

Darek Puzyrkiewicz zaprasza:

Ciekawe? Chcesz więcej...

...klientów i rosnącą sprzedaż? Dołącz do czytelników codziennego newslettera:

Poprzedni artykułKrólowa copywritingu
Następny artykułCzy to Twój szczęśliwy dzień?
O autorze Darek Puzyrkiewicz

Nazywam się Darek Puzyrkiewicz i jestem Copywriterem. Chętnie opowiem Ci więcej o copywritingu. Chcesz dowiedzieć się, jak zwiększyć sprzedaż (nie tylko w Internecie!)? Pobierz bezpłatny poradnik psychowritingu i zacznij czytać mój nietypowy newsletter, a dowiesz się dużo więcej, niż z oficjalnych artykułów. Kliknij w poniższy link:

Strona internetowa: https://dynanet.pl/newsletter-copywritera/

Podobne artykuły
  • Siła marketingu
    Gra o tron – w umyśle klienta (siła autentyczności) 9 marca 2017
  • 13 zasad Puzyrkiewicza 20 grudnia 2016
komentarze 3
  1. Reply
    Kamil Naja 9 marca 2015

    Darku, kiedy będą obniżki :)?

    • Darek Puzyrkiewicz 10 marca 2015

      Jakie obniżki? 🙂 Co chcesz kupić?

  2. Pingback: Sposób na dobry, polski copywriting?

Napisz komentarz Skasuj komentarz

Twój adres e-mail nie zostanie opublikowany. Wymagane pola są oznaczone *

Witryna wykorzystuje Akismet, aby ograniczyć spam. Dowiedz się więcej jak przetwarzane są dane komentarzy.

SŁOWO DAJĘ, ZYSKI ROSNĄ! To znaczy, że strona Dynanet.pl powstała po to, by uczyć lepiej pisać i sprzedawać. Znajdziesz tu praktyczne kursy copywriterskie. Możesz też zamówić indywidualne szkolenie lub konsultacje.

Jakie kursy z copywritingu online mogę Ci zaproponować?

  • Psychostarter
  • Psychoreklamy
  • Psychowriting
  • Psychopage
  • Psyhompage
  • Psychopis
  • Psychoredakcja
  • Psychomaile
  • Psychoteksty
  • Psychobranding
  • Social Matrix
  • Cud Marketingowy
  • Short Message Selling
  • Pieniądze albo Życie!

Chcesz poradnik i newsletter?

Zobacz bezpłatny poradnik i newsletter >>

Zasady współpracy z copywriterem >>

Regulamin sklepu Dynanet.pl >>

Polityka prywatności serwisu Dynanet.pl >>

darek@dynanet.pl Odpowiadam w ciągu 24 godzin
501 161 491 W godzinach: 8:00 - 16:00
Potrzebujemy Twojej zgody:
Na tej stronie używamy "ciasteczek". Dzięki nim strona zapamiętuje Twoje preferencje i wybory. Kliknij “Akcepruję wszystkie”, by zezwolić stronie na używanie wszystkich ciasteczek. Jeśli chcesz je wybierać pojedynczo, kliknij "Cookie Settings" .
Wybierz ciasteczka do akceptacjiAkceptuję wszystkie
Manage consent

Privacy Overview

This website uses cookies to improve your experience while you navigate through the website. Out of these, the cookies that are categorized as necessary are stored on your browser as they are essential for the working of basic functionalities of the website. We also use third-party cookies that help us analyze and understand how you use this website. These cookies will be stored in your browser only with your consent. You also have the option to opt-out of these cookies. But opting out of some of these cookies may affect your browsing experience.
Necessary
Always Enabled
Necessary cookies are absolutely essential for the website to function properly. These cookies ensure basic functionalities and security features of the website, anonymously.
CookieDurationDescription
cookielawinfo-checkbox-analytics11 monthsThis cookie is set by GDPR Cookie Consent plugin. The cookie is used to store the user consent for the cookies in the category "Analytics".
cookielawinfo-checkbox-functional11 monthsThe cookie is set by GDPR cookie consent to record the user consent for the cookies in the category "Functional".
cookielawinfo-checkbox-necessary11 monthsThis cookie is set by GDPR Cookie Consent plugin. The cookies is used to store the user consent for the cookies in the category "Necessary".
cookielawinfo-checkbox-others11 monthsThis cookie is set by GDPR Cookie Consent plugin. The cookie is used to store the user consent for the cookies in the category "Other.
cookielawinfo-checkbox-performance11 monthsThis cookie is set by GDPR Cookie Consent plugin. The cookie is used to store the user consent for the cookies in the category "Performance".
viewed_cookie_policy11 monthsThe cookie is set by the GDPR Cookie Consent plugin and is used to store whether or not user has consented to the use of cookies. It does not store any personal data.
Functional
Functional cookies help to perform certain functionalities like sharing the content of the website on social media platforms, collect feedbacks, and other third-party features.
Performance
Performance cookies are used to understand and analyze the key performance indexes of the website which helps in delivering a better user experience for the visitors.
Analytics
Analytical cookies are used to understand how visitors interact with the website. These cookies help provide information on metrics the number of visitors, bounce rate, traffic source, etc.
Advertisement
Advertisement cookies are used to provide visitors with relevant ads and marketing campaigns. These cookies track visitors across websites and collect information to provide customized ads.
Others
Other uncategorized cookies are those that are being analyzed and have not been classified into a category as yet.
SAVE & ACCEPT
Powered by CookieYes Logo