01
Analiza sytuacji
Zanim cokolwiek sprawdzę, przesyłam zestaw pytań marketingowych, który pomoże mi ustalić miejsce firmy i produktu na rynku oraz cele, jakie ma realizować strona.
02
Aanaliza tekstów
Po otrzymaniu odpowiedzi, w ich kontekście analizuję wskazane strony lub całą witrynę. Znajdę "dziury", przez które uciekają Ci klienci z pieniędzmi. Odkryję, dlaczego nie czytają Twoich e-maili. Czemu ulotki nie działają, a broszury lądują od razu w koszu na śmieci.
03
Sesja na żywo
Zamiast wysyłać suche informacje, na żywo i z pełnym zaangażowaniem wyjaśnię Ci każdy szczegół. Na bieżąco zadajesz pytania i otrzymujesz konkretne odpowiedzi.
04
Opcja: nowe teksty
Jeśli po audycie zlecisz mi napisanie tekstów - opłacona faktura za audyt stanie się zaliczką na poczet tego zlecenia. Zamów audyt i sprawdź, czego jeszcze brakuje Twojej stronie. Potem zdecyduj, czy chcesz ją poprawiać samodzielnie, czy z moją pomocą.