Nigdy więcej
"to za drogo"?
Zaskakujący sposób sprzedaży. Klient staje się sprzedającym i nie może się oprzeć sile swoich słów…
Wiele osób, które mają wartościowe produkty lub usługi nie lubi sprzedaży, za to chce, by jak najwięcej osób kupowało.
Kiedyś taka osoba powiedziała mi: "Wiesz, chciałabym, żeby za mnie ktoś sprzedawał".
Dziś spełniam marzenie tej osoby oraz tysięcy innych, które nie lubią sprzedaży i jednocześnie chcą, by była jak największa. Spełniam też marzenie tysięcy osób, którym sprzedaż nieźle idzie, ale chcieliby więcej i przydałby się ktoś, kto by im w tym pomógł.
Patrzą, a nie kupują? Czytają, a nie klikają? Jest tylko jeden sposób na to. Przestań przekonywać klientów do zakupu. Niech oni sami przekonują Cię do sprzedaży dokładnie tego, czego chcą. Podpowiedzą Ci, co im napisać, by chcieli od Ciebie kupować.
Twój nowy niespodziewany sprzedawca
Zazwyczaj sprzedaż polega na namawianiu klienta na zakup. Dziś pokażę Ci, jak bez namawiania klient będzie sprzedawał Twój produkt sobie i tysiącom innych klientów. Bez prowizji.
- Dzięki temu znika problem nietrafionych tekstów. Skoro w tekście klienci znajdują dokładnie to, czego szukają, to jak mieliby nie kupić? Nie tracisz już czasu na zastanawianie się, "co tu jeszcze napisać?", tylko do razu piszesz to, co jest najbardziej kuszące dla klientów.
- Zyskujesz najlepszego handlowca, który jak nikt inny zna rynek i najlepiej orientuje się, co pociąga ludzi do zakupu. Jest jednym z nich i wie, co działa na klienta, a co nie.
- Gdy znasz słowa i frazy, jakie klient chce zobaczyć w tekście jego pisanie staje się proste i szybkie. Ten typ pisania podobny jest do ściągania na egzaminie od klasowego prymusa, który doskonale zna wszystkie odpowiedzi. Nie uczysz się, a zdajesz egzamin ze sprzedaży w Internecie.
W tym psychotreningu zobaczysz:
- Jak z szumu internetowego wyłowić cztery kategorie słów, fraz i zdań, które decydują o tym, czy klient kupi od Ciebie, czy nie.
- Jak zachęcić klientów by sami pisali Ci, czego naprawdę szukają i co jest dla nich warte zakupu!
- Jak przekształcać znalezione i otrzymane frazy w silne argumenty zakupowe. Tak stworzysz Akta klienta, które o tej pory będziesz wykorzystywać w każdej treści. To taka teczka tajnego współpracownika 🙂
- Jak z tych wszystkich fraz i zdań stworzyć Psychogram klienta:
Psychogram klienta w obrazowy sposób pokazuje Ci, co pisać, by jak najwięcej sprzedać! Od tej pory każdy rodzaj komunikacji (maile, posty, reklamy, opisy, artykuły, wideo krótkie i długie, landingi) będzie zawierał dokładnie te elementy, które skłonią największą liczbę klientów do zakupu.
Dzięki temu, że opiera się na konkretnych wypowiedziach klientów nie jest kolejną zmyśloną strategią, tylko praktycznym przewodnikiem do skutecznej komunikacji sprzedażowej z klientem!
Największa magia dzieje się, gdy połączysz Akta klienta z Aktami produktu, które pomaga Ci stworzyć kurs Psychostarter. Dzięki temu mariażowi oczarujesz sprzedażowo klienta, obiecując mu dokładnie to, co chce w wiarygodny sposób, bo będzie to miało silny fundament w produkcie.
EFEKT PSYCHOTRENINGU: Gdy wykonasz wszystkie działania opisane w tym psychotreningu powstanie zestaw słów, fraz i zdań, które potem wykorzystasz w każdym rodzaju tekstu. Z nich stworzysz Akta klienta i Psychogram klienta. Nie daję Ci tu żadnego przepisu na finalny tekst (haha, klient Ci go daje!), bo te znajdziesz w tematycznych kursach jak tworzyć konkretną formę tekstu (Landing page, e-mail, post, reklamę, artykuł...)
Pierwsza lekcjagratis:
Plan lekcji:
Co Ci to da? Pokażę Ci, jak znaleźć i wykorzystać słowa klientów do tego, by sami sobie sprzedawali. Ty tylko zbierzesz ich słowa, wybierzesz najbardziej pasujące do produktu lub usługi i tak stworzysz bardzo trafny tekst. (W tym psychotreningu wykorzystuję część dawnego kursu „3 kapelusze Puzyrkiewicza”)
Wprowadzenie?
Poszukiwanie
Odkrywanie
Odkrywanie - słowa
Odkrywanie - brief
Łączenie
Co wolisz?
Oprócz samego kursu daję Ci do wyboru dwa rodzaje wsparcia. Dzięki nim już nigdy więcej nie będziesz się zastanawiać – czy ten tekst jest dobry, bo ja Ci szybko odpowiem na to pytanie i wyjaśnię, co zrobić, by był lepszy.
Psychoresearch VIP
Pełne wsparcie po szkoleniu
- Nagrania video
- Nagrania audio (mp3)
- Transkrypcja nagrań w panelu
- Psycho Guide (docx i pdf)
- Aktywna pomoc w nauce (odpowiedzi pod lekcjami na Twoje pytania i problemy)
- Dożywotni dostęp do materiałów
- Bezpłatne aktualizacje treści
- Ocena 3 tekstów
- 60 minut konsultacji online
Psychoresearch PRO
Kurs z analizą i oceną tekstu
- Nagrania video
- Nagrania audio (mp3)
- Transkrypcja nagrań w panelu
- Psycho Guide (docx i pdf)
- Aktywna pomoc w nauce (odpowiedzi pod lekcjami na Twoje pytania i problemy)
- Dożywotni dostęp do materiałów
- Bezpłatne aktualizacje treści
- Ocena 1 tekstu
- 60 minut konsultacji online
Psychoresearch ECO
Sam kurs (wersja ekonomiczna)
- Nagrania video
- Nagrania audio (mp3)
- Transkrypcja nagrań w panelu
- Psycho Guide (docx i pdf)
- Aktywna pomoc w nauce (odpowiedzi pod lekcjami na Twoje pytania i problemy)
- Dożywotni dostęp do materiałów
- Bezpłatne aktualizacje treści
- Ocena tekstu
- 60 minut konsultacji online