Copywriting kursy online i szkolenia. Copywriting kursy online i szkolenia.
  • Start
  • O mnie
  • Blog
  • Szkolenia
  • Kursy online
  • Usługi
  • Newsletter
  • VOD (zaloguj)
Kurs online (vod)

Jak napisać kolejkę 5 e-maili, które najwięcej sprzedają?

Napisz je, a klienci powiedzą: „WOW! CHCĘ TO! Kupuję!” Nauczysz się skutecznego systemu, który sprzedaje od pierwszego e-maila do ostatniego. Nawet, jeśli do tej pory nigdy nie udało Ci się napisać ani jednej przekonującej wiadomości.

Ten mini kurs trwa tylko 85 minut. Dam Ci 5 szablonów ekstremalnie skutecznych e-maili, których ja używam, gdy chcę komuś zwiększyć sprzedaż. Krok po kroku wyjaśniam jak te szablony zastosować w swoim biznesie. Napiszesz je od razu po obejrzeniu nagrań.

Nie daj się więcej nabrać. Klientom, gdy mówią, że nie potrzebują Twojego produktu lub usługi - oni po prostu jeszcze nie widzieli tych e-maili.

Sekretem ich skuteczności jest Marketingowe M.M.I. W nadchodzących latach bardziej niż Big Data będzie się liczyć Big Idea. W tym mini kursie zobaczysz, jak uruchomić cały system sprzedaży w oparciu o tę zasadę..

Dowód skuteczności?

Czego nowego dowiesz się z Siły E-maili?

  • Jak mieć pieniądze ze sprzedaży już po kilku minutach. Bez żadnej reklamy...
  • Metoda Dartha Vadera na przemianę w silnego copywritera, by Twoje słowa budziły respekt i miały moc pobudzania do zakupów.
  • Jak nazywać swoje e-maile, by pomagały Cię nagle więcej sprzedać? Nie chodzi o tytuły! Intrygujący sposób stawiania celów, by sprzedawały.
  • "Prostacka" metoda sugestii, przed którą klient nie jest w stanie się obronić.
  • Jak używać zwrotu "F…", by klienci robili to, co chcesz? Dowiesz się, kiedy dochodzi do zamówienia i jak przyspieszyć zakupy klientów.
  • Marketingowe M.M.I.. Jak sprawić, by Twoje słowa były dobrze słyszalne i dawały impuls do zakupu? I jak do nich dodać wibracje, jak w telefonie komórkowym? I żeby świeciły po oczach, jak migająca dioda?
  • Zrób to, a przestaną traktować Twoje e-maile jak telefon od telemarketera. Natychmiast.
  • Jak słowami sprawić, by klient kupował nawet bez motywacji? Prosty trik bez zmiany cen i produktów.
  • Głupie zagranie na koniec e-maila, które sprawia, że klient będzie czytał kolejne. Chyba, że uważa się za idiotę…
  • Prosta mentalna zasada, która sprawia, że klient zaczyna w Tobie widzieć wybawiciela i wierzy w prawie każde Twoje słowo.
  • Nietypowa technika zaciekawiania, która wymusza na klientach czytanie do końca - nawet dłuuuuugie wiadomości. Już przy drugim e-mailu ją zastosujesz.
  • 5 pytań, jakie sobie zadaje klient tuż przed zakupem. Odpowiedz dobrze na jedno z nich - będziesz mieć jego pieniądze!
  • Co mają wspólnego: e-mail, rowerek z bocznymi kółkami, kask i klient?
  • W co klient musi uwierzyć, by ruszył tyłek do działania i zakupu? Nie jest to ani produkt, ani Twoja frima, tylko coś, czego się w ogóle nie spodziewasz…
  • Jak e-mailem wyciągać od klienta pieniądze, by NIE czuł się okradziony, ale że wydarzyło się coś fajnego w jego życiu?
  • Co napisać, by klient nie mógł odłożyć zakupu na później?
  • 20 tematów moich najlepszych e-maili - zerżnij je i zobacz, co się stanie ze stanem Twojego konta w banku.

