
Jak sprzedawać więcej - najlepszym klientom?
To zaproszenie ma już ponad 100 lat:
„Poszukiwani ochotnicy na niebezpieczną wyprawę. Niskie płace, okrutne zimno, długie godziny w kompletnych ciemnościach. Bezpieczny powrót niepewny. W razie powodzenia: honor i sława.”
Zawsze byli ludzie, którzy zamiast grzać dupsko w ciepłym domku tylko czekają na znak, by ruszyć na wyprawę. Zawsze byli copywriterzy, którzy chcą przekraczać granice swoich możliwości, pragnący czegoś więcej, niż mają.
Pytanie, czy jesteś taką osobą?
Nie jestem Ernestem Shackletonem, który powyższymi słowami zapraszał do wyprawy na Antarktydę.
Nie nauczę Cię jak być miłym albo lubianym, ani jak zdobyć tłum fanów. Nie nauczę Cię też poprawnego pisania - pod względem gramatycznym ani socjalistycznym, by Cię wszyscy kochali i podziwiali.
Dokąd więc płynie nasz statek Endurance?
Chcę Ci pokazać jak w swoich tekstach wykorzystywać silny mechanizm nagrody, by klienci kupowali nawet wtedy, gdy nie chcą. Nie dzięki trikom perswazyjnym, ale dzięki temu, że zapewnisz im coś, na czym naprawdę im zależy.
Dzięki temu będziesz w stanie sprzedać nawet mało atrakcyjny produkt, którego dziś nikt nie chce kupować. Stanie się to dzięki temu, że swoimi słowami pokażesz klientom nową perspektywę zakupu w formie upragnionego celu.
Pytanie, czy chcesz włożyć trochę pracy i wysiłku w to, by nawet z dnia na dzień sprzedawać więcej?
UWAGA: ze względu na obsceniczny slajd, kurs tylko dla widzów dorosłych.
Pierwsza lekcjagratis:
Plan lekcji:
Jak przestać walczyć z obiekcjami klienta i w ogóle z samym klientem i jego przekonaniami. Zamiast walki pokażemy mu, co go oddziela od jego celu i jak z naszą pomocą może tę przeszkodę pokonać. I mieć dokładnie to, na czym mu najbardziej zależy.


Syzuf nie wygra z Meduzą


Nie patrz w oczy


Uwolnienie


Upojenie


Dostatek


Podziw


Chwała


Duma


Status

Lekcja z Nowej Szkoły Copywritingu

2 dodatkowe lekcje
