Copywriting kursy online i szkolenia. Copywriting kursy online i szkolenia.
  • Start
  • Psychoblog
  • Szkolenia
  • Psychokursy
  • Usługi
  • Psycholetter
  • VOD (zaloguj)
Kurs copywritingu 6 Stopni Sprzedaży
Kurs online (vod)

Co naprawdę musisz napisać, by klienci chcieli od Ciebie kupować w tej chwili?

Nigdy więcej zmarnowanych okazji do sprzedaży!

Ładne słówka nie sprzedają. A co? Tego dowiesz się z tego kursu. Nie musisz być doświadczonym copywriterem, by pisać najlepsze teksty sprzedażowe w swojej branży.

Za moment pokażę Ci coś, co z początku wydaje się niewiarygodne: sprzedaż w Internecie nie zależy od talentu.

Możesz zaraz zacząć więcej sprzedawać tylko dlatego, że dasz klientom odpowiedzi na pytania, które prowadzą ich prosto do zakupu.

Im szybciej klient zobaczy te odpowiedzi, tym szybciej kupi do Ciebie to, co mu proponujesz. Odwlekanie odpowiedzi na te pytania niszczy sprzedaż. Klient często jest gotowy na zakup, ale Ty nie jesteś gotowy na sprzedaż, bo nie dajesz mu tego, czego potrzebuje, by zrobić następny krok - ZAMÓWIĆ!

Sprzedaż zależy od tego, czy klient znajdzie odpowiedzi na pytania, które prowadzą go do zakupu! Potrafisz odpowiedzieć na te 6 podstawowych pytań klienta? Każdy potrafi! A potrafisz tak na nie odpowiedzieć, by klient chciał kupić?

Nie każdy potrafi tego nauczyć. Ja to robię do 15 lat i wiem, jak do Ciebie dotrzeć.

To kurs dla każdego, kto chce sprzedawać więcej słowami, a nie tylko zabawiać czytelników. Początkującym pozwoli wystartować. Zaawansowanym nie zwariować od nadmiaru wiedzy. Sama esencja copywritingu.

Dzięki temu każdy - zaznaczam to, że KAŻDY - może zwykły tekst szybko zmienić w tekst sprzedażowy.

Oto krótki przeglądzawartości kursu:

