Copywriting kursy online i szkolenia. Copywriting kursy online i szkolenia.
  • Start
  • Blog
  • Szkolenia
  • Kursy online
  • Usługi
  • Newsletter
  • VOD (zaloguj)
  • 2 grudnia 2016
  • Darek Puzyrkiewicz
  • 2 Komentarze
  • Rozwój

Wyznania marketera (2) – „tu nie ma lania wody”

Czasem jestem zaskoczony, kto i jak korzysta z moich szkoleń. Chociaż tworzę je głównie z myślą o copywriterach i przedsiębiorcach, to najwięcej korzystają chyba marketerzy, tacy, jak ten:

Oto, co Jarosław Dziędzioł | V-ce Prezes Zarządu ACTIV-NET sp z o.o. napisał o programie Sales Shift.

1. Powiedz z czego żyjesz i jaką rolę w tym odgrywa pisanie dobrych tekstów?

Od blisko 6 lat wraz z wspólnikiem tworzymy agencje marketingu internetowego, gdzie naszym głównym produktem jest skuteczne zamieszczenie firmy w internecie. Strony internetowe, agencja fotograficzna programu Google SV, i ostatni nasz hit „strategia e-marketingowa  dla firm” A jaką role spełniają teksty? To jeden z najważniejszych elementów stron internetowych. Z kolei dla mnie przede wszystkim to sposób myślenia i dokładna analiza klienta, jego potrzeb, i jego potrzeba którą mogę zaspokoić moim produktem.

2. Jak sobie radziłeś przed zapoznaniem się z programem Sales Shift? Co cię ograniczało, jakich problemów chciałeś się pozbyć, czego miałeś dosyć?

Radzić sobie jakoś radziliśmy, ale brakowało nam „skutecznych narzędzi” które wspomagają procesy sprzedażowe przede wszystkim klientów, którym chcemy pomóc. Problemem też oczywiście jest pisanie odpowiednich tekstów które uzupełniają „dzieło” np. stron internetowych, ale stron internetowych które generują zyski, a nie koszty.

3. Jakie miałeś wątpliwości, obiekcje, obawy przed zakupem Sales Shift? Co ostatecznie zadecydowało o tym, że zdecydowałeś się na zakup materiałów z tego programu? Czego się spodziewałeś?

Obserwując i ucząc się od Autora czyli DP nie miałem żadnych wątpliwości, temat i opisy oddają faktycznie to, czego oczekiwałem, ale nie bez znaczenia jest kilkumiesięczne wypracowane zaufanie do autora. Jeżeli ktoś dzieli się wiedzą praktyczną do zastosowania, to nie ma kompletnie żadnych wątpliwości.

Obawy oczywiście jakieś tam są, na przykład, czy dam radę wszystko zrozumieć i wdrożyć?

4. Pierwsze efekty pisania po wykorzystania wiedzy z Sales Shift? Co zrobiło na Tobie największe wrażenie? A co dziś uważasz za najbardziej wartościowe w Sales Shift?

Pierwsze efekty pojawiły się już po wykorzystaniu 9 behawioralnych modeli zakupowych, a najlepsze jest to, że właśnie nad nimi pracowałem i nagle dostałem dokładnie to, czego potrzebowałem. Wdrożyliśmy to w prezentację sprzedażową i efekty były od razu, sprzedaliśmy kilka produktów.

5. Jak pomaga Ci Sales Shift w codziennej pracy? Jakie są długofalowe efekty korzystania z tej wiedzy? Czas, wysiłek, pieniądze?

Pomaga i to cały czas, ale zła wiadomość … to nie wystarczy wiedzieć, to po prostu trzeba zastosować. Dobra wiadomość … większość ludzi nie ma o tej wiedzy pojęcia, zastosuj tylko połowę a efekty, nie mają wyjścia.. muszą się pojawić. 

Pieniądze, to było dla nas szokiem, ale inwestycja w szkolenia zwróciła się kilkakrotnie. A liczymy na więcej.

6. Gdybyś miał komuś doradzić jak najefektywniej korzystać z Sales Shift, to jaka byłaby Twoja najważniejsza rada?

Najpierw poznaj dokładnie szkolenie, obejrzyj je 2,3 razy, potem zacznij stosować, poprawiać i ulepszać.

7. 3 elementy Sales Shift, które Twoim zdaniem mają największy wpływ na skuteczność Twoich ofert – jak je stosować?

Poznanie klienta, to jest absolutna podstawa, bardzo pomaga 9 behawioralnych modeli zakupowych, czy PUN no i oczywiście Strategia „3K” można mieć super produkt, ale jeśli źle dobierzesz słowa, to klient tego może po prostu „nie zobaczyć” i to że nie kupi to połowa problemu, co gorsza może już nigdy nie wrócić. 

8. Gdybyś miał komuś polecić zakup Sales Shift, to jakbyś to zrobił jednym zdaniem?

Szkolenia z serii Sales Shift to szkolenia, które nie polegają na laniu wody, czy „mądrych teorii”, ale na konkretach, które wystarczy zastosować. I jak się okazuje może je stosować każdy… nawet ja.

INNE OPINIE O TYM SZKOLENIU:

Marketera: https://dynanet.pl/copywriting/2016/copywriting/wyznania-marketera/

Przedsiębiorcy: https://dynanet.pl/copywriting/2016/copywriting/wyznanie-przedsiebiorcy/

Copywritera: https://dynanet.pl/copywriting/2016/szkolenia/wyznanie-copywritera-1/

Jakieś pytania?

PS A jeśli ta opinia wzbudziła w Tobie pragnienie posiadania programu SalesShift, to mam dla Ciebie dwie wiadomości, dobrą i złą.

