Jak rozpocząć ofertę sprzedażową. Część 3.
Oferta, której nikt nie czyta, niczego nie sprzeda, choćby gwarantowała największe korzyści. Dlatego copywriter musi zrobić wszystko, by jak najwięcej osób zapoznało się z jego propozycją.
Jak rozpocząć ofertę sprzedażową? Część 2.
Dziś drugi wpis z cyklu „Jak rozpocząć ofertę sprzedażową?” Po problemach, przyszedł czas na coś bardziej pozytywnego. Oto 3 kroki do zainteresowania czytelnika korzyściami.
Jak rozpocząć ofertę sprzedażową? Część 1.
Nie wiesz jak zacząć swoją ofertę aby potencjalny klient chętnie ją przeczytał i dał się namówić na zakup? Witaj w klubie. Copywriting nie jest aż tak łatwy, jak byśmy chcieli.
2 największe sekrety sloganów – jak mogą Ci pomóc w sprzedaży online?
Marzeniem wielu właścicieli stron jest slogan, który powali czytelnika i w ciągu kilku sekund przemieni go w wiernego klienta.
Copywriting w praktyce – szybkie i łatwe pisanie dowolnego tekstu
Wiele osób ma ten poważny problem z pisaniem tekstów. Siadają przed komputerem, uruchamiają edytor tekstu i… nic…
Sprzedawca internetowy jest gorszy niż przestępca?
Każdy, kto sprzedaje w Internecie, jest w sytuacji o wiele gorszej niż przestępca, przeciwko któremu toczy się sprawa w sądzie. To głupie, ale takie prawdziwe:
5 sprawdzonych sposobów na rozpoczęcie oferty
Podstawową techniką skutecznego copywritingu, jest wciągający czytelnika początek tekstu oferty, tak zwany lead. Już pierwszy akapit decyduje o tym, czy oferta zostanie w ogóle przeczytana.
Jak zwiększyć skuteczność tekstów ofert i reklam za pomocą prostego targetowania – część 2
Nie ma odpowiedzi bez pytania. Copywriting daje na to swoją odpowiedź.
Jak zwiększyć skuteczność tekstów ofert i reklam za pomocą prostego targetowania – część 1
Ile można zyskać na precyzyjnym określeniu odbiorcy tekstu sprzedażowego?
Jak pisać ciekawe teksty?
Sieć jest pełna stron, których nikt nie chce czytać. Dlaczego? Bo są nudne, albo pisane nieludzkim językiem. A jakie są Twoje oferty? Sprawdź, jak pomogą Ci je ulepszyć te trzy techniki tworzenia ciekawych tekstów.
Emocje w ofercie – przykład 1
We wpisie na temat emocji w ofercie, obiecałem realne przykłady zastosowania emocji. Dziś pierwszy przykład. Oferta, którą zaproponowano mi do 'podrasowania’ już nie istnieje w Sieci.
6 elementów skutecznej oferty – składnik 6
Stworzyłeś doskonałą, korzystną i wiarygodną dla klienta ofertę. Umieściłeś ją na stronie internetowej, na którą skierowałeś ruch i… nic szczególnego się nie dzieje.