Zanim zaczniesz pisać tekst sprzedażowy, będzie już w 80% gotowy?
Podobnie e-mail, post, scenariusz do video lub prezentacji sprzedażowej.
Po raz pierwszy będziesz tworzyć tekst z tak pomocnych notatek. To działa jak ściąga od prymusa copywritingu, tylko że Ty sobie ją stworzysz. Pisanie stanie się "odpisywaniem" 🙂
Gdy je sobie dobrze przygotujesz, samo napisanie tekstu zajmie Ci pięć razy mniej czasu niż bez tych notatek (zasada Pareto). Oczywiście, na nie też musisz poświęcić trochę czasu, ale znacznie mniej, bo tworzysz jej bez presji i wahania, co napisać.
Prawdopodobnie do tej pory całkiem nieźle szło Ci pisanie bez nich i możesz się zastanawiać, czy tego potrzebujesz?
Połączyłem w jedno kilka genialnych narzędzi copywriterskich. Między innymi: Tarczę Klienta, Metodę 3K, NIDA, WUMO i Puzycjononowanie produktu. Po raz pierwszy zobaczysz, jak to się wszystko łączy w całość i współdziała ze sobą w sprzedaży. Dzięki temu stworzysz jeden dokument, zawierający komplet kluczy do sprzedaży opisywanego produktu lub usługi.
Na ich podstawie możesz napisać treść do:
- Landing Page,
- opisu produktu na stronie,
- reklam (FB, Google Ads), które kierują do strony sprzedażowej,
- scenariusza wideo,
- scenariusza webinaru sprzedającego opisany produkt,
- postu w dowolnej sieci społecznościowej, który będzie zachęcał do zakupu,
- e-maila sprzedażowego,
- serii e-mali follow-p po zapisie na Lead Magnet, która zachęci do zakupu pierwszego produktu,
- nawet artykułu promocyjnego.
Gdy skupiasz się na pisaniu, nie dostrzegasz największych wartości opisywanego produktu lub usługi. Zajęty pisaniem umysł ma tylko jeden cel: zapełnić stronę tekstem. Nie ma wtedy zasobów, by spojrzeć z zaciekawieniem na produkt i odkryć klucz do jego sprzedaży dużej grupie klientów. Potrzeba na to chwili spokoju. Myślenia bez presji pisania.
Dzięki Psychostarterowi przygotujesz się do pisania, tworząc personalne akta produktu. Gdy je ostatnio tworzyłem po pięciu minutach przyszedł mi do głowy nagłówek i reszta treści właściwie ułożyła się sama. Też chcesz tak?
Co Ci to da?
- Przestaniesz wymyślać zdania, bo zaczniesz pisanie od tego, co najważniejsze dla klienta. Dzięki temu unikniesz straty czasu i frustracji, gdy Twoje próby napisania tekstu nie przynoszą oczekiwanych rezultatów.
- Unikniesz rozproszenia uwagi i energii i szybciej napiszesz bardzo skuteczny tekst, bo skupisz się na czterech obszarach, które mają największy wpływ na decyzję o zakupie.
- Zobaczysz, jak pisać o każdym produkcie "na zawołanie", od ręki, do dowolnego medium i każdy taki tekst będzie zachęcał do zakupu. Jak to możliwe? Stworzysz Akta Produktu, które przywołają odpowiednie słowa z umysłu.
- Nie zrazisz klienta do czytania na początku ani nie rozczarujesz merytoryką w momencie podejmowania decyzji o zakupie. Jak? Pisząc tekst dopasujesz się do jednego z 3 kontekstów, w jakim klient będzie go czytał, dzięki czemu nie będzie miał typowych obiekcji.
- Będzie Ci łatwiej pisać o wartości produktu, a klientowi łatwiej będzie kupić, bo opisywany produkt będzie miał dla niego namacalną wartość:
- Pierwszy sposób demonstracji wartości może zadziałać tak, że klient pod wpływem jednego zdania może przestać myśleć o konkurencji. Drugi sposób pomaga drastycznie wyróżnić swój produkt, gdy pod wpływem jednego zdania stanie się wart nawet 100 razy więcej. Trzeci sposób w przejrzysty sposób demonstruje przełom w danej branży. Czwarty to zaskakująco prosty sposób na wzbudzenie zachwytu produktem. Do każdego sposobu podaję przynajmniej jeden konkretny przykład.
- Unikniesz pustych obietnic, co potężnie wzmocni Twoją wiarygodność. Gdy połączysz to z 11 elementami tworzącymi wiarygodność, klientom będzie bardzo trudno odrzucić Twoją ofertę.
- Zawsze będziesz wiedzieć co napisać lub powiedzieć klientowi, który myśli, że Twój produkt jest zbyt drogi. Kluczem jest pokazanie opłacalności zakupu. Jest to możliwe, gdy zademonsntrujesz MAT - Mentalny Atut Konkurencyjny. W ten sposób możesz wyróżnić każdy produkt lub usługę! A wystarczy mądrze odpowiedzieć tylko na jedno pytanie.
- Nauczysz się wykorzystywać do sprzedaży pragnienie klientów, by kupić jak najlepszy produkt za odpowiednią cenę. Więcej sprzedasz, gdy nauczysz się stawiać go na odpowiedniej półce mentalnej klienta.
- Dowiesz się, co pisać, gdy Twój produkt nie jest najlepszy, czyli w 99 przypadkach na 100.
