Copywriting kursy online i szkolenia. Copywriting kursy online i szkolenia.
  • Start
  • Psychoblog
  • Szkolenia
  • Psychokursy
  • Usługi
  • Psycholetter
  • VOD (zaloguj)
Kurs online (vod)

Jak sprzedawać więcej - najlepszym klientom?

To zaproszenie ma już ponad 100 lat:

„Poszukiwani ochotnicy na niebezpieczną wyprawę. Niskie płace, okrutne zimno, długie godziny w kompletnych ciemnościach. Bezpieczny powrót niepewny. W razie powodzenia: honor i sława.”

Zawsze byli ludzie, którzy zamiast grzać dupsko w ciepłym domku tylko czekają na znak, by ruszyć na wyprawę. Zawsze byli copywriterzy, którzy chcą przekraczać granice swoich możliwości, pragnący czegoś więcej, niż mają.

Pytanie, czy jesteś taką osobą?

Nie jestem Ernestem Shackletonem, który powyższymi słowami zapraszał do wyprawy na Antarktydę.

Nie nauczę Cię jak być miłym albo lubianym, ani jak zdobyć tłum fanów. Nie nauczę Cię też poprawnego pisania - pod względem gramatycznym ani socjalistycznym, by Cię wszyscy kochali i podziwiali.

Dokąd więc płynie nasz statek Endurance?

Chcę Ci pokazać jak w swoich tekstach wykorzystywać silny mechanizm nagrody, by klienci kupowali nawet wtedy, gdy nie chcą. Nie dzięki trikom perswazyjnym, ale dzięki temu, że zapewnisz im coś, na czym naprawdę im zależy.

Dzięki temu będziesz w stanie sprzedać nawet mało atrakcyjny produkt, którego dziś nikt nie chce kupować. Stanie się to dzięki temu, że swoimi słowami pokażesz klientom nową perspektywę zakupu w formie upragnionego celu.

Pytanie, czy chcesz włożyć trochę pracy i wysiłku w to, by nawet z dnia na dzień sprzedawać więcej?

UWAGA: ze względu na obsceniczny slajd, kurs tylko dla widzów dorosłych.

Pierwsza lekcjagratis:

Satysfakcja pociąga bardziej, niż przekonywanie

Plan lekcji:

Jak przestać walczyć z obiekcjami klienta i w ogóle z samym klientem i jego przekonaniami. Zamiast walki pokażemy mu, co go oddziela od jego celu i jak z naszą pomocą może tę przeszkodę pokonać. I mieć dokładnie to, na czym mu najbardziej zależy.

Zupełnie normalny powód, dla którego niektóre teksty nigdy nie sprzedadzą, mimo poprawnej konstrukcji. To sytuacje, gdy piętrzysz korzyści, a klient i tak nie kupuje. Bo ma powody i pokażę Ci, jak je pokonać.
Syzuf nie wygra z Meduzą
Jak zmienić niechęć klienta do zakupu w przyczynę jego zadowolenia i doprowadzić do zakupu? To tak nieoczywiste, że większość sprzedających to ignoruje.
Nie patrz w oczy
Gdy żadna prezentacja korzyści z zakupu nie pobudza klienta do działania, może to znaczyć tylko jedno: on tego nie chce. A co w zamian? Dowiesz się na tej lekcji.
Uwolnienie
Jedna z najmniej racjonalnych potrzeb klientów odpowiedzialna jest za sukces największych marek tego świata. Oto, jak ją wykorzystać do sprzedaży u siebie, nawet w najmniejszej firmie.
Upojenie
Gdy rośnie cena, rosną też obiekcje klienta i wielu sprzedawców sobie z tym nie radzi, bo próbują stosować sposoby przekonywania do zakupu tańszych produktów. Tu trzeba wejść na wyższy poziom argumentacji - oto on:
Dostatek
Dowiesz się, jak pisać do osób, których pragnienia przerastają ich możliwości. Uwaga: prawie każdy to ma, Ty też, więc łatwo Ci będzie zrozumieć i wykorzystać tę brutalną metodę wywierania wpływu na ludzi.
Podziw
Pierwszy z wielkich niematerialnych powodów działania może pomóc Ci więcej sprzedać, ale pod jednym warunkiem. Jakim? Dowiesz się w tej lekcji.
Chwała
Drugi z wielkich niematerialnych powodów działania sprawia trudności z opanowaniem - klient łatwo podejmuje decyzje, które mogą go wiele kosztować.
Duma
Jedno z najsilniejszych pragnień człowieka, kto wie, czy ostatecznie nie jedyne, które rządzi wszystkimi, bo jesteśmy istotami społecznymi i to nas często gubi. A klientów doprowadza do wydawania fortun na błahostki...
Read More
Relacja
Ostateczny cel każdego klienta, przy czym jedni za to zapłacą, inni nie będą chcieli - z jednego prostackiego powodu. Może nauczysz się w ten sposób wpływać na tych, którzy wydają się na ten wpływ najbardziej odporni?
Status
Ciekawa lekcja na temat tego, jak budować wartościowe relacje z klientami
Lekcja z Nowej Szkoły Copywritingu
Dwie lekcje z innych kursów, które pomogą zrozumieć, jak lepiej się przebić do klienta.
2 dodatkowe lekcje
Nie można już nabyć tego kursu

