Co Ci to da?

Audyt copywriterski

1. Odpowiada na pytanie: czy da się poprawić stronę i jak by to mogło wyglądać?

2. Pomaga podjąć decyzję o współpracy – w trakcie spotkania na żywo pokazuję, co o jak bym zmienił/napisał/poprawił i jako zleceniodawca jesteś w stanie ocenić, czy to jest to, czego potrzebujesz i szukasz.

Co mogę dla Ciebie sprawdzić:

To, na czym znam się najlepiej: każdy tekst. Ale nie pod kątem poprawności gramatycznej i ortograficznej, tylko sprzedażowej. Tylko weź pod uwagę, że czym innym jest sprawdzenie i sugestie zmian, a czym innym napisanie nowego tekstu.

Najczęściej sprawdzam:

  • Strony internetowe. Dowiesz się na ile faktycznie strona realizuje cel: pozyskanie klienta.
  • Newslettery i treści e-maili. Moim zdaniem każdy e-mail i newsletter ma prowadzić klienta do zakupu.
  • Materiały i treści promocyjne. Dowiesz się, czego brakuje Twoim ulotkom, katalogom i innym treściom.
  • Content Marketing. Jeśli publikujesz artykuły, to po to, by zdobywały klientów? Sprawdzę je.

Ile to kosztuje?

Każdy audyt ma swoją cenę. Brak działania kosztuje jednak zawsze więcej.

Wyślij mi teraz adres swojej witryny do audytu copywriterskiego lub materiały do oceny na adres e-mail: darek@dynanet.pl W ciągu 24 godzin prześlę Ci wycenę na podany adres e-mail. Wtedy podejmiesz decyzję.

Jak to wygląda w praktyce?

01

Analiza sytuacji

Zanim cokolwiek sprawdzę, przesyłam zestaw pytań marketingowych, który pomoże mi ustalić miejsce firmy i produktu na rynku oraz cele, jakie ma realizować strona.
02

Aanaliza tekstów

Po otrzymaniu odpowiedzi, w ich kontekście analizuję wskazane strony lub całą witrynę. Znajdę "dziury", przez które uciekają Ci klienci z pieniędzmi. Odkryję, dlaczego nie czytają Twoich e-maili. Czemu ulotki nie działają, a broszury lądują od razu w koszu na śmieci.
03

Sesja na żywo

Zamiast wysyłać suche informacje, na żywo i z pełnym zaangażowaniem wyjaśnię Ci każdy szczegół. Na bieżąco zadajesz pytania i otrzymujesz konkretne odpowiedzi.
04

Opcja: nowe teksty

Jeśli po audycie zlecisz mi napisanie tekstów - opłacona faktura za audyt stanie się zaliczką na poczet tego zlecenia. Zamów audyt i sprawdź, czego jeszcze brakuje Twojej stronie. Potem zdecyduj, czy chcesz ją poprawiać samodzielnie, czy z moją pomocą.

Chcesz taki content audyt? Napisz do mnie e-mail na adres: darek@dynanet.pl

Czy warto? odpowiedź jednego z klientów:

Skorzystałem z usługi audytu strony internetowej wykonanej przez Pana Darka. Przed podjęciem decyzji o współpracy miałem kilka obiekcji, a główna związana była z tym, czy płacąc z góry na pewno otrzymam to, po co się zgłosiłem. Czy po konferencji będę wiedział jak zmienić stronę, aby osiągnąć zamierzony efekt?

Po kilku dniach analizy wybranych podstron przez Pana Darka umówiliśmy się na godzinną konferencję, która w rzeczywistości potrwała 1:45 h. Miałem wiele pytań, było trochę polemiki i bardzo doceniam fakt, że Pan Dariusz poświęcił mi dokładnie tyle czasu na wnikliwą analizę, ile było potrzebne. Nie pospieszał, nie musieliśmy omawiać niczego „po łebkach”.

Dzięki poczynionym notatkom i bardzo konstruktywnej rozmowie wiem już jakie błędy zostały popełnione, które konkretnie obszary wymagają zmian, a co dla mnie najważniejsze, ponieważ wiązało się z moją obiekcją, wiem również w jaki sposób dokonać zmian, aby przyniosły oczekiwany efekt. Wiele spostrzeżeń Pana Darka popartych było wynikami badań i wiedzą z zakresu psychologii. Audyt dotyczył nie tylko tekstów, ale także motywów graficznych, kolorystyki, wyglądu formularza wyceny i kilku aspektów, które moim zdaniem są równie istotne, co sam przekaz językowy.

Po skorzystaniu z usługi audytu jestem na tyle zadowolony z jej jakości, że postanowiłem zlecić Panu Darkowi napisanie części tekstów na naszą stronę internetową.
Piotr Gabor
wspówłaściciel www.alingua.pl
Chcesz się nauczyć samemu oceniać teksty i stron?

Pomogą Ci te kursy:

Poniżej trzy kursy online dostępne od ręki w wersji wideo, audio i tekstowej.  Jeśli chcesz uczyć się (albo pracowników) bez wyjazdów i w swoim tempie, polecam te kursy: 

Siła Strony
Albo szybko nauczysz się włączać zielone światło w głowie klienta, albo on szybko opuści Twoją wypieszczoną stronę Internetową. Co wolisz?
Czytaj więcej
6 stopni sprzedaży
Nauka pisania bardzo skutecznych tekstów sprzedażowych z wykorzystaniem 6 podstawowych pytań klientów.
Czytaj więcej
Siła Wyrazu
Podstawowy kurs pisania tekstów, które zaciekawią oraz zainteresują klientów i mogą ich doprowadzić do zamówienia. Od tego wszystko się zaczyna.
Czytaj więcej