
Sprzedaż w Internecie robi się sama!
Przed Tobą sprawdzony system tworzenia tekstów marketingowych. Jeśli pozwolisz mu podyktować Ci to, co napiszesz, masz dużą szansę sprzedać co chcesz.
Umieść te słowa na stronie firmowej, w reklamie, poście, newsletterze, a nawet artykule, a one będą za Ciebie non stop sprzedawać.
Znalezienie odpowiednich słów to cel i marzenie każdego marketera.
Chodzi o to, by trafić prosto w potrzeby klienta. Tak, by szybko zrozumiał, że Twój produkt lub usługa to nalepsze, co go mogło spotkać w życiu. I był gotów zapłacić każdą cenę… Jedna taka trafiona kampania może ustawić marketing w firmie na wiele lat.
Do tej pory tylko tylko niektórzy ludzie pisali tak dobrze, że mieli z tego spore pieniądze. Większość ma tylko stres:
- Nie wiem jak zacząć…
- Nie wiem, co napisać, by przekonać do zakupu…
- Nie wiem, czy nie za mało/za dużo tego tekstu…
- Znowu w życiu mi nie wyszło...
Pożegnaj stres. Przywitaj nowych klientów i pieniądze! Jak to możliwe?
Zamiast uczyć się latami pisania tekstów sprzedażowych daj sobie je podyktować. Otrzymasz trzy zestawy pytań. Twój następny tekst powstanie po prostu z odpowiedzi. Nic nie musisz wymyślać, a nawet pisać - odpowiedzi możesz nagrać, a potem po prostu przepisać i zredagować.
Skąd pewność, że to działa?
W 2016 roku Marek Jankowski zaprosił mnie do podcastu Mała Wielka Firma. Rozmawialiśmy o pisaniu skutecznych tekstów sprzedażowych. Marek zapytał mnie, czy mogę dać słuchaczom jakieś proste narzędzie, dzięki któremu nawet amator będzie mógł napisać skuteczny tekst.
Długo myślałem, co mogę zaproponować. Jestem copywriterem od 2006 roku i wiele lat zajęło mi doskonalenie swoich umiejętności. Jedynym sposobem na to, by ktoś bez doświadczenia napisał skuteczny tekst było dyktowanie, co ma napisać. Ale jak dyktować tekst sprzedażowy kilku tysiącom ludzi z różnymi produktami i usługami? Mogłem zrobić tylko jedno. Dać pytania, które ja zadaję sobie przy pisaniu, by każdy pisał o swoim produkcie w uporządkowany sposób.
Jak to działa? Po pewnym czasie Marek pokazuje mi post jednego z uczestników podcastu, który wykorzystał moje pytania:

Masz coś do sprzedania? Chcesz szybko napisać skuteczny tekst, bez uczenia się zasad copywriitngu - pod moje dyktando? Uzyj tych samych pytań, które doprowdziły do szybkiej sprzedaży domu.
A jeśli człowiek bez doświadczenia w sprzedaży może stworzyć skuteczny tekst ogłoszenia, reklamy, opisu, który sprzedaje dom (po kilku nieudanych próbach), to co z tym osiągnie ktoś bardziej zaawansowany w marketingu i sprzedaży?
Max sprzedaży pomoże każdemu napisać skuteczny tekst. Skoro można tak było sprzedać nieruchomość, to pewnie można wszystko.
Czego nowego się dowiesz?
- Poznasz dwa słowa, które zmienią ignorowanie w silne zainteresowanie. To będzie niebiznesowa obietnica, która rozwija biznes. Daje coś, czego się nie spodziewasz, ale klienci tylko na to czekają.
- Dlaczego "zaspokajanie potrzeb" klienta to mit, który bardziej szkodzi sprzedaży, niż jej pomaga? Jeśli tylko zaspokajasz potrzeby klienta - w każdej chwili ktoś inny może to dla klienta zrobić, łatwo Cię zastąpić. Jeśli jednak piszesz o rzeczy na "M", wartość tego, co sprzedajesz nagle wzrasta i Twój produkt staje się jedyny w swoim rodzaju. (Czytaj: dużo za niego zapłacą.)
- O czym nigdy nie pisać w tekście sprzedażowym, bo to od razu odrzuca klienta od zakupu? A sprzedawcy je właśnie wciskają - uwolnij się od tego.
- Jak Google pomoże Ci w sprzedaży? Nie chodzi o reklamy ani wysokie pozycje strony w TOP10.
- Pytania, które ratują tyłek. Dzięki nim przestajesz pisać o bzdurach i rzeczach odstraszających klientów od zakupu, a zaczynasz o tym, co ich naprawdę interesuje.
- Kiedy "prawda" o produkcie przeszkadza w sprzedaży? Zamiast niej napisz to…
- Poznaj relatywizm marketingowy. Nie jest ważne, czy produkt jest dobry, czy zły, czy jest drogi, czy tani. Klienta nie bardzo interesuje, czy "nasza firma funkcjonuje od 100 lat", nie interesuje go, czy to jest wykonane z tego, czy z tamtego. Ważne jest, czy klient widzi, że…. (Nic więcej, tylko to.)
- Co to znaczy, że informacje nie sprzedają? Jeśli tak jest, to jaką rolę spełniają w tekstach sprzedażowych? Dużo pytań - jedna prosta odpowiedź.
- Jak uniknąć błędu skierowania oferty do "Nikogo"? Wtedy "nikt" nie kupuje.
- Metoda podawania konkretów w formie liczb, która jest niestety bezużyteczna w sprzedaży, a stosuje ją prawie każdy… Klienci na to nie reagują z jednego, błahego powodu.
- Możesz mieć gorszy produkt i dawać mniejsze "korzyści" z zakupu, ale jeśli spełnisz ten jeden warunek, klient kupi od Ciebie.
- Jak zmienić opis produktu - bez żmiany cen - by klient zaczął go postrzegać jako znacznie lepszy niż nawet najlepszy produkt konkurencji?
- Jaka subtelna różnica w opisie produktu jest w stanie spalić ofertę w ciągu kilku pierwszych sekund czytania?
- Jeden błąd, przez który konkurencja może łatwo przechwycić Twojego klienta. Jeśli Ty mu tego nie dasz, oni staną się następnym logicznym wyborem.
- Jakie pytanie stwarza tak silną potrzebę w umyśle klienta, że zaczyna sobie porównywać Twój produkt z innymi i wychodzi na Twoją korzyść..?
- Brutalna prawda o obiekcjach klientów i partyzancki sposób ich rozbrojenia. Jeśli tego nie zrobisz, one zalęgną się w głowie klienta i nie pozwolą mu na zakup nawet najlepszego produktu.
- Kiedy włączają się wątpliwości klienta i jak ich uniknąć za pomocą jednego obrazu słownego?
- Najważniejszy element promocji, który pomaga klientom podjąć szybką deczyję o zakupie. Nie jest to niska cena - ona może nawet przeszkadzać! Dwa przykłady, które wszystko wyjaśnią.
To tylko mały przedsmak tego, co znajdziesz w tym skondensowanym merytorycznie mini kursie. Zaskoczy Cię sposób prowadzenia tego szkolenia.
Skąd pewność, że to Ci pomoże szybko pisać skuteczniejsze teksty marketingowe?
Znany jestem z tego, że uczę samych konkretów:



Ale tym razem chyba przesadziłem:

Wiem jak pisać:
Łatwo sprawdzić, jak piszę i czy się na tym znam. Jestem autorem dwóch bestesellerów i współautorem trzeciego. A jeśli już masz jedną z moich książek, to dzięki Maksowi Sprzedaży odkryjesz zupełnie nowe sposoby pisania bardzo skutecznych tekstów.

Siła Lucyfera

Biblia copywritingu

Biblia e-biznesu 3
Plan lekcji:
Zamiast uczyć się latami pisania tekstów sprzedażowych daj sobie je podyktować. Otrzymasz trzy zestawy pytań. Twój następny tekst powstanie po prostu z odpowiedzi. Nic nie musisz wymyślać, a nawet pisać – odpowiedzi możesz nagrać, a potem po prostu przepisać i zredagować.


Siła Reakcji (kurs vod)


Rentgen w oczach (nagranie webinaru)


Brief marketingowy (PDF)


Wykład z Krakowa

