Najlepsze kursy Darka:

  • 3 Kapelusze Puzyrkiewicza
  • 6 stopni sprzedaży
  • Cud Marketingowy
  • Nowa Szkoła Copywritingu
  • Siła E-maili
Copywriting w Internecie Copywriting w Internecie
  • Start
  • Artykuły na blogu
  • Szkolenia z copywritingu
  • Usługi
  • Newsletter
  • Kontakt
Kurs online (vod)

Jak szybko napisać najlepszy tekst sprzedażowy, na jaki Cię stać?

Wystarczy odpowiedzieć na te 6 pytań.

Chcesz mieć pewność, że każdy Twój tekst będzie sprzedawał najlepiej, jak to możliwe, a nie masz czasu na długą naukę albo miewasz bardziej zaawansowany problem: którą metodę pisania tu zastosować?
Dzięki temu krótkiemu kursowi osoby bez porywającego talentu pisarskiego mogą sprzedawać tekstem nawet kilka razy więcej, niż Ci najzdolniejsi (bo mają pewną słabość) - to się nazywa sprzedaż "na zimno" i przebija skutecznością wszelkie emocjonalne techniki wywierania wpływu.

To, czego się tu nauczysz nie zastąpi porządnego szkolenia copywriterskiego. Początkującym pozwoli wystartować. Zaawansowanym nie zwariować od nadmiaru wiedzy. Sama esencja copywritingu.

Dzięki temu każdy – zaznaczam to, że KAŻDY – może zwykły tekst szybko zmienić w tekst sprzedażowy.

Oto krótki przeglądzawartości kursu:

  • Najkrótszy na świecie kurs skutecznej sprzedaży - wystarczy nawet jedno zdanie i to nie Ty je wypowiadasz! Odkryłem to 20 lat temu, gdy pracowałem jako agent reklamowy Dziennika Bałtyckiego.
  • Jakimi słowami zhakować umysł klienta, by nie mógł przestać czytać - ciekawe odkrycie badaczy reakcji mózgu ludzkiego na... lody.
  • Po jakich słowach klient zaczyna myśleć: "to coś dla mnie" i przymierza się do zakupu? Odkryłem to kiedyś w rozmowie telefonicznej z klientem i w żaden inny sposób nie wpadłbym na to, by użyć tego w tekście pisanym!
  • Jaką "wartość" musi nieść tekst, by sprzedawał - nie jest to informacja o produkcie!
  • Sprytna metoda zwiększania sprzedaży przez zaprzeczanie: mój produkt nie jest najlepszy, może lepiej go nie kupuj. Tak kiedyś sprzedałem kilka kartonów drogich ciastek, gdy po ostrym hamowaniu busem pudełka się zniszczyły i musiałbym za nie zapłacić z własnej kieszeni.
  • Jak przemycić twardą informację sprzedażową w lekkim tekście tak, aby klient myślał o zakupie, ale nie zorientował się, że mu ktoś coś sprzedaje?
  • Jak zachęcać do zakupu bez żadnego CTA w tekście - metoda brakującegpo ogniwa ewolucji.
  • Ile dokładnie razy musi paść nazwa produktu w tekście, by maksymalnie zwiększyć prawdopodobieństwo zakupu - nie możesz się pomylić z tą liczbą ani w jedną ani w drugą stronę.
  • Jak jedne z najsłynniejszych słów z Biblii przekonują klientów do natychmiastowego zakupu?
  • Technika agentów ubezpieczeniowych, która skłania do podpisania umowy - wypowiadasz tylko trzy słowa i klient posłusznie kupuje - wersja "pisana" jest jeszcze bardziej skuteczna!
  • Jeśli chcesz więcej i szybciej sprzedać, nie kreuj się na eksperta, tylko ukryj wszystko, co świadczy na Twoją korzyść - poza jednym - to ma największą siłę przekonywania!
  • Jak przekonać największego sceptyka do zakupu, gdy nie masz absolutnie żadnego dowodu na to, że Twój produkt działa, ani jednego klienta, nikt Cię nie zna i dodatkowo nie wiesz, co to może zrobić dla klienta?
  • Metoda "pożyczona" od Facebooka, która sprawia, że klienci czytają nawet najdłuższe teksty sprzedażowe, jak by to był.... No w każdym razie chętnie czytają.
  • Kiedy nie pisać nic o korzyściach z zakupu, by sprzedaż rosła bardziej, niż po najlepszych ich opisach - nie popełniaj tu błędu początkujących copywriterów.
  • Dlaczego odradzam używanie storytellingu w sprzedaży - poza jednym wyjątkiem, gdy klient czytając nie będzie mógł pozbyć się myśli o Twoim produkcie: muszę to mieć!
  • Co złego musisz napisać o sprzedawanym produkcie, by klienci chętniej go kupowali? Gdy mówię o tym na szkoleniach, początkowo nikt mi nie wierzy, a potem staje się to stałym sposobem przyspieszania zakupów.
  • Jak skrócić czas pisania tekstu do 5 minut i sprzedawać więcej, niż wcześniej? Tę metodę kochają początkujący i wszystkie umysły ścisłe, które nie znoszą "lania wody."
  • Jak wykorzystać "szczęście początkującego" do tworzenia skuteczniejszych tekstów niż pisze większość dzisiejszych copywriterów i zadziwić efektem siebie i innych?
  • Prosty sposób na to, by wybrany przez Ciebie celebryta lub influencer pomógł Ci w sprzedaży Twojego produktu - bez płacenia mu złotówki! Im bardziej znana osoba i mniej dostępna, tym lepiej.
  • Jak seryjnie tworzyć teksty sprzedażowe, gdy na samą myśl opisaniu trzęsą Ci się ręce i natychmiast kasujesz każde słowo, które napiszesz, bo czujesz, że nie o to Ci chodziło? Możesz zacząć od zaraz!
  • Rada najdroższego copywritera na świecie, co umieścić w nagłówku, by klient od początku tylko myślał o zakupie i nie przeszkadzały mu żadne obiekcje?
  • Kiedy drobne błędy w tekście bardziej przekonują do zakupu, niż idealna poprawność gramatyczna i językowa? To może być Twoja tajna broń - tak zwani copywriterzy będą się czepiać, bo nie rozumieją, dlaczego niektórzy klienci chętniej wtedy kupują.
  • Mało znana zasada sprzedaży, która początkującego copywritera może zmienić w najskuteczniejszego sprzedawcę - kupujący są na to najbardziej wrażliwi, a piszący zbyt często o tym zapominają.
Chcesz mieć sprzedaż na 6?

Plan lekcji:

To, co uczestnicy cenią najbardziej w tym kursie, to uporządkowany proces pisania i technika tworzenia tekstów pod dużą presją. Dzięki koncentracji na najważniejszych pytaniach klienta piszesz szybko i skutecznie. Oczywiście, gdy tego chcesz…

Wprowadzenie do metody stopniowania. Już na samym początku powiem Ci, jak pisać, by najlepiej wykorzystać 6 stopni sprzedaży do... niespodzianka... zwiększenia sprzedaży! (Długość filmu: 18:45)
Stopniowanie
Co musi się znaleźć w każdym tekście sprzedażowym, ale najczęściej nie wystarczy, by sprzedać. (Długość filmu: 12:18)
Niedostateczny
Dawniej ten stopień określano jako mierny - i takie właśnie są teksty, które dochodzą tylko do tego stopnia. (Długość filmu: 15:54)
Dopuszczający
Dochodząc do tego stopnia sprzedaży można już coś z tego mieć i wiele firm na tym się zatrzymuje. I dlatego zarabiają 1/10 tego, co by mogły, idąc wyżej. (Długość filmu: 8:29)
Dostateczny
Na tym etapie pokazujesz klientowi wartość tego, co chcesz mu sprzedać. Wartość, która skłania go do wydania pieniędzy. (Długość filmu: 18:51)
Dobry
Rzadko kiedy sprzedawcy dochodzą do tego stopnia tak, by klient nie zraził się tekstem i reagował na niego złością. Pokażę Ci jedyny skuteczny sposób sprzedaży na tym poziomie. (Długość filmu: 9:09)
Bardzo dobry
Najwyższy stopień sprzedaży. Osiągalny za pomocą najprostszej znanej metody, która dopiero na tym etapie działa z pełną mocą przekonywania do działania. (Długość filmu: 11:22)
Celujący
Mam dal Ciebie coś ekstra. Nie chcę Ci psuć zabawy, ale to zmieni Twoje spojrzenie na pisanie tekstów 🙂
3 lekcje niespdzianki
Chcę Ci pokazać pewien skrót marketingowy - jak szybko tworzyć treści, które pomogą Ci zdobyć zasięg, klientów a na koniec ich pieniądze.
Skrót