- Przestaniesz sabotować swoją sprzedaż niewłaściwym porównywaniem swojego produktu z innymi. Zamiast tego nauczysz się wyróżniać go tym, co dla klienta najważniejsze w momencie zakupu.
- Nawet najlepszy produkt nie sprzeda się, gdy nie ma na niego klientów. Dlatego pokażę Ci, jak idealnie przypisywać produkty do klienta i sytuacji, w jakiej się znajduje. Poznasz metodę Dwóch Dopasowań, która odpowiada klientom na dwa pytania: dlaczego mam to w ogóle kupić i dlaczego u Ciebie?
Pierwsza lekcjagratis:
Zawsze możesz liczyć na moją pomoc
Jeśli pojawią się u Ciebie jakiekolwiek wątpliwości z tym jak zastosować daną lekcję w praktyce możesz zadać pytanie pod lekcją, a ja Cię naprowadzę na rozwiązanie. Nigdy nie zostaniesz sam(a) z problemem, zawsze możesz liczyć na moje wsparcie i pomoc. Na przykład:
Osobiście sprawdzę Twój tekst
Dla tych, co chcą mieć pewność, że dobrze przyswoili sobie nowy sposób pisania jest opcja sprawdzenia tekstu.
Robię to osobiście. Wiem, że wiele osób oferuje wsparcie grupy uczestników, którzy oceniają wspólnie teksty, ale ja to uważam za niezbyt dobre wyjście. Nie chodzi o to, by uzyskać wsparcie („Podoba mi się!”), ale fachową ocenę specjalisty. Oczywiście jeśli potrzebujesz tego, by inni poklepali Cię po ramieniu lub wyrażali swoje opnie o tym, co piszesz, ja to szanuję. Nic jednak nie zastąpi fachowej oceny.
By zapewnić sobie ocenę tekstu wybierz wersję PRO. Otrzymasz uwagi w takiej formie:
Chcesz jeszcze więcej?
Jeśli potrzebujesz dokładniejszych wskazówek, możemy Twój tekst skonsultować na żywo.
Możemy spotkać się na Google Meet i wyjaśnić wszystkie wątpliwości i poszukać wspólnie rozwiązania problemu, który nie daje Ci spokoju. Spotkanie trwa około 60 minut. Nie napiszę za Ciebie tekstu, ale dokładnie wyjaśnię, co poprawić i w jakim kierunku powinny iść zmiany. Napisałem ponad 10 000 najróżniejszych tekstów, robię to od 18 lat i podzielę się z Tobą moim doświadczeniem.
Jeśli chcesz skorzystać z konsultacji tekstu na żywo, wybierz wersję VIP.
Plan lekcji:
Gdzie i jak szukać słów, które stworzą Twoją nową ofertę? SZUKAĆ. Nie je tworzyć. Oto idea tego kursu. Jak ZNALEŹĆ odpowiednie słowa, zamiast godzinami siedzieć i jej wymyślać. Na co czekasz?
NOTKA DLA KLIENTÓW: ten kurs zawiera w sobie wcześniejsze: NIDAS i Puzycjonowanie produktu.
Wprowadzenie
Trafność
Wartość
Wiarygodność
Opłacalność
Supermarket marketingowy
Słoneczny marketing
Księżycowy marketing
Gwiezdny marketing
Wybór kategorii
Werbelizacja
Trafność – wybór
Co wolisz?
Oprócz samego kursu daję Ci do wyboru dwa rodzaje wsparcia. Dzięki nim już nigdy więcej nie będziesz się zastanawiać – czy ten tekst jest dobry, bo ja Ci szybko odpowiem na to pytanie i wyjaśnię, co zrobić, by był lepszy.
Psychostarter VIP
Pełne wsparcie po szkoleniu
- Nagrania video
- Nagrania audio (mp3)
- Transkrypcja nagrań w panelu
- Przewodnik w PDF
- Edytowalny przewodnik w DOCX
- Ocena 3 tekstów
- 60 minut konsultacji na Skype
Psychostarter PRO
Kurs z analizą i oceną tekstu
- Nagrania video
- Nagrania audio (mp3)
- Transkrypcja nagrań w panelu
- Przewodnik w PDF
- Edytowalny przewodnik w DOCX
- Ocena 1 tekstu
- 60 minut konsultacji na Skype
Psychostarter ECO
Sam kurs (wersja ekonomiczna)
- Nagrania video
- Nagrania audio (mp3)
- Transkrypcja nagrań w panelu
- Przewodnik w PDF
- Edytowalny przewodnik w DOCX
- Ocena tekstu
- 60 minut konsultacji na Skype
Psychostarter VIP
Pełne wsparcie po szkoleniu
- Nagrania video
- Nagrania audio (mp3)
- Transkrypcja nagrań w panelu
- Przewodnik w PDF
- Edytowalny przewodnik w DOCX
- Ocena 3 tekstów
- 60 minut konsultacji na Skype
Psychostarter PRO
Kurs z analizą i oceną tekstu
- Nagrania video
- Nagrania audio (mp3)
- Transkrypcja nagrań w panelu
- Przewodnik w PDF
- Edytowalny przewodnik w DOCX
- Ocena 1 tekstu
- 60 minut konsultacji na Skype
Psychostarter ECO
Sam kurs (wersja ekonomiczna)
- Nagrania video
- Nagrania audio (mp3)
- Transkrypcja nagrań w panelu
- Przewodnik w PDF
- Edytowalny przewodnik w DOCX
- Ocena tekstu
- 60 minut konsultacji na Skype