Copywriting kursy online i szkolenia. Copywriting kursy online i szkolenia.
  • Start
  • Psychoblog
  • Szkolenia
  • Psychokursy
  • Usługi
  • Psycholetter
  • VOD (zaloguj)

Chcesz pisać jak najskuteczniejszy copywriter nie będąc nim - teraz ani nigdy?

To najbardziej niezwykła szkoła na świecie....

Nie uczysz się, a umiesz! Nie wkuwasz materiału, bo on sam wchodzi Ci do głowy.  Nie jesteś asem języka, a Twoje słowa skłaniają tysiące klientów do zakupu. 

Taki zestaw instrukcji pomoże wystartować początkującym.  Zaawansowanym zaś pomoże nie zwariować od nadmiaru wiedzy. Sama esencja copywritingu.

Dzięki temu każdy - zaznaczam to, że KAŻDY - może zwykły tekst szybko zmienić w tekst sprzedażowy.

Jakim cudem Nowa Szkoła Copywritingu nie wymaga nauki, a prowadzi do dużej sprzedaży? Instrukcje są tak proste, że w lot zrozumiesz, o co chodzi. Do pisania używasz codziennego języka - bez udziwnień i komplikacji. Każdy tekst skupia się tylko na jednym celu - prowadzeniu klienta do zakupu. Nie ma bata, musi Ci się udać 🙂

Co dajeNowa Szkoła Copywritingu?

01.

Łatwiejsze pozyskiwanie klientów

Jest tyle miejsc, gdzie możesz dziś zacząć konwersację marketingową, by doprowadzić klienta do zamówienia. By dobrze zacząć czasem wystarczy jedno odpowiednie zdanie! Nawet nie musisz go wymyślać od zera, bo dam Ci mnóstwo inspiracji!
02.

Sprzedaż zamiast przestoju

Wystarczy zacząć rozmowę z potencjalnymi klientami, a ruszą w kierunku zakupu. Niektórych przeraża cały marketing internetowy i mnóstwo narzędzi do opanowania. Ja daję Ci najprostsze narzędzie, które znasz od dziecka - słowa!
03.

Więcej przyjemności z prowadzenia biznesu

Po pierwsze, to Ty sobie wybierasz, komu chcesz sprzedać. Marketing konwersacyjny prowadzisz z klientami, których lubisz i którzy chętniej zapłacą więcej. Trzy w jednym! Nie musisz się z nikim użerać o zamówienia lub rabat. Odetchnij i ciesz się biznesem i życiem!
04.

Klienci będą Cię sami polecać

Jedni płacą za reklamy i tak zwany "marketing szeptany", innych szczerze polecają prawdziwi klienci, a nie podstawieni ludzie. Darmowa reklama nie bierze się znikąd. To skutek tego, że nie wciskasz klientom produktów, tylko w przyjemny sposób prowadzisz ich do zakupu.

Co znajdziesz w środku Szkoły?

Czeka na Ciebie 36 praktycznych instrukcji w formie video. Do tego dostajesz wersję audio w mp3 do ściągnięcia, transkrypcje lekcji w formie tekstu oraz plan działania w postaci jednostronicowego ActionShift (PDF).

Wideo

Każda lekcja instrukcja jest w formie video. Widzisz prezentację z ilustracjami i przykładami i prowadzącego.

Audio (mp3)

Każda instrukcja dostępna jest w wersji audio. Możesz jej słuchać na stronie lub ściągnąć na dysk lub do telefonu i słuchać wtedy, kiedy Ci wygodnie.

Transkrypcja

Każda instrukcja dostępna jest w formie tekstowej w panelu kursu. Idealne dla osób, które chcą szybko zapoznać się z treścią.

Plan działania

Do każdej instrukcji załączam plik PDF z jej podsumowaniem. Możesz go ściągnąć i mieć najważniejsze informacje zawsze pod ręką.
Wszystko w jednym miejscu

Jak to wygląda?

Po wejściu do lekcji od razu widzisz wideo, audio i transkrypcję. Powyżej wideo znajdziesz plik z podsumowaniem – wystarczy kliknąć „pobierz”. Do tego łatwa nawigacja do następnej lub poprzedniej lekcji, a poniżej lista wszystkich modułów kursu. Wszystko dla Twojej wygody! 

