Copywriting kursy online i szkolenia. Copywriting kursy online i szkolenia.
  • Start
  • Psychoblog
  • Szkolenia
  • Psychokursy
  • Usługi
  • Psycholetter
  • VOD (zaloguj)
Kurs online (vod)

Klient sam pyta co kupić, czy może być lepiej?

Masz klientów z LinkedIn?

A chcesz mieć ich więcej?

Oto 7 kroków do osoby otwartej na zakup na LinkedIn. proste działania, dające prawie natychmiastowe rezultaty. Nie musisz być osobą znaną ani mieć tysięcy w kontaktach, bo działasz według schematu 1 na 1.

Do stycznia 2021 myślałem, że LinkedIn to portal sztywniaków z korporacji na który szkoda mojego czasu. Szybko zmieniłem zdanie. I dzięki siedmiu prostym działaniom zdobyłem 56 leadów - bezpośredni kontakt do fajnych osób, które można poprowadzić do zakupu droższych produktów za pomocą komunikatora. Chcesz, żebym Ci pokazał, jak to zrobiłem?

Tylko żeby było jasne - mówimy o leadach, nie klientach. O samej sprzedaży powiem w drugiej części, gdy dopracuję jej schemat. Ale już tu niektóre osoby same mnie pytają, co mogę im zaoferować!

Drugie zastrzeżenie jest takie - to nie jest magiczna metoda. Wdrażanie tego schematu komunikacji zajmowało mi w sumie około godziny dziennie od poniedziałku do piątku. 10 minut pisania posta, a potem odpisywanie na komentarze w ciągu dnia. Każdy z tych komentarzy dawał mi okazję do sprzedaży, ale nie na forum, tylko prywatnie, w wiadomościach LinkedIn, gdzie śmiało mogłem napisać do takiej osoby i odwołać się do jej słów.

Pokażę Ci moje posty, komentarze i konwersacje. Z tą wiedzą będziesz w stanie stworzyć swój schemat komunikacji, pomagający nawiązać kontakt z fajnymi osobami. Moim zdaniem działa to w każdej branży, choć sprawdziłem tylko kilkanaście, bo nie da się wszystkich.

Przykład, jak to może wyglądać:

9:58 - zaproszenie do kontaktu. Po jego przyjęciu kilka pierwszych zdań z bardzo miłą osobą i po 11 minutach takie słowa:

A jak to wygląda u innych?

Opinia o LinkedIn Leads
7 kroków do osoby otwartej na zakup na LinkedIn

Plan lekcji:

Nie czekaj ruch na klienta. Pozytywnie go zaskocz osobistym kontaktem. Gdy zrobisz to dobrze, sam zacznie pytać o to, co możesz mu sprzedać. Pasuje Ci taki marketing?

Tu pasuje słynne zdanie: "To jest mały krok dla człowieka, ale wielki skok dla ludzkości." Wszystko zaczyna się od prostego planu działania, który ma tylko 3 punkty (słownie: trzy). Ale najpierw musi paść jedno słowo...
Zwrot przez rufę
Najważniejszy punkt programu: co pisać na LinkedIn, by zaciekawić i zainteresować sobą? Tak, chodzi o Ciebie, bo to portal do budowania kontaktów, a nie supermarket.
Patent sternika
Jak pokonać bezwładność czytelników, żeby stali się bardziej aktywnymi uczestnikami Twoich działań. Bez tego nie zdobędziesz odpowiedniego zasięgu dla swoich postów.
Fordewind
Co zrobić, gdy masz za mało osób w sieci, by nabrać rozpędu i dopłynąć tam, gdzie chcesz? Ta metoda działa od zera - nawet gdy jeszcze nikt Cię nie obserwuje ani nie lubi. Ja osiągnąłem 100% pozytywnych odpowiedzi na zaproszenie do kontaktu.
Wiosłowanie
Jak pobudzać kontakty w sieci do czytania i działania? Z zewnątrz wygląda jak magia, a to tylko jedno proste działanie.
Dzwon okrętowy
Najbardziej kontrowesryjne działanie na LinkedIn. Mówią, że to samo zło. Ja mówię: głupio tego nie robić tego, skoro działa! Tak zdobyłem lepszą połowę leadów.
Zarzucanie sieci
Sprzedawaj, gdy inni myślą, że tylko dzielisz się wiedzą. Niewidoczna i bardzo bezpieczna metoda prowadzenia Twoich aktywnych kontaktów do zakupu. To tu najczęściej pada pytanie: co możesz mi zaproponować?
Mesa kapitańska

16 lat

praktyki pisania tekstów biznesowych

11 lat

praktyki na rynku szkoleniowym

+10000

napisanych e-maili i tekstów sprzedażowych

+50

stworzonych specjalistycznych kursów
Dlaczego warto kupić ode mnie

Ciągle sprzedaję

Utrzymuję się z tego, co sprzedam, więc ani na chwilę nie tracę z oczu faktu, że każdy tekst musi ostatecznie prowadzić do zamówienia. Tego uczę na swoich szkoleniach. Nie "ładnego" pisania. Tylko tworzenia skutecznych biznesowo tekstów. Bo czego nauczy o sprzedaży nauczyciel, który sam tego nie robi?
Wybierz najlepszą wersję dla siebie

Co wolisz?

Oprócz samego kursu daję Ci do wyboru dwa rodzaje wsparcia. Dzięki nim już nigdy więcej nie będziesz się zastanawiać – czy ten tekst jest dobry, bo ja Ci szybko odpowiem na to pytanie i wyjaśnię, co zrobić, by był lepszy.

LinkedIn Leads VIP

Pełne wsparcie po szkoleniu

799 zł
  • Nagrania video
  • Nagrania audio (mp3)
  • Transkrypcja nagrań w panelu
  • PDF ze streszczeniem
  • Ocena 3 tekstów
  • 60 minut konsultacji na Skype
Zamawiam >>

LinkedIn Leads PRO

Kurs z analizą i oceną tekstu

297 zł
  • Nagrania video
  • Nagrania audio (mp3)
  • Transkrypcja nagrań w panelu
  • PDF ze streszczeniem
  • Ocena 1 tekstu
  • 60 minut konsultacji na Skype
Zamawiam >>

LinkedIn Leads ECO

Sam kurs (wersja ekonomiczna)

197 zł
  • Nagrania video
  • Nagrania audio (mp3)
  • Transkrypcja nagrań w panelu
  • PDF ze streszczeneim
  • Ocena tekstu
  • 60 minut konsultacji na Skype
Zamawiam >>
Chcesz zobaczyć WSZYSTKIE psychokursy copywritingu? KLIKNIJ i zobacz, co możesz z nimi napisać >>

SŁOWO DAJĘ, ZYSKI ROSNĄ! To znaczy, że strona Dynanet.pl powstała po to, by uczyć lepiej pisać i sprzedawać. Znajdziesz tu praktyczne kursy copywriterskie. Możesz też zamówić indywidualne szkolenie lub konsultacje.

Jakie kursy z copywritingu online mogę Ci zaproponować?

  • Psychostarter
  • Psychoreklamy
  • Psychowriting
  • Psychopage
  • Psyhompage
  • Psychoredakcja
  • Psychomaile
  • Psychobranding
  • Social Matrix
  • Cud Marketingowy
  • Short Message Selling
  • LinkedIn Leads
  • Pieniądze albo Życie!

Chcesz poradnik i newsletter?

Zobacz bezpłatny poradnik i newsletter >>

Zasady współpracy z copywriterem >>

Regulamin sklepu Dynanet.pl >>

Polityka prywatności serwisu Dynanet.pl >>

darek@dynanet.pl Odpowiadam w ciągu 24 godzin
501 161 491 W godzinach: 8:00 - 16:00
Potrzebujemy Twojej zgody:
Na tej stronie używamy "ciasteczek". Dzięki nim strona zapamiętuje Twoje preferencje i wybory. Kliknij “Akcepruję wszystkie”, by zezwolić stronie na używanie wszystkich ciasteczek. Jeśli chcesz je wybierać pojedynczo, kliknij "Cookie Settings" .
Wybierz ciasteczka do akceptacjiAkceptuję wszystkie
Manage consent

Privacy Overview

This website uses cookies to improve your experience while you navigate through the website. Out of these, the cookies that are categorized as necessary are stored on your browser as they are essential for the working of basic functionalities of the website. We also use third-party cookies that help us analyze and understand how you use this website. These cookies will be stored in your browser only with your consent. You also have the option to opt-out of these cookies. But opting out of some of these cookies may affect your browsing experience.
Necessary
Always Enabled
Necessary cookies are absolutely essential for the website to function properly. These cookies ensure basic functionalities and security features of the website, anonymously.
CookieDurationDescription
cookielawinfo-checkbox-analytics11 monthsThis cookie is set by GDPR Cookie Consent plugin. The cookie is used to store the user consent for the cookies in the category "Analytics".
cookielawinfo-checkbox-functional11 monthsThe cookie is set by GDPR cookie consent to record the user consent for the cookies in the category "Functional".
cookielawinfo-checkbox-necessary11 monthsThis cookie is set by GDPR Cookie Consent plugin. The cookies is used to store the user consent for the cookies in the category "Necessary".
cookielawinfo-checkbox-others11 monthsThis cookie is set by GDPR Cookie Consent plugin. The cookie is used to store the user consent for the cookies in the category "Other.
cookielawinfo-checkbox-performance11 monthsThis cookie is set by GDPR Cookie Consent plugin. The cookie is used to store the user consent for the cookies in the category "Performance".
viewed_cookie_policy11 monthsThe cookie is set by the GDPR Cookie Consent plugin and is used to store whether or not user has consented to the use of cookies. It does not store any personal data.
Functional
Functional cookies help to perform certain functionalities like sharing the content of the website on social media platforms, collect feedbacks, and other third-party features.
Performance
Performance cookies are used to understand and analyze the key performance indexes of the website which helps in delivering a better user experience for the visitors.
Analytics
Analytical cookies are used to understand how visitors interact with the website. These cookies help provide information on metrics the number of visitors, bounce rate, traffic source, etc.
Advertisement
Advertisement cookies are used to provide visitors with relevant ads and marketing campaigns. These cookies track visitors across websites and collect information to provide customized ads.
Others
Other uncategorized cookies are those that are being analyzed and have not been classified into a category as yet.
SAVE & ACCEPT