
Co naprawdę musisz napisać, by klienci chcieli od Ciebie kupować w tej chwili?
Nigdy więcej zmarnowanych okazji do sprzedaży!
Ładne słówka nie sprzedają. A co? Tego dowiesz się z tego kursu. Nie musisz być doświadczonym copywriterem, by pisać najlepsze teksty sprzedażowe w swojej branży.
Za moment pokażę Ci coś, co z początku wydaje się niewiarygodne: sprzedaż w Internecie nie zależy od talentu.
Możesz zaraz zacząć więcej sprzedawać tylko dlatego, że dasz klientom odpowiedzi na pytania, które prowadzą ich prosto do zakupu.
Im szybciej klient zobaczy te odpowiedzi, tym szybciej kupi do Ciebie to, co mu proponujesz. Odwlekanie odpowiedzi na te pytania niszczy sprzedaż. Klient często jest gotowy na zakup, ale Ty nie jesteś gotowy na sprzedaż, bo nie dajesz mu tego, czego potrzebuje, by zrobić następny krok - ZAMÓWIĆ!
Sprzedaż zależy od tego, czy klient znajdzie odpowiedzi na pytania, które prowadzą go do zakupu! Potrafisz odpowiedzieć na te 6 podstawowych pytań klienta? Każdy potrafi! A potrafisz tak na nie odpowiedzieć, by klient chciał kupić?
Nie każdy potrafi tego nauczyć. Ja to robię do 15 lat i wiem, jak do Ciebie dotrzeć.
To kurs dla każdego, kto chce sprzedawać więcej słowami, a nie tylko zabawiać czytelników. Początkującym pozwoli wystartować. Zaawansowanym nie zwariować od nadmiaru wiedzy. Sama esencja copywritingu.
Dzięki temu każdy - zaznaczam to, że KAŻDY - może zwykły tekst szybko zmienić w tekst sprzedażowy.


Oto krótki przeglądzawartości kursu:
- Najkrótszy na świecie kurs skutecznej sprzedaży - wystarczy nawet jedno zdanie i to nie Ty je wypowiadasz! Odkryłem to 20 lat temu, gdy pracowałem jako agent reklamowy Dziennika Bałtyckiego.
- Jakimi słowami zhakować umysł klienta, by nie mógł przestać czytać - ciekawe odkrycie badaczy reakcji mózgu ludzkiego na... lody.
- Po jakich słowach klient zaczyna myśleć: "to coś dla mnie" i przymierza się do zakupu? Odkryłem to kiedyś w rozmowie telefonicznej z klientem i w żaden inny sposób nie wpadłbym na to, by użyć tego w tekście pisanym!
- Jaką "wartość" musi nieść tekst, by sprzedawał - nie jest to informacja o produkcie!
- Sprytna metoda zwiększania sprzedaży przez zaprzeczanie: mój produkt nie jest najlepszy, może lepiej go nie kupuj. Tak kiedyś sprzedałem kilka kartonów drogich ciastek, gdy po ostrym hamowaniu busem pudełka się zniszczyły i musiałbym za nie zapłacić z własnej kieszeni.
- Jak przemycić twardą informację sprzedażową w lekkim tekście tak, aby klient myślał o zakupie, ale nie zorientował się, że mu ktoś coś sprzedaje?
- Jak zachęcać do zakupu bez żadnego CTA w tekście - metoda brakującegpo ogniwa ewolucji.
- Ile dokładnie razy musi paść nazwa produktu w tekście, by maksymalnie zwiększyć prawdopodobieństwo zakupu - nie możesz się pomylić z tą liczbą ani w jedną ani w drugą stronę.
- Jak jedne z najsłynniejszych słów z Biblii przekonują klientów do natychmiastowego zakupu?
- Technika agentów ubezpieczeniowych, która skłania do podpisania umowy - wypowiadasz tylko trzy słowa i klient posłusznie kupuje - wersja "pisana" jest jeszcze bardziej skuteczna!
- Jeśli chcesz więcej i szybciej sprzedać, nie kreuj się na eksperta, tylko ukryj wszystko, co świadczy na Twoją korzyść - poza jednym - to ma największą siłę przekonywania!
- Jak przekonać największego sceptyka do zakupu, gdy nie masz absolutnie żadnego dowodu na to, że Twój produkt działa, ani jednego klienta, nikt Cię nie zna i dodatkowo nie wiesz, co to może zrobić dla klienta?
- Metoda "pożyczona" od Facebooka, która sprawia, że klienci czytają nawet najdłuższe teksty sprzedażowe, jak by to był.... No w każdym razie chętnie czytają.
- Kiedy nie pisać nic o korzyściach z zakupu, by sprzedaż rosła bardziej, niż po najlepszych ich opisach - nie popełniaj tu błędu początkujących copywriterów.
- Dlaczego odradzam używanie storytellingu w sprzedaży - poza jednym wyjątkiem, gdy klient czytając nie będzie mógł pozbyć się myśli o Twoim produkcie: muszę to mieć!
- Co złego musisz napisać o sprzedawanym produkcie, by klienci chętniej go kupowali? Gdy mówię o tym na szkoleniach, początkowo nikt mi nie wierzy, a potem staje się to stałym sposobem przyspieszania zakupów.
- Jak skrócić czas pisania tekstu do 5 minut i sprzedawać więcej, niż wcześniej? Tę metodę kochają początkujący i wszystkie umysły ścisłe, które nie znoszą "lania wody."
- Jak wykorzystać "szczęście początkującego" do tworzenia skuteczniejszych tekstów niż pisze większość dzisiejszych copywriterów i zadziwić efektem siebie i innych?
- Prosty sposób na to, by wybrany przez Ciebie celebryta lub influencer pomógł Ci w sprzedaży Twojego produktu - bez płacenia mu złotówki! Im bardziej znana osoba i mniej dostępna, tym lepiej.
- Jak seryjnie tworzyć teksty sprzedażowe, gdy na samą myśl opisaniu trzęsą Ci się ręce i natychmiast kasujesz każde słowo, które napiszesz, bo czujesz, że nie o to Ci chodziło? Możesz zacząć od zaraz!
- Rada najdroższego copywritera na świecie, co umieścić w nagłówku, by klient od początku tylko myślał o zakupie i nie przeszkadzały mu żadne obiekcje?
- Kiedy drobne błędy w tekście bardziej przekonują do zakupu, niż idealna poprawność gramatyczna i językowa? To może być Twoja tajna broń - tak zwani copywriterzy będą się czepiać, bo nie rozumieją, dlaczego niektórzy klienci chętniej wtedy kupują.
- Mało znana zasada sprzedaży, która początkującego copywritera może zmienić w najskuteczniejszego sprzedawcę - kupujący są na to najbardziej wrażliwi, a piszący zbyt często o tym zapominają.

Pierwsza lekcjagratis:
Plan lekcji:
To, co uczestnicy cenią najbardziej w tym kursie, to uporządkowany proces pisania i technika tworzenia tekstów pod dużą presją. Dzięki koncentracji na najważniejszych pytaniach klienta piszesz szybko i skutecznie. Oczywiście, gdy tego chcesz…


Stopniowanie


Niedostateczny


Dopuszczający


Dostateczny


Dobry


Bardzo dobry


Celujący

3 lekcje niespdzianki

Skrót