Pierwsza lekcjagratis:

Program Nowej Szloły Copywritingu

Plan lekcji:

Czego konkretnie uczę w Nowej Szkole Copywritingu? Wszystkiego, co jest Ci potrzebne do sprzedaży online w najprostszy możliwy sposób. Oto lista lekcji, które już na Ciebie czekają:

Dlaczego naprawdę klienci nie kupują i jak temu zaradzić w 3 krokach?
Model sprzedaży 3K
Najważniejszy element strategii, czyli od czego zacząć, by doszło do zamówienia
Przygotowanie do konwersacji
Jak czterokrotnie zwiększyć szansę na to, że klient powie "tak" i kupi?
Prosty plan pozyskiwania klientów
Co zrobić, by klient zwrócił uwagę na Ciebie, Twoje artykuły, posty, oferty, e-maile i reklamy?
Jak pisać nagłówki?
...by klient uwierzył, że jesteś ekspertem w swojej dziedzinie i tylko od Ciebie chciał kupować?
Jak napisać artykuł marketingowy?
Na jakich działaniach się skupić, by szybko zobaczyć efekty - przy jak najmniejszym wysiłku?
Jak stworzyć Content Plan?
Dwie psychologiczne strategie budowania relacji z klientami - nawet od zera, gdy nikt Cię nie zna!
Dwie strategie wywierania wpływu
Pod ich wpływem często klient chce coraz bardziej kupić to, co opisujesz, od razu, bez czekania!
Inspirujące opisy prowadzące do działania
Co pisać, by najlepsi klienci nie mogli przestać o Tobie myśleć?
Jak nieustannie zaciekawiać klientów?
Jak w 15 minut stworzyć krótką i przekonującą treść do strony zapisu na listę mailingową?
Jak opisać Lead Magnet?
Jak sprawić, by każdy kontakt z klientem budził wdzięczność do Ciebie i rosnącą chęć zakupu?
Transfer wartości
3 główne rodzaje wiadomości e-mail, po których klienci coraz więcej kupują.
Konwersacyjny E-mail marketing
Jak sprawić, by klient był podekscytowany, że znalazł Twój produkt? (To nie to, co myślisz!)
Read More
N.L.P.
Jak poprowadzić rozmowę, by klient kupił od razu, mimo, że początkowo mówi, że musi to przemyśleć?
Sprzedaż na Facebooku (przykład konwersacji)
Jak być bardziej przekonującym. Nawet, jeśli na co dzień jesteś osobą cichą lub nieśmiałą
13 wzmacniaczy przekazu
Chcesz stać się jedyną osobą, która przychodzi na myśl klientom, gdy pomyślą o tym, co sprzedajesz?
Jak zdobyć wiarygodność jako lider dla klientów?
Sekret obrazowego pisania, które przenika do głowy klienta i eliminuje obiekcje, jakie stają mu na drodze do zakupu.
Zastosowanie metafor
7 sposobów wzbudzania najsilniejszych pragnień klientów - pokus tak wielkich, że bardzo trudno im się oprzeć.
7 sposobów wzbudzania silnych pragnień w klientach
Wahanie klienta zaczniesz zmieniać w sprzedaż - im bardziej się waha, tym więcej sprzedasz!
Recepta na niezdecydowanie i ucieczkę klientów
Nauczę Cię używać słów i zdań, które pobudzają klientów do konkretnego działania.
Jak tworzyć CTA?
Nauczę Cię używać słów i zdań, które pobudzają klientów do konkretnego działania.
Kreator zdań sprzedażowych
Jeśli to dobrze zastosujesz, cena nie będzie przeszkodą w zakupie Twoich produktów lub usług.
Siła wyboru
Jak słowami otwierać oczy klienta na wielowymiarową wartość tego, co sprzedajesz?
Unikatowa wartość produktu
Poznasz nietypową metodę zamiany obiekcji w silne powody do zakupu.
Co zrobić, gdy klient nie chce kupić?
Nawet jedno zdanie wystarczy, by klient zrobił dokładnie to, co chcesz. Nawet, jeśli ma obawy.
Jak wytwarzać zakupy słowami?
Realne działania, które musisz wdrożyć, jeśli chcesz coraz więcej wartościowych zamówień.
Jak zwiększać sprzedaż?
Jak nawet słaby tekst zamienić w taki, który zostanie przeczytany do końca i czytelnik na niego zareaguje w określony sposób?
Jak redagować teksty?
Jak usuwać słowami ukryte przyczyny, przez które klient nie kupuje, choć tego chce i wie, że tego potrzebuje?
Konflikt przekonań klienta
Zaczniesz więcej sprzedawać za pomocą prostych historii, które poruszają emocje klientów.
Storyselling
Ogromna pomoc dla tych, którym najtrudniej jest zacząć. Obiecuję, pójdzie z góry!
Jak zacząć tekst?
Jak w 5 minut zmienić swoje nastawienie do pisania, by nawet to, co nudne, ekscytowało Cię, jak prezent na gwiazdkę?
Mentalna gra copywritera
Odkryjesz słowa, które stworzą między Tobą a klientem silną nić porozumienia - jeśli tego nie zrobisz, odstraszysz go słowami!
Co naprawdę napędza klienta?
Klienci sami Ci powiedzą, co musisz zrobić i napisać, by chętnie kupili od Ciebie!
Kto pyta, nie błądzi!
Już po pierwszych 5 słowach klient będzie przekonany, że masz dokładnie to, czego szuka!
Natychmiastowe relacje z klientami
Pomogę Ci znaleźć "ostrze produktu" - element, na punkcie którego klienci wariują i z tego powodu chcą kupować.
Minimalizm emocjonalny
Najsilniejszy znany mi sposób pisania. W ten sposób dotrzesz do tych, co potrzebują Twojego produktu, ale nie chcą go kupić!
Interwencje
Sprawdź, czy to jest coś dla Ciebie?