14 lat

praktyki pisania tekstów biznesowych

10 lat

praktyki na rynku szkoleniowym

+10000

napisanych e-maili i tekstów sprzedażowych

+50

stworzonych specjalistycznych kursów
Dlaczego warto kupić ode mnie

Ciągle sprzedaję

Utrzymuję się z tego, co sprzedam, więc ani na chwilę nie tracę z oczu faktu, że każdy tekst musi ostatecznie prowadzić do zamówienia. Tego uczę na swoich szkoleniach. Nie "ładnego" pisania. Tylko tworzenia skutecznych biznesowo tekstów. Bo czego nauczy o sprzedaży nauczyciel, który sam tego nie robi?
Wybierz najlepszą wersję dla siebie

Co wolisz?

Oprócz samego kursu daję Ci do wyboru dwa rodzaje wsparcia. Dzięki nim już nigdy więcej nie będziesz się zastanawiać – czy ten tekst jest dobry, bo ja Ci szybko odpowiem na to pytanie i wyjaśnię, co zrobić, by był lepszy.

6 stopni sprzedaży VIP

Pełne wsparcie po szkoleniu

799 zł
  • Nagrania video
  • Nagrania audio (mp3)
  • Transkrypcja nagrań w panelu
  • PDF ze streszczeniem
  • Ocena 3 tekstów
  • 60 minut konsultacji na Skype
Zamawiam >>

6 stopni sprzedaży PRO

Kurs z analizą i oceny tekstu

297 zł
  • Nagrania video
  • Nagrania audio (mp3)
  • Transkrypcja nagrań w panelu
  • PDF ze streszczeniem
  • Ocena 1 tekstu
  • 60 minut konsultacji na Skype
Zamawiam >>

6 stopni sprzedaży ECO

Sam kurs (wersja ekonomiczna)

197 zł
  • Nagrania video
  • Nagrania audio (mp3)
  • Transkrypcja nagrań w panelu
  • PDF ze streszczeneim
  • Ocena tekstu
  • 60 minut konsultacji na Skype
Zamawiam >>
Chcesz mieć WSZYSTKIE kursy Darka? KLIKNIJ i zobacz, co dostaniesz, gdy kupisz Słownego Sprzedawcę >>

Dynanet.pl pomaga lepiej pisać i sprzedawać. Znajdziesz tu praktyczne kursy copywriterskie. Możesz też zamówić indywidualne szkolenie lub konsultacje.

Co mogę Ci zaproponować?

  • Usługi
  • Szkolenia z copywritingu

Kliknij, by zobaczyć listę wszystkich kursów, które możesz kupić oddzielnie lub jednym pakiecie: Słowny Sprzedawca >>

Najnowsze artykuły

  • Masz odwagę wywierać taki wpływ swoimi słowami?

    Gru 3, 2019

  • 12 kroków anonimowego copywritera
    12 Kroków Anonimowych Copywriterów

    Sie 6, 2019

  • Co Newton ma wspólnego z copywritingiem?

    Kwi 9, 2019

darek@dynanet.pl Odpowiadam w ciągu 24 godzin
+48 55 267 08 59 W godzinach: 8:00 - 16:00
ul. Słowiańska 3 82-500 Kwidzyn