3 zagrożenia dla sprzedających w Internecie, które naprawisz tylko z pomocą SISTeRa
Język korzyści nie działa. Schematy komunikacji nie działają. Social Media nie działają. Tak się często kończy bezmyślne powielanie „dobrych praktyk copywritingu”. Wygląda na to, że to wszystko nie jest takie proste, jak to guru marketingu obiecują. Albo jest dużo prostsze, niż sugerują. To bywa bardzo frustrujące, gdy coś piszesz i […]
Jak tworzyć Psycho Customer Journey, by zwiększyć konwersje klientów?
Czy i Tobą steruje marketingowy Skynet? Współczesny marketing coraz bardziej zależy od technologii. Dziś coraz więcej czasu zajmuje nam obsługa narzędzi do marketingu. Tak, jak kiedyś grafikiem określał się człowiek, który zrobił kurs Photoshopa, tak dziś marketerem określa się każdy, kto potrafi ustawić reklamę na fakebooku i wie, jak używać […]
Anatomia perswazji. Simon Sinek i “zaczynaj od dlaczego.”
Jak to wyjaśnisz, że jedna, prosta idea, zaprezentowana przez mało znanego wtedy człowieka, zawojowała świat rozwoju osobistego i biznesu? Jestem wielkim fanem tego, co pokazał Simon Sinek. Jak zakręcił cały świat wokół jednej idei i miliony ludzi mu uwierzyło. W 18 minut. Geniusz. Prezentacji i marketingu. Sprawdźmy, czego możemy się […]