Zła jest taka, że nie można już kupić programu SalesShift. “Ale, ale, ale…. ja chciałem sobie to kupić…”

Dobra wiadomość jest taka, że wszystkie nagrania programu SalesShift są teraz bezpłatnym dodatkiem do NSC >> 

Darek Puzyrkiewicz zaprasza:

Ciekawe? Chcesz więcej...

...klientów i rosnącą sprzedaż? Dołącz do czytelników codziennego newslettera:

Poprzedni artykułWyznania marketera – Wojciech Bizub
Następny artykuł13 zasad Puzyrkiewicza
O autorze Darek Puzyrkiewicz

Nazywam się Darek Puzyrkiewicz i jestem Copywriterem. Chętnie opowiem Ci więcej o copywritingu. Chcesz dowiedzieć się, jak zwiększyć sprzedaż (nie tylko w Internecie!)? Pobierz bezpłatny poradnik psychowritingu i zacznij czytać mój nietypowy newsletter, a dowiesz się dużo więcej, niż z oficjalnych artykułów. Kliknij w poniższy link:

Strona internetowa: https://dynanet.pl/newsletter-copywritera/

Podobne artykuły
  • Siła marketingu
    Gra o tron – w umyśle klienta (siła autentyczności) 9 marca 2017
  • 13 zasad Puzyrkiewicza 20 grudnia 2016
komentarze 2
  1. Pingback: Wyznania marketera

  2. Pingback: Wyznanie przedsiębiorcy

Napisz komentarz Skasuj komentarz

Twój adres e-mail nie zostanie opublikowany. Wymagane pola są oznaczone *

Witryna wykorzystuje Akismet, aby ograniczyć spam. Dowiedz się więcej jak przetwarzane są dane komentarzy.

SŁOWO DAJĘ, ZYSKI ROSNĄ! To znaczy, że strona Dynanet.pl powstała po to, by uczyć lepiej pisać i sprzedawać. Znajdziesz tu praktyczne kursy copywriterskie. Możesz też zamówić indywidualne szkolenie lub konsultacje.

Jakie kursy z copywritingu online mogę Ci zaproponować?

  • Psychostarter
  • Psychoreklamy
  • Psychowriting
  • Psychopage
  • Psyhompage
  • Psychopis
  • Psychoredakcja
  • Psychomaile
  • Psychoteksty
  • Psychobranding
  • Social Matrix
  • Cud Marketingowy
  • Short Message Selling
  • Pieniądze albo Życie!

Chcesz poradnik i newsletter?

Zobacz bezpłatny poradnik i newsletter >>

Zasady współpracy z copywriterem >>

Regulamin sklepu Dynanet.pl >>

Polityka prywatności serwisu Dynanet.pl >>

darek@dynanet.pl Odpowiadam w ciągu 24 godzin
501 161 491 W godzinach: 8:00 - 16:00
Potrzebujemy Twojej zgody:
Na tej stronie używamy "ciasteczek". Dzięki nim strona zapamiętuje Twoje preferencje i wybory. Kliknij “Akcepruję wszystkie”, by zezwolić stronie na używanie wszystkich ciasteczek. Jeśli chcesz je wybierać pojedynczo, kliknij "Cookie Settings" .
Wybierz ciasteczka do akceptacjiAkceptuję wszystkie
Manage consent

Privacy Overview

This website uses cookies to improve your experience while you navigate through the website. Out of these, the cookies that are categorized as necessary are stored on your browser as they are essential for the working of basic functionalities of the website. We also use third-party cookies that help us analyze and understand how you use this website. These cookies will be stored in your browser only with your consent. You also have the option to opt-out of these cookies. But opting out of some of these cookies may affect your browsing experience.
Necessary
Always Enabled
Necessary cookies are absolutely essential for the website to function properly. These cookies ensure basic functionalities and security features of the website, anonymously.
CookieDurationDescription
cookielawinfo-checkbox-analytics11 monthsThis cookie is set by GDPR Cookie Consent plugin. The cookie is used to store the user consent for the cookies in the category "Analytics".
cookielawinfo-checkbox-functional11 monthsThe cookie is set by GDPR cookie consent to record the user consent for the cookies in the category "Functional".
cookielawinfo-checkbox-necessary11 monthsThis cookie is set by GDPR Cookie Consent plugin. The cookies is used to store the user consent for the cookies in the category "Necessary".
cookielawinfo-checkbox-others11 monthsThis cookie is set by GDPR Cookie Consent plugin. The cookie is used to store the user consent for the cookies in the category "Other.
cookielawinfo-checkbox-performance11 monthsThis cookie is set by GDPR Cookie Consent plugin. The cookie is used to store the user consent for the cookies in the category "Performance".
viewed_cookie_policy11 monthsThe cookie is set by the GDPR Cookie Consent plugin and is used to store whether or not user has consented to the use of cookies. It does not store any personal data.
Functional
Functional cookies help to perform certain functionalities like sharing the content of the website on social media platforms, collect feedbacks, and other third-party features.
Performance
Performance cookies are used to understand and analyze the key performance indexes of the website which helps in delivering a better user experience for the visitors.
Analytics
Analytical cookies are used to understand how visitors interact with the website. These cookies help provide information on metrics the number of visitors, bounce rate, traffic source, etc.
Advertisement
Advertisement cookies are used to provide visitors with relevant ads and marketing campaigns. These cookies track visitors across websites and collect information to provide customized ads.
Others
Other uncategorized cookies are those that are being analyzed and have not been classified into a category as yet.
SAVE & ACCEPT
Powered by CookieYes Logo