Copywriting kursy online i szkolenia. Copywriting kursy online i szkolenia.
  • Start
  • O mnie
  • Blog
  • Szkolenia
  • Kursy online
  • Usługi
  • Newsletter
  • VOD (zaloguj)
Kurs online (vod)

Klient sam pyta co kupić, czy może być lepiej?

Masz klientów z LinkedIn?

A chcesz mieć ich więcej?

Oto 7 kroków do osoby otwartej na zakup na LinkedIn. proste działania, dające prawie natychmiastowe rezultaty. Nie musisz być osobą znaną ani mieć tysięcy w kontaktach, bo działasz według schematu 1 na 1.

Do stycznia 2021 myślałem, że LinkedIn to portal sztywniaków z korporacji na który szkoda mojego czasu. Szybko zmieniłem zdanie. I dzięki siedmiu prostym działaniom zdobyłem 56 leadów - bezpośredni kontakt do fajnych osób, które można poprowadzić do zakupu droższych produktów za pomocą komunikatora. Chcesz, żebym Ci pokazał, jak to zrobiłem?

Tylko żeby było jasne - mówimy o leadach, nie klientach. O samej sprzedaży powiem w drugiej części, gdy dopracuję jej schemat. Ale już tu niektóre osoby same mnie pytają, co mogę im zaoferować!

Drugie zastrzeżenie jest takie - to nie jest magiczna metoda. Wdrażanie tego schematu komunikacji zajmowało mi w sumie około godziny dziennie od poniedziałku do piątku. 10 minut pisania posta, a potem odpisywanie na komentarze w ciągu dnia. Każdy z tych komentarzy dawał mi okazję do sprzedaży, ale nie na forum, tylko prywatnie, w wiadomościach LinkedIn, gdzie śmiało mogłem napisać do takiej osoby i odwołać się do jej słów.

Pokażę Ci moje posty, komentarze i konwersacje. Z tą wiedzą będziesz w stanie stworzyć swój schemat komunikacji, pomagający nawiązać kontakt z fajnymi osobami. Moim zdaniem działa to w każdej branży, choć sprawdziłem tylko kilkanaście, bo nie da się wszystkich.

Przykład, jak to może wyglądać:

9:58 - zaproszenie do kontaktu. Po jego przyjęciu kilka pierwszych zdań z bardzo miłą osobą i po 11 minutach takie słowa:

A jak to wygląda u innych?

Opinia o LinkedIn Leads
7 kroków do osoby otwartej na zakup na LinkedIn

Plan lekcji:

Nie czekaj ruch na klienta. Pozytywnie go zaskocz osobistym kontaktem. Gdy zrobisz to dobrze, sam zacznie pytać o to, co możesz mu sprzedać. Pasuje Ci taki marketing?

Tu pasuje słynne zdanie: "To jest mały krok dla człowieka, ale wielki skok dla ludzkości." Wszystko zaczyna się od prostego planu działania, który ma tylko 3 punkty (słownie: trzy). Ale najpierw musi paść jedno słowo...
Zwrot przez rufę
Najważniejszy punkt programu: co pisać na LinkedIn, by zaciekawić i zainteresować sobą? Tak, chodzi o Ciebie, bo to portal do budowania kontaktów, a nie supermarket.
Patent sternika
Jak pokonać bezwładność czytelników, żeby stali się bardziej aktywnymi uczestnikami Twoich działań. Bez tego nie zdobędziesz odpowiedniego zasięgu dla swoich postów.
Fordewind
Co zrobić, gdy masz za mało osób w sieci, by nabrać rozpędu i dopłynąć tam, gdzie chcesz? Ta metoda działa od zera - nawet gdy jeszcze nikt Cię nie obserwuje ani nie lubi. Ja osiągnąłem 100% pozytywnych odpowiedzi na zaproszenie do kontaktu.
Wiosłowanie
Jak pobudzać kontakty w sieci do czytania i działania? Z zewnątrz wygląda jak magia, a to tylko jedno proste działanie.
Dzwon okrętowy
Najbardziej kontrowesryjne działanie na LinkedIn. Mówią, że to samo zło. Ja mówię: głupio tego nie robić tego, skoro działa! Tak zdobyłem lepszą połowę leadów.
Zarzucanie sieci
Sprzedawaj, gdy inni myślą, że tylko dzielisz się wiedzą. Niewidoczna i bardzo bezpieczna metoda prowadzenia Twoich aktywnych kontaktów do zakupu. To tu najczęściej pada pytanie: co możesz mi zaproponować?
Mesa kapitańska

16 lat

praktyki pisania tekstów biznesowych

11 lat

praktyki na rynku szkoleniowym

+10000

napisanych e-maili i tekstów sprzedażowych

+50

stworzonych specjalistycznych kursów
Dlaczego warto kupić ode mnie

Ciągle sprzedaję

Utrzymuję się z tego, co sprzedam, więc ani na chwilę nie tracę z oczu faktu, że każdy tekst musi ostatecznie prowadzić do zamówienia. Tego uczę na swoich szkoleniach. Nie "ładnego" pisania. Tylko tworzenia skutecznych biznesowo tekstów. Bo czego nauczy o sprzedaży nauczyciel, który sam tego nie robi?
Nie można już nabyć tego kursu

Kurs dostępny tylko w archiwum Słowny Sprzedawca

Kliknij i zobacz całość >>

Chcesz zobaczyć WSZYSTKIE psychokursy copywritingu? KLIKNIJ i zobacz, co możesz z nimi napisać >>

SŁOWO DAJĘ, ZYSKI ROSNĄ! To znaczy, że strona Dynanet.pl powstała po to, by uczyć lepiej pisać i sprzedawać. Znajdziesz tu praktyczne kursy copywriterskie. Możesz też zamówić indywidualne szkolenie lub konsultacje.

Jakie kursy z copywritingu online mogę Ci zaproponować?

  • Psychostarter
  • Psychostrategia
  • Psychoidea
  • Psychoresearch
  • Psychoreklamy
  • Psychowriting
  • Psychopage
  • Psyhompage
  • Psychopis
  • Psychoredakcja
  • Psychomaile
  • Psychoteksty
  • Psychobranding
  • Social Matrix
  • Short Message Selling
  • Content Creator

Chcesz poradnik i newsletter?

Zobacz bezpłatny poradnik i newsletter >>

Zasady współpracy z copywriterem >>

Regulamin sklepu Dynanet.pl >>

Polityka prywatności serwisu Dynanet.pl >>

darek@dynanet.pl Odpowiadam w ciągu 24 godzin
501 161 491 W godzinach: 8:00 - 16:00