  • Najkrótszy na świecie kurs skutecznej sprzedaży - wystarczy nawet jedno zdanie i to nie Ty je wypowiadasz! Odkryłem to 20 lat temu, gdy pracowałem jako agent reklamowy Dziennika Bałtyckiego.
  • Jakimi słowami zhakować umysł klienta, by nie mógł przestać czytać - ciekawe odkrycie badaczy reakcji mózgu ludzkiego na... lody.
  • Po jakich słowach klient zaczyna myśleć: "to coś dla mnie" i przymierza się do zakupu? Odkryłem to kiedyś w rozmowie telefonicznej z klientem i w żaden inny sposób nie wpadłbym na to, by użyć tego w tekście pisanym!
  • Jaką "wartość" musi nieść tekst, by sprzedawał - nie jest to informacja o produkcie!
  • Sprytna metoda zwiększania sprzedaży przez zaprzeczanie: mój produkt nie jest najlepszy, może lepiej go nie kupuj. Tak kiedyś sprzedałem kilka kartonów drogich ciastek, gdy po ostrym hamowaniu busem pudełka się zniszczyły i musiałbym za nie zapłacić z własnej kieszeni.
  • Jak przemycić twardą informację sprzedażową w lekkim tekście tak, aby klient myślał o zakupie, ale nie zorientował się, że mu ktoś coś sprzedaje?
  • Jak zachęcać do zakupu bez żadnego CTA w tekście - metoda brakującegpo ogniwa ewolucji.
  • Ile dokładnie razy musi paść nazwa produktu w tekście, by maksymalnie zwiększyć prawdopodobieństwo zakupu - nie możesz się pomylić z tą liczbą ani w jedną ani w drugą stronę.
  • Jak jedne z najsłynniejszych słów z Biblii przekonują klientów do natychmiastowego zakupu?
  • Technika agentów ubezpieczeniowych, która skłania do podpisania umowy - wypowiadasz tylko trzy słowa i klient posłusznie kupuje - wersja "pisana" jest jeszcze bardziej skuteczna!
  • Jeśli chcesz więcej i szybciej sprzedać, nie kreuj się na eksperta, tylko ukryj wszystko, co świadczy na Twoją korzyść - poza jednym - to ma największą siłę przekonywania!
  • Jak przekonać największego sceptyka do zakupu, gdy nie masz absolutnie żadnego dowodu na to, że Twój produkt działa, ani jednego klienta, nikt Cię nie zna i dodatkowo nie wiesz, co to może zrobić dla klienta?
  • Metoda "pożyczona" od Facebooka, która sprawia, że klienci czytają nawet najdłuższe teksty sprzedażowe, jak by to był.... No w każdym razie chętnie czytają.
  • Kiedy nie pisać nic o korzyściach z zakupu, by sprzedaż rosła bardziej, niż po najlepszych ich opisach - nie popełniaj tu błędu początkujących copywriterów.
  • Dlaczego odradzam używanie storytellingu w sprzedaży - poza jednym wyjątkiem, gdy klient czytając nie będzie mógł pozbyć się myśli o Twoim produkcie: muszę to mieć!
  • Co złego musisz napisać o sprzedawanym produkcie, by klienci chętniej go kupowali? Gdy mówię o tym na szkoleniach, początkowo nikt mi nie wierzy, a potem staje się to stałym sposobem przyspieszania zakupów.
  • Jak skrócić czas pisania tekstu do 5 minut i sprzedawać więcej, niż wcześniej? Tę metodę kochają początkujący i wszystkie umysły ścisłe, które nie znoszą "lania wody."
  • Jak wykorzystać "szczęście początkującego" do tworzenia skuteczniejszych tekstów niż pisze większość dzisiejszych copywriterów i zadziwić efektem siebie i innych?
  • Prosty sposób na to, by wybrany przez Ciebie celebryta lub influencer pomógł Ci w sprzedaży Twojego produktu - bez płacenia mu złotówki! Im bardziej znana osoba i mniej dostępna, tym lepiej.
  • Jak seryjnie tworzyć teksty sprzedażowe, gdy na samą myśl opisaniu trzęsą Ci się ręce i natychmiast kasujesz każde słowo, które napiszesz, bo czujesz, że nie o to Ci chodziło? Możesz zacząć od zaraz!
  • Rada najdroższego copywritera na świecie, co umieścić w nagłówku, by klient od początku tylko myślał o zakupie i nie przeszkadzały mu żadne obiekcje?
  • Kiedy drobne błędy w tekście bardziej przekonują do zakupu, niż idealna poprawność gramatyczna i językowa? To może być Twoja tajna broń - tak zwani copywriterzy będą się czepiać, bo nie rozumieją, dlaczego niektórzy klienci chętniej wtedy kupują.
  • Mało znana zasada sprzedaży, która początkującego copywritera może zmienić w najskuteczniejszego sprzedawcę - kupujący są na to najbardziej wrażliwi, a piszący zbyt często o tym zapominają.

Pierwsza lekcjagratis:

Chcesz mieć sprzedaż na 6?

Plan lekcji:

Długość kursu: 1:34:38

To, co uczestnicy cenią najbardziej w tym kursie, to uporządkowany proces pisania i technika tworzenia tekstów pod dużą presją. Dzięki koncentracji na najważniejszych pytaniach klienta piszesz szybko i skutecznie. Oczywiście, gdy tego chcesz…

Wprowadzenie do metody stopniowania. Już na samym początku powiem Ci, jak pisać, by najlepiej wykorzystać 6 stopni sprzedaży do... niespodzianka... zwiększenia sprzedaży! (Długość filmu: 18:45)
Stopniowanie
Co musi się znaleźć w każdym tekście sprzedażowym, ale najczęściej nie wystarczy, by sprzedać. (Długość filmu: 12:18)
Niedostateczny
Dawniej ten stopień określano jako mierny - i takie właśnie są teksty, które dochodzą tylko do tego stopnia. (Długość filmu: 15:54)
Dopuszczający
Dochodząc do tego stopnia sprzedaży można już coś z tego mieć i wiele firm na tym się zatrzymuje. I dlatego zarabiają 1/10 tego, co by mogły, idąc wyżej. (Długość filmu: 8:29)
Dostateczny
Na tym etapie pokazujesz klientowi wartość tego, co chcesz mu sprzedać. Wartość, która skłania go do wydania pieniędzy. (Długość filmu: 18:51)
Dobry
Rzadko kiedy sprzedawcy dochodzą do tego stopnia tak, by klient nie zraził się tekstem i reagował na niego złością. Pokażę Ci jedyny skuteczny sposób sprzedaży na tym poziomie. (Długość filmu: 9:09)
Bardzo dobry
Najwyższy stopień sprzedaży. Osiągalny za pomocą najprostszej znanej metody, która dopiero na tym etapie działa z pełną mocą przekonywania do działania. (Długość filmu: 11:22)
Celujący
Mam dal Ciebie coś ekstra. Nie chcę Ci psuć zabawy, ale to zmieni Twoje spojrzenie na pisanie tekstów 🙂
3 lekcje niespdzianki
Chcę Ci pokazać pewien skrót marketingowy - jak szybko tworzyć treści, które pomogą Ci zdobyć zasięg, klientów a na koniec ich pieniądze.
Skrót
Nie można już nabyć tego kursu

Kurs dostępny tylko w archiwum Słowny Sprzedawca

Kliknij i zobacz całość >>

SŁOWO DAJĘ, ZYSKI ROSNĄ! To znaczy, że strona Dynanet.pl powstała po to, by uczyć lepiej pisać i sprzedawać. Znajdziesz tu praktyczne kursy copywriterskie. Możesz też zamówić indywidualne szkolenie lub konsultacje.

Jakie kursy z copywritingu online mogę Ci zaproponować?

  • Psychostarter
  • Psychowriting
  • Psychopage
  • Psyhompage
  • Psychoredakcja
  • Psychomaile
  • Psychobranding
  • Social Matrix
  • Cud Marketingowy
  • Short Message Selling
  • LinkedIn Leads
  • Pieniądze albo Życie!

Chcesz poradnik i newsletter?

Zobacz bezpłatny poradnik i newsletter >>

Zasady współpracy z copywriterem >>

Regulamin sklepu Dynanet.pl >>

Polityka prywatności serwisu Dynanet.pl >>

darek@dynanet.pl Odpowiadam w ciągu 24 godzin
+48 55 267 08 59 W godzinach: 8:00 - 16:00
ul. Słowiańska 3 82-500 Kwidzyn
Potrzebujemy Twojej zgody:
Na tej stronie używamy "ciasteczek". Dzięki nim strona zapamiętuje Twoje preferencje i wybory. Kliknij “Akcepruję wszystkie”, by zezwolić stronie na używanie wszystkich ciasteczek. Jeśli chcesz je wybierać pojedynczo, kliknij "Cookie Settings" .
Wybierz ciasteczka do akceptacjiAkceptuję wszystkie
Manage consent

Privacy Overview

This website uses cookies to improve your experience while you navigate through the website. Out of these, the cookies that are categorized as necessary are stored on your browser as they are essential for the working of basic functionalities of the website. We also use third-party cookies that help us analyze and understand how you use this website. These cookies will be stored in your browser only with your consent. You also have the option to opt-out of these cookies. But opting out of some of these cookies may affect your browsing experience.
Necessary
Always Enabled
Necessary cookies are absolutely essential for the website to function properly. These cookies ensure basic functionalities and security features of the website, anonymously.
CookieDurationDescription
cookielawinfo-checkbox-analytics11 monthsThis cookie is set by GDPR Cookie Consent plugin. The cookie is used to store the user consent for the cookies in the category "Analytics".
cookielawinfo-checkbox-functional11 monthsThe cookie is set by GDPR cookie consent to record the user consent for the cookies in the category "Functional".
cookielawinfo-checkbox-necessary11 monthsThis cookie is set by GDPR Cookie Consent plugin. The cookies is used to store the user consent for the cookies in the category "Necessary".
cookielawinfo-checkbox-others11 monthsThis cookie is set by GDPR Cookie Consent plugin. The cookie is used to store the user consent for the cookies in the category "Other.
cookielawinfo-checkbox-performance11 monthsThis cookie is set by GDPR Cookie Consent plugin. The cookie is used to store the user consent for the cookies in the category "Performance".
viewed_cookie_policy11 monthsThe cookie is set by the GDPR Cookie Consent plugin and is used to store whether or not user has consented to the use of cookies. It does not store any personal data.
Functional
Functional cookies help to perform certain functionalities like sharing the content of the website on social media platforms, collect feedbacks, and other third-party features.
Performance
Performance cookies are used to understand and analyze the key performance indexes of the website which helps in delivering a better user experience for the visitors.
Analytics
Analytical cookies are used to understand how visitors interact with the website. These cookies help provide information on metrics the number of visitors, bounce rate, traffic source, etc.
Advertisement
Advertisement cookies are used to provide visitors with relevant ads and marketing campaigns. These cookies track visitors across websites and collect information to provide customized ads.
Others
Other uncategorized cookies are those that are being analyzed and have not been classified into a category as yet.
SAVE & ACCEPT