Pierwsza lekcjagratis:

Pomogą Ci więcej sprzedawać

Plan lekcji:

Tym mini kursem chcę dać Ci Siłę E-maili! Siłę przekonywania, siłę marketingu konwersacyjnego, siłę systemu 5 e-maili, które świetnie się sprawdziły w boju – po prostu sprzedawały! Ten rodzaj e-maili zwiększa otwieralność, kikalność i sprzedaż, w stosunku do tradycyjnych e-maili promocyjnych.

Tu poznasz jedno pytanie klienta, jakie sobie zadaje, które całkowicie zmienia sposób, w jaki do niego piszesz. Czuje, że ktoś go wreszcie rozumie, a więc przestaje traktować Twoje e-maile jak spam, a zaczyna cieszyć się jak dziecko z każdej nowej wiadomości!
Mroczne Widmo
Prosty model wywierania wpływu na czytelników. Jego działanie wytłumaczę Ci na przykładzie telefonu i szybko załapiesz, jak to u siebie zastosować! I w tym momencie zobaczysz, w co klient musi uwierzyć, by chciał od Ciebie kupić! Widzisz to? Nie mówimy o "informacji", co musi "wiedzieć", ale w co uwierzyć.
Powrót Jedi
Tu omawiam pierwszy i najważniejszy e-mail, jaki musisz wysłać, by klient w ogóle dopuścił do siebie myśl o zakupie. Wykorzystamy pewną dziwną właściwość ludzkiego umysłu i trzy pytania, których nigdy sobie nie zadajesz.
Nowa nadzieja
Drugi e-mail z naszej kolejki, który skupiony jest na kliencie. To najbardziej zaniedbany obszar marketingu - klient! Dam Ci G.P.S.M., który nakieruje Cię na te słowa, które najbardziej przekonują.
Przebudzenie mocy
Omówię trzeci e-mail z serii. Wprowadzimy na scenę umysłu klienta coś, czego się nie spodziewa, ale po cichu zawsze na to czeka. To sprawi, że poczuje ulgę i na poważnie zacznie myśleć o zakupie - jeśli jeszcze tego nie zrobił!
Imperium kontratakuje
Jeśli zrobisz to tak, jak uczę, klient poczuje się bezpiecznie i chętniej kupi od Ciebie to, co oferujesz. Zamykamy pętlę z pierwszego filmu, gdzie szukaliśmy odpowiedzi na pewne pytanie. To, co napiszesz w tej wiadomości może być odebrane przez klienta jak wybawienie z wielkiej opresji. I dodamy trochę presji, bo czas ucieka…
Atak klonów
Tu omawiam piąty, najkrótszy e-mail, który ma jeden cel - podnieść ciśnienie zakupu. Korzystamy z najstarszej techniki marketingowej, w prosty i elegancki sposób. W praktyce, zdarza się, że tu jest największa sprzedaż w całym cyklu.
Ostatni Jedi
Zobaczysz jak dokonuje się przemiana z przeciętnego klepacza tekstów w skutecznego copywritera - jak nabrać Mocy Pisania. Po drugie, jak najlepiej napisać 5 omówionych e-maili. Otrzymasz też wskazówki, jak dobierać tematy i 20 przykładów moich najlepszych tematów e-maili! I jeszcze ekstra poradę, jak tworzyć niesamowitą treść dla tych e-maili.
Zemsta Sithów
Nie można już nabyć tego kursu

Kurs dostępny tylko w archiwum Słowny Sprzedawca

Kliknij i zobacz całość >>

SŁOWO DAJĘ, ZYSKI ROSNĄ! To znaczy, że strona Dynanet.pl powstała po to, by uczyć lepiej pisać i sprzedawać. Znajdziesz tu praktyczne kursy copywriterskie. Możesz też zamówić indywidualne szkolenie lub konsultacje.

Jakie kursy z copywritingu online mogę Ci zaproponować?

 

  • Psychostrategia
  • Psychowriting
  • Alchemik marketingowy

Chcesz poradnik i newsletter?

Zobacz bezpłatny poradnik i newsletter >>

Zasady współpracy z copywriterem >>

Regulamin sklepu Dynanet.pl >>

Polityka prywatności serwisu Dynanet.pl >>

darek@dynanet.pl Odpowiadam w ciągu 24 godzin
501 161 491 W godzinach: 8:00 - 16:00