Kurs dostępny tylko w archiwum Słowny Sprzedawca

Kliknij i zobacz całość >>

SŁOWO DAJĘ, ZYSKI ROSNĄ! To znaczy, że strona Dynanet.pl powstała po to, by uczyć lepiej pisać i sprzedawać. Znajdziesz tu praktyczne kursy copywriterskie. Możesz też zamówić indywidualne szkolenie lub konsultacje.

Jakie kursy z copywritingu online mogę Ci zaproponować?

  • Psychostarter
  • Psychoreklamy
  • Psychowriting
  • Psychopage
  • Psyhompage
  • Psychopis
  • Psychoredakcja
  • Psychomaile
  • Psychoteksty
  • Psychobranding
  • Social Matrix
  • Cud Marketingowy
  • Short Message Selling
  • Pieniądze albo Życie!

Chcesz poradnik i newsletter?

Zobacz bezpłatny poradnik i newsletter >>

Zasady współpracy z copywriterem >>

Regulamin sklepu Dynanet.pl >>

Polityka prywatności serwisu Dynanet.pl >>

darek@dynanet.pl Odpowiadam w ciągu 24 godzin
501 161 491 W godzinach: 8:00 - 16:00
Potrzebujemy Twojej zgody:
Na tej stronie używamy "ciasteczek". Dzięki nim strona zapamiętuje Twoje preferencje i wybory. Kliknij “Akcepruję wszystkie”, by zezwolić stronie na używanie wszystkich ciasteczek. Jeśli chcesz je wybierać pojedynczo, kliknij "Cookie Settings" .
Wybierz ciasteczka do akceptacjiAkceptuję wszystkie
Manage consent

Privacy Overview

This website uses cookies to improve your experience while you navigate through the website. Out of these, the cookies that are categorized as necessary are stored on your browser as they are essential for the working of basic functionalities of the website. We also use third-party cookies that help us analyze and understand how you use this website. These cookies will be stored in your browser only with your consent. You also have the option to opt-out of these cookies. But opting out of some of these cookies may affect your browsing experience.
Necessary
Always Enabled
Necessary cookies are absolutely essential for the website to function properly. These cookies ensure basic functionalities and security features of the website, anonymously.
CookieDurationDescription
cookielawinfo-checkbox-analytics11 monthsThis cookie is set by GDPR Cookie Consent plugin. The cookie is used to store the user consent for the cookies in the category "Analytics".
cookielawinfo-checkbox-functional11 monthsThe cookie is set by GDPR cookie consent to record the user consent for the cookies in the category "Functional".
cookielawinfo-checkbox-necessary11 monthsThis cookie is set by GDPR Cookie Consent plugin. The cookies is used to store the user consent for the cookies in the category "Necessary".
cookielawinfo-checkbox-others11 monthsThis cookie is set by GDPR Cookie Consent plugin. The cookie is used to store the user consent for the cookies in the category "Other.
cookielawinfo-checkbox-performance11 monthsThis cookie is set by GDPR Cookie Consent plugin. The cookie is used to store the user consent for the cookies in the category "Performance".
viewed_cookie_policy11 monthsThe cookie is set by the GDPR Cookie Consent plugin and is used to store whether or not user has consented to the use of cookies. It does not store any personal data.
Functional
Functional cookies help to perform certain functionalities like sharing the content of the website on social media platforms, collect feedbacks, and other third-party features.
Performance
Performance cookies are used to understand and analyze the key performance indexes of the website which helps in delivering a better user experience for the visitors.
Analytics
Analytical cookies are used to understand how visitors interact with the website. These cookies help provide information on metrics the number of visitors, bounce rate, traffic source, etc.
Advertisement
Advertisement cookies are used to provide visitors with relevant ads and marketing campaigns. These cookies track visitors across websites and collect information to provide customized ads.
Others
Other uncategorized cookies are those that are being analyzed and have not been classified into a category as yet.
SAVE & ACCEPT
Powered by CookieYes Logo