Copywriting kursy online i szkolenia. Copywriting kursy online i szkolenia.
  • Start
  • Psychoblog
  • Szkolenia
  • Psychokursy
  • Usługi
  • Psycholetter
  • VOD (zaloguj)
Kurs online (vod)

Jak napisać kolejkę 5 e-maili, które najwięcej sprzedają?

Napisz je, a klienci powiedzą: „WOW! CHCĘ TO! Kupuję!” Nauczysz się skutecznego systemu, który sprzedaje od pierwszego e-maila do ostatniego. Nawet, jeśli do tej pory nigdy nie udało Ci się napisać ani jednej przekonującej wiadomości.

Ten mini kurs trwa tylko 85 minut. Dam Ci 5 szablonów ekstremalnie skutecznych e-maili, których ja używam, gdy chcę komuś zwiększyć sprzedaż. Krok po kroku wyjaśniam jak te szablony zastosować w swoim biznesie. Napiszesz je od razu po obejrzeniu nagrań.

Nie daj się więcej nabrać. Klientom, gdy mówią, że nie potrzebują Twojego produktu lub usługi - oni po prostu jeszcze nie widzieli tych e-maili.

Sekretem ich skuteczności jest Marketingowe M.M.I. W nadchodzących latach bardziej niż Big Data będzie się liczyć Big Idea. W tym mini kursie zobaczysz, jak uruchomić cały system sprzedaży w oparciu o tę zasadę..

Dowód skuteczności?

Czego nowego dowiesz się z Siły E-maili?

  • Jak mieć pieniądze ze sprzedaży już po kilku minutach. Bez żadnej reklamy...
  • Metoda Dartha Vadera na przemianę w silnego copywritera, by Twoje słowa budziły respekt i miały moc pobudzania do zakupów.
  • Jak nazywać swoje e-maile, by pomagały Cię nagle więcej sprzedać? Nie chodzi o tytuły! Intrygujący sposób stawiania celów, by sprzedawały.
  • "Prostacka" metoda sugestii, przed którą klient nie jest w stanie się obronić.
  • Jak używać zwrotu "F…", by klienci robili to, co chcesz? Dowiesz się, kiedy dochodzi do zamówienia i jak przyspieszyć zakupy klientów.
  • Marketingowe M.M.I.. Jak sprawić, by Twoje słowa były dobrze słyszalne i dawały impuls do zakupu? I jak do nich dodać wibracje, jak w telefonie komórkowym? I żeby świeciły po oczach, jak migająca dioda?
  • Zrób to, a przestaną traktować Twoje e-maile jak telefon od telemarketera. Natychmiast.
  • Jak słowami sprawić, by klient kupował nawet bez motywacji? Prosty trik bez zmiany cen i produktów.
  • Głupie zagranie na koniec e-maila, które sprawia, że klient będzie czytał kolejne. Chyba, że uważa się za idiotę…
  • Prosta mentalna zasada, która sprawia, że klient zaczyna w Tobie widzieć wybawiciela i wierzy w prawie każde Twoje słowo.
  • Nietypowa technika zaciekawiania, która wymusza na klientach czytanie do końca - nawet dłuuuuugie wiadomości. Już przy drugim e-mailu ją zastosujesz.
  • 5 pytań, jakie sobie zadaje klient tuż przed zakupem. Odpowiedz dobrze na jedno z nich - będziesz mieć jego pieniądze!
  • Co mają wspólnego: e-mail, rowerek z bocznymi kółkami, kask i klient?
  • W co klient musi uwierzyć, by ruszył tyłek do działania i zakupu? Nie jest to ani produkt, ani Twoja frima, tylko coś, czego się w ogóle nie spodziewasz…
  • Jak e-mailem wyciągać od klienta pieniądze, by NIE czuł się okradziony, ale że wydarzyło się coś fajnego w jego życiu?
  • Co napisać, by klient nie mógł odłożyć zakupu na później?
  • 20 tematów moich najlepszych e-maili - zerżnij je i zobacz, co się stanie ze stanem Twojego konta w banku.

Pierwsza lekcjagratis:

Pomogą Ci więcej sprzedawać

Plan lekcji:

Tym mini kursem chcę dać Ci Siłę E-maili! Siłę przekonywania, siłę marketingu konwersacyjnego, siłę systemu 5 e-maili, które świetnie się sprawdziły w boju – po prostu sprzedawały! Ten rodzaj e-maili zwiększa otwieralność, kikalność i sprzedaż, w stosunku do tradycyjnych e-maili promocyjnych.

