Smiali się, ale kiedy zobaczyli…
Zobacz, jaka klasyka reklamy dotarła do mojej skrzynki. Polski marketing bezpośredni zaczyna wzorować się na sprawdzonych schematach? Ciekawe, co będzie dalej….
Zobacz, jaka klasyka reklamy dotarła do mojej skrzynki. Polski marketing bezpośredni zaczyna wzorować się na sprawdzonych schematach? Ciekawe, co będzie dalej….
Napisałem dla Ciebie 5 e-maili. Wszystko, czego potrzebujesz, by szybko napisać każdy tekst sprzedażowy. Jedna z czytelniczek napisała o tym: "dziękuję za najbardziej konkretną rzecz napisaną o pisaniu, jaką przeczytałam (chyba) w całym życiu". Zobacz, to może być idealna instrukcja dla Ciebie:
Strona internetowa: https://dynanet.pl/newsletter-copywritera/
Witryna wykorzystuje Akismet, aby ograniczyć spam. Dowiedz się więcej jak przetwarzane są dane komentarzy.
Cookie | Duration | Description |
---|---|---|
cookielawinfo-checkbox-analytics | 11 months | This cookie is set by GDPR Cookie Consent plugin. The cookie is used to store the user consent for the cookies in the category "Analytics". |
cookielawinfo-checkbox-functional | 11 months | The cookie is set by GDPR cookie consent to record the user consent for the cookies in the category "Functional". |
cookielawinfo-checkbox-necessary | 11 months | This cookie is set by GDPR Cookie Consent plugin. The cookies is used to store the user consent for the cookies in the category "Necessary". |
cookielawinfo-checkbox-others | 11 months | This cookie is set by GDPR Cookie Consent plugin. The cookie is used to store the user consent for the cookies in the category "Other. |
cookielawinfo-checkbox-performance | 11 months | This cookie is set by GDPR Cookie Consent plugin. The cookie is used to store the user consent for the cookies in the category "Performance". |
viewed_cookie_policy | 11 months | The cookie is set by the GDPR Cookie Consent plugin and is used to store whether or not user has consented to the use of cookies. It does not store any personal data. |
Za najlepszą wariację “they laughed…” z jaką się spotkałem uważam reklamę siłowni “Gold’s Gym”:
“They laughed when I sat down at the piano. But they stopped when I picked it up”.
Świetne 🙂 Kiedyś miałem długą listę tych nagłówków, ale tego nie przypominam sobie. Dzięki! 🙂
Okazuję się że Caples wymyślił ponadczasowy slogan.
moje pytanie jest bardzo proste > czy każdy copywriter wykazuje cechy typowe dla osobowości autystycznej?
Ale o co chodzi?
A na czym polega pisanie tekstów? Czy nie chodzi o to, aby namówić kogoś do kupienia?
I co w tym autystycznego?
Ludzie nieobjęci zespołem Aspergera są w stanie ocenić i wczuć się instynktownie w stan emocjonalny i umysłowy (zob.: empatia) drugiego człowieka.
Czy celem pisania nie jest sprzedaż?
Tak, celem jest sprzedaż.
Ludzie nieobjęci zespołem Aspergera też potrafią odczuwać empatycznie (tego po prostu można się nauczyć).
Nie widzę więc dużego związku między copywritingiem, a autyzmem.
W takim razie nie wiem co napisać w tej sytuacji. Pozostaje mi tylko czekać.
Na co?
Sprzedawać czy dawać?
Nie rozumiem o co Ci chodzi? Możesz wyjaśnić co masz na myśli? Twoje komentarze są coraz krótsze i nie bardzo wiem o co tak naprawdę Ci chodzi?
dziękuję
Sprzedawać Czy dawać, autorowi chodziło racz Panie o to: (zapewne)
By nie wpychać ludziom produktu, wypisując pełen zalet artykuł, lecz zwyczajną notke, informującą o właściwościach danego produktu, poprostu.
Zastanawiająca sprawa jest z tym marketingiem, niektórzy rzeczywiście wolą tekst normalnej „czcionki” od zalewającego potem czoła tekstu pisanego przez copywritera..
Lecz cóż to będzie w przyszłości?
Gdzie ludzie za pieniądzę na czole chodzić będą z reklamą..