Czym naprawdę jest Biblia Copywritingu?
„Na tych 191 stronach umieściłeś taką ilość wiedzy i pigułkę umiejętności sprzedażowej, której nie wyniosłem z żadnej firmy, w której pracowałem dotychczas. A zaczynałem naukę sprzedaży w dużych, ogólnopolskich korporacjach.” Marek Opaska
"Ta książka nie jest książką do czytania. To nie jest książka na miły wieczór przy herbacie. Nie czyta się jej przed snem by spokojnie spać. Ta książka to uderzenie adrenaliny podczas sprintu, to porażenie prądem w najczulszą część nas czyli Ego. To gotowy przepis jak działać. Czytanie to tylko część tego co oferuje ta książka. To podręcznik w którym jest gotowy zestaw ćwiczeń. Ta książka zmusi cię do działania. Dzięki niej zrozumiesz, że aby zostać copywiterem trzeba wyjść ze strefy komfortu i zmierzyć się z własnymi ograniczeniami. Ta książka uwolni twoją głowę, nastawi ją na nowy właściwy kurs jakim są teksty sprzedażowe - skuteczne teksty sprzedażowe i praca nad nimi. Praca to jest właściwa definicja tej książki. Tak więc jeśli szukasz czegoś "do poczytania" to źle trafiłeś." - Jedna z opinii o książce. A poniżej więcej: