Wyznania marketera (2) – „tu nie ma lania wody”
Czasem jestem zaskoczony, kto i jak korzysta z moich szkoleń. Chociaż tworzę je głównie z myślą o copywriterach i przedsiębiorcach, to najwięcej korzystają chyba marketerzy, tacy, jak ten:
Oto, co Jarosław Dziędzioł | V-ce Prezes Zarządu ACTIV-NET sp z o.o. napisał o programie Sales Shift.
1. Powiedz z czego żyjesz i jaką rolę w tym odgrywa pisanie dobrych tekstów?
Od blisko 6 lat wraz z wspólnikiem tworzymy agencje marketingu internetowego, gdzie naszym głównym produktem jest skuteczne zamieszczenie firmy w internecie. Strony internetowe, agencja fotograficzna programu Google SV, i ostatni nasz hit „strategia e-marketingowa dla firm” A jaką role spełniają teksty? To jeden z najważniejszych elementów stron internetowych. Z kolei dla mnie przede wszystkim to sposób myślenia i dokładna analiza klienta, jego potrzeb, i jego potrzeba którą mogę zaspokoić moim produktem.
2. Jak sobie radziłeś przed zapoznaniem się z programem Sales Shift? Co cię ograniczało, jakich problemów chciałeś się pozbyć, czego miałeś dosyć?
Radzić sobie jakoś radziliśmy, ale brakowało nam „skutecznych narzędzi” które wspomagają procesy
3. Jakie miałeś wątpliwości, obiekcje, obawy przed zakupem Sales Shift? Co ostatecznie zadecydowało o tym, że zdecydowałeś się na zakup materiałów z tego programu? Czego się spodziewałeś?
Obserwując i ucząc się od Autora czyli DP nie miałem żadnych wątpliwości, temat i opisy oddają faktycznie to, czego oczekiwałem, ale nie bez znaczenia jest kilkumiesięczne wypracowane zaufanie do autora. Jeżeli ktoś dzieli się wiedzą praktyczną do zastosowania, to nie ma kompletnie żadnych wątpliwości.
Obawy oczywiście jakieś tam są, na przykład, czy dam radę wszystko zrozumieć i wdrożyć?
4. Pierwsze efekty pisania po wykorzystania wiedzy z Sales Shift? Co zrobiło na Tobie największe wrażenie? A co dziś uważasz za najbardziej wartościowe w Sales Shift?
Pierwsze efekty pojawiły się już po wykorzystaniu 9 behawioralnych modeli zakupowych, a najlepsze jest to, że właśnie nad nimi pracowałem i nagle dostałem dokładnie to, czego potrzebowałem. Wdrożyliśmy to w prezentację sprzedażową i efekty były od razu, sprzedaliśmy kilka produktów.
5. Jak pomaga Ci Sales Shift w codziennej pracy? Jakie są długofalowe efekty korzystania z tej wiedzy? Czas, wysiłek, pieniądze?
Pomaga i to cały czas, ale zła wiadomość … to nie wystarczy wiedzieć, to po prostu trzeba zastosować. Dobra wiadomość … większość ludzi nie ma o tej wiedzy pojęcia, zastosuj tylko połowę a efekty, nie mają wyjścia.. muszą się pojawić.
Pieniądze, to było dla nas szokiem, ale inwestycja w szkolenia zwróciła się kilkakrotnie. A liczymy na więcej.
6. Gdybyś miał komuś doradzić jak najefektywniej korzystać z Sales Shift, to jaka byłaby Twoja najważniejsza rada?
Najpierw poznaj dokładnie szkolenie, obejrzyj je 2,3 razy, potem zacznij stosować, poprawiać i ulepszać.
7. 3 elementy Sales Shift, które Twoim zdaniem mają największy wpływ na skuteczność Twoich ofert – jak je stosować?
Poznanie klienta, to jest absolutna podstawa, bardzo pomaga 9 behawioralnych modeli zakupowych, czy PUN no i oczywiście Strategia „3K” można mieć super produkt, ale jeśli źle dobierzesz słowa, to klient tego może po prostu „nie zobaczyć” i to że nie kupi to połowa problemu, co gorsza może już nigdy nie wrócić.
8. Gdybyś miał komuś polecić zakup Sales Shift, to jakbyś to zrobił jednym zdaniem?
Szkolenia z serii Sales Shift to szkolenia, które nie polegają na laniu wody, czy „mądrych teorii”, ale na konkretach, które wystarczy zastosować. I jak się okazuje może je stosować każdy… nawet ja.
INNE OPINIE O TYM SZKOLENIU:
Marketera: https://dynanet.pl/copywriting/2016/copywriting/wyznania-marketera/
Przedsiębiorcy: https://dynanet.pl/copywriting/2016/copywriting/wyznanie-przedsiebiorcy/
Copywritera: https://dynanet.pl/copywriting/2016/szkolenia/wyznanie-copywritera-1/
Jakieś pytania?
PS A jeśli ta opinia wzbudziła w Tobie pragnienie posiadania programu SalesShift, to mam dla Ciebie dwie wiadomości, dobrą i złą.
Zła jest taka, że nie można już kupić programu SalesShift. “Ale, ale, ale…. ja chciałem sobie to kupić…”
Dobra wiadomość jest taka, że wszystkie nagrania programu SalesShift są teraz bezpłatnym dodatkiem do NSC >>
Przez 18 lat sprawdziłem wszystkie możliwe zasady copywritingu i napisałem ponad 10 000 tekstów dla najróżniejszych branż.
Oto 5 najważniejszych porad, które pomogą Ci szybko napisać każdy tekst marketingowy. Zapisz się, a otrzymasz 5 e-maili z tymi cennymi wskazówkami:
Pobierając materiały, wyrażam zgodę na otrzymywanie newslettera i informacji handlowych od Dynanet.pl Dariusz Puzyrkiewicz. Mogę cofnąć zgodę w każdej chwili. Dane będą przetwarzane do czasu cofnięcia zgody.
Pingback: Wyznania marketera
Pingback: Wyznanie przedsiębiorcy