Czy to dotyczy Ciebie?

Copywriter Darek Puzyrkiewicz
  • 1

    Marzysz o większej sprzedaży?

    Nauczę Cię, jak za pomocą prostych technik słownych doprowadzać niezdecydowanych do zamówienia i zapłaty.
  • 2

    Jeśli piszesz rozwlekle i nieciekawie

    nauczę Ci takiej metody redagowania tekstów, że słowa zaczną żyć w głowach czytelników i nie dadzą im spokoju, dopóki nie kupią tego, co opisujesz.
  • 3

    Boją się od Ciebie kupować?

    Super! Nauczę Cię wykorzystywać największe obiekcje klientów do tego, by więcej kupowali. Bez żadnej walki.
  • 4

    Masz mętlik w głowie od tych wszystkich szkoleń?

    Pokażę Ci szablon tekstu, który uporządkuje Twoje myśli i zapewni powtarzalną sprzedaż, zamiast przypadkowych zakupów.
  • 5

    Często słyszysz “muszę to przemyśleć”?

    Koniec z tym, nauczę Cię 3 metod popychania klientów do działania. Jedna z nich jest bardzo kontrowersyjna, ale prawie nigdy nie zawodzi. Masz odwagę ją wypróbować?
  • 6

    Dobrze zaczynasz, ale słabo kończysz

    Pokażę Ci, jak tworzyć nieodparte wezwania do działania (CTA) i dwie metody bez żadnego wezwania…
  • 7

    Brak Ci słów, gdy są potrzebne?

    Tego jeszcze nie znasz! Kreator Zdań Sprzedażowych zmusi Twój mózg do pisania skutecznych tekstów, nawet wtedy, gdy nie masz nic do powiedzenia.
  • 8

    Klienci nie chcą kupować, bo chcieliby wszystko za darmo?

    Pokażę Ci 3 metody demonstrowania wartości produktu, bazujące na tym, czego klient NIE CHCE.
  • 9

    Nudzisz, zamiast zaciekawiać?

    Poznasz Storyselling z metodą “na patelnię”, który tworzy na klientach tak silną wewnętrzną presję, że czują, iż muszą kupić to, co polecasz.
  • 10

    Męczy Cię pusta strona lub biała kartka?

