Najlepsze kursy Darka:

  • 3 Kapelusze Puzyrkiewicza
  • 6 stopni sprzedaży
  • Cud Marketingowy
  • Nowa Szkoła Copywritingu
  • Siła E-maili
Copywriting kursy online i szkolenia. Copywriting kursy online i szkolenia.
  • Start
  • Artykuły
  • Szkolenia
  • Usługi
  • Newsletter
  • Kontakt
  • VOD (zaloguj)
  • 25 czerwca 2009
  • Darek Puzyrkiewicz
  • 16 Komentarze
  • Przykłady ofert, Rozwój

Smiali się, ale kiedy zobaczyli…

Zobacz, jaka klasyka reklamy dotarła do mojej skrzynki. Polski marketing bezpośredni zaczyna wzorować się na sprawdzonych schematach? Ciekawe, co będzie dalej….

Nagłowek reklamowy Śmiali się

Nagłówek reklamowy na kopercie

Poprzedni artykuł2 największe sekrety sloganów – jak mogą Ci pomóc w sprzedaży online?
Następny artykułCopywriter musi dopasować się do czytelnika
O autorze Darek Puzyrkiewicz

Nazywam się Darek Puzyrkiewicz i jestem Copywriterem. Chętnie opowiem Ci więcej o copywritingu. Chcesz dowiedzieć się, jak zwiększyć sprzedaż (nie tylko w Internecie!)? Zacznij czytać mój nietypowy newsletter, a dowiesz się dużo więcej, niż z oficjalnych artykułów. Kliknij w poniższy link:

Strona internetowa: https://dynanet.pl/psychologika-copywritingu/

Podobne artykuły
  • Jak przekonać klienta do nawiązania współpracy? 19 kwietnia 2021
  • Siła marketingu
    Gra o tron – w umyśle klienta (siła autentyczności) 9 marca 2017
komentarzy 16
  1. Reply
    Paweł Krzych 11 lipca 2009

    Za najlepszą wariację “they laughed…” z jaką się spotkałem uważam reklamę siłowni “Gold’s Gym”:

    “They laughed when I sat down at the piano. But they stopped when I picked it up”.

    • Darek Puzyrkiewicz 11 lipca 2009

      Świetne 🙂 Kiedyś miałem długą listę tych nagłówków, ale tego nie przypominam sobie. Dzięki! 🙂

  2. Reply
    Krzysztof 23 sierpnia 2009

    Okazuję się że Caples wymyślił ponadczasowy slogan.

  3. Reply
    przedmonitorem.pl 4 września 2009

    moje pytanie jest bardzo proste > czy każdy copywriter wykazuje cechy typowe dla osobowości autystycznej?

    • Darek Puzyrkiewicz 4 września 2009

      Ale o co chodzi?

  4. Reply
    przedmonitorem.pl 4 września 2009

    A na czym polega pisanie tekstów? Czy nie chodzi o to, aby namówić kogoś do kupienia?

    • Darek Puzyrkiewicz 4 września 2009

      I co w tym autystycznego?

  5. Reply
    przedmonitorem.pl 4 września 2009

    Ludzie nieobjęci zespołem Aspergera są w stanie ocenić i wczuć się instynktownie w stan emocjonalny i umysłowy (zob.: empatia) drugiego człowieka.

    Czy celem pisania nie jest sprzedaż?

    • Darek Puzyrkiewicz 5 września 2009

      Tak, celem jest sprzedaż.

  6. Reply
    Paweł Krzych 5 września 2009

    Ludzie nieobjęci zespołem Aspergera też potrafią odczuwać empatycznie (tego po prostu można się nauczyć).

    Nie widzę więc dużego związku między copywritingiem, a autyzmem.

  7. Reply
    przedmonitorem.pl 5 września 2009

    W takim razie nie wiem co napisać w tej sytuacji. Pozostaje mi tylko czekać.

    • Darek Puzyrkiewicz 7 września 2009

      Na co?

  8. Reply
    przedmonitorem.pl 7 września 2009

    Sprzedawać czy dawać?

    • Darek Puzyrkiewicz 7 września 2009

      Nie rozumiem o co Ci chodzi? Możesz wyjaśnić co masz na myśli? Twoje komentarze są coraz krótsze i nie bardzo wiem o co tak naprawdę Ci chodzi?

  9. Reply
    przedmonitorem.pl 7 września 2009

    dziękuję

  10. Reply
    Monstar 16 stycznia 2011

    Sprzedawać Czy dawać, autorowi chodziło racz Panie o to: (zapewne)
    By nie wpychać ludziom produktu, wypisując pełen zalet artykuł, lecz zwyczajną notke, informującą o właściwościach danego produktu, poprostu.

    Zastanawiająca sprawa jest z tym marketingiem, niektórzy rzeczywiście wolą tekst normalnej „czcionki” od zalewającego potem czoła tekstu pisanego przez copywritera..

    Lecz cóż to będzie w przyszłości?
    Gdzie ludzie za pieniądzę na czole chodzić będą z reklamą..

Napisz komentarz Skasuj komentarz

Twój adres e-mail nie zostanie opublikowany. Wymagane pola są oznaczone *

Witryna wykorzystuje Akismet, aby ograniczyć spam. Dowiedz się więcej jak przetwarzane są dane komentarzy.

SŁOWO DAJĘ, ZYSKI ROSNĄ! To znaczy, że strona Dynanet.pl powstała po to, by uczyć lepiej pisać i sprzedawać. Znajdziesz tu praktyczne kursy copywriterskie. Możesz też zamówić indywidualne szkolenie lub konsultacje.

Co mogę Ci zaproponować?

  • Usługi
  • Szkolenia

Kliknij, by zobaczyć listę wszystkich kursów, które możesz kupić oddzielnie lub jednym pakiecie: Słowny Sprzedawca >>

Chcesz poradnik i newsletter?

Zobacz bezpłatny poradnik i newsletter >>

Zasady współpracy z copywriterem >>

Regulamin sklepu Dynanet.pl >>

Polityka prywatności serwisu Dynanet.pl >>

darek@dynanet.pl Odpowiadam w ciągu 24 godzin
+48 55 267 08 59 W godzinach: 8:00 - 16:00
ul. Słowiańska 3 82-500 Kwidzyn
Potrzebujemy Twojej zgody:
Na tej stronie używamy "ciasteczek". Dzięki nim strona zapamiętuje Twoje preferencje i wybory. Kliknij “Akcepruję wszystkie”, by zezwolić stronie na używanie wszystkich ciasteczek. Jeśli chcesz je wybierać pojedynczo, kliknij "Cookie Settings" .
Wybierz ciasteczka do akceptacjiAkceptuję wszystkie
Manage consent

Privacy Overview

This website uses cookies to improve your experience while you navigate through the website. Out of these, the cookies that are categorized as necessary are stored on your browser as they are essential for the working of basic functionalities of the website. We also use third-party cookies that help us analyze and understand how you use this website. These cookies will be stored in your browser only with your consent. You also have the option to opt-out of these cookies. But opting out of some of these cookies may affect your browsing experience.
Necessary
Always Enabled
Necessary cookies are absolutely essential for the website to function properly. These cookies ensure basic functionalities and security features of the website, anonymously.
CookieDurationDescription
cookielawinfo-checkbox-analytics11 monthsThis cookie is set by GDPR Cookie Consent plugin. The cookie is used to store the user consent for the cookies in the category "Analytics".
cookielawinfo-checkbox-functional11 monthsThe cookie is set by GDPR cookie consent to record the user consent for the cookies in the category "Functional".
cookielawinfo-checkbox-necessary11 monthsThis cookie is set by GDPR Cookie Consent plugin. The cookies is used to store the user consent for the cookies in the category "Necessary".
cookielawinfo-checkbox-others11 monthsThis cookie is set by GDPR Cookie Consent plugin. The cookie is used to store the user consent for the cookies in the category "Other.
cookielawinfo-checkbox-performance11 monthsThis cookie is set by GDPR Cookie Consent plugin. The cookie is used to store the user consent for the cookies in the category "Performance".
viewed_cookie_policy11 monthsThe cookie is set by the GDPR Cookie Consent plugin and is used to store whether or not user has consented to the use of cookies. It does not store any personal data.
Functional
Functional cookies help to perform certain functionalities like sharing the content of the website on social media platforms, collect feedbacks, and other third-party features.
Performance
Performance cookies are used to understand and analyze the key performance indexes of the website which helps in delivering a better user experience for the visitors.
Analytics
Analytical cookies are used to understand how visitors interact with the website. These cookies help provide information on metrics the number of visitors, bounce rate, traffic source, etc.
Advertisement
Advertisement cookies are used to provide visitors with relevant ads and marketing campaigns. These cookies track visitors across websites and collect information to provide customized ads.
Others
Other uncategorized cookies are those that are being analyzed and have not been classified into a category as yet.
SAVE & ACCEPT