Czego nie napiszesz, to się zamieni w większą sprzedaż? Pomogą Ci te 4 słowa:
Czy to nie okropne, że nie znajdujemy właściwych słów na opisanie produktu lub usługi w momencie, gdy ich najbardziej potrzebujemy?
Czasem te słowa pojawiają się po czasie. Często przypadkowo, ale już jest za późno… nie było ich wtedy, gdy trzeba było napisać coś naprawdę ważnego.
Minął kluczowy moment i nie wróci. Wiele od tego zależało, ale to już przeszłość.
Czy pozostaje nam tylko pogodzenie się z tym, że w tej najważniejszej chwili swojego życia nie byliśmy w stanie sprostać zadaniu?
A gdyby te kluczowe słowa pojawiały się we właściwym momencie, w chwili, gdy ich najbardziej potrzebujesz?
Wiesz pewnie, jak to jest, gdy czytasz lub słyszysz jakieś zdanie i nagle czujesz eksplozję emocji?
Takich słów szukasz dla swojego tekstu
Gdy szukasz słów do oferty, starasz się odpowiedzieć na kilka ważnych pytań:
- Co mam dla klienta?
- Jaki problem to rozwiązuje?
- Czym się wyróżnia ten produkt lub usługa?
- Co klient będzie z tego miał?
Wiesz, że dobra odpowiedź na jedno z Tych pytań odpali emocje - w Tobie i kliencie. Tobie nagle będzie się lepiej pisało. Klient poczuje: to jest to.
Więc gapisz się w ekran lub kartkę, ale nie możesz nic wymyślić. Wiesz, czego Ci potrzeba, ale żadne sensowne słowa nie przychodzą Ci do głowy.
Gdy ten stan zawieszenia trwa za długo, pojawiają się emocje, ale nie te, na które czekasz!
- Rodzi się frustracja - musisz coś napisać, ale brakuje Ci pomysłu. "Czas leci, a tu nic, no przecież muszę coś napisać…"
- Pojawia się zwątpienie: "czy ja w ogóle jestem w stanie o tym napisać coś wartościowego?" Przez to w Twoich słowach brakuje pewności….
- Na koniec przychodzi rezygnacja: "trudno, coś napiszę, choć wiem, że to nie jest to… Wyniki nie będą powalające, może trzeba ograniczyć swoje oczekiwania i pogodzić się z losem?"
Nikt dotąd nie wynalazł jednego skutecznego sposobu na pisanie. Różne kursy i szkolenia kładą nacisk na różne elementy.
Postanowiłem dać Ci jeden kurs, który mówi tych wszystkich elementach w jednym miejscu.
Pomogę Ci w jednym kursie znaleźć odpowiedzi na te cztery najważniejsze pytania:
- Co mam dla klienta?
- Jaki problem to rozwiązuje?
- Czym się wyróżnia ten produkt lub usługa?
- Co klient będzie z tego miał?
Zobaczysz, jak w ciekawy sposób pokazać, że to co, masz jest Nowe, Inne od tego, co klienta zna, jak się wyróżnia na tle konkurencji i co będzie z tego miał.
Ten kurs to narzędzie wielokrotnego użytku. Nie jednorazówka, którą wyrzucisz po pierwszym użyciu. Za każdym razem, gdy chcesz napisać coś ekscytującego o produkcie lub usłudze, które wydają się takie zwykłe, z pomocą przyjdą Ci cztery słowa NIDASA.
Plan lekcji:
Gdzie i jak szukać słów, które stworzą Twoją nową ofertę? SZUKAĆ. Nie je tworzyć. Oto idea tego kursu. Jak ZNALEŹĆ odpowiednie słowa, zamiast godzinami siedzieć i jej wymyślać. Na co czekasz?