    6 metod zaczynania tekstów z 18 przykładami pozbawi Cię pustki w głowie i po prostu dobrze zaczniesz pisać.
Kilka opini pierwszych uczestników

Co mówią klienci?

Szkolenia Darka dały mi trzy proste rzeczy. Po pierwsze, komunikację, dzięki której Klienci kupują u mnie za minimum 2x więcej niż u konkurencji. Po drugie, podejście do sprzedaży, dzięki któremu zamiast kopać się z koniem i walczyć o każdego klienta, robię taki marketing, który daje mi frajdę, a Klientom większą wartość. Po trzecie, narzędzia, dzięki którym generuję znacznie większą wartość i robię to dużo szybciej.
Damian Lewandowicz
Damian Lewandowicz
Marketer i Przedsiębiorca
Dzięki NSC zacząłem lepiej sprzedawać - nawet przez telefon. Dzięki temu prowadzę teraz proces sprzedaży bardziej świadomie, krok po kroku od zaciekawienia do zakupu. Teraz zdarza mi się po napisaniu jednego mejla zainteresować jego treścią adresata, dać mu dużą wartość i nawiązać autentyczną relację prowadząc z nim rozmowę, gdzie późniejsza współpraca staje się naturalną konsekwencją. Taka sprzedaż zaczęła mnie cieszyć, dając dużo, dużo większą satysfakcję niż wcześniej:) I pieniądze!
Bartek Krawczyk
Bartek Krawczyk
Copywriter
Dzięki temu również sam tekst pisze się płynnie i łatwo. Siadając do szablonów NSC - powoduje że 2/3 to pisanie, a 1/3 to myślenie "co jeszcze klient myśli?". Podczas pisania czuje że to ma sens, że idę w dobrym kierunku. Myślę również że więcej daje mi to teraz przyjemności. Wiem co, jak, gdzie, o kim, do kogo, dlaczego, o czym. 🙂 Z szablonami jest tak miło że odpowiadając na pytania... płynie się. Efektem NSC jest że "przemienił z szorstkiej powierzchni, gładką". Copywriting jest jeszcze prostszy niż kiedyś.
Przemysław Pawlicki
Przemysław Pawlicki
Grafik 3D
...niektórzy wręcz płacą mi niebagatelne pieniądze, byleby tylko słuchać mnie więcej i stać się pełnozdrowym jak najszybciej. A efekt uboczny: rozbawił mnie przed kilkoma dniami. (...) Wyobraź sobie, że spośród cudownych, kolorowych, soczystych ujęć, które publikowałam w ciągu ostatnich 2 tygodni, najwięcej polubień ma... plastikowo-szpetne zdjęcie półgotowych produktów w plastiku stojących na szarym chodniku, późną nocą pod Biedronką. Dlaczego? Bo opis jest, jak to ujął mój Asystent, "Z SERDUCHA".
Magdalena Bajtlik
Magdalena Bajtlik
zdrowie.je
Współpracuję z lokalną gazetą, dla której robię różne dodatki tematyczne. Dzwonię zawsze w pierwszym kontakcie. Ostatnio zaczęłam mówić do nich językiem korzyści, o którym słuchałam u Ciebie całkiem niedawno. Zadałam sobie pytania, czego ja bym chciała, gdybym dostała taką ofertę. No i efekt był taki, że na 8 wielkich firm 7 zdecydowało się na dużą reklamę. Zarobiłam na tym niezłą sumę i mam ogromną satysfakcję. Zrobiłam coś, czego się nie spodziewałam, że się uda.
Marta Moś
Marta Moś
Agent reklamy
U mnie po pierwszym miesiącu NSC zmienił się całkowicie tok myślenia o pisaniu jakichkolwiek tekstów do internetów. NSC pokazuje od środka jak zbudowana jest naprawdę dobra oferta. Taka, którą sami ją kupujemy 🙂 I niestety pokazuje też, że nie da się takiej oferty zapisać na kolanie, tylko trzeba poświęcić jej kilka "groszy" z własnego życia. Co konkretnie zmieniło się po NSC. Nie piszę już: Co robimy... , dlaczego my... , itp. Zastąpiłem to wyrażeniami które wzbudzają emocje u czytających to ludzi.
Michał Leś
Michał Leś
-
Nie można już nabyć tego kursu

Kurs dostępny tylko w archiwum Słowny Sprzedawca

Kliknij i zobacz całość >>

SŁOWO DAJĘ, ZYSKI ROSNĄ! To znaczy, że strona Dynanet.pl powstała po to, by uczyć lepiej pisać i sprzedawać. Znajdziesz tu praktyczne kursy copywriterskie. Możesz też zamówić indywidualne szkolenie lub konsultacje.

Jakie kursy z copywritingu online mogę Ci zaproponować?

  • Psychostarter
  • Psychoreklamy
  • Psychowriting
  • Psychopage
  • Psyhompage
  • Psychoredakcja
  • Psychomaile
  • Psychobranding
  • Social Matrix
  • Cud Marketingowy
  • Short Message Selling
  • LinkedIn Leads
  • Pieniądze albo Życie!

Chcesz poradnik i newsletter?

Zobacz bezpłatny poradnik i newsletter >>

Zasady współpracy z copywriterem >>

Regulamin sklepu Dynanet.pl >>

Polityka prywatności serwisu Dynanet.pl >>

darek@dynanet.pl Odpowiadam w ciągu 24 godzin
501 161 491 W godzinach: 8:00 - 16:00
Potrzebujemy Twojej zgody:
Na tej stronie używamy "ciasteczek". Dzięki nim strona zapamiętuje Twoje preferencje i wybory. Kliknij “Akcepruję wszystkie”, by zezwolić stronie na używanie wszystkich ciasteczek. Jeśli chcesz je wybierać pojedynczo, kliknij "Cookie Settings" .
Wybierz ciasteczka do akceptacjiAkceptuję wszystkie
Manage consent

Privacy Overview

This website uses cookies to improve your experience while you navigate through the website. Out of these, the cookies that are categorized as necessary are stored on your browser as they are essential for the working of basic functionalities of the website. We also use third-party cookies that help us analyze and understand how you use this website. These cookies will be stored in your browser only with your consent. You also have the option to opt-out of these cookies. But opting out of some of these cookies may affect your browsing experience.
Necessary
Always Enabled
Necessary cookies are absolutely essential for the website to function properly. These cookies ensure basic functionalities and security features of the website, anonymously.
CookieDurationDescription
cookielawinfo-checkbox-analytics11 monthsThis cookie is set by GDPR Cookie Consent plugin. The cookie is used to store the user consent for the cookies in the category "Analytics".
cookielawinfo-checkbox-functional11 monthsThe cookie is set by GDPR cookie consent to record the user consent for the cookies in the category "Functional".
cookielawinfo-checkbox-necessary11 monthsThis cookie is set by GDPR Cookie Consent plugin. The cookies is used to store the user consent for the cookies in the category "Necessary".
cookielawinfo-checkbox-others11 monthsThis cookie is set by GDPR Cookie Consent plugin. The cookie is used to store the user consent for the cookies in the category "Other.
cookielawinfo-checkbox-performance11 monthsThis cookie is set by GDPR Cookie Consent plugin. The cookie is used to store the user consent for the cookies in the category "Performance".
viewed_cookie_policy11 monthsThe cookie is set by the GDPR Cookie Consent plugin and is used to store whether or not user has consented to the use of cookies. It does not store any personal data.
Functional
Functional cookies help to perform certain functionalities like sharing the content of the website on social media platforms, collect feedbacks, and other third-party features.
Performance
Performance cookies are used to understand and analyze the key performance indexes of the website which helps in delivering a better user experience for the visitors.
Analytics
Analytical cookies are used to understand how visitors interact with the website. These cookies help provide information on metrics the number of visitors, bounce rate, traffic source, etc.
Advertisement
Advertisement cookies are used to provide visitors with relevant ads and marketing campaigns. These cookies track visitors across websites and collect information to provide customized ads.
Others
Other uncategorized cookies are those that are being analyzed and have not been classified into a category as yet.
SAVE & ACCEPT