
Chcesz pisać jak najskuteczniejszy copywriter nie będąc nim - teraz ani nigdy?
To najbardziej niezwykła szkoła na świecie....
Nie uczysz się, a umiesz! Nie wkuwasz materiału, bo on sam wchodzi Ci do głowy. Nie jesteś asem języka, a Twoje słowa skłaniają tysiące klientów do zakupu.
Taki zestaw instrukcji pomoże wystartować początkującym. Zaawansowanym zaś pomoże nie zwariować od nadmiaru wiedzy. Sama esencja copywritingu.
Dzięki temu każdy - zaznaczam to, że KAŻDY - może zwykły tekst szybko zmienić w tekst sprzedażowy.
Jakim cudem Nowa Szkoła Copywritingu nie wymaga nauki, a prowadzi do dużej sprzedaży? Instrukcje są tak proste, że w lot zrozumiesz, o co chodzi. Do pisania używasz codziennego języka - bez udziwnień i komplikacji. Każdy tekst skupia się tylko na jednym celu - prowadzeniu klienta do zakupu. Nie ma bata, musi Ci się udać 🙂
Co dajeNowa Szkoła Copywritingu?
Łatwiejsze pozyskiwanie klientów
Sprzedaż zamiast przestoju
Więcej przyjemności z prowadzenia biznesu
Klienci będą Cię sami polecać
Co znajdziesz w środku Szkoły?
Czeka na Ciebie 36 praktycznych instrukcji w formie video. Do tego dostajesz wersję audio w mp3 do ściągnięcia, transkrypcje lekcji w formie tekstu oraz plan działania w postaci jednostronicowego ActionShift (PDF).
Wideo
Audio (mp3)
Transkrypcja
Plan działania
Jak to wygląda?
Po wejściu do lekcji od razu widzisz wideo, audio i transkrypcję. Powyżej wideo znajdziesz plik z podsumowaniem – wystarczy kliknąć „pobierz”. Do tego łatwa nawigacja do następnej lub poprzedniej lekcji, a poniżej lista wszystkich modułów kursu. Wszystko dla Twojej wygody!

Pierwsza lekcjagratis:
Plan lekcji:
Czego konkretnie uczę w Nowej Szkole Copywritingu? Wszystkiego, co jest Ci potrzebne do sprzedaży online w najprostszy możliwy sposób. Oto lista lekcji, które już na Ciebie czekają:

Model sprzedaży 3K

Przygotowanie do konwersacji

Prosty plan pozyskiwania klientów

Jak pisać nagłówki?

Jak napisać artykuł marketingowy?

Jak stworzyć Content Plan?

Dwie strategie wywierania wpływu

Inspirujące opisy prowadzące do działania

Jak nieustannie zaciekawiać klientów?

Jak opisać Lead Magnet?

Transfer wartości

Konwersacyjny E-mail marketing

Sprzedaż na Facebooku (przykład konwersacji)

13 wzmacniaczy przekazu

Jak zdobyć wiarygodność jako lider dla klientów?

Zastosowanie metafor

7 sposobów wzbudzania silnych pragnień w klientach

Recepta na niezdecydowanie i ucieczkę klientów

Jak tworzyć CTA?

Kreator zdań sprzedażowych

Siła wyboru

Unikatowa wartość produktu

Co zrobić, gdy klient nie chce kupić?

Jak wytwarzać zakupy słowami?

Jak zwiększać sprzedaż?

Jak redagować teksty?

Konflikt przekonań klienta

Storyselling

Jak zacząć tekst?

Mentalna gra copywritera

Co naprawdę napędza klienta?

Kto pyta, nie błądzi!

Natychmiastowe relacje z klientami

Minimalizm emocjonalny

Interwencje
Czy to dotyczy Ciebie?

-
1
Marzysz o większej sprzedaży?
Nauczę Cię, jak za pomocą prostych technik słownych doprowadzać niezdecydowanych do zamówienia i zapłaty. -
2
Jeśli piszesz rozwlekle i nieciekawie
nauczę Ci takiej metody redagowania tekstów, że słowa zaczną żyć w głowach czytelników i nie dadzą im spokoju, dopóki nie kupią tego, co opisujesz. -
3
Boją się od Ciebie kupować?
Super! Nauczę Cię wykorzystywać największe obiekcje klientów do tego, by więcej kupowali. Bez żadnej walki. -
4
Masz mętlik w głowie od tych wszystkich szkoleń?
Pokażę Ci szablon tekstu, który uporządkuje Twoje myśli i zapewni powtarzalną sprzedaż, zamiast przypadkowych zakupów. -
5
Często słyszysz “muszę to przemyśleć”?
Koniec z tym, nauczę Cię 3 metod popychania klientów do działania. Jedna z nich jest bardzo kontrowersyjna, ale prawie nigdy nie zawodzi. Masz odwagę ją wypróbować? -
6
Dobrze zaczynasz, ale słabo kończysz
Pokażę Ci, jak tworzyć nieodparte wezwania do działania (CTA) i dwie metody bez żadnego wezwania… -
7
Brak Ci słów, gdy są potrzebne?
Tego jeszcze nie znasz! Kreator Zdań Sprzedażowych zmusi Twój mózg do pisania skutecznych tekstów, nawet wtedy, gdy nie masz nic do powiedzenia. -
8
Klienci nie chcą kupować, bo chcieliby wszystko za darmo?
Pokażę Ci 3 metody demonstrowania wartości produktu, bazujące na tym, czego klient NIE CHCE. -
9
Nudzisz, zamiast zaciekawiać?
Poznasz Storyselling z metodą “na patelnię”, który tworzy na klientach tak silną wewnętrzną presję, że czują, iż muszą kupić to, co polecasz. -
10
Męczy Cię pusta strona lub biała kartka?
6 metod zaczynania tekstów z 18 przykładami pozbawi Cię pustki w głowie i po prostu dobrze zaczniesz pisać.
Co mówią klienci?

Damian Lewandowicz

Bartek Krawczyk

Przemysław Pawlicki

Magdalena Bajtlik

Marta Moś

Michał Leś