Tu poznasz jedno pytanie klienta, jakie sobie zadaje, które całkowicie zmienia sposób, w jaki do niego piszesz. Czuje, że ktoś go wreszcie rozumie, a więc przestaje traktować Twoje e-maile jak spam, a zaczyna cieszyć się jak dziecko z każdej nowej wiadomości!
Mroczne Widmo
Prosty model wywierania wpływu na czytelników. Jego działanie wytłumaczę Ci na przykładzie telefonu i szybko załapiesz, jak to u siebie zastosować! I w tym momencie zobaczysz, w co klient musi uwierzyć, by chciał od Ciebie kupić! Widzisz to? Nie mówimy o "informacji", co musi "wiedzieć", ale w co uwierzyć.
Powrót Jedi
Tu omawiam pierwszy i najważniejszy e-mail, jaki musisz wysłać, by klient w ogóle dopuścił do siebie myśl o zakupie. Wykorzystamy pewną dziwną właściwość ludzkiego umysłu i trzy pytania, których nigdy sobie nie zadajesz.
Nowa nadzieja
Drugi e-mail z naszej kolejki, który skupiony jest na kliencie. To najbardziej zaniedbany obszar marketingu - klient! Dam Ci G.P.S.M., który nakieruje Cię na te słowa, które najbardziej przekonują.
Przebudzenie mocy
Omówię trzeci e-mail z serii. Wprowadzimy na scenę umysłu klienta coś, czego się nie spodziewa, ale po cichu zawsze na to czeka. To sprawi, że poczuje ulgę i na poważnie zacznie myśleć o zakupie - jeśli jeszcze tego nie zrobił!
Imperium kontratakuje
Jeśli zrobisz to tak, jak uczę, klient poczuje się bezpiecznie i chętniej kupi od Ciebie to, co oferujesz. Zamykamy pętlę z pierwszego filmu, gdzie szukaliśmy odpowiedzi na pewne pytanie. To, co napiszesz w tej wiadomości może być odebrane przez klienta jak wybawienie z wielkiej opresji. I dodamy trochę presji, bo czas ucieka…
Atak klonów
Tu omawiam piąty, najkrótszy e-mail, który ma jeden cel - podnieść ciśnienie zakupu. Korzystamy z najstarszej techniki marketingowej, w prosty i elegancki sposób. W praktyce, zdarza się, że tu jest największa sprzedaż w całym cyklu.
Ostatni Jedi
Zobaczysz jak dokonuje się przemiana z przeciętnego klepacza tekstów w skutecznego copywritera - jak nabrać Mocy Pisania. Po drugie, jak najlepiej napisać 5 omówionych e-maili. Otrzymasz też wskazówki, jak dobierać tematy i 20 przykładów moich najlepszych tematów e-maili! I jeszcze ekstra poradę, jak tworzyć niesamowitą treść dla tych e-maili.
Zemsta Sithów
Nie można już nabyć tego kursu

Kurs dostępny tylko w archiwum Słowny Sprzedawca

Kliknij i zobacz całość >>

SŁOWO DAJĘ, ZYSKI ROSNĄ! To znaczy, że strona Dynanet.pl powstała po to, by uczyć lepiej pisać i sprzedawać. Znajdziesz tu praktyczne kursy copywriterskie. Możesz też zamówić indywidualne szkolenie lub konsultacje.

Jakie kursy z copywritingu online mogę Ci zaproponować?

  • Psychostarter
  • Psychowriting
  • Psychopage
  • Psyhompage
  • Psychoredakcja
  • Psychomaile
  • Psychobranding
  • Social Matrix
  • Cud Marketingowy
  • Short Message Selling
  • LinkedIn Leads
  • Pieniądze albo Życie!

Chcesz poradnik i newsletter?

Zobacz bezpłatny poradnik i newsletter >>

Zasady współpracy z copywriterem >>

Regulamin sklepu Dynanet.pl >>

Polityka prywatności serwisu Dynanet.pl >>

darek@dynanet.pl Odpowiadam w ciągu 24 godzin
+48 55 267 08 59 W godzinach: 8:00 - 16:00
ul. Słowiańska 3 82-500 Kwidzyn
Potrzebujemy Twojej zgody:
Na tej stronie używamy "ciasteczek". Dzięki nim strona zapamiętuje Twoje preferencje i wybory. Kliknij “Akcepruję wszystkie”, by zezwolić stronie na używanie wszystkich ciasteczek. Jeśli chcesz je wybierać pojedynczo, kliknij "Cookie Settings" .
Wybierz ciasteczka do akceptacjiAkceptuję wszystkie
Manage consent

Privacy Overview

This website uses cookies to improve your experience while you navigate through the website. Out of these, the cookies that are categorized as necessary are stored on your browser as they are essential for the working of basic functionalities of the website. We also use third-party cookies that help us analyze and understand how you use this website. These cookies will be stored in your browser only with your consent. You also have the option to opt-out of these cookies. But opting out of some of these cookies may affect your browsing experience.
Necessary
Always Enabled
Necessary cookies are absolutely essential for the website to function properly. These cookies ensure basic functionalities and security features of the website, anonymously.
CookieDurationDescription
cookielawinfo-checkbox-analytics11 monthsThis cookie is set by GDPR Cookie Consent plugin. The cookie is used to store the user consent for the cookies in the category "Analytics".
cookielawinfo-checkbox-functional11 monthsThe cookie is set by GDPR cookie consent to record the user consent for the cookies in the category "Functional".
cookielawinfo-checkbox-necessary11 monthsThis cookie is set by GDPR Cookie Consent plugin. The cookies is used to store the user consent for the cookies in the category "Necessary".
cookielawinfo-checkbox-others11 monthsThis cookie is set by GDPR Cookie Consent plugin. The cookie is used to store the user consent for the cookies in the category "Other.
cookielawinfo-checkbox-performance11 monthsThis cookie is set by GDPR Cookie Consent plugin. The cookie is used to store the user consent for the cookies in the category "Performance".
viewed_cookie_policy11 monthsThe cookie is set by the GDPR Cookie Consent plugin and is used to store whether or not user has consented to the use of cookies. It does not store any personal data.
Functional
Functional cookies help to perform certain functionalities like sharing the content of the website on social media platforms, collect feedbacks, and other third-party features.
Performance
Performance cookies are used to understand and analyze the key performance indexes of the website which helps in delivering a better user experience for the visitors.
Analytics
Analytical cookies are used to understand how visitors interact with the website. These cookies help provide information on metrics the number of visitors, bounce rate, traffic source, etc.
Advertisement
Advertisement cookies are used to provide visitors with relevant ads and marketing campaigns. These cookies track visitors across websites and collect information to provide customized ads.
Others
Other uncategorized cookies are those that are being analyzed and have not been classified into a category as yet.
SAVE & ACCEPT