7 kroków do wypromowania silnej i zyskownej marki – opartej na wartościach, a nie trikach i trendach
Ten psychokurs przeznaczony dla osób, które tworzą i sprzedają swoje produkty i chcą zyskać wiernych klientów, a nie tylko poszukiwaczy okazji.
Uważasz, że dziś trudno się przebić na rynku?
Ja też. Ale tylko wtedy, gdy konkurujesz tym samym, co wszyscy. Pokażę Ci trzecią drogę konkurowania, która z nikomu nieznanej firmy może stworzyć GIGANTA. Klienci go tak pokochają, że będą mu chętnie płacić za produkty lub usługi.
Jak pomoże Ci w tym Psychobranding? Razem przejdziemy 7 kroków do wypromowania marki – od zera, samymi słowami!
Marketing bez dobrego brandingu skazany jest na ciągłą walkę o uwagę klienta i nieustanne przekonywanie o wyższości Twoich produktów lub usług.
A co było, gdyby okazało się, że nie musisz z nikim walczyć, tylko przekazać klientom najważniejszą dla nich wiadomość? Gdyby to słowa, a nie budżety i sława zdobywały Ci rzesze klientów, zmieniających się w wyznawców Twojej marki?
Psychobranding to jedyny sposób na to, by etycznie wywoływać uzależnienie klientów od Twojej marki. Jeśli nie masz marki - tu właśnie ją stworzysz. Raz, a dobrze.
Pierwsza lekcjagratis.Tylko uważaj:
Co na Ciebie czeka w środku?
- Jak założyć żółtą koszulkę lidera w wyścigu o pieniądze klientów? Ten typ komunikacji wyraźnie odróżni od całej reszty w branży. Kto pierwszy ten lepszy. Skończy się walka na ceny, rabaty i ustępstwa.
- Uwolnij klientów od obecnych marek, które darzą ciepłymi uczuciami. Bez złego słowa o nich. Pisząc prawdę, która wyswobadza. Tak przebijesz nawet uznanych ekspertów, którzy zdominowali Twoją branżę.
- Gdy zaczniesz używać polaryzacji marketingowej wybór Twojej marki będzie nie tylko prostszy, ale i bardziej oczywisty. To znaczy, że czasem wystarczy jedno zdanie, by mieć więcej klientów niż inni z reklam, mailingów i webinarów.
- Zobaczysz, jak stworzyć kontrkulturę i dzięki temu uzyskiwać coraz więcej klientów, którzy nie tylko będą kupować od Ciebie, ale też zdobywać dla Ciebie nowych wyznawców.
- Poznasz trzy pytania, które ułożą Ci cały marketing. To znaczy, że gdy na nie dobrze odpowiesz, ZAWSZE będziesz wiedzieć, co mówić i pisać, by zdobywać klientów. Użyły ich między innymi takie firmy jak Netflix i iRobot. Teraz możesz Ty.
- Zobaczysz jak pokazać wartość bezwzględną tego, co oferujesz. Tak powołasz do życia zupełnie nową kategorię produktów lub usług. Co Ci to da? Korzyść z zakupu Twojego produktu lub usługi będzie nie do pobicia!
- Zaskoczy Cię prosta metoda kreowania słowami zupełnie nowej rzeczywistości. To Cię natychmiast wyróżni i zacznie gromadzić wokół Ciebie nowe grupy klientów.
- Pokażę Ci, jak tworzy nowy rodzaj tak zwanych Lead Magnetów, które tworzą listę wyznawców.
- Poznasz zasadę odwróconego pragnienia, które pomoże Ci tworzyć opisy produktów lub usług w nowy, kreatywnie angażujący sposób.
- Dowiesz się jak wykreować pierwsze wrażenie, które raz na zawsze pozostanie z klientem i przypisze Cię do cenionej przez niego kategorii.
- Jak urozmaicać komunikację marki, aby zapewniać klientom różnorodne doświadczenia. po co Ci to? Żeby o Tobie ciągle myśleli i mówili wszędzie, gdzie się znajdą.
- Co zrobić, by polecały Cię konkretne i wpływowe osoby na Twoim rynku? Plan z przykładami.
Zawsze możesz liczyć na moją pomoc
Jeśli pojawią się u Ciebie jakiekolwiek wątpliwości z tym jak zastosować daną lekcję w praktyce możesz zadać pytanie pod lekcją, a ja Cię naprowadzę na rozwiązanie. Nigdy nie zostaniesz sam(a) z problemem, zawsze możesz liczyć na moje wsparcie i pomoc. Na przykład:
Osobiście sprawdzę Twój tekst
Dla tych, co chcą mieć pewność, że dobrze przyswoili sobie nowy sposób pisania jest opcja sprawdzenia tekstu.
Robię to osobiście. Wiem, że wiele osób oferuje wsparcie grupy uczestników, którzy oceniają wspólnie teksty, ale ja to uważam za niezbyt dobre wyjście. Nie chodzi o to, by uzyskać wsparcie („Podoba mi się!”), ale fachową ocenę specjalisty. Oczywiście jeśli potrzebujesz tego, by inni poklepali Cię po ramieniu lub wyrażali swoje opnie o tym, co piszesz, ja to szanuję. Nic jednak nie zastąpi fachowej oceny.
By zapewnić sobie ocenę tekstu wybierz wersję PRO. Otrzymasz uwagi w takiej formie:
Chcesz jeszcze więcej?
Jeśli potrzebujesz dokładniejszych wskazówek, możemy Twój tekst skonsultować na żywo.
Możemy spotkać się na Google Meet i wyjaśnić wszystkie wątpliwości i poszukać wspólnie rozwiązania problemu, który nie daje Ci spokoju. Spotkanie trwa około 60 minut. Nie napiszę za Ciebie tekstu, ale dokładnie wyjaśnię, co poprawić i w jakim kierunku powinny iść zmiany. Napisałem ponad 10 000 najróżniejszych tekstów, robię to od 18 lat i podzielę się z Tobą moim doświadczeniem.
Jeśli chcesz skorzystać z konsultacji tekstu na żywo, wybierz wersję VIP.
Plan lekcji:
Chcesz zobaczyć, jak w ciekawy sposób stworzyć wyjątkową markę dla Twoich produktów lub usług? To psychokurs przeznaczony tylko dla osób, które tworzą i sprzedają swoje produkty. Dzięki niemu nie musisz być najlepszą osobą w tym, co robisz. Wystarczy, że będziesz jedyną.
Wprowadzenie
Syndrom sztokholmski
Goldfinger i Replikanci
Historia stworzenia
Kategoryczna misja
Kanonizacja słów
Arché
Reformacja
Weryfikacja
Las Brandas
Ewangelizacja
Creatio ex nihilo
Co wolisz?
Oprócz samego kursu daję Ci do wyboru dwa rodzaje wsparcia. Dzięki nim już nigdy więcej nie będziesz się zastanawiać – czy ten tekst jest dobry, bo ja Ci szybko odpowiem na to pytanie i wyjaśnię, co zrobić, by był lepszy.
Psychobranding VIP
Pełne wsparcie po szkoleniu
- Nagrania video
- Nagrania audio (mp3)
- Transkrypcja nagrań w panelu
- PDF ze streszczeniem
- Ocena 3 tekstów
- 60 minut konsultacji na Skype
Psychobranding PRO
Kurs z analizą i oceną tekstu
- Nagrania video
- Nagrania audio (mp3)
- Transkrypcja nagrań w panelu
- PDF ze streszczeniem
- Ocena 1 tekstu
- 60 minut konsultacji na Skype
Psychobranding ECO
Sam kurs (wersja ekonomiczna)
- Nagrania video
- Nagrania audio (mp3)
- Transkrypcja nagrań w panelu
- PDF ze streszczeneim
- Ocena tekstu
- 60 minut konsultacji na Skype