Skuteczny copywriting: różnice i podobieństwa
Dziś jeden z ciekawszych sposobów zdobycie zainteresowania czytelnika za pomocą słów, czyli copywritingu. Dwie krótkie porady do zastosowania od zaraz.
6 elementów skutecznej oferty – składnik 5
Jak uchronić ofertę przed odrzuceniem ze strony klientów i przekonać do niej największego sceptyka? Prawdziwym wyzwaniem dla copywritera jest przekonanie klienta do zakupu.
Ważne ostrzeżenie dla wszystkich, którzy publikują swoje oferty i reklamy w Internecie
Jeden z moich klientów dodał ostatnio do swojego zlecenia taką uwagę:
6 błędów popełnianych przy tworzeniu reklam, które mogą prowadzić do sukcesu
Zdarzyło Ci się napisać ofertę sprzedaży lub reklamę, która zawiodła? Zastanawiasz się, co w niej można poprawić, żeby była skuteczniejsza?
Jak napisać dobre Case Study
Chcesz szybko przekonać swojego klienta do zakupu? Udowodnij mu, że spełnisz wszystkie obietnice zawarte w ofercie sprzedaży. Albo jeszcze lepiej – pokaż, że dajesz jeszcze więcej niż obiecujesz!
6 elementów skutecznej oferty – składnik 4
Kolejnym elementem skutecznej oferty reklamowej jest opowieść – storytelling. Mamy już zebrane fakty, na temat produktu, spisane korzyści i sprecyzowane USP.
6 elementów skutecznej oferty – składnik 3
Niezależnie od tego, co sprzedajesz i jak doskonały jest Twój produkt, przygotowując ofertę reklamową musisz odpowiedzieć sobie na jedno, zasadnicze pytanie.
Opis produktu kluczem do zwiększenia sprzedaży
Prowadząc biznes internetowy, prędzej czy później stajemy przed trudnym zadaniem stworzenia opisów dla sprzedawanych produktów.
Początek oferty – Zagadka
Za chwilę pokażę Ci pierwszy akapit autentycznej oferty, którą dostałem do poprawienia. Ciekawe, czy odgadniesz, czego dotyczy tekst? Uprzedzam, że to trudna zagadka! A niestety mnóstwo tekstów tak brzmi.
6 elementów skutecznej oferty – składnik 2
Na pierwszym etapie tworzenia skutecznej oferty reklamowej spisywałeś wszystkie możliwe fakty na temat oferowanego produktu. Dziś przemienisz te fakty w złoto.
6 elementów skutecznej oferty – składnik 1
Jakiś czas temu miałem przyjemność tworzenia bardzo nietypowej oferty. Otóż zleceniodawca zażyczył sobie aby była ona krótka (strona A4) i bardzo konkretna.
Copywriting w Internecie – Czy ty też próbujesz sprzedawać przez szybę?
Sprzedaż w Internecie opiera się na takich samych zasadach, jak handel w zwykłym sklepie. To system